We zitten op precies hetzelfde schemaquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:25 schreef SEMTEX het volgende:
2024 Reading Challenge
• 53 books completed
• 9 books ahead of schedule
53/75 (71%)
Zit op 60quote:Op woensdag 18 september 2024 03:32 schreef roos94 het volgende:
Ik zit op 53 boeken, had mijn doel bijgesteld naar 55.doel was eerst 28
Ik gebruik hebban.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het lastig om bij te houden... (..)
Goodreadsquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het lastig om bij te houden... Op de KreaDoe heb ik een leesdagboek gekocht. Die gaat in gebruik vanaf één januari. Doel is dan een leesboek en een luisterboek per week.
Je kan er ook in bijhouden hoeveel tijd je besteedt aan lezen, maar dat gaat me te verga niet timen hoelang ik in een boek zit
Het bijhouden zou ook gemakkelijker zijn als ik niet meerdere boeken door elkaar lees. Nu lees ik er meestal drie en vier door elkaar heen (lekker veel afwisselen, houdt mijn focus vast). Alleen dat één boek per keer is niet realistisch
Lekker bezigquote:Op woensdag 18 december 2024 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
6 boeken, 1993 pages gelezen afgelopen jaar; volgens mij missen er nog 1 of 2 boeken.
Ik kreeg het op emailquote:Op woensdag 18 december 2024 19:48 schreef Aberkullie het volgende:
Waarom zie ik die samenvatting niet in GR![]()
140 boeken gelezen
Het zijn er 5,5 geworden... mijn voornemen voor volgend jaar is dus meer tijd nemen om te lezenquote:Op zondag 31 december 2023 23:52 schreef DaMart het volgende:
Mijn doel bij lange na niet gehaald, helaas. Ik ben niet verder gekomen dan 8,5 boek. Volgend jaar maar proberen om er 15 (en hopelijk meer) te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |