Het lijkt iets koeler te worden, minder dan 10 graden in ieder geval.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:04 schreef -Sigaartje het volgende:
Is er geen uitzicht op een beetje kou? (Mijn weerdagboek vraagt dit).
Gelul ook echt..quote:Op zondag 1 januari 2023 17:43 schreef Drass het volgende:
Even buffetje opbouwen voor het neerslag tekort gelul rond mei/juni/juli...
Wel lekker koel vanmorgen. Beter weer dan de afgelopen dagen.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:13 schreef Ronald het volgende:
[..]
Het lijkt iets koeler te worden, minder dan 10 graden in ieder geval.
Met aanhoudende wind uit zuidwestelijke hoek kunnen we dat vergeten.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:44 schreef Adrie072 het volgende:
Ik wil vrieskou en een waterig zonnetje, fuck regen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 6 weken is het ook alweer veel langer licht (tot ongeveer 18u 's avonds)quote:Op maandag 2 januari 2023 15:10 schreef INViCTuS het volgende:
Na nieuwjaar krijg ik altijd alweer zin in lente, dus hoop dat dat ook snel zo is. Laat de 2 minst fijne maanden betreft weer maar zo snel mogelijk voorbij gaan. Klaar met die herfst
Nee, dat willen de boeren niet. Die gaan over de waterschappen. Het gewas kan niet tegen teveel water.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn "we" al dat water dat nu valt eigenlijk al massaal aan het opslaan voor als het over een maandje of twee weer veel te droog is voor de tijd van het jaar?
Ja maar je kunt het ook niet in het land opslaan toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee, dat willen de boeren niet. Die gaan over de waterschappen. Het gewas kan niet tegen teveel water.
Kijk je nog scheel na al die alcohol?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:28 schreef Haags het volgende:
Wat is precies die heftige start van 2023? Want die maak ik hier niet echt mee geloof ik...
Er wordt nog steeds te veel afgevoerd en/of verdwijnt in het riool. Na 2 weken droog weer komen de berichten over droogte ongetwijfeld alweer in de media in maart of anders aprilquote:Op maandag 2 januari 2023 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn "we" al dat water dat nu valt eigenlijk al massaal aan het opslaan voor als het over een maandje of twee weer veel te droog is voor de tijd van het jaar?
Zeker niet. Maar buiten de ongewoon hoge temperaturen is er volgens mij niets heftigs momenteel?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk je nog scheel na al die alcohol?
HERFSTig..quote:Op maandag 2 januari 2023 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar buiten de ongewoon hoge temperaturen is er volgens mij niets heftigs momenteel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |