Was een vraag van mij omdat ze al voor morgen bezig waren vroeg ik of ze vandaag niet gingen eten.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht hier te lezen, dat ze vandaag(wat ik mij al niet voor kon stellen) niet zouden eten
Hoe zouden ze dat aan het geld zien dan?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : En dan zijn er nog fans thuis die 24 uur per dag naar ons kijken. Ik denk hoe?
Isaac : Vraag me uberhaupt af of we fans hebben.
Wendy : Aan het geld te zien...
Isaac : Ja... niet!
Trekt ze hier nu gewoon die slang van dat koppelstukje af. Ruw geweld erbijquote:Op zondag 1 januari 2023 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
En met dit straaltje moet de hottub gevuld worden.
[ afbeelding ]
Babette heeft een rare manier van gooien haar ene been gaat omhoog en haar boven lichaam helemaal naar vorenquote:
Alles kan en mag kapot in de loodsquote:Op zondag 1 januari 2023 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Trekt ze hier nu gewoon die slang van dat koppelstukje af. Ruw geweld erbij
Naar het schijntquote:Op zondag 1 januari 2023 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles kan en mag kapot in de loods
Vroeg Wendy om een COS kapsel .....quote:Op zondag 1 januari 2023 15:02 schreef freaky40 het volgende:
Ik schrik me kapot van Janet. Wat heeft die nu weer gedaan?
Je moest erbij zijn, maar was een grapje.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat aan het geld zien dan?
Ze had wel eerst 'm losgedraaid, dus volgens mij ging het goed.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Trekt ze hier nu gewoon die slang van dat koppelstukje af. Ruw geweld erbij
bijzonder om dit kattekots te noemen. Het ziet er toch gewoon uit als gebakken uien met mais.quote:
Geen idee, hij gooit een blik erwten er door zonder eerst het vocht af te gietenquote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vroeg Wendy om een COS kapsel .....
Met doperwten?quote:
Ik zie ook gewoon glazig gebakken uien en mais. Het gehakt en de bonen komen er nog doorheen denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
bijzonder om dit kattekots te noemen. Het ziet er toch gewoon uit als gebakken uien met mais.
oh, is natuurlijk omdat het Erik is die het maakt
Nee, geen vlees/ gehaktquote:Op zondag 1 januari 2023 15:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie ook gewoon glazig gebakken uien en mais. Het gehakt en de bonen komen er nog doorheen denk ik.
Niks mis mee..
dat fascineert jou toch wel heel ergquote:Op zondag 1 januari 2023 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik ff met de vinger in de pan en dan aflikken
En misschien krijg je er voedselvergiftiging van. Het is nog even afwachten.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien smaakt het wel heerlijk.
Ik vind het Janet best leuk staan , ze heeft er een koppie voorquote:Op zondag 1 januari 2023 15:09 schreef Chanel5 het volgende:
idd zeg, zag het net, wie heeft Janet zo toegetakeld???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wendy heeft haar haar geknipt.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:09 schreef Chanel5 het volgende:
idd zeg, zag het net, wie heeft Janet zo toegetakeld???
Ik zit continu op die vogel te wachten, die op het kapsel van Esther land. Nestquote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:10 schreef Chanel5 het volgende:
Iemand die zelf nooit kookt en alleen kant en klaar eet moet je niet in de keuken loslaten, of denktie dattie dat ook al kan?
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het Janet best leuk staan , ze heeft er een koppie voor![]()
Ik vind het haar ook goed staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |