Mezelf even quoten.quote:Op maandag 27 november 2023 17:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Mijn doel is 26 boeken.
Het zag er een tijdje slecht uit maar laatste tijd gaat het wel lekker met lezen.
Ik ga pas eind december tellen.
gewoon een abonnement op een pretpark voor vrouw en Kids kopen. Dan heb je tijd zatquote:Op zondag 31 december 2023 23:52 schreef DaMart het volgende:
Mijn doel bij lange na niet gehaald, helaas. Ik ben niet verder gekomen dan 8,5 boek. Volgend jaar maar proberen om er 15 (en hopelijk meer) te lezen.
Ik had er ooit een en was ook wel actief, maar ik ben eraf gegooid. Weet niet meer precies waarom.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
Hebben jullie trouwens een Hebban profiel? Buiten @:Sunchaser kom ik er niemand tegen.
Dat voornemen heb ik elk jaar. Is nog nooit geluktquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:39 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb een aardig grote nog-te-lezen-stapel dus mijn voornemen is om die eerst allemaal te lezen voor ik andere boeken koop/leen.
Nee, ik vrees er ook voor. Maar ooit moet het me lukken!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:15 schreef Buendia het volgende:
[..]
Dat voornemen heb ik elk jaar. Is nog nooit gelukt
Lul!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:18 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb al gefaald in mijn voornemen
Geen probleem, je hebt nooit genoeg boekenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:18 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb al gefaald in mijn voornemen
Heb je me ook gelezen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
Hebben jullie trouwens een Hebban profiel? Buiten @:Sunchaser kom ik er niemand tegen.
Natuurlijk. Die lees je auditiefquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:29 schreef Mrs.Peel het volgende:
Oe, ik zie dit topic nu pas.
Hebban: ja.
In 2023 heb ik 55 boeken gelezen (19572 pagina's).
Tot nu toe in 2024 21 boeken gelezen (7359 pagina's).
Ik reken wel ook m'n geluisterde boeken mee. Doen jullie dat ook?
Ik tel ze ook gewoon mee hoor, gaat mij vooral om de inhoudquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik was benieuwd wat de mening hier daarover is.
Nee,heb allebei je boeken als epub gedownload, maar heb nog 1500+ boeken op mijn e-reader om te lezenquote:
23 hier.quote:
Wauw dat is veelquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee,heb allebei je boeken als epub gedownload, maar heb nog 1500+ boeken op mijn e-reader om te lezen
[..]
23 hier.
Audioboeken zijn niks voor mij, ik kan me daar nooit op concentreren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:29 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik reken wel ook m'n geluisterde boeken mee. Doen jullie dat ook?
Niet hetzelfde als vorig jaar proberen?quote:
Ik ga dr vast overheen maar ik wil mezelf niet een hoog aantal opleggenquote:Op zondag 31 maart 2024 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet hetzelfde als vorig jaar proberen?
Ik moet nog mijn huidige boek uitlezen (895 blz pil) en dan heb ik mijn doel voor het jaar behaaldquote:
Netjes. Dus eind van het jaar heb je de 50 boeken gehaald?quote:
K heb nu geen doel meer. Gewoon lekker blijven lezenquote:Op maandag 13 mei 2024 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Netjes. Dus eind van het jaar heb je de 50 boeken gehaald?.
Als ik mijn huidige boek uit heb, zit ik op 4,5 boek dit jaar (de eerste was ik vorig jaar al in begonnen), en bijna op de helft van mijn doel van minimaal 10.
Ik had even wat tijd nodig om erin te komen, in een periode waarin ik wat minder tijd had om te lezenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
K heb nu geen doel meer. Gewoon lekker blijven lezen
Dat boek waarin je al vorig jaar was begonnen is dan niet bijster spannend denk ik?
We zitten op precies hetzelfde schemaquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:25 schreef SEMTEX het volgende:
2024 Reading Challenge
• 53 books completed
• 9 books ahead of schedule
53/75 (71%)
Zit op 60quote:Op woensdag 18 september 2024 03:32 schreef roos94 het volgende:
Ik zit op 53 boeken, had mijn doel bijgesteld naar 55.doel was eerst 28
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |