"We must secure the existence of our people and a future for white children"quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 11:24 schreef Farenji het volgende:
[ twitter ]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words
Verder niks racistisch hoor.
In eerste instantie was het nieuws wat beperkter. Dat zie je toch ook wel?quote:Op zondag 1 januari 2023 11:24 schreef Farenji het volgende:
[ twitter ]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words
Verder niks racistisch hoor.
Dit.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:16 schreef HSG het volgende:
"white lives matter" is racistisch maar "black lives matter" niet? Lekker hypocriet en racistisch.
Dus weer van die ongein die vanuit de VS is geļmporteerd. Doorgaans zijn dat mensen die nogal gepreoccupeerd en geradicaliseerd zijn. Vermoeiende lui. Ga wat nuttigs met je leven doen, zou ik ze willen zeggen.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:28 schreef Aure het volgende:
[..]
"We must secure the existence of our people and a future for white children"
Zie ook de post van Farenji:
[..]
Raar verhaal wordt het zo.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:28 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
Nee gewoon een domme tokkie maar daar kun jij ook niks aan doen.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:32 schreef Speekselklier het volgende:
I'm dreaming of a white Christmas...
ben ik nu rasist?
Dat is natuurlijk ook een beetje het nadeel van die identiteitspolitiek (die in de VS vooral een kapstok vindt in Jim Crow cs) importeren. Dan krijg je een hele hoop drek mee.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dus weer van die ongein die vanuit de VS is geļmporteerd. Doorgaans zijn dat mensen die nogal gepreoccupeerd en geradicaliseerd zijn. Vermoeiende lui. Ga wat nuttigs met je leven doen, zou ik ze willen zeggen.
Dan ben je in ieder geval niet woke.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:32 schreef Speekselklier het volgende:
I'm dreaming of a white Christmas...
ben ik nu rasist?
Ik denk dat dit statement meer bekend is onder de zwarte activisten dan onder ons nuchtere volkje dat zich liever met zichzelf bezig houdt.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:28 schreef Aure het volgende:
Aha. Ja, das een racistische leus. Foei.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:28 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
verander wit in zwart en je hebt het verkiezingsprogramma van BIJ1 in 1 zin samengevat.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:28 schreef Aure het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2023 11:29 schreef Peligrosso het volgende:
Op de eerste dag van het nieuwe jaar zijn de uiterste flanken in Nederland alweer boos op elkaar op internet.
De rest van Nederland geeft geen neuk en gaat lekker nieuwjaarsborrelen.
De politie en RTL, die dit als racistisch bestempelen, behoren tot de "uiterste flanken"?quote:Op de Erasmusbrug in Rotterdam zijn racistische teksten geprojecteerd tijdens de jaarwisseling. Dat bevestigt een woordvoerster van de politie na berichtgeving van RTL Nieuws.
Maar welk clubje in Nederland manifesteert zich dan als zodanig? Als een white supremacy organisatie dus?quote:Op zondag 1 januari 2023 11:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat het een reeds bekend hondenfluitje is voor racistische figuren.
Trek Twitter/Facebook eens open. Dat White Lives Matter is vooral een strijdkreet van allerlei vreemdelingenhaters en andere twijfelachtige types.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar welk clubje in Nederland manifesteert zich dan als zodanig? Als een white supremacy organisatie dus?
Er is geen "blanke gemeenschap". Net als er ook niet echt een zwarte gemeenschap bestaat. Je hebt een hoop individuen en wat subgroepen. Maar er is geen organisatie op basis van huidskleur.quote:Ik ken wel zwarte activistenclubjes maar geen witte eerlijk gezegd. Volgens mij hebben blanke mensen ook helemaal geen zin in deze vermoeiende discussie en vinden ze het gewoon onzinnig.
Dit wordt volgens mij veel meer op de blanke gemeenschap geprojecteerd via een zeer doordachte smear campaign. En we worden er op deze manier gewoon ingetrokken.
Tja als je mensen niet als individu kan beoordelen is dat wel behoorlijk treurig. Hoe moeilijk kan dat nu zijn?quote:Zelfs zodanig dat ik gisteren een surinaams gezin tegenkwam en bij mezelf ineens een soort weerstand voelde, wat ik nooit eerder ervaren heb. Ik heb surinaamse mensen altijd als ok ervaren, maar ik merk dat door al dit gezeik mijn eigen denkbeelden onbewust worden veranderd. Walgelijk.
Haha lol, je bent dus een smerige racist maar hebt dit nooit eerder ervaren. What the fuck deze postquote:Op zondag 1 januari 2023 11:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar welk clubje in Nederland manifesteert zich dan als zodanig? Als een white supremacy organisatie dus?
Ik ken wel zwarte activistenclubjes maar geen witte eerlijk gezegd. Volgens mij hebben blanke mensen ook helemaal geen zin in deze vermoeiende discussie en vinden ze het gewoon onzinnig.
Dit wordt volgens mij veel meer op de blanke gemeenschap geprojecteerd via een zeer doordachte smear campaign. En we worden er op deze manier gewoon ingetrokken.
Zelfs zodanig dat ik gisteren een surinaams gezin tegenkwam en bij mezelf ineens een soort weerstand voelde, wat ik nooit eerder ervaren heb. Ik heb surinaamse mensen altijd als ok ervaren, maar ik merk dat door al dit gezeik mijn eigen denkbeelden onbewust worden veranderd. Walgelijk.
Snap ik.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ken wel zwarte activistenclubjes maar geen witte eerlijk gezegd. Volgens mij hebben blanke mensen ook helemaal geen zin in deze vermoeiende discussie en vinden ze het gewoon onzinnig.
Zelfs zodanig dat ik gisteren een surinaams gezin tegenkwam en bij mezelf ineens een soort weerstand voelde, wat ik nooit eerder ervaren heb. Ik heb surinaamse mensen altijd als ok ervaren, maar ik merk dat door al dit gezeik mijn eigen denkbeelden onbewust worden veranderd. Walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |