Was een vraag van mij omdat ze al voor morgen bezig waren vroeg ik of ze vandaag niet gingen eten.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht hier te lezen, dat ze vandaag(wat ik mij al niet voor kon stellen) niet zouden eten
Hoe zouden ze dat aan het geld zien dan?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : En dan zijn er nog fans thuis die 24 uur per dag naar ons kijken. Ik denk hoe?
Isaac : Vraag me uberhaupt af of we fans hebben.
Wendy : Aan het geld te zien...
Isaac : Ja... niet!
Trekt ze hier nu gewoon die slang van dat koppelstukje af. Ruw geweld erbijquote:Op zondag 1 januari 2023 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
En met dit straaltje moet de hottub gevuld worden.
[ afbeelding ]
Babette heeft een rare manier van gooien haar ene been gaat omhoog en haar boven lichaam helemaal naar vorenquote:
Alles kan en mag kapot in de loodsquote:Op zondag 1 januari 2023 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Trekt ze hier nu gewoon die slang van dat koppelstukje af. Ruw geweld erbij
Naar het schijntquote:Op zondag 1 januari 2023 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles kan en mag kapot in de loods
Vroeg Wendy om een COS kapsel .....quote:Op zondag 1 januari 2023 15:02 schreef freaky40 het volgende:
Ik schrik me kapot van Janet. Wat heeft die nu weer gedaan?
Je moest erbij zijn, maar was een grapje.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat aan het geld zien dan?
Ze had wel eerst 'm losgedraaid, dus volgens mij ging het goed.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Trekt ze hier nu gewoon die slang van dat koppelstukje af. Ruw geweld erbij
bijzonder om dit kattekots te noemen. Het ziet er toch gewoon uit als gebakken uien met mais.quote:
Geen idee, hij gooit een blik erwten er door zonder eerst het vocht af te gietenquote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vroeg Wendy om een COS kapsel .....
Met doperwten?quote:
Ik zie ook gewoon glazig gebakken uien en mais. Het gehakt en de bonen komen er nog doorheen denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
bijzonder om dit kattekots te noemen. Het ziet er toch gewoon uit als gebakken uien met mais.
oh, is natuurlijk omdat het Erik is die het maakt
Nee, geen vlees/ gehaktquote:Op zondag 1 januari 2023 15:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie ook gewoon glazig gebakken uien en mais. Het gehakt en de bonen komen er nog doorheen denk ik.
Niks mis mee..
dat fascineert jou toch wel heel ergquote:Op zondag 1 januari 2023 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik ff met de vinger in de pan en dan aflikken
En misschien krijg je er voedselvergiftiging van. Het is nog even afwachten.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien smaakt het wel heerlijk.
Ik vind het Janet best leuk staan , ze heeft er een koppie voorquote:Op zondag 1 januari 2023 15:09 schreef Chanel5 het volgende:
idd zeg, zag het net, wie heeft Janet zo toegetakeld???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wendy heeft haar haar geknipt.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:09 schreef Chanel5 het volgende:
idd zeg, zag het net, wie heeft Janet zo toegetakeld???
Ik zit continu op die vogel te wachten, die op het kapsel van Esther land. Nestquote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:10 schreef Chanel5 het volgende:
Iemand die zelf nooit kookt en alleen kant en klaar eet moet je niet in de keuken loslaten, of denktie dattie dat ook al kan?
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het Janet best leuk staan , ze heeft er een koppie voor![]()
Ik vind het haar ook goed staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Dat is dan weer het uiterste. We gaan voor de middenwegquote:Op zondag 1 januari 2023 15:10 schreef engine het volgende:
[..]
En misschien krijg je er voedselvergiftiging van. Het is nog even afwachten.
Dat zat er al in, volgen mij gooide hij daarna nog een blik doperwten er door toch?quote:
kort door de bocht.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:10 schreef Chanel5 het volgende:
Iemand die zelf nooit kookt en alleen kant en klaar eet moet je niet in de keuken loslaten, of denktie dattie dat ook al kan?
Of juist niet en het heerlijk smaaktquote:Op zondag 1 januari 2023 15:12 schreef Emptystreet het volgende:
Hij mag het zeker proberen, daar alleen maar respect voor. Het is alleen een beetje dubbel dat hij vervolgens op eigen houtje z'n gang gaat en daarom fouten gaat maken die er voor zorgen dat het waarschijnlijk een dompertje gaat worden.
chili sin carne voor morgen alvast. Hij heeft het nog nooit voor zoveel gemaakt, dus is vandaag alvast begonnenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, hij gooit een blik erwten er door zonder eerst het vocht af te gieten
Het valt mij ook op hoor, hij proeft steeds door met zijn vinger ergens in te gaan en af te likkenquote:
Om warm te maken, daarna zouden ze hem wel afgietenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:10 schreef pingu66 het volgende:
Gadverdamme bruine bonen met vocht en al in de pan
Ik vind het gewoon smerig, maar jij zal het dan wel normaal vinden!quote:
En chili is het lekkerst als het een dag vooraf is klaar gemaaktquote:Op zondag 1 januari 2023 15:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
chili sin carne voor morgen alvast. Hij heeft het nog nooit voor zoveel gemaakt, dus is vandaag alvast begonnen
Toilet zal de komende dagen een grote vriend kunnen zijnquote:
Het is inderdaad een beetje lastig opwarmen zonder vochtquote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om warm te maken, daarna zouden ze hem wel afgieten
EN ik zag net de pot. Het waren inderdaad doperwten die er bij zaten
Ja, dat hij net een blik met doperwten met sap en al in de wok deed vond ik wel raarquote:Op zondag 1 januari 2023 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje lastig opwarmen zonder vocht
Verrek, daar heb je een puntquote:Op zondag 1 januari 2023 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje lastig opwarmen zonder vocht
en ze hebben er maar twee oeiiiiiquote:Op zondag 1 januari 2023 15:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toilet zal de komende dagen een grote vriend kunnen zijn
Ik heb dat niet gezien.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat hij net een blik met doperwten met sap en al in de wok deed vond ik wel raar
Mee eens, dat is ook goorquote:Op zondag 1 januari 2023 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Dat Babette in de keuken voluit niest zonder een arm/hand voor d'r bakkes te houden vind ik een stuk smeriger dan met een vinger in de pan eigenlijk.
Nieuwjaarsborrel kamer 5quote:Op zondag 1 januari 2023 15:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het idee, dat de meesten weer in hun bed liggen, bijslapen .....
Ze hebben de douche nog. Zal toch dunnen kak zijn, spoel je zo door.quote:
Das ook niet al te fris inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2023 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Dat Babette in de keuken voluit niest zonder een arm/hand voor d'r bakkes te houden vind ik een stuk smeriger dan met een vinger in de pan eigenlijk.
ben ik met je eens hoor.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het allebei smerig. Erik zit regelmatig met zijn vingers in zijn neus en eet dat op, Dan ga je daarna aan en in eten zitten, zijn speeksel komt in het eten.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Het is 1 grote censuur, dus dat doen ze echt niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:22 schreef Emptystreet het volgende:
Oh switch..Blijf het stom vinden dat ze ons niet gewoon een overview geven van elke camera in het huis en dat je kan switchen.
Ik weet niet zeker maar dacht dat Janet gehaktballen aan het draaien en bakken was, grote ballen dus.quote:
De gehaktballen zijn voor vandaag.. de chili sin carne is voor morgen, Erik is er vroeg bij.. en dus zonder vlees.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker maar dacht dat Janet gehaktballen aan het draaien en bakken was, grote ballen dus.
De reden??? misschien omdat er mensen zijn die geen vlees lusten/willen??
Rul het dan dan kunnen de anderen het er gewoon lekker door doen maar ja.
Janet heeft gehaktballen gemaakt voor bij de stamppot andijviequote:Op zondag 1 januari 2023 15:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker maar dacht dat Janet gehaktballen aan het draaien en bakken was, grote ballen dus.
Jeanet is aan het koken voor vanavond, stampot andijvie met gehaktballen.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Janet maakt eten voor vanavondquote:Op zondag 1 januari 2023 15:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
oke, thnxquote:Op zondag 1 januari 2023 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De gehaktballen zijn voor vandaag.. de chili sin carne is voor morgen, Erik is er vroeg bij.. en dus zonder vlees.
Bep vond het ook erg lekker.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
Zoe moeten proeven, heerlijk, lekker zegt ze , het valt mee...
Ik ga het de volgende keer ook eens proberenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat stroop het geheime ingredient is.
Erik zegt dat het een nacht buiten de koelkast moet.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga het de volgende keer ook eens proberen
Ik hoop wel dat die chili de koelkast ingaat als het afgekoeld is.
Hij houdt het wel volquote:Op zondag 1 januari 2023 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Alleen de oudjes zijn wakker, en ik en Mirthe.
Erik : En ik!
Zoe : Ik rekende jou tot de oudjes....
Erik : 33, vind ik niet zo oud hoor..
Ja hoor GJ meldt toch nog even dat zijn voorkeur uitgaat naar gehakt erbij.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep vond het ook erg lekker.
Nou, daar is Gj, kijken of hij tegen Erik ook piept over gehakt.
Oh, complimenten, hij vindt de chili goed.
Lijkt me niet verstandig.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Erik zegt dat het een nacht buiten de koelkast moet.
Hoe gaan de smaken dan mengen?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga het de volgende keer ook eens proberen
Ik hoop wel dat die chili de koelkast ingaat als het afgekoeld is.
Ik begrijp wat hij bedoeltquote:Op zondag 1 januari 2023 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Als je chili eet moet er een druppel aan je neus hangen als je bord leeg is.
Ik weet niet zeker of de context duidelijk is, maar volgens Erik mag het dus flink heet zijn.
Die mengen ook prima in de koelkast.quote:
Gelukkig geen druppel uit zijn neusquote:Op zondag 1 januari 2023 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Uh oh ... er is een druppel chili op de trui van JW gevallen.
De gehakt ballen zijn volgens mij voor vandaagquote:Op zondag 1 januari 2023 15:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat 'televisie' met de tijd vooruit gaat en men lacht om preutsheid cq censuur maar het tegendeel is waar. Mensen hebben zichzelf opgegeven en als er grenzen worden overschreden dan pleur je diegene er maar luid en duidelijk uit. Natuurlijk vinden er ruzies plaats maar dat is een normaal gegeven en daar zijn ze allemaal zelf bij. Kan geen enkele zinnige reden bedenken hoezo niet uit te zenden waarbij al die lui daar al beschermd worden als ze liggen te kotsen. Faallandschap.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:22 schreef Emptystreet het volgende:
Oh switch..Blijf het stom vinden dat ze ons niet gewoon een overview geven van elke camera in het huis en dat je kan switchen.
Erik maakt chili sin carne....quote:Op zondag 1 januari 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De gehakt ballen zijn volgens mij voor vandaag
Door de chili con carne doe je rul gebakken gehakt
Ja faallandschap. Tijden van De Gouden Kooi, hoe tokkie ook. Komen niet meer terugquote:Op zondag 1 januari 2023 15:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat 'televisie' met de tijd vooruit gaat en men lacht om preutsheid cq censuur maar het tegendeel is waar. Mensen hebben zichzelf opgegeven en als er grenzen worden overschreden dan pleur je diegene er maar luid en duidelijk uit. Natuurlijk vinden er ruzies plaats maar dat is een normaal gegeven en daar zijn ze allemaal zelf bij. Kan geen enkele zinnige reden bedenken hoezo niet uit te zenden waarbij al die lui daar al beschermd worden als ze liggen te kotsen. Faallandschap.
Ooh ik dacht echt dat het de bedoeling was dat iedereen zijn bord ging aflikken en de saus langs je neus drupt.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Als je chili eet moet er een druppel aan je neus hangen als je bord leeg is.
Ik weet niet zeker of de context duidelijk is, maar volgens Erik mag het dus flink heet zijn.
Eigenlijk is het zo dat de programmamakers zich voornamelijk focussen op de reguliere uitzending met bijhorende typetjesquote:Op zondag 1 januari 2023 15:42 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ja faallandschap. Tijden van De Gouden Kooi, hoe tokkie ook. Komen niet meer terug
HUHquote:Op zondag 1 januari 2023 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Denk jij dat ze genoeg stemmen kan werven voor woensdag. Zijn jullie bezig met stemmen werven?
Zoe : Ja.. maar het is lastig. ..Sommige mensen zijn bang .. omdat ze van een drankje houdt.
Oh das een Fanflessa skillquote:Op zondag 1 januari 2023 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik ff met de vinger in de pan en dan aflikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Oh das een Fanflessa skill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gesprek gaat over de nieuwe manager, dus ik denk dat het Isaac grotendeels een zorg zal zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was net te laat met switchen, maar Zoe vroeg volgens mij om ook iets extra's voor de niet-rokers,
bv. chocolade. Maar die gladjanus Isaac wist het gesprek snel naar een ander onderwerp te brengen ...
O ze hebben het een half uurtje verlaatquote:
Ze vroeg nieuwe wimpersquote:Op zondag 1 januari 2023 15:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was net te laat met switchen, maar Zoe vroeg volgens mij om ook iets extra's voor de niet-rokers,
bv. chocolade. Maar die gladjanus Isaac wist het gesprek snel naar een ander onderwerp te brengen ...
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Oh das een Fanflessa skill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ben wel heel benieuwd wie het deze maand gaat worden.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Denk jij dat ze genoeg stemmen kan werven voor woensdag. Zijn jullie bezig met stemmen werven?
Zoe : Ja.. maar het is lastig. ..Sommige mensen zijn bang .. omdat ze van een drankje houdt.
Maakt toch niet uit wat ze vraagt?quote:
Helemaal eens. Die rokers krijgen wel hun extraatjes, omdat het normaal schijnt te zijn dat men rookt. Op de werkvloer zie je dat ook weer terug. Effe peukie dampen, poef 10 min extra pauze x6. Slaat nergens op.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit wat ze vraagt?
Groot gelijk dat de niet rokers gewoon ook iets extra's willen. En of dat nu fruit is of wimpers, is in deze niet van belang
Kan mij niets schelen, laat rokers roken en geef de anderen een reep chocolade of zak drop. Dat gezeur eroverquote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit wat ze vraagt?
Groot gelijk dat de niet rokers gewoon ook iets extra's willen. En of dat nu fruit is of wimpers, is in deze niet van belang
Rokers hebben soms meer voordelen dan de niet rokers.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan mij niets schelen, laat rokers roken en geef de anderen een reep chocolade of zak drop. Dat gezeur erover
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:58 schreef Ebinas het volgende:
Als je 's nachts naar de hemel kijkt dan zie je de maan, de zon..................niet
GJ kwam op tijd tot de ontdekking
of wimpers of wat dan ookquote:Op zondag 1 januari 2023 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan mij niets schelen, laat rokers roken en geef de anderen een reep chocolade of zak drop. Dat gezeur erover
Warm? Dan is het toch geen nieuwjaarsduik meerquote:Op zondag 1 januari 2023 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de hottub, of ie vanavond als warm genoeg zal zijn om erin te gaan. Zoe wil erin met Isaac.
Isaac : Als je 8 maanden kunt wachten, kun je ook wel 2 uur wachten.
Zoe : Ik wil niet 8 maanden wachten, ik moet 8 maanden wachten ... door jou..
Dat en wat ik heel krom vind is dat stiekeme gedoe.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:59 schreef Verida het volgende:
[..]
of wimpers of wat dan ook
Als de rokers willen roken, hebben de niet rokers ook recht op iets extra's
Het is nou niet zo dat het geld daar tegen de plinten klotst, en het roken wordt gewoon indirect uit de huishoudpot betaald.
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Warm? Dan is het toch geen nieuwjaarsduik meer
sigaren werden alleen uitgedeeld aan de happy few die op dat moment in het kantoor wasquote:Op zondag 1 januari 2023 16:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat en wat ik heel krom vind is dat stiekeme gedoe.
Gister volgens mij ook weer met drank boven in kantoor en wellicht ook die sigaren. Maar van dat laatste weet ik niet of dat stiekem ging
Nee.. dit ging om echt hottubben.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erg warm gaat het niet zijn. Ze zijn de hottub nu nog aan het vullen.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mssn van Isaacs geld gekocht, alhoewel die pot ook onuitputtelijk isquote:Op zondag 1 januari 2023 16:01 schreef Verida het volgende:
[..]
sigaren werden alleen uitgedeeld aan de happy few die op dat moment in het kantoor was
en het shotje was ook uit de kast van Isaac en alleen voor hun 4 En de glazen werden snel verstopt toen er iemand op de deur klopte
WTF, het niveau van dit volk ......quote:Op zondag 1 januari 2023 16:01 schreef Ebinas het volgende:
Praag is de hoofdstad van dit land.
Bep: Kopenhagen
Vind ik echt walgelijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:01 schreef Verida het volgende:
[..]
sigaren werden alleen uitgedeeld aan de happy few die op dat moment in het kantoor was
en het shotje was ook uit de kast van Isaac en alleen voor hun 4 En de glazen werden snel verstopt toen er iemand op de deur klopte
Gewoon lekker jumpen. Warm of koud. Alles wendquote:Op zondag 1 januari 2023 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu moet ik wel even eerlijkheidshalve vermelden, dat ze heel veel wel goed heeft.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
WTF, het niveau van dit volk ......
Iedereen weet toch, dat dat Polen is ......![]()
Berlijn tochquote:Op zondag 1 januari 2023 16:01 schreef Ebinas het volgende:
Praag is de hoofdstad van dit land.
Bep: Kopenhagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Snap ik, toch is het wel een aardig gesprek, over de stemmen tijdens de vorige eliminaties ....quote:Op zondag 1 januari 2023 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Ben ur wel weer even zat van.
Het kabbelt rustig voort op het moment.
Nou ja op 1 isaac en zoe
Maar dat sla ik even over
Schakel ik toch over daar heenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Snap ik, toch is het wel een aardig gesprek, over de stemmen tijdens de vorige eliminaties ....
Stond er ook.quote:
Isaac vind Isaac ontzettend geweldigquote:Op zondag 1 januari 2023 16:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Isaac staat boven Jeffrey, wat een arrogante grootsmoel ....
Begreep het welquote:Op zondag 1 januari 2023 16:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Stond er ook.
GJ moest dat raden.
Bep haar hint: naar het dier OS en hij moest daar verder IOS van maken
Ik denk dat KimD Jeff er door gesleept heeftquote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Sociologica het volgende:
Hahahaha Isaac had 95% invloed op de eliminatie winst van Jeffrey
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Potver wilde zelfs nog terugscrollen voor die andere 2 dieren.
Absoluut. Ik zag daar zijn eigen woede en wilskracht en Kim die hem oppompte winnen en eigenlijk weinig tot geen procenten Isaacquote:Op zondag 1 januari 2023 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat KimD Jeff er door gesleept heeft
Zeker, voor mij is Kim een absolute bikkel en mijn favoriete vrouw daar in de loods ....quote:Op zondag 1 januari 2023 16:15 schreef Sociologica het volgende:
Absoluut. Ik zag daar zijn eigen woede en wilskracht en Kim die hem oppompte winnen
en eigenlijk weinig tot geen procenten Isaac
Hij gaat DIE spel winnen jonguhhquote:Op zondag 1 januari 2023 16:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt laten lullen en je conclusies trekken
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:20 schreef engine het volgende:
Ik had even gehoopt dat Erik zijn hoofd in de pan ging steken maar dat valt tegen.
Deed ie gister geen dienst als kotsbak?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
DE bak wordt gebruikt om de chili te laten overnachten.
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 1 januari 2023 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ie gister geen dienst als kotsbak?
Dit is het gerecht en het word nu in een teiltje 'opgeslagen' voor morgen. Erik is daar wat door teleurgesteld, omdat hij niet 2 pannen mag gebruiken en er niet genoeg pannen overblijven om voor vanavond ook nog te koken.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:17 schreef ledn81 het volgende:
Erik voor de 450e keer : "Ik zeg altijd, als je chili sin carne of chili con carne een bord, dat is om het even op hebt en je hebt geen druppel aan je neus hangen, dan stuur ik het terug naar de kok"![]()
En Tiano begint ook dat ie er rijst bij zou willen, maar Erik blijft erbij, dit is het gerecht zonder rijst.
Nu nog zo te zienquote:Op zondag 1 januari 2023 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het goed is nietquote:Op zondag 1 januari 2023 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt daar allemaal niets uitquote:Op zondag 1 januari 2023 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ben toch blij dat ik morgen daar niet hoef te etenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik is erg druk bezig met dingetjes uit de chili te vissen en weg te gooien.
[ afbeelding ]
Het was een beetje aangebrand dus dat moest ie er even tussen uit vissenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ze nemen de duik koud zei Isaac en daarna wordt die opgewarmd. Althans dat was om 14.30 uur nog het planquote:Op zondag 1 januari 2023 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij maakt er wel werk vanquote:Op zondag 1 januari 2023 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt. 16:30quote:Op zondag 1 januari 2023 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze nemen de duik koud zei Isaac en daarna wordt die opgewarmd. Althans dat was om 14.30 uur nog het plan
Dat ging over een wrap...quote:Op zondag 1 januari 2023 16:27 schreef Ebinas het volgende:
Eric pakt net een hele oliebol die KimK hem aanbiedt.
Marciano komt langs, heeft Mirthe een hele gepakt, je had gewoon een halve moeten geven (ivm delen)
Erik staat nog gewoon in de keuken en zwijgt
Oh vandaar dat hij geen krimp gaf.quote:
hmmmquote:Op zondag 1 januari 2023 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Met dank aan de brandspuit van de FEBO .....
Ik bedoel dat hij dat om 14.30 zei. Dat ze het om 16 uur zouden doen. Is nu een half uurtje verlaatquote:
16:30 zou die duik/plons beginnenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij dat om 14.30 zei. Dat ze het om 16 uur zouden doen. Is nu een half uurtje verlaat
En het is al zo laat en zie nog niets gebeuren
Nee, de meesten liggen nog te rotten in hun nest ....quote:Op zondag 1 januari 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
Ik bedoel dat hij dat om 14.30 zei. Dat ze het om 16 uur zouden doen.
Is nu een half uurtje verlaat En het is al zo laat en zie nog niets gebeuren
Hij was toch marinier?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:35 schreef engine het volgende:
Maar wat deed Isaac eigenlijk voor al die artiesten? Hij ging overal mee. Als wat?
Hij is met 12 verschillende artiesten (dj's geloof ik) aan het touren geweest.quote:
Die man heeft veel fantasie denk ik. In zijn bewonerstopic is hij restaurantmanager....quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is met 12 verschillende artiesten (dj's geloof ik) aan het touren geweest.
Dit misschien?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Adat231 het volgende:
waar welke dj had dan dat liedje papapapapapapapa die izaak net zong?
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:20 schreef engine het volgende:
Ik had even gehoopt dat Erik zijn hoofd in de pan ging steken maar dat valt tegen.
Kijk, dat is een nieuwjaarsduikquote:Op zondag 1 januari 2023 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze nemen de duik koud zei Isaac en daarna wordt die opgewarmd. Althans dat was om 14.30 uur nog het plan
Klopt. Als er iemand een aandeel heeft in de winst is het Kim wel en zeker niet Isaac. Jeffrey heeft zelf vaak genoeg gezegd dat hij bij 40 sec. niet meer kon en wilde opgeven en toen Kim hoorde schreeuwen waardoor hij een boost kreeg. Ook vlak voordat hij die bak in ging heeft ze het heel goed gegaan.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat KimD Jeff er door gesleept heeft
Hopen dat het nog wat indikt, want het lijkt nu meer op soepquote:Op zondag 1 januari 2023 16:55 schreef engine het volgende:
Het gerecht is die bak saus. Erik is er duidelijk over. Er hoort niks anders bij.
Dat zei GJ ookquote:Op zondag 1 januari 2023 16:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hopen dat het nog wat indikt, want het lijkt nu meer op soep
Kan hier echt bijna niet naar kijken. Vind het zo vies zoals ze geobsedeerd met hem bezig is en steeds net te dichtbij komtquote:
En hem constant aanraken. Zou er gek van worden.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:07 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Kan hier echt bijna niet naar kijken. Vind het zo vies zoals ze geobsedeerd met hem bezig is en steeds net te dichtbij komt
Bad was dan ook meteen nog maar voor de helft gevuldquote:
Elke ochtend neem ik een koude douchequote:Op zondag 1 januari 2023 17:18 schreef humpty het volgende:
Respect voor degenen die er in zijn gegaan
Heb je dan ook een unox-muts op?quote:Op zondag 1 januari 2023 17:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Elke ochtend neem ik een koude douche
En gisteravond lag hij ook als een van de eersten op bed want ze zaten te boerenquote:Op zondag 1 januari 2023 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is half 6 en GJ en Babet liggen alweer in bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Babette heeft witte meuk op haar smoelwerk.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is half 6 en GJ en Babet liggen alweer in bed.
Soort maskerquote:Op zondag 1 januari 2023 17:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette heeft witte meuk op haar smoelwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Kenzy ook niet, allemaal dagje naar huis?quote:Op zondag 1 januari 2023 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb Bern ook nog niet gespot vandaag
quote:Op zondag 1 januari 2023 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Soort maskerDus datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op zondag 1 januari 2023 17:26 schreef ledn81 het volgende:
Whaha sneuneus Erik![]()
Erik : "Ja als ik nou ook even op bed had geleden had ik er ook wel in gegaan, maar ben zo druk geweest"
Janet zit naast hem een soepje te eten.
Janet : "Ja ik ook, maar was toch wel ff lekker"
Janet heeft eergisternacht tot in de nacht appelflappen staan maken
Gister ook met vanalles bezig geweest,
vandaag eten gekookt of dat gaat ze zo afmaken.
Maar meneer Erik heeft vanmorgen even een handje geholpen hier of daar en daarna 'zijn' chili sin carne gemaakt.
Meneer mag wel even rustig op de bank zitten.
Oh hij ziet dat het even voor half 6 is en gaat eventjes op bed liggen![]()
Janet loopt de keuken weer in en begint aan het avondeten voor vanavond.
Dat wil Janet allemaal zelfquote:Op zondag 1 januari 2023 17:26 schreef ledn81 het volgende:
Whaha sneuneus Erik![]()
Erik : "Ja als ik nou ook even op bed had geleden had ik er ook wel in gegaan, maar ben zo druk geweest"
Janet zit naast hem een soepje te eten.
Janet : "Ja ik ook, maar was toch wel ff lekker"
Janet heeft eergisternacht tot in de nacht appelflappen staan maken
Gister ook met vanalles bezig geweest,
vandaag eten gekookt of dat gaat ze zo afmaken.
Maar meneer Erik heeft vanmorgen even een handje geholpen hier of daar en daarna 'zijn' chili sin carne gemaakt.
Meneer mag wel even rustig op de bank zitten.
Oh hij ziet dat het even voor half 6 is en gaat eventjes op bed liggen![]()
Janet loopt de keuken weer in en begint aan het avondeten voor vanavond.
Nee joh. Ze gaan er niets van snappenquote:Op zondag 1 januari 2023 17:36 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat gaat na afloop nog wel gezeik opleveren
Hij volgt ook de mode uit 1967 en praat als soms alsof hij het Polygoon journaal aan het presenteren isquote:Op zondag 1 januari 2023 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik is 47, maar gedraagt zich als een 67
en zegt dat hij 33 is en een meisje als sasha ziet hij helemaal zittenquote:Op zondag 1 januari 2023 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik is 47, maar gedraagt zich als een 67
Inderdaad, elk mens is anders en Janet geniet hiervan.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wil Janet allemaal zelfIk denk dat je haar zou straffen als ze niet meer heel de dag met van alles en nog wat bezig zou mogen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |