NSFW in de Zoom:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOKkers in beeldSPOILER: NSFW!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PippenScottie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ArnieAlberts2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook niet anders met SLAAAAAAAYEEEEER...quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:03 schreef Sabata het volgende:
256 November Rowwen Hèze![]()
255 Still Got The Blues Gary Moore![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
254 Voor Haar Frans Halsema![]()
![]()
253 She Sells Sanctuary Cult![]()
![]()
![]()
252 Radio Ga Ga Queen![]()
![]()
![]()
![]()
251 Zeg Me Dat Het Niet Zo Is Frank Boeijen Groep![]()
250 Whiskey In The Jar Metallica![]()
249 Angel Of Death Slayer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
248 Papillon Editors![]()
247 Bad U2![]()
246 Iedereen Is Van De Wereld The Scene
Beste uur tot nu toe
Ach voor 10 miljoen maak ik ook graag de overstap naar fok.saquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:03 schreef PippenScottie het volgende:
Het is pure sportswashing wat Saudi-Arabie doet
Welke van de elf?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is ons mopperkonijn eigenlijk heen?
Ik zie papillon ook nog.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik alleen still Got The Blues en She Sells Sanctuary
ja, leuk spel was hetquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan toch maar beter een spell op je hoofd he
Ik ben qua drank wel in de stijl van dit uur.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om nog even bier te pakken.
Goed idee jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om nog even bier te pakken.
Dus boze buren bij je aan de deurquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:05 schreef gijsman het volgende:
Metallica én Slayer achter elkaar dat wordt standje burenruzie in een gehorige flat...
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
November is wel een mooie maand, mijn geboortemaand.
Je zit dan ook bij de burenquote:
quote:
Ja, dat Limburgs versta ik ook wel. In tegenstelling tot een Ede Staal.quote:
ja. klinkt simpel, maar is best lastigquote:
Andere landen wouden het ook niet en wij pisten naast de pot.quote:
Laat maar komen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus boze buren bij je aan de deur
Zoiets bedoel je?quote:
ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Zijn we hierna van die Limbabwaanse ellende af?
ja ik ken t :-)quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja. klinkt simpel, maar is best lastig
Altijd tegen ons.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Andere landen wouden het ook niet en wij pisten naast de pot.
Of Loooooveeeequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
And does it feel the same, when you play The Game?
Oh ik ken een andere the gamequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja. klinkt simpel, maar is best lastig
2 van de 3 keer geluktquote:
Onderhandelingsruimte als een ander land ons wil bezetten, maar iedereen doorziet die truc blijkbaarquote:
België wou toch ook een deel?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kortste strookje getrokken?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die hebben ook een deel Limburg ja, wij kregen de rest.quote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)YEAQYASABEgJwUfD_BwEquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh ik ken een andere the game
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Game_(mind_game)
Ik snap de The National hype nooitquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
@:Gretzl The National haalt in de Snob toch mooi weer top 5 dit jaar
Na WO1 wilden ze heel Limburg geloof ik. Maar wij gingen niet op die eisen in.quote:
Zo'n nummer warop je op stemt als er in september niemand overlijd die je de moeite waard vind, ofdat er geen film over uitgebracht is, of gewoon omdat je in venlo woont.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
November is alweer een tijdje terug óf duurt nog wel een tijdje
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets voor mij...quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb laatst dit gespeeld, Nemesis:
https://boardgamegeek.com/boardgame/167355/nemesis
Vijf uur voor een potje. Worth it
Twee kolenmijnen in Genk en Heerlen. Koning Willem en Koning Leopold kregen er ruzie over. Leopold ging janken bij Engeland en Frankrijk. Willem kon zeuren maar hij moest er een afgeven, dat werd Genkquote:
Ronnie zit wel flex in zn tijd zo te horenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:09 schreef Gretzl het volgende:
WooowHeet iemand hier toevallig Ronnie?
https://www.nporadio2.nl/(...)e-top-2000-wikipediaSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deden we altijd op de middelbare, was echt hilarisch.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:09 schreef Isorden het volgende:
Ik vind Cards against Humanity ook altijd wel heel leuk om te spelen
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:08 schreef gijsman het volgende:
Dit is nog noord Limburgs dialect.....
Is de top 10 al bekend? Van welk lied moeten we afscheid nemen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom denk je dat ik zo vaak ineens pleite ben?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:09 schreef Gretzl het volgende:
WooowHeet iemand hier toevallig Ronnie?
https://www.nporadio2.nl/(...)e-top-2000-wikipediaSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een HJ GP gepakt na twee Tripel Karmeliet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben qua drank wel in de stijl van dit uur.
Dan moet je ze eens live zien en dan snap je het welquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik snap de The National hype nooit
Not bad, maar kan nooit zo erg zijn als The Campaign for North Africaquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een HJ GP gepakt na twee Tripel Karmeliet.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ronnie zit wel flex in zn tijd zo te horen
quote:Ronnie schrijft het op
Portugal, Johnny Depp, Franse pop
Ronnie Knipt Zn Haarquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo vaak ineens pleite ben?
Nee, ik ken Ronnie. Ronnie is een held.
Dat is dom. Genk is tof, heerlen nierquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Twee kolenmijnen in Genk en Heerlen. Koning Willem en Koning Leopold kregen er ruzie over. Leopold ging janken bij Engeland en Frankrijk. Willem kon zeuren maar hij moest er een afgeven, dat werd Genk
Genk heb je ook niet veel aan, weinig verloren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Twee kolenmijnen in Genk en Heerlen. Koning Willem en Koning Leopold kregen er ruzie over. Leopold ging janken bij Engeland en Frankrijk. Willem kon zeuren maar hij moest er een afgeven, dat werd Genk
Ik ga het eens een kans geven op een festival danquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan moet je ze eens live zien en dan snap je het wel
Niceeeeequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier aan donker Julölquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een HJ GP gepakt na twee Tripel Karmeliet.
Ronnie Gaat Naar Huisquote:
Snoer erin pluggenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog tips voor een elektrische gitaar?
Yo lul?!quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier aan donker JulölStraks nog even drankje bouwen.
dan komt Echoes morgen zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Mexi: we gaan de laatste dag gewoon in met minder dan 250 nrs. Kan me niet herinneren dat dat eerder is gebeurd
Na Venlo wordt het lastig...quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Het Kirchroais versta ik bijvoorbeeld niet. Maar dat doen ze volgens mij in bijvoorbeeld Maastricht ook niet
Kennje To Öi ook wel zekerquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier aan donker JulölStraks nog even drankje bouwen.
Testosteronnie had zijn haren in een Ponniequote:
he die ga ik missen.. zondequote:
I know!quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
Oja, natuurlijk. Skål!quote:
Maar zijn muziek leeft voort.quote:
De duurste zijn uiteraard het bestequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog tips voor een elektrische gitaar?
Preciesquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Mexi: we gaan de laatste dag gewoon in met minder dan 250 nrs. Kan me niet herinneren dat dat eerder is gebeurd
Terwijl je om 4 uur ‘s nachts in een apenpak door een café in Oeteldonk liep?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Testosteronnie had zijn haren in een Ponnie
(Was een carnavalslied dit jaar.
DISCLAIMER. Ik vier geen Carnaval, kwam het toevallig tegen)
Iedereen gaat maar dood en de rest drinkt bier in het cafe.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iedereen is dood of zit in het cafe
Niet haten op Tubular Bells. Dat is waarom de top2000’tof isquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Sfeermaker het volgende:
Ze hadden het bassie en Adrian nummer ook wel in de nacht mogen plaatsen. Wat was dat tergend zo rond 19u
en toch hoor ik liever Pretty Womanquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
deze gozer kon wel zn gitaar laten huilen hoor
Omdat ie zichzelf niet groter maakt dan het programma, minder ego (ja ik kijk naar de intro mishandelaar Gijs S), meer enthousiasme. En hij heeft wel 17 jaar radio gemaakt voor Funx. Misschien niet ieders ding, maar bleu is ie nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom is Mourad, ondanks zn gebrek aan ervaring, het lichtpuntje als het op de t2000 djs aankomt?
die is ook wel echt geniaal ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
en toch hoor ik liever Pretty Woman
Als ik carnaval zou vieren zou ik gewoon in Lampegat blijven...quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Terwijl je om 4 uur ‘s nachts in een apenpak door een café in Oeteldonk liep?
Dat kan twee dingen betekenen: of de platen duren gemiddeld langer, of er is meer tijd ingepland voor emoosjooneele praatjesquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
parisienne walkways is ook echt genietenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is ook wel echt geniaal ja.
Van mij mogen ze alle nummers van blof en simply red op TK tussen 18 en 20 plaatsen,gebeurt ook nooit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Sfeermaker het volgende:
Ze hadden het bassie en Adrian nummer ook wel in de nacht mogen plaatsen. Wat was dat tergend zo rond 19u
en minder langdradigquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is ook wel echt geniaal ja.
Ja, hier ook zoietsquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Evenstar het volgende:
Dit een plaat waar ik zelf niet op zou stemmen, maar wel goed van kan genieten.
Lekker man geniet ervan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb mijn laatste Poolse pastry stout gepakt. Een halve liter van 10%, heerlijk dik en vol, lekker genieten.
Waarom niet allebei?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat kan twee dingen betekenen: of de platen duren gemiddeld langer, of er is meer tijd ingepland voor emoosjooneele praatjes
Vrees voor het laatstequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat kan twee dingen betekenen: of de platen duren gemiddeld langer, of er is meer tijd ingepland voor emoosjooneele praatjes
In totaal zijn er altijd 2000 platen, dus het zal me watquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oe la la, dat is nog 10x zo lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Lekker man geniet ervan.
Hier een barrel ages van Lervig
Of zoals ik dit jaar heb geleerd van Finnen. Hölkyn kölkyn!quote:
Gary Moore and Moore and Moore.quote:
Ja je doet aan dry january?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe la la, dat is nog 10x zo lekkerIk zet na Dry January ook wel een BA biertje koud!
Is ook niet nodig. Gewoon de meuk optijd wegdraaien, kunnen alle djs erg goedquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In totaal zijn er altijd 2000 platen, dus het zal me wat
Hoop alleen niet dat ze in de toekomst nog vroeger gaan starten.
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was wel een beetje waarvoor god de gitaar heeft uitgevonden
Een uurtje of 3-6 kan wel, maar dan houdt het op.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat niet. Maar welquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef Gunner het volgende:
Ik zit te wachten op Whiskey in the Jar. Beter dan het origineel.
Denk dat ze dat niet zullen doen, dan ben je het momentum ook wel kwijt als je al ergens op kerstavond begint. 00.00 met Kerst voelt wel als een uiterst begintijdstipquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geen idee, heb het origineel nooit gehoord.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef Gunner het volgende:
Ik zit te wachten op Whiskey in the Jar. Beter dan het origineel.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is de top 10 al bekend? Van welk lied moeten we afscheid nemen?
Rebel Yell staat er niet inquote:
quote:
Prachtigquote:
Welke advents heb jequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Had net ook nog een pastry stout, de laatste uit mn adventskalender.
Was wel ok, maar je proefde duidelijk dat er ijs smaakstoffen in gedumpt zijn
dubliners --> thin lizzy --> metallicaquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geen idee, heb het origineel nooit gehoord.
Ben er weerquote:
Sinds wanneer heeft ijs smaakstoffen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geen idee, wordt er niet beter opquote:
Ik wilde zeggen kut, maar daar heb je meer aan dan dit.quote:
Beery Christmas, van Saveur Biere/Hopt en nog zo ene.quote:
Ooit hadden ze 24 uur minder, kun je nagaan. Op 25 december draaien ze ruim 50 nummers meer dan op de 31e..quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Is ook niet nodig. Gewoon de meuk optijd wegdraaien, kunnen alle djs erg goed
Al besprokenquote:
Ja volgend jaar moet Billy Idol er echt in hoor, of dat nou met Rebel Yell of White Wedding isquote:
Een Ajax met Schreuder en een PSV zonder Gakgod had ze wel kansen gegeven, hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, die waren er niet, maar niet minder vervelend.
Claudia de Breijquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Wie heeft dit nou ook al weer gecoverd? Ik kan er oprecht niet opkomen
https://ondergewaardeerde(...)-snob-2000-van-2022/quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:17 schreef Gretzl het volgende:
@:Gale_Boetticher: hoe weet je trouwens dat The National sowieso top-5 gaat scoren in Snob? Lijst is hier slechts bijgewerkt tot 163.
Al besprokenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij stond toch op een Briefje in het guldentijdperk
Beetje sjoelbakkengeneuzel. Wisselend succesquote:
Neequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij stond toch op een Briefje in het guldentijdperk
Ohquote:
quote:
Blijkbaar hieruit gejat:quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef LTVDK het volgende:
Hoor denk ik voor het eerst de albumversie, kan me niet herinneren dat die solo zo lang was
Ja altijd lastig adventskalendersquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Beery Christmas, van Saveur Biere/Hopt en nog zo ene.
Viel een beetje tegen dit jaar eerlijk gezegd
quote:"In Vlaanderen noemen ze Bruce Springsteen ook wel Broes Hobbelkei"
Fontaines DC vond ik live echt niet doorheen te komen op BKS, terwijl ik sommige liedjes nog wel prima vind, zoals Boys in the Better Land and Jackie Down The Linequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:20 schreef MielMonteur het volgende:
Fontaines mag hier ook in de top 10 btw
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo lekker deze voor op alternatieve dansfeestjes altijd en overal
quote:
Mag ik je voorstellen aan The Sound en A Flock of Seagulls?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:21 schreef MielMonteur het volgende:
Oh ja dit nummer dat zo hoog staat maar de Killing Moon staat er niet in.
Snap ik niet maar t zal de gang van de popgeschiedenis wezen
Show in de Muziekgieterij was TOPquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fontaines DC vond ik live echt niet doorheen te komen op BKS, terwijl ik sommige liedjes nog wel prima vind, zoals Boys in the Better Land and Jackie Down The Line
open.spotify.comquote:
Hier noemen we hem altijd Brutus Huppelkeiquote:
Daar mag hij ook nog wel even aan werken, jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:20 schreef Isorden het volgende:
Morad z'n engelse uitspraak is ook wel echt 10/10
Ja Space Age Love Song in de top 100 bittequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mag ik je voorstellen aan The Sound en A Flock of Seagulls?
Count your blessings
Ja, een maandje even niets is goed voor me! Dagoduck doet ook mee, maar dan langer, erg knapquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja je doet aan dry january?
Smaakt het wel extra lekker straks
Ow, dat is wel zondequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ze stoppen met de verkoop van bierflesjes en gaan over op thuistapjes. Zonde, al was het aanbod het afgelopen jaar toch verschraald.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Beery Christmas, van Saveur Biere/Hopt en nog zo ene.
Viel een beetje tegen dit jaar eerlijk gezegd
Keith? dat was Johnny Depp?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef Sabata het volgende:
Spijt me Keith, maar ik denk aan Ian Astbury als ik Jack Sparrow in een film langs zie komen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop