Kennje To Öi ook wel zekerquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier aan donker JulölStraks nog even drankje bouwen.
Testosteronnie had zijn haren in een Ponniequote:
he die ga ik missen.. zondequote:
I know!quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb laatst dit gespeeld, Nemesis:
https://boardgamegeek.com/boardgame/167355/nemesis
Vijf uur voor een potje. Worth it
Oja, natuurlijk. Skål!quote:
Maar zijn muziek leeft voort.quote:
De duurste zijn uiteraard het bestequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog tips voor een elektrische gitaar?
Preciesquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Mexi: we gaan de laatste dag gewoon in met minder dan 250 nrs. Kan me niet herinneren dat dat eerder is gebeurd
Terwijl je om 4 uur ‘s nachts in een apenpak door een café in Oeteldonk liep?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Testosteronnie had zijn haren in een Ponnie
(Was een carnavalslied dit jaar.
DISCLAIMER. Ik vier geen Carnaval, kwam het toevallig tegen)
Iedereen gaat maar dood en de rest drinkt bier in het cafe.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iedereen is dood of zit in het cafe
Niet haten op Tubular Bells. Dat is waarom de top2000’tof isquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Sfeermaker het volgende:
Ze hadden het bassie en Adrian nummer ook wel in de nacht mogen plaatsen. Wat was dat tergend zo rond 19u
en toch hoor ik liever Pretty Womanquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
deze gozer kon wel zn gitaar laten huilen hoor
Omdat ie zichzelf niet groter maakt dan het programma, minder ego (ja ik kijk naar de intro mishandelaar Gijs S), meer enthousiasme. En hij heeft wel 17 jaar radio gemaakt voor Funx. Misschien niet ieders ding, maar bleu is ie nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom is Mourad, ondanks zn gebrek aan ervaring, het lichtpuntje als het op de t2000 djs aankomt?
die is ook wel echt geniaal ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
en toch hoor ik liever Pretty Woman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |