Imagine.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hm, t is droog en ik hoor ook geen wind meer door t huis..zou het?
dat zeg ik... veel zijn het er nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor mij vooral in het wat depressievere segment. Day is Done van Nick Drake en Changes van Phil Ochs enzo.
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:10 schreef ok01 het volgende:
Lieve mensen ik sluit af voor dit jaar![]()
Wat was het weer een voorrecht om met jullie muzikaal het jaar af te sluiten. Alle grappen (kan het Marco B gifje alleen niet meer aanzien), het zeiken, het genieten: het Top 2000 forum blijft altijd weer een prachtige traditie. Blijft altijd mijn favoriete warme bad. En ook al heb je niet somebody to love, ok01 houdt wel van jullie allemaal
Gelukkig nieuwjaar ladies en people
dit is toch niet don't panicquote:
Een kwart van de top 2000 is Coldplay.quote:
Dat klopt, dat is ook een aardig liedjequote:
quote:
Ja. Kende Coldplay niet voor deze week.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij luistert voor de eerste keer?
Tik em aan ouwequote:Op zaterdag 31 december 2022 18:17 schreef Dagoduck het volgende:
Oh wacht, dan krijgen we hierna weer een #STEMPLAAT. Genot.
Je hebt verdomme gelijk ook zeg!quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:17 schreef Dagoduck het volgende:
Oh wacht, dan krijgen we hierna weer een #STEMPLAAT. Genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |