SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Ik sta al dagen met 16 graden op, dan wil een mens toch niet anders meer.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, vreemd wel. Er zijn in de zomer dagen dat het frisser is in de ochtend. Het is hier buiten 14/15 graden. Wel veel regen gevallen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:16 schreef Tjacka het volgende:
en dan over paar maanden weer zeuren om de droogte zeker
Ga je ze niet eens voor mij bakken?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:15 schreef Paul het volgende:
KLOTEWEER IK MOET ZO OLIEBOLLEN HALEN EN NAAR @:SPEEDFIGHT TOE ETC
oep[s nou heb ik verklapt dat ik ze stiekem koopquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:19 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ga je ze niet eens voor mij bakken?![]()
T is wel heel treurig ja, schijnt vannacht hard te gaan waaien..
Lekker in je t-shirt op oudejaarsdag.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een vreemde gewaarwording, ik ga naar buiten en moet de jas uit doen want warme natte fohn
https://www.archyde.com/t(...)-across-switzerland/quote:In Delsberg, a temperature of 20.1 degrees was measured shortly before noon. That puts the previous all-time record of 16.3 degrees from 1961 in the shade by almost four degrees. In Breitenbach in the canton of Solothurn, the 20-degree mark could still fall during midday, around 12 p.m. 19.9 degrees were measured here.
“MeteoNews” expects that the all-time records will also tumble in numerous other places today. In Delsberg, it is not only by far the warmest New Year’s Eve ever recorded, but also the second warmest December day on record.
Weet nog wel een keer toen het zo mistig was.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:22 schreef Haags het volgende:
Kan mij niet heugen ooit zoveel en zo langdurig regen te hebben gehad op oudejaarsdag.
https://www.windfinder.com/#5/50.8333/4.0000quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:24 schreef ddx het volgende:
Scheveningen vuren naar gisteren verplaatst, volgens mij staat er nu minder wind.
Gisteren stond er langs de kust windkracht 8, nu nog maar 5/6
Of komt er vanavond nog een opleving ?
Beste wensenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal. Cheers op een mooi en boeiend "weer" jaar
Het lijkt iets koeler te worden, minder dan 10 graden in ieder geval.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:04 schreef -Sigaartje het volgende:
Is er geen uitzicht op een beetje kou? (Mijn weerdagboek vraagt dit).
Gelul ook echt..quote:Op zondag 1 januari 2023 17:43 schreef Drass het volgende:
Even buffetje opbouwen voor het neerslag tekort gelul rond mei/juni/juli...
Wel lekker koel vanmorgen. Beter weer dan de afgelopen dagen.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:13 schreef Ronald het volgende:
[..]
Het lijkt iets koeler te worden, minder dan 10 graden in ieder geval.
Met aanhoudende wind uit zuidwestelijke hoek kunnen we dat vergeten.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:44 schreef Adrie072 het volgende:
Ik wil vrieskou en een waterig zonnetje, fuck regen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 6 weken is het ook alweer veel langer licht (tot ongeveer 18u 's avonds)quote:Op maandag 2 januari 2023 15:10 schreef INViCTuS het volgende:
Na nieuwjaar krijg ik altijd alweer zin in lente, dus hoop dat dat ook snel zo is. Laat de 2 minst fijne maanden betreft weer maar zo snel mogelijk voorbij gaan. Klaar met die herfst
Nee, dat willen de boeren niet. Die gaan over de waterschappen. Het gewas kan niet tegen teveel water.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn "we" al dat water dat nu valt eigenlijk al massaal aan het opslaan voor als het over een maandje of twee weer veel te droog is voor de tijd van het jaar?
Ja maar je kunt het ook niet in het land opslaan toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee, dat willen de boeren niet. Die gaan over de waterschappen. Het gewas kan niet tegen teveel water.
Kijk je nog scheel na al die alcohol?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:28 schreef Haags het volgende:
Wat is precies die heftige start van 2023? Want die maak ik hier niet echt mee geloof ik...
Er wordt nog steeds te veel afgevoerd en/of verdwijnt in het riool. Na 2 weken droog weer komen de berichten over droogte ongetwijfeld alweer in de media in maart of anders aprilquote:Op maandag 2 januari 2023 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn "we" al dat water dat nu valt eigenlijk al massaal aan het opslaan voor als het over een maandje of twee weer veel te droog is voor de tijd van het jaar?
Zeker niet. Maar buiten de ongewoon hoge temperaturen is er volgens mij niets heftigs momenteel?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk je nog scheel na al die alcohol?
HERFSTig..quote:Op maandag 2 januari 2023 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar buiten de ongewoon hoge temperaturen is er volgens mij niets heftigs momenteel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |