Is gewoon ‘Moira’ dus da’s alvast makkelijk opzoekenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jazeker. DM je username maar door!
Was het als nou Nederlander nou wel of niet mogelijk om een account aan te maken voor de Iplayer?quote:Op zondag 1 januari 2023 13:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Programma’s van de BBC (of van de meeste andere buitenlandse zenders) kan je doorgaans niet terugkijken vanwege uitzendrechten.
Moet die van MOL ook nog doenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik zal deze week maar de eerste herinnering voor de esf-poule eruit gooien
Had ik het toch goed dat het iets met rechten wasquote:Op zondag 1 januari 2023 13:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Programma’s van de BBC (of van de meeste andere buitenlandse zenders) kan je doorgaans niet terugkijken vanwege uitzendrechten.
Een mooie start van het jaarquote:Op zondag 1 januari 2023 13:45 schreef Arizona het volgende:
Net mijn eerste wandelkilometers van dit jaar gemaakt. 5 gedaan, 995 te gaan![]()
En we hebben nog lekker gebruncht en nu ga ik bankhangen
FredBFOK ben ik.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jazeker. DM je username maar door!
O wacht, die kan ik gewoon vinden in die andere poule
Ik heb ziggo gehad en bij die provider kan je geen buitenlandse series, films en shows terugkijkenquote:Op zondag 1 januari 2023 12:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ziggo.
Maar als het met rechten te maken heeft, maakt de provider misschien niks uit?
Ik kan met kpn ook niet terugkijken. Als ik had geweten dat het bbc was, dan had ik het opgenomenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ziggo gehad en bij die provider kan je geen buitenlandse series, films en shows terugkijken
En ze vinden zichzelf zo speciaalquote:Op zondag 1 januari 2023 13:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heerlijk he, al die onafhankelijke denkers die allemaal dezelfde mening hebben.
Ja, Andrew kan dan wel aan mensenhandel doen en vrouwen verkrachten, maar Greta promoot om iets te doen aan klimaatverandering!!!@! Dat het kan ineens over Greta gaat.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik keek van de week daar ook weer een keer. Zag mensen die het aan het opnemen waren voor Andrew Tate en vervolgens ook nog een bak Russische propaganda waar Thierry trots op kan zijn. Mijn god![]()
Al heb ik het gevoel dat er tegenwoordig wel veel meer mensen zijn die er ook tegenin gaan, dat was eerst ook wel anders.
Je kunt het bij NWS gewoon wel raden.. is toch bizar eigenlijk. Hoe word je zo dat je dat soort dingen liever goedpraat.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, Andrew kan dan wel aan mensenhandel doen en vrouwen verkrachten, maar Greta promoot om iets te doen aan klimaatverandering!!!@! Dat het kan ineens over Greta gaat.
Ik heb een paar berichten terug een link naar de uitzending op YT gepost.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan met kpn ook niet terugkijken. Als ik had geweten dat het bbc was, dan had ik het opgenomen
HAPPY NEW YEAR TO YOUquote:Op zondag 1 januari 2023 14:47 schreef Meke het volgende:
LIEFJES HET IS 2023! HAPPIE NIEW JIER!!!!!!
MEEKUUUH LIEFJUUUUH JOE TOEEE!!quote:Op zondag 1 januari 2023 14:47 schreef Meke het volgende:
LIEFJES HET IS 2023! HAPPIE NIEW JIER!!!!!!
Heeft met rechten te maken, wat Cee ook zei.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ziggo gehad en bij die provider kan je geen buitenlandse series, films en shows terugkijken
In principe niet, want je moet om content te kunnen zien een geldig adres opgeven. Zullen vast wat work-arounds zijn, een paar jaar geleden was het me een tijdje gelukt. En dan heb je ook een genot-aanbod! Maar al snel was die work-around ook niet meer werkende.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was het als nou Nederlander nou wel of niet mogelijk om een account aan te maken voor de Iplayer?
Wij kwamen rond 0:45 thuis en meneer strompelde van de bank en wreef de slaap uit zijn oogjesquote:Op zondag 1 januari 2023 13:47 schreef zorro28 het volgende:
Onze kat was gister nog lang rustig, maar om 12 uur was het gebeurd
Onze kat was even buiten maar het was duidelijk dat ze ergens was gaan schuilen. Binnen hoorden ze wel het vuurwerk. Daar was ze een beetje angstig van maar ze probeerde rustig te blijven.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:47 schreef zorro28 het volgende:
Onze kat was gister nog lang rustig, maar om 12 uur was het gebeurd
En dat is nog wel zo'n rustig nummer.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:29 schreef NailQueen het volgende:
Het buurjongetje van 1 zit al een half uur het dorp bij elkaar te krijsen
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat is nog wel zo'n rustig nummer.
Oké, deze is goed.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, de verkiezing voor beste post van 2023 is al beslistquote:Op zondag 1 januari 2023 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou, de verkiezing voor beste post van 2023 is al beslist
Ik heb dat ook gekeken.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben de masked singer oudejaarsversie aan het kijken.
Ik gisteravond alquote:
Ik ook netquote:Op zondag 1 januari 2023 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben de masked singer oudejaarsversie aan het kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |