Prima uurtje jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:57 schreef Isorden het volgende:
72 Bridge Over Troubled Water Simon & Garfunkel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
71 Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
70 God Only Knows The Beach Boys![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
69 Don't Stop Me Now Queen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
68 Phantom Of The Opera Floor Jansen & Henk Poort![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
67 Under Pressure Queen & David Bowie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
66 Alive Pearl Jam![]()
![]()
![]()
![]()
65 Fool's Overture Supertramp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
64 A Whiter Shade Of Pale Procol Harum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is wel echt een goden uur hoor
Hehe, misschien even doen jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heb je je ouders al ingelicht dat de radio zo uit moet?
Met het nieuws?quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:00 schreef Cee het volgende:
Hier zou je gewoon het jaar mee moeten eindigen.
De een zijn dood...quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
64 staat enkel hoog vanwege die walgelijke man Peter Repelsteeltje de vries
boutnummerquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:01 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Fools overture niet waarderen
Je bent smakeloos.quote:
Zo hoort het. Moeders de vrouw heeft ook aandacht nodig.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:58 schreef PippenScottie het volgende:
Komend uur ga ik met mijn broekje uit op de bank zitten.
Als het bezoek er voor 5 uur is, moeten ze maar even wachten
Waar zijn die handjesquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, alles gaat hier gewoon de lucht in vermoed ik.
Het Nationaal Aftelmoment gaat wel door hoop ik? Dat is altijd van die geweldige en totaal niet ongemakkelijke of tenenkrommende televisie.quote:
Lady Gaga doet je de groeten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten Lola Montez komt er oprecht geen slecht nummer meer tot aan Oceaan/Thunderstruck (behalve misschien Noodgeval maar die is ook oke). Die hebben we er allemaal de afgelopen 2/3 uur doorheen gejaagd.
Zijn dood heeft hij aan zichzelf te danken. Waarschuwingen genoeg gehad uit dat milieu. Risico van het vak zeg maarquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:01 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
De een zijn dood...
Vond het verschrikkelijk hoor zijn overlijden. Maar kom aan..... Dit nummer hoort ergens in de 250
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |