boutnummerquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:01 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Fools overture niet waarderen
Je bent smakeloos.quote:
Zo hoort het. Moeders de vrouw heeft ook aandacht nodig.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:58 schreef PippenScottie het volgende:
Komend uur ga ik met mijn broekje uit op de bank zitten.
Als het bezoek er voor 5 uur is, moeten ze maar even wachten
Waar zijn die handjesquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, alles gaat hier gewoon de lucht in vermoed ik.
Het Nationaal Aftelmoment gaat wel door hoop ik? Dat is altijd van die geweldige en totaal niet ongemakkelijke of tenenkrommende televisie.quote:
Lady Gaga doet je de groeten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten Lola Montez komt er oprecht geen slecht nummer meer tot aan Oceaan/Thunderstruck (behalve misschien Noodgeval maar die is ook oke). Die hebben we er allemaal de afgelopen 2/3 uur doorheen gejaagd.
Zijn dood heeft hij aan zichzelf te danken. Waarschuwingen genoeg gehad uit dat milieu. Risico van het vak zeg maarquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:01 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
De een zijn dood...
Vond het verschrikkelijk hoor zijn overlijden. Maar kom aan..... Dit nummer hoort ergens in de 250
Volgend jaar top 50 in aubquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:01 schreef Poppejans het volgende:
Wat staan ze hoog![]()
![]()
![]()
puur genot
68 Phantom Of The Opera Floor Jansen & Henk Poort
290 in de Mex2000 ofzoquote:
Neequote:Op zaterdag 31 december 2022 16:01 schreef Poppejans het volgende:
Wat staan ze hoog![]()
![]()
![]()
puur genot
68 Phantom Of The Opera Floor Jansen & Henk Poort
Sinds wanneer bestaat er eigenlijk een 'nationale vuurwerkshow'?quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het Nationaal Aftelmoment gaat wel door hoop ik? Dat is altijd van die geweldige en totaal niet ongemakkelijke of tenenkrommende televisie.
Een van de beste zangers van Nederland met de beste zangeres van Nederland en dan "nee" roepen. Nou dan ligt het aan jou hoorquote:
Ik las even 'minst' en was geschokt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:02 schreef Strani het volgende:
Volgens mij vind ik gewoon echt alles in dit uur goedInclusief m'n meest favoriete liedje ooit op #70
Daar gaan we niet dood aan.quote:
Echt ja? Nou ja, wel lekker van die groeten dan. Wel een kleine verrassing.quote:
Dat snap ik dan!quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik las even 'minst' en was geschokt.
Geen idee, ik vraag me ook af wat we daar precies mee moeten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaat er eigenlijk een 'nationale vuurwerkshow'?
Beste zangeres? Overdreven welquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Een van de beste zangers van Nederland met de beste zangeres van Nederland en dan "nee" roepen. Nou dan ligt het aan jou hoor
Nee hoor, ik kan er ook echt helemaal niks meequote:Op zaterdag 31 december 2022 16:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Een van de beste zangers van Nederland met de beste zangeres van Nederland en dan "nee" roepen. Nou dan ligt het aan jou hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |