Deze nu nog 17-jarige Griekse jeugdinternational gaat waarschijnlijk een zeer grote toekomst tegemoet.
Hij wordt rustig gebracht bij Heerenveen en mag zo af en toe invallen in het eerste van Foppe.
En dat doet Georgios zeker niet slecht want na in totaal 71 minuten voetballen in de HCE staat hij al op 3 doelpunten,daar droomt iedere spits toch van.
Alleen het aantrekken van Sibon in de winterstop verbaast mij toch wel enig zins,staat dit de verdere ontwikkelingen van Georgios niet in de weg of speelt hij Sibon in no time uit de basis?
De tijd zal het leren.
Hij is nog erg jong en Sibon is redelijk oud - dus ik denk dat ze complementair (....) zijn.
SCH dankt CAZZO voor dit belangrijke topic
quote:Feyenoord neemt alleen de spelers van Heerenveen over waar wij allang op uitgekeken waren, en op Samaras zijn we nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet uitgekeken.
Op zondag 9 februari 2003 11:11 schreef Fulton het volgende:
als Feyenoord er maar met z'n poten vanaf blijft
Ze waren beide goed gisteravond.
quote:Hij is nog wel wat jong om al heel veel van te verwachten. Hij is gewoon een groot talent dat rustig gebracht moet worden en wat dat betreft is hij bij Foppe en zijn bemanning in goede handen. Bij Heerenveen zijn er geen overspannen verwachtingen van hem, hij krijgt gewoon alle kans te groeien, zoals het hoort.
Op zondag 9 februari 2003 17:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij is Griekenland's hoop in bange dagen..
Er wordt veel van hem verwacht in Griekenland.. Heel veel..
Dat is op zich best veel druk voor zo'n jonge speler.. Maar het was ook wel te verwachten.
quote:I know.. Maar het gaat er mij om wat ze van hem verwachten in z'n thuisland..
Op zondag 9 februari 2003 18:52 schreef SCH het volgende:[..]
Hij is nog wel wat jong om al heel veel van te verwachten. Hij is gewoon een groot talent dat rustig gebracht moet worden en wat dat betreft is hij bij Foppe en zijn bemanning in goede handen. Bij Heerenveen zijn er geen overspannen verwachtingen van hem, hij krijgt gewoon alle kans te groeien, zoals het hoort.
quote:We dansen samen de souflaki
Op zondag 9 februari 2003 18:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
I know.. Maar het gaat er mij om wat ze van hem verwachten in z'n thuisland..
Griekenland heeft een hele hoop beloftes die nooit meer dan dat zijn geworden.. Van Samaras wordt verwacht dat hij wel door breekt en dat neemt zeker extra druk met zich mee..
Het Griekse voetbal zit in de lift, en Samaras is het gezicht van de nieuwe generatie..
quote:het was toch de sirtaki?
Op zondag 9 februari 2003 19:03 schreef SCH het volgende:[..]
We dansen samen de souflaki
quote:volgens mij bedoelen ze de tatzhiki
Op zondag 9 februari 2003 19:18 schreef CAZZO het volgende:[..]
het was toch de sirtaki?
maar kan iemand me ff uitleggen hoe een 17-jarig Grieks talent bij Heerenveen tercht komt
z'n pa heeft em naar Heerenveen geloodst geloof ik
omdat Heerenveen weet hoe je een talent moet brengen
quote:Van wat ik heb begrepen uit de Griekse kranten is het idd zo dat z'n vader um niet naar een grote club wilde laten gaan om te voorkomen dat het allemaal te snel zou gaan..
Op zondag 9 februari 2003 19:26 schreef Fulton het volgende:[..]
volgens mij bedoelen ze de tatzhiki
z'n pa heeft em naar Heerenveen geloodst geloof ik
omdat Heerenveen weet hoe je een talent moet brengen
quote:Zoveel geweldige aanbiedingen en dan heb je de mazzel dat je bij een topteam uit Fryslân komt
Op zondag 9 februari 2003 19:38 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Van wat ik heb begrepen uit de Griekse kranten is het idd zo dat z'n vader um niet naar een grote club wilde laten gaan om te voorkomen dat het allemaal te snel zou gaan..
Zoals met Lambros Choutos..Was HET talent van Griekenland, op z'n 16de naar AS Roma en geflopt..Hij zit nu op de bank bij Olympiakos..
Er waren een aantal aanbiedingen van grote clubs voor Samaras.. Ook de Griekse topclubs waren in hem geinteresseerd..
quote:Is een goede vraag, zat ik ook over na te denken net. Het heeft zeker met zijn vader te maken. Ik dacht zelfs dat zijn vader ook iets doet bij Heerenveen, maar ik kan me vergissen.
Op zondag 9 februari 2003 19:18 schreef CAZZO het volgende:[..]
het was toch de sirtaki?
maar kan iemand me ff uitleggen hoe een 17-jarig Grieks talent bij Heerenveen tercht komt
We zoeken het op
quote:*huiswerk gemaakt*
Op zondag 9 februari 2003 19:18 schreef CAZZO het volgende:
Samaras is bezig aan zijn tweede seizoen bij Heerenveen en maakte medio 2001 op zestienjarige leeftijd de overstap van OFI Kreta naar de Friese club. Hij tekende een tweejarig contract met een optie voor nog eens drie seizoenen. Hij kwam medio 2001 samen met zijn moeder en zus naar Heerenveen. In mei van dit jaar voegde ook vader en oud-international Ioannis Samaras, die zijn baan als trainer bij OFI Kreta had opgezegd, zich bij het gezin in Heerenveen om zijn zoon te begeleiden.
,,Mijn vader dacht dat ik bij Heerenveen meer kans zou hebben om te slagen als profvoetballer, dan wanneer ik in Griekenland zou blijven, vertelde Georgios Samaras. De Griek vindt dat hij het eerste jaar al behoorlijk wat geleerd heeft in Fryslân. ,,Ik ben het eerste jaar enorm vooruit gegaan. Dat heeft voor een belangrijk deel te maken met de goede begeleiding bij Heerenveen. In Griekenland is dat toch duidelijk minder goed geregeld.
quote:* er een ruime voldoende voor geeft
Op zondag 9 februari 2003 21:22 schreef SCH het volgende:*huiswerk gemaakt*
en de rest van de familie is een grieks restaurant begonnen?
quote:Dansschool: les in o.a. souflaki, sirtaki, tzatziki
Op zondag 9 februari 2003 21:26 schreef CAZZO het volgende:[..]
* er een ruime voldoende voor geeft
en de rest van de familie is een grieks restaurant begonnen?
quote:*pets*
Op zondag 9 februari 2003 21:29 schreef SCH het volgende:[..]
Dansschool: les in o.a. souflaki, sirtaki, tzatziki
quote:ai gamisou, pustis skatofatsa!
Op zondag 9 februari 2003 22:34 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
*pets*
Maak mijn cultuur niet belachelijk stomme Fries..
[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 09-02-2003 22:52]
Bovendien is het welkome afwisseling tussen half Scandinavie
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:46 schreef Fulton het volgende:pustis skatofatsa!
quote:Ik hoop echt dat ie bij Heerenveen een goeie start krijgt voor de rest van z'n carriere..Griekenland kan wel een topspeler gebruiken.
Op zondag 9 februari 2003 22:59 schreef SCH het volgende:
Nou ja - 1000x liever Samaras dan dat we zijn landgenoot Machlas aantrokken, zoals in het geruchtencircuit een tijdje de ronde deed.Bovendien is het welkome afwisseling tussen half Scandinavie
quote:je bent nu wel gewoon een topic van een middelmatige speler van Heerenveen aan het vol spammen he.
Op zondag 9 februari 2003 23:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik hoop echt dat ie bij Heerenveen een goeie start krijgt voor de rest van z'n carriere..Griekenland kan wel een topspeler gebruiken.
.
quote:Ook bedankt voor je bijdrage Mitt
Op zondag 9 februari 2003 23:03 schreef mitt het volgende:[..]
je bent nu wel gewoon een topic van een middelmatige speler van Heerenveen aan het vol spammen he.
Terwijl Sneijder links word gelaten
Maar het is nog steeds zo dat Samaras flink wat meer heeft laten zien dan die Sneider. Ik ben altijd wat sceptisch over plotseling omhooggevallen ajax-talentjes. Samaras wordt rustig en met beleid gebracht, zonder hem meteen genialiteit en sublimiteit toe te dichten
quote:laat SCH niet horen wat het betekent
Op zondag 9 februari 2003 23:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
!
En bedankt..
quote:
Op zondag 9 februari 2003 23:06 schreef SCH het volgende:[..]
Ook bedankt voor je bijdrage Mitt
.
quote:Had je nou niet moeten zeggen, suffie
Op zondag 9 februari 2003 23:56 schreef Fulton het volgende:
laat SCH niet horen wat het betekent
quote:Ik denk dat dat de laatste competitie is waar hij zal gaan spelen.
Op maandag 10 februari 2003 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zolang hij niet naar de Griekse competitie verkast geef ik hem best kans dat hij het ver kan schoppen.
Het is alleen te hopen dat de scouts van Feyenoord hem even met rust laten
quote:Zeg nooit nooit. Het is te hopen voor hem dat hij bij Heerenveen nog flink wat speeltijd krijgt dit seizoen, en dat hij na dit seizoen zijn ontwikkeling kan doorzetten.
[b]Op maandag 10 februari 2003 09:41 schreef SCH hetIk denk dat dat de laatste competitie is waar hij zal gaan spelen.
(en ja met deze post heeft het al meer reacties dan het Grote Sneijder topic )
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:48 schreef Doc het volgende:
Tsss, dat dit topic NOG niet op slot gezet is zeg ...(en ja met deze post heeft het al meer reacties dan het Grote Sneijder topic
)
quote:Zei de kenner? Wat weet jij nou van Grieks voetbal man!
Op maandag 10 februari 2003 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zolang hij niet naar de Griekse competitie verkast geef ik hem best kans dat hij het ver kan schoppen.
quote:Uiteindelijk komen ze bijna allemaal terug.
Op maandag 10 februari 2003 09:41 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat dat de laatste competitie is waar hij zal gaan spelen.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zei de kenner? Wat weet jij nou van Grieks voetbal man!
Er zijn zat spelers die vanuit de Griekse competitie de stap naar het buitenland hebben gezet..
Bij een Griekse topclub belandt hij zeker op de bank. Daar wordt hij idd heel veel wijzer.
Dan zet hij misschien nog wel de stap naar het buitenland, maar dan wel richting marginale clubjes als Cordoba, Palermo of La Louviere.
quote:Zeker op de bank?
Op maandag 10 februari 2003 10:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Bij een Griekse topclub belandt hij zeker op de bank. Daar wordt hij idd heel veel wijzer.
Dan zet hij misschien nog wel de stap naar het buitenland, maar dan wel richting marginale clubjes als Cordoba, Palermo of La Louviere.
quote:Precies - daarom zeg ik: de laatste
Op maandag 10 februari 2003 10:24 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Uiteindelijk komen ze bijna allemaal terug.
.
quote:Dus jij denkt dat die Samaras zich bij Olympiakos wel eventjes in de basis speelt?
Op maandag 10 februari 2003 10:30 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zeker op de bank?
Oh, je bent al op de hoogte van de bezetting bij de Griekse topclubs en de kwaliteiten van Samaras...
En ook in Griekenland lopen scouts van grote Europese clubs, als je goed speelt pikken ze je er wel tussenuit...
quote:
Op maandag 10 februari 2003 10:31 schreef SCH het volgende:[..]
Precies - daarom zeg ik: de laatste
quote:Op dit moment staat Lambros Choutos er in de basis.. Die is net 23..
Op maandag 10 februari 2003 10:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dus jij denkt dat die Samaras zich bij Olympiakos wel eventjes in de basis speelt?
quote:Jawel, maar ik acht Samaras nu nog niet in staat een vaste basisplaats af te dwingen bij een club als Olympiakos. Dan kun je beter nog even wachten met die stap te maken denk ik.
Op maandag 10 februari 2003 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Op dit moment staat Lambros Choutos er in de basis.. Die is net 23..
Waarom niet..
Choutos is/was Griekenland's grootste belofte.. Tot dat Samaras kwam..
Trouwens, wordt een spits niet afgerekend op z'n kwaliteiten/goals ipv leeftijd?
quote:Ik denk niet zomaar eventjes - maar het behoort wel tot de mogelijkheden. Het lukt hem bij Heerenveen ook en het kwaliteitsverschil tussen die clubs is nou ook weer niet zo enorm.
Op maandag 10 februari 2003 10:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dus jij denkt dat die Samaras zich bij Olympiakos wel eventjes in de basis speelt?
quote:Op termijn acht ik hem daar ook wel tot in staat, maar nu nog niet. Dan kun je, in mijn ogen, zo'n stap beter nog niet maken.
Op maandag 10 februari 2003 10:38 schreef SCH het volgende:[..]
Ik denk niet zomaar eventjes - maar het behoort wel tot de mogelijkheden. Het lukt hem bij Heerenveen ook en het kwaliteitsverschil tussen die clubs is nou ook weer niet zo enorm.
quote:Bij Olympiakos heb je nooit een vaste plaats.. Zelfs de coach niet.. (Ze zijn inmiddels aan hun 6de coach in 5 seizoenen toe geloof ik)
Op maandag 10 februari 2003 10:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Jawel, maar ik acht Samaras nu nog niet in staat een vaste basisplaats af te dwingen bij een club als Olympiakos. Dan kun je beter nog even wachten met die stap te maken denk ik.
quote:Dat gaat lekker daar.
Op maandag 10 februari 2003 10:41 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Bij Olympiakos heb je nooit een vaste plaats.. Zelfs de coach niet.. (Ze zijn inmiddels aan hun 6de coach in 5 seizoenen toe geloof ik)
quote:Welke Griekse club ben je fan van?
Maar goed, ik ben het met je eens dat ie NIET naar Olympiakos moet gaan.. Het is sowieso een kutclub..
quote:PAOK Salonika
Op maandag 10 februari 2003 10:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Welke Griekse club ben je fan van?
quote:Europees gezien ben ik vrijwel altijd voor Griekse clubs. Weet niet hoe dat komt, maar dat is al sinds ik een jaar of twaalf was....
Op maandag 10 februari 2003 10:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
PAOK Salonika
.
En verder "steun" ik alle Griekse clubs behalve Olympiakos en Aris Salonika.
Heb ook flink zitten juichen toen Warzycha die 0-1 maakte tegen Ajax!
quote:Zover gaat mijn sympathie voor Griekse clubs nou ook weer niet.
Op maandag 10 februari 2003 10:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Heb ook flink zitten juichen toen Warzycha die 0-1 maakte tegen Ajax!
quote:PAOK maakt nog wel kans om zich te kwalificeren voor de CL, maar dan moeten ze ook maar net loten tegen Ajax...
Op maandag 10 februari 2003 10:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zover gaat mijn sympathie voor Griekse clubs nou ook weer niet.
!
Ik hoop echt dat PAOK en Ajax nooit tegen elkaar hoeven te spelen..Dan zou ik nl. wel twijfelen..
quote:Ze kunnen zelfs nog kampioen worden.
Op maandag 10 februari 2003 10:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
PAOK maakt nog wel kans om zich te kwalificeren voor de CL, maar dan moeten ze ook maar net loten tegen Ajax...
quote:5 punten achterrstand moet kunnen inderdaad. Waarom zouden ze teruggezet worden? Financiëel gerommel?
Op maandag 10 februari 2003 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ze kunnen zelfs nog kampioen worden.
! (Moeten ze niet terug gezet worden naar de 2de divisie)
quote:Zijn we een keer geen ruzie aant maken, ist weer niet goed.
Maarre: ik denk dat Doc of Golfer niet zo blij zijn met ons gesprekje..
quote:*klik*
Op maandag 10 februari 2003 11:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:5 punten achterrstand moet kunnen inderdaad. Waarom zouden ze teruggezet worden? Financiëel gerommel?
quote:Die worden niet teruggezet denk ik. Als puntje bij paaltje komt dan hoeven ze niet te degraderen..
Op maandag 10 februari 2003 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
quote:Geen probleem mee. Het Griekse voetbal moet toch ook ergens besproken worden. Dan kan dat net zo goed in zo'n kansloos topic over Samaras
Op maandag 10 februari 2003 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Maarre: ik denk dat Doc of Golfer niet zo blij zijn met ons gesprekje.
.
quote:HEEJ!
Op maandag 10 februari 2003 13:03 schreef Doc het volgende:[..]
Geen probleem mee. Het Griekse voetbal moet toch ook ergens besproken worden. Dan kan dat net zo goed in zo'n kansloos topic over Samaras
.
quote:Heb je liever dat ik niet blij ben met je gesprekje
Op maandag 10 februari 2003 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
HEEJ!
.
Pas op je woorden he..
quote:Offtopic!
Op maandag 10 februari 2003 13:17 schreef Doc het volgende:[..]
Heb je liever dat ik niet blij ben met je gesprekje
Verder over Samaras graag
quote:dat zat er in ja
Op maandag 10 februari 2003 13:33 schreef Fulton het volgende:
ik denk niet dat ze tukkers toelaten
quote:Hebben ze bij Twente voor iedere speler een fanclub
Op maandag 10 februari 2003 13:28 schreef CAZZO het volgende:
is der al een Samaras fanclub?
of doen ze daar bij 't fean niet aan?
quote:Niet voor iedere speler,wel is er de Thijs Houwing fanclub
Op maandag 10 februari 2003 13:58 schreef SCH het volgende:[..]
Hebben ze bij Twente voor iedere speler een fanclub
Mijn hemel
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:58 schreef Jelminho het volgende:
Samaras ! wat een fantastische thread dit, dat wordt hopelijk is echt een grote.. en ik hoop dan ook dat die nog enkele jaren bij mijn cluppie blijft..
Samaras sr. kan terug
De vader van supersub Georgios, Giannis, heeft een aanbieding ontvangen van een niet nader genoemde Griekse club.
De vader van Heerenveens 17-jarige talent was eerder werkzaam als hoofdcoach in Griekenland bij OFI Kreta. Giannis Samaras kan echter ook een contract tekenen bij SC Heerenveen. Momenteel richt de veertigvoudig international zich op de spitsen uit de opleiding van Heerenveen.
"Ik moet Heerenveen woensdag laten weten wat ik wil. Als ik terugga, ga ik alleen. Griekse topclubs hebben me gepolst, dat is eervol. Maar de ontwikkeling van Georgios en de ambities van Heerenveen spreken me ook aan."
--------------------------------------------------
Samaras senior is dus ook aan het werk bij Heerenveen. Hopelijk blijft hij, is vast beter voor de ontwikkeling van junior - beetje stabiliteit aan het thuisfront.
Mooie website, alleen die vreselijke columns van ene Frieszo, das weer wat minder he?
quote:Volgens mij is dat zo'n dom Fries boertje ofzo
Op maandag 10 februari 2003 21:57 schreef golfer het volgende:
[quote]Op maandag 10 februari 2003 21:30 schreef SCH het volgende:
Uit de Leeuwarder courant van vandaag, via de onvolprezen website: www.heerenveen.orgMooie website, alleen die vreselijke columns van ene Frieszo, das weer wat minder he?
quote:volgens mij zijn die columns landelijk bekend
Op maandag 10 februari 2003 22:07 schreef SCH het volgende:[..]
Volgens mij is dat zo'n dom Fries boertje ofzo
Ach, hebben die klompendansers ook wat te doen in hun vrije tijd.
Maar jij leest hem stiekem dus ook golfer.
quote:Wie niet
Op maandag 10 februari 2003 22:07 schreef SCH het volgende:....
Maar jij leest hem stiekem dus ook golfer.
Misschien een idee om een apart topic over voetbalcolumns te beginnen
Het is de zesde keer dat hij invalt dit seizoen - en het vierde doelpunt. Het is moeilijk in te schatten hoe hij zich in een halve of hele wedstrijd hout. Foppe bracht hem weer veel te laat in .
quote:Een doelpunt of 5 a 6 per wedstrijd?
Op donderdag 6 maart 2003 11:54 schreef SCH het volgende:
Het is moeilijk in te schatten hoe hij zich in een halve of hele wedstrijd houbt.
quote:Ach ja
Op vrijdag 7 maart 2003 17:27 schreef Fulton het volgende:[..]
Een doelpunt of 5 a 6 per wedstrijd?
quote:Volgens mij wel ja. Voor een tijdje want hij werd gewisseld.
Op zondag 9 maart 2003 21:56 schreef mitt het volgende:
Was Sibon nou aanvoerder
quote:Is hij dan toch gewoon een mens?
Op zondag 9 maart 2003 21:47 schreef Fulton het volgende:
Het is niet best met Heerenveen
Samaras heeft zeker 25 minuten meegespeeld zonder te scoren
quote:gaat ie naar Anderlecht dan
Op zaterdag 12 april 2003 23:35 schreef keeper het volgende:
Dit topic zocht ik al. Wat een geweldige goal.
Bierhoff en Quinn kunnen wel inpakken.
quote:twas wel een inkoppertje
Op zaterdag 12 april 2003 23:35 schreef keeper het volgende:
Dit topic zocht ik al. Wat een geweldige goal.
Bierhoff en Quinn kunnen wel inpakken.
quote:Tuurlijk cassis
Op zondag 13 april 2003 04:39 schreef CAZZO het volgende:[..]
twas wel een inkoppertje
die jij en ik ook tegen de touwen hadden gewerrkt
quote:Hij is echt goed. Later kwam ie nog een keer heel gevaarlijk voor zijn man met een kopbal. Maar laten we niet overdrijven, bij ons krijgen talenten de tijd
Op zondag 13 april 2003 09:36 schreef Fulton het volgende:[..]
Tuurlijk cassis
't was echt wel een moeilijkere kopbal
quote:Maar hij stond wel op de juiste plek. hoeveel heeft ie er nu dit seizoen ingekegelt? En dat voornamelijk als invaller en... meestal zijn het geen onbelangrijke goals. Volgend keer een basis plaats. Sibon wordt toch geschorst dus...
Op zondag 13 april 2003 04:39 schreef CAZZO het volgende:[..]
twas wel een inkoppertje
die jij en ik ook tegen de touwen hadden gewerrkt
quote:het zal allemaal wel,leuk voor de statestieken, foppe schoot er geen fuk mee op
Op zondag 13 april 2003 09:36 schreef Fulton het volgende:[..]
Tuurlijk cassis
't was echt wel een moeilijkere kopbal
quote:Heeft ie al belangrijke doelpunten gemaakt
Op zondag 13 april 2003 12:47 schreef CAZZO het volgende:[..]
het zal allemaal wel,leuk voor de statestieken, foppe schoot er geen fuk mee op
quote:Dat is weer een ander verhaal.
Op zondag 13 april 2003 12:47 schreef CAZZO het volgende:[..]
het zal allemaal wel,leuk voor de statestieken, foppe schoot er geen fuk mee op
quote:Aansluitingstreffer tegen PSV in de beker.
Op zondag 13 april 2003 12:56 schreef mitt het volgende:[..]
Heeft ie al belangrijke doelpunten gemaakt
quote:Psst.. een aansluitingstreffer c.q. eretreffer in de laatste minuut kwalificeer ik nou niet echt als een belangrijk doelpunt.
Op zondag 13 april 2003 14:31 schreef SCH het volgende:[..]
Aansluitingstreffer tegen PSV in de beker.
quote:Jezus, m'n eigen maatje valt me weer af. Bedankt Fulton, jij bent een echt vriend
Op zondag 13 april 2003 14:35 schreef Fulton het volgende:[..]
Psst.. een aansluitingstreffer c.q. eretreffer in de laatste minuut kwalificeer ik nou niet echt als een belangrijk doelpunt.
quote:
Op zondag 13 april 2003 12:56 schreef mitt het volgende:[..]
Heeft ie al belangrijke doelpunten gemaakt
quote:Volgens mij zijn op dit moment alle doelpunten voor Heerenveen belangrijk!! 'toet wel pijn om dat te zeggen
Op zondag 13 april 2003 14:31 schreef SCH het volgende:[..]
Aansluitingstreffer tegen PSV in de beker.
quote:sch hanteert duidelijk andere criteria
Op zondag 13 april 2003 14:35 schreef Vulton het volgende:[..]
Psst.. een aansluitingstreffer c.q. eretreffer in de laatste minuut kwalificeer ik nou niet echt als een belangrijk doelpunt.
quote:hulde voor je dossierkennis
Op zondag 13 april 2003 14:50 schreef CAZZO het volgende:[..]
sch hanteert duidelijk andere criteria
samaras maakte de 1-1 tegen groningen
Maar ik vind de beker dit seizoen belangrijker dan de HCE, alhoewel verliezen van Groningen wel vergelijkbaar met de hel is.
quote:Ik denk dat PSV niet iets voor Samaras is.
Op zondag 13 april 2003 17:24 schreef kezmania het volgende:
Maybe iets voor Psv(als Kezza vertrekt)
quote:zal die toch eerst eens een basisplaats moeten hebben
Op zondag 13 april 2003 17:29 schreef Fulton het volgende:[..]
Ik denk dat PSV niet iets voor Samaras is.
Die vliegt in 2006 rechtstreeks naar Real Madrid als z'n contract afgelopen is.
quote:Sja.. Foppe wil het talent rustig brengen, misschien is dat ook wel beter, hij is nog pas 18.
Op zondag 13 april 2003 17:30 schreef DutchGooner het volgende:[..]
zal die toch eerst eens een basisplaats moeten hebben
quote:
Op zondag 13 april 2003 17:29 schreef Vulton het volgende:[..]
Ik denk dat PSV niet iets voor Samaras is.
Die vliegt in 2006 rechtstreeks naar Real Madrid als z'n contract afgelopen is.
quote:Hoe doet riemer dan zaken? Nee, met die gelimiteerde transfersom van Allback liep Heerenveen echt goed binnen.
Op zondag 13 april 2003 17:38 schreef CAZZO het volgende:[..]
zo doet riemer geen zaken
die wordt echt wel voor 2006 verpatst
quote:verpatsen voordat ze transfervrij zijn
Op zondag 13 april 2003 17:40 schreef Vulton het volgende:[..]
Hoe doet riemer dan zaken? Nee, met die gelimiteerde transfersom van Allback liep Heerenveen echt goed binnen.
quote:Ja dat begrijp ik ook wel ik gaf alleen aan dat Riemer niet altijd zulke goede zaken doet.
Op zondag 13 april 2003 17:45 schreef CAZZO het volgende:[..]
verpatsen voordat ze transfervrij zijn
Heerenveen kampioenen '04 - '05
quote:brakke vennegoor
Op maandag 14 april 2003 21:26 schreef MrMoon het volgende:
Ik ben er voor dat Samaras maar snel naar PSV moet. Dan kunnen ze die brakke Vennegoor wegschoppen. Laat Samaras dan maar lekker een paar jaartjes bij PSV voetballen voordat hij weggaat naar een grote club als Real Madrid of zo. Maar eerst moet hij nog maar een paar jaartjes het Heerenveen publiek vermaken en tevreden stellen.
quote:Vennegoor sleuren? Die jongen kent het woord niet eens. Bang dat zijn kapseltje aan gort gaat.
Op maandag 14 april 2003 21:53 schreef CAZZO het volgende:[..]
brakke vennegoor
dankzij het gesleur vanVofH scoort den Kezman zoveel
zie ik smaras nog niet doen,dat sleurwerk opknappen
quote:tis wel duidelijk dat er matglas in die feanbril zit
Op maandag 14 april 2003 22:06 schreef SCH het volgende:[..]
Vennegoor sleuren? Die jongen kent het woord niet eens. Bang dat zijn kapseltje aan gort gaat.
quote:Zijn vader kon coach worden van een ploeg uit Griekenland/
Op donderdag 17 april 2003 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
In de Griekse Sportime (dagelijkse sportkrant) stond laatst een artikeltje over Griekenlands grootste talent..
Hij heeft nog lang geen ambitie om naar een grote club te verhuizen.. Echter, zijn liefde voor de Engelse competitie zal nooit weg gaan..
Er stond ook iets dat z'n vader weg zou gaan bij Heerenveen (. ) Daar was ie niet zo blij mee..
Verder een hoop "ik zal mezelf in de basis spelen" chit-chat..
Ik weet zeker dat jullie een hoop plezier aan dit mannetje gaan beleven daar in 't noorden..
quote:Doet me deugd dat jij dat denkt. Dan weet ik zeker dat hij een hele grote gaat worden
Op maandag 21 april 2003 16:20 schreef methodmich het volgende:
Samaras is talentvol, maar ik denk toch dat Heerenveen zo'n beetje zijn plafond zal blijken.
quote:en dat kan je nu al zeggen...hij is net 18
Op maandag 21 april 2003 16:20 schreef methodmich het volgende:
Samaras is talentvol, maar ik denk toch dat Heerenveen zo'n beetje zijn plafond zal blijken.
quote:Je ziet het aan de manier waarop iemand een bal behandelt, aan zijn manier van lopen... Dat maakt dat die jongen er niet uit ziet als een supertalent.... Maar we zullen over 6 jaar wel zien. Vergeet niet hoe Denneboom destijds binnen werd gehaald.
Op donderdag 1 mei 2003 13:25 schreef mitt het volgende:[..]
en dat kan je nu al zeggen...hij is net 18
quote:HAHAHA ja dat zou de beste nederlandse spits worden
Op donderdag 1 mei 2003 13:46 schreef methodmich het volgende:[..]
Je ziet het aan de manier waarop iemand een bal behandelt, aan zijn manier van lopen... Dat maakt dat die jongen er niet uit ziet als een supertalent.... Maar we zullen over 6 jaar wel zien. Vergeet niet hoe Denneboom destijds binnen werd gehaald.
Dit is nu al de 2de keer dat ie voor de volle 3 punten zorgtquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:56 schreef SCH het volgende:
Hij is er weer en hij scoort een belangrijk doelpunt.
Ik vind dat hij gegroeid is - hij is nog steeds erg jong natuurlijk. HIj speelt iets minder fladderig.
Is dat zo?quote:Maar het is nog steeds zo dat Samaras flink wat meer heeft laten zien dan die Sneider
Op het moment dat dat geschreven werd wel ja.quote:Op maandag 4 oktober 2004 07:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is dat zo?
En momenteel zitten ze beide op de bank en is het rendement van Samaras' invalbeurten iets groterquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Op het moment dat dat geschreven werd wel ja.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:04 schreef zjroentje het volgende:
Wat een perfect Nederlands ook.![]()
Gewoon in het Engels. Wat een schande. Nietwaar SCH?quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:06 schreef SCH het volgende:
[..]Vertel. Ik heb hem niet gehoord. Moet ie op Friese les?
Denneboom heeft wel een cap.quote:Op donderdag 1 mei 2003 13:50 schreef MrMoon het volgende:
Viel me ook op. Kan ook een fout van de verslaggever zijn door in het Engels een vraag te stellen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gewoon in het Engels. Wat een schande. Nietwaar SCH?
Was het geen Fries? Maar hij krijgt een standje, zeker weten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:07 schreef zjroentje het volgende:
Gewoon in het Engels. Wat een schande. Nietwaar SCH?
Dan kan hij toch zeggen dat hij in het Nederlands wil / praten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:10 schreef MaxPower het volgende:
Viel me ook op. Kan ook een fout van de verslaggever zijn door in het Engels een vraag te stellen.
Die uitspraak klopt wat mij betreft nog steeds. Ik denk niet dat Samaras erg veel hoger zal komen dan Heerenveen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:21 schreef MaxPower het volgende:
Haha geestig om dit topic door te lezen. Uiteraard weer een statement van dé talentenscout bij uitstek Methodmich
Erg mooie goal maar alleen belangrijk voor de statistieken hoor - het was zo'n beetje in het eindsignaalquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooie en belangrijke goal vandaag,.
Dat denk ik ook, zeker omdat de concurrentie in de aanval bij Heerenveen is toegenomen en een basissplaats heel ver weg is voor Samaras.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die uitspraak klopt wat mij betreft nog steeds. Ik denk niet dat Samaras erg veel hoger zal komen dan Heerenveen.
Inderdaad, echt zo'n kutjoch. Ik zou hem ook schoppenquote:Op maandag 1 november 2004 12:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Huntelaar lijkt me ook een ontzettend irritante gast om tegen te hebben.
AEK is zo failliet als het maar wezen kan, die hebben geen cent.quote:Op maandag 1 november 2004 12:24 schreef MaxPower het volgende:
Die jongen is nog geen 20 en hoeft nog lang niet in de basis.
Zijn Tor-instinct is bovengemiddeld en hij gaat gewoon voor AEK spelen in de toekomst.
Mocht dat destijds van Foppe?quote:Op maandag 1 november 2004 12:54 schreef MaxPower het volgende:
Radomski op rode schoenen en Samaras op gouden, het zal mij een zorg zijn, ze gaan er wel beter door voetballen lijkt het!
Hij raakte hem heel lekker. Met links nog wel (of is dat z'n goeie been?)quote:Op maandag 1 november 2004 12:20 schreef MaxPower het volgende:
Hij schoot de bal heerlijk achteloos in inderdaad!
Nee, absoluut niet!quote:Op maandag 1 november 2004 17:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mocht dat destijds van Foppe?
Kreeg net een mail van iemand die schrijft: En natuurlijk mijn favoriet> Ugur Yilderim in dequote:Op zondag 28 november 2004 17:51 schreef MaxPower het volgende:
De vrije trap van Ugur schampte zijn weelderige haardos.
1. Ik ben al voorzienquote:Op maandag 1 november 2004 17:43 schreef methodmich het volgende:
Is Samaras nou eigenlijk ook een potentiele partner van SCH?
Ja, die Arnold toch, hij zat vandaag in vakje 1 en ik kon hem keurig bekijken. Zag er goed uitquote:Op zondag 28 november 2004 18:02 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Ik ben al voorzien
2. Al was dat niet zo, het oog wil ook wat
3. Ik heb geen aanwijzingen
4. Liever Arnold
Duidelijk. Het zal voorlopig dus een raadsel blijven.quote:Op zondag 28 november 2004 18:02 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Ik ben al voorzien
2. Al was dat niet zo, het oog wil ook wat
3. Ik heb geen aanwijzingen
4. Liever Arnold
Nou ja, erg veel succes. Hij loopt 1 op 4,5...quote:Op zondag 28 november 2004 18:49 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ja, die Arnold toch, hij zat vandaag in vakje 1 en ik kon hem keurig bekijken. Zag er goed uit![]()
Samaras heb ik inmiddels een nieuwe naam gegeven; goudhaantje, naar zijn schoenen waarmee hij toch erg veel succes blijkt te hebben
Beetje scheve verhouding aangezien hij vnl korte invalbeurten heeft.quote:Op maandag 29 november 2004 15:44 schreef twi het volgende:
[..]
Nou ja, erg veel succes. Hij loopt 1 op 4,5...
Ja, maar hij heeft steeds invalbeurtjes van 10 a 20 minuten..! En daarin laat hij een goede indruk achter.quote:Op maandag 29 november 2004 15:44 schreef twi het volgende:
[..]
Nou ja, erg veel succes. Hij loopt 1 op 4,5...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind 't zo'n verwijfde hark he.![]()
So what? Zolang het maar een scorende hark is.quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind 't zo'n verwijfde hark he.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:56 schreef Eilanden het volgende:
Maar het is nog altijd wachten op zijn echte doorbraak, terwijl die door andere spelers voorbijgestreefd is/wordt
Gaat wel ten koste van zijn speelminuten en juist die zijn erg belangrijk voor jonge voetballers.quote:
Ajax heeft laatste tijd alleen maar verkeerde spelers gehaaldquote:Op zaterdag 23 april 2005 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Giorgos begint zijn talent in te lossen! Ajax heeft de verkeerde Griek gehaald.
Escudé en Grygera zijn prima spelers om erbij te hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:15 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Ajax heeft laatste tijd alleen maar verkeerde spelers gehaald
Arsenal schijnt nu geinteresseerd te zijn...quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Dat moet niet al te lastig zijn natuurlijk... Die zit er nog wel minstens 2 jaar.
Lijkt me wel leuk voor 'mquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Arsenal schijnt nu geinteresseerd te zijn...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:36 schreef DeTolk het volgende:
Btw: Is dit topic ook weer eens uit de mottenballen gehaald
Moet niet veel gekker worden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Arsenal schijnt nu geinteresseerd te zijn...
http://www.spawrt.com/News/News.asp?Nr=968quote:Young striker Giorgos Samaras has come to an agreement with the management of the premiership side Arsenal to continue his career there from the summer of 2006.
The deal was closed for £3.5 mill (4 million euros) and both sides seem very plea sed with the upcoming cooperation.
Samaras currently plays in Netherlands for Herenveen and will play there for one more year before preparing his luggages for Highboury. Samaras is international with Greece's small national teams and is coming from a series of successfull performances that attracted the english club's attention
nee Heerenveen is makkelijk te spellen voor een limeyquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef One_conundrum het volgende:
haha het is Highbury! En Heerenveen. En etc... Dit hier zitten te veel fouten in om het serieus te nemen
Hier klopt immers helemaal niets vanquote:Samaras currently plays in Netherlands for Herenveen and will play there for one more year before preparing his luggages for Highboury
Voor een invaller van Heerenveenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef One_conundrum het volgende:
nouja geeft ook niet ik vind 4 miljoen euro wel iets aan de lage kant...
Mooi voor Samaras dat hij al zo in de picture staat, nu kan hij moeilijk gelaten worden...quote:Samaras blijft (in principe)
UPDATE! Dat Arsenal Georgios Samaras volgt, is waar. Geruchten dat hij al heeft getekend zijn volkomen uit de lucht gegrepen, zegt de vader van de speler.
We visten het bericht over de belangstelling van de Engelse topclub woensdag-ochtend voor je uit The Times. Vader Yannis Samaras bevestigt tegenover Sky Sports dat Arsenal belangstelling heeft voor de speler van SC Heerenveen: ,,We weten dat die club al vaak in Nederland is geweest om hem te scouten'', zegt Yannis Samaras. ,,Er zijn ook berichten die zeggen dat hij al heeft getekend, maar dat is beslist niet waar.'' Sterker nog... Volgens Yannis is de kans dat dat deze zomer gaat gebeuren niet zo heel groot: ,,In principe blijft Georgios nog een jaar bij Heerenveen. Hij zal ooit een stap hogerop doen, maar hij heeft nu een contract waarin hij elk jaar meer geld verdient. Natuurlijk wil hij voor een grote club spelen, maar of dat PSV, Real Madrid of Arsenal is, maakt niet zo veel uit.''
bron: abelenstra.com, Sky Sports
Laag?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef One_conundrum het volgende:
nouja geeft ook niet ik vind 4 miljoen euro wel iets aan de lage kant...
Zeker niet, Arsenal kan veel beter Samaras aantrekken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar inderdaad, in vd Laak zit meer potentie dan in Samaras.
Hou toch eens op met je vd Laak adoratiequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe je FCDBquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat Samaras de halve tijd op de bank zit heeft vooral te maken met de route die er voor hem is uitgestippeld en niet om dat hij te weinig zou scoren. Zoals hij er nu voor staat, wordt hij op preceis de goede manier gebruikt. Samaras werkt trouwens net zo goed hard en het is wat overdreven om te stellen dat je verder helemaal niks aan hem zou hebben maar hij is natuurlijk wel meer een echte spits dan Koen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Serieus, als ik Arsenal was (en ik had nog een spits nodig, wat ze niet hebben volgens mij?) dan zou ik eerder voor vd Laak gaan dan voor Samaras. Samaras heeft een aantal aardige goaltjes gemaakt dit seizoen. Maar als hij ze er niet in prikt( en dat is nogal eens, hij zit niet voor niets de halve tijd op de bank) dan heb je niks maar dan ook helemaal niks aan die gozer. I.t.t. vd Laak die altijd keihard werkt en in het belang van het teams speelt, anderen kan bedienen etc.
Nou idd. Als Wenger die vent wil hebben stuur ik hem hoogstpersoonljik een brief.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Serieus, als ik Arsenal was (en ik had nog een spits nodig, wat ze niet hebben volgens mij?) dan zou ik eerder voor vd Laak gaan dan voor Samaras. Samaras heeft een aantal aardige goaltjes gemaakt dit seizoen. Maar als hij ze er niet in prikt( en dat is nogal eens, hij zit niet voor niets de halve tijd op de bank) dan heb je niks maar dan ook helemaal niks aan die gozer. I.t.t. vd Laak die altijd keihard werkt en in het belang van het teams speelt, anderen kan bedienen etc.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Pas jij nou maar op, want voor je het weet scoort de volgende Bosschenaar met Manyoo tegen Arsenal.quote:
Bron?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
En waarom hij de helft van de tijd op de bank zit? Omdat hij niet kan samenwerken met een andere spits, nooit een bal afgeeft.
Jochie,een spits wordt afgerekend op zijn doelpunten,moet ik effe de topsccorderslijst van afgelopen jaar laten zien?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
In dit stadium zou ik geen van beiden kopen, dat voorop. Maar als ik moest kiezen zou ik overduidelijk voor vd Laak gaan. En waarom hij de helft van de tijd op de bank zit? Omdat hij niet kan samenwerken met een andere spits, nooit een bal afgeeft. WTF heeft die Samaras tot nu toe gepresteerd dan? 4 goals gemaakt tegen RBC. Poehee!
[..]
Pas jij nou maar op, want voor je het weet scoort de volgende Bosschenaar met Manyoo tegen Arsenal.
Gebruik je dit onzin argument volgend jaar ook als Samars anderhalf doelpunt heeft gemaakt voor Arsenal?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jochie,een spits wordt afgerekend op zijn doelpunten,moet ik effe de topsccorderslijst van afgelopen jaar laten zien?
Nee? Dat dacht ik al dus top aub met jezelf voor lul zetten
Hij komt helemaal niet dus waar lul je over?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gebruik je dit onzin argument volgend jaar ook als Samars anderhalf doelpunt heeft gemaakt voor Arsenal?
ach ja,als jij dit voor lul zetten noemt weet ik niet wat jij de laatste tijd gedaan hebt...quote:en anderhalf is nog altijd beter dan de 0 die jouw held zou scoren muppet
Joh... Maar daar gaat het helemaal niet om, het gaat erom wat een betere spits voor Arsenal zou zijn. En dan kom jij met het onzinargument het aantal doelpunten wat hij dit jaar in NL heeft gemaakt. Terwijl dat er geen flikker toe doet. Omdat je die clubs en competities niet met elkaar kan vergelijken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij komt helemaal niet dus waar lul je over?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:24 schreef TerroRobbie het volgende:
En vd Laak gaat niet naar Arsenal inderdaad, die gaat naar Manyoo lekker scoren tegen Arsenal![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
man,toen zat jij nog in de luiersquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen ik hetzelfde 10 jaar geleden over van Nistelrooij zei stond ik ook voor lul![]()
Koning van de inhoudelijke reactiesquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
man,toen zat jij nog in de luiers
Lieve dikke Dutchgooner, zou je discussies met die **&^$^& over Bosschige zaken misschien in een ander topic willen voortzetten? Je eigen SCHtevige SCHatjequote:Op donderdag 9 juni 2005 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Misschien,als je het wat vriendelijker vraagt...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Lieve dikke Dutchgooner, zou je discussies met die **&^$^& over Bosschige zaken misschien in een ander topic willen voortzetten? Je eigen SCHtevige SCHatje
Het lijkt me ook stug maar tsja......quote:Op zondag 15 januari 2006 18:52 schreef Suijk het volgende:
8 miljoen? Wat moeten jullie met al dat geld?
Ik geloof het trouwens nog niet, ik zie er op de Engelse sites niets over.
CvhJ?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:26 schreef DeTolk het volgende:
Dankjewel Giorgios voor de punten vorig seizoen met CvhJ.
Premier League.quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Precies, dat idee heb ik ook altijd bij die jongen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat niet door. Hij heeft al een voorcontract bij Arsenal getekend. Vraag maar aan Cultheld.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:37 schreef One_conundrum het volgende:
Lazovic móét nu wel komen !
quote:VEDETTE IN SPÉ
Voor Georgios Samaras is er bij Heerenveen sinds het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar veel veranderd. Kreeg The Hunter vanwege zijn vele doelpunten het overgrote deel van de aandacht van de buitenwacht, nu Klaas-Jan zijn kunsten gaat vertonen bij Ajax zal Samaras het karretje moeten trekken. Of dat lukt? De Griek doet daar zelf luchtig over. Op televisie zagen we hem verklaren dat het wat hem betreft wel snor zit en dat hij hoopt over niet al te lange tijd, evenals Huntelaar, een overstap te maken naar een grotere club dan Heerenveen. Zelfvertrouwen staat kennelijk met grote letters in het woordenboek van Samaras. Voor een voetballer is dat niet verkeerd; ook Samaras mag overtuigd zijn van zijn kwaliteiten. Sceptici zullen zich afvragen of hij niet een beetje overdrijft en wijzen naar zijn houding op het veld en zijn lichaamstaal. Inderdaad lijkt het soms of Samaras rondloopt als de vleesgeworden vedette, maar wat is daar mis mee? Tot voor kort werd hij door trainer Gertjan Verbeek vooral als wisselspeler gebruikt en desondanks scoorde hij in 87 officiële wedstrijden voor Heerenveen 25 doelpunten. Dat zegt wel iets. In potentie is Samaras een goede speler en met zijn mentaliteit zit het ook wel snor. Over een voetballer die Ajax in de sneeuw in de vernieling speelde, hoef je niet te twijfelen. Af en toe mag Georgios een beetje hautain zijn. Zijn houding in het veld is mij niets te arrogant. ‘Ik kies mijn momenten wel uit’, zo zie je hem denken. Dus zie je hem een tijd niet, maar plots gooit hij er een actie uit waar je van smult. ‘Wat een heerlijke voetballer is die Samaras’, denk je dan, maar vervolgens is hij weer onzichtbaar. Alsof hij staat na te genieten van zijn eigen acties. Samaras is jong. Als voetballer moet hij nog groeien. Met regelmaat presteren, dat is de volgende fase in zijn ontwikkeling; een stap die hij heus zal gaan zetten, daar ben ik van overtuigd. Gisteren stond hij in de basis tegen FC Groningen. Na luttele minuten kreeg hij een niet te missen kans, maar gehaast lepelde hij de bal over het doel. De rest van de wedstrijd zagen we hem niet of nauwelijks. Typisch Samaras. Ach, het is hem niet kwalijk te nemen en er is zelfs een heus excuus voor. Hij speelt met een witte nekbrace! Ik ken geen enkele voetballer die met ernstig nekletsel op het veld staat en vol de duels aangaat. Zijn karakter is goed. Ja, die Samaras komt er wel.
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef MaxPower het volgende:
VERRADER. Nooit meer in het shirt met de pompebleden aub!
Zeker.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef cultheld het volgende:
Samaras kan de absolute wereldtop bereiken. In mijn optiek is hij in potentie een betere voetballer dan Huntelaar.
quote:Samaras begint arbitrageprocedure
HEERENVEEN, 16 januari 2006 17:01 - Georgios Samaras lijkt een breuk met zijn club SC Heerenveen te willen forceren. De spits staat in de belangstelling van Manchester City, dat zeven miljoen euro voor hem over heeft. De clubs konden vandaag echter geen overeenstemming bereiken over de transfersom, tot grote teleurstelling van de speler. De officiële site van Heerenveen meldt nu dat Samaras een arbitrageprocedure heeft aangespannen bij de KNVB. De Griek wil dat de voetbalbond gaat bemiddelen.
En een weggegooid seizoen. We strijden verdomme nog op 3 fronten mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:44 schreef cultheld het volgende:
Als Heerenveen 7/8 miljoen vangt voor Samaras, dan lacht Riemer zich rot. 10 miljoen naar het stadion en ruim 5 miljoen om 3 talentvolle spelers te kopen die alle 3 ook daadwerkelijk talentrijk blijken te zijn (want Riemer is niet gek).
De winterstop is toch nog niet voorbij? Als Riemer slim is, dan koopt hij Van Beukering voor 2 ton en een buitenlands talent á la Samaras.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:45 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En een weggegooid seizoen. We strijden verdomme nog op 3 fronten mee.
als dat bericht over een arbitragezaak echt waar is kan 'ie wat mij betreft meteen oprotten.. dan hoef ik 'm ook nooit weer in 't SCH-shirt te zien, waardeloos.. maar eerst maar even afwachten hoe en waarom.. 10 miljoen euri en wegwezen.. 't seizoen is door dit gemier toch al naar de klotenquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef MaxPower het volgende:
VERRADER. Nooit meer in het shirt met de pompebleden aub!
Nee man, ben je gek. We doen nog op alle fronten mee en juist nu kunnen de andere spelers bewijzen wat ze waard zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
't seizoen is door dit gemier toch al naar de kloten![]()
![]()
En dat is ook zijn doel natuurlijk. Dus je zou kunnen stellen dat Samaras z'n zin krijgt. Behalve dat hij z'n gezicht niet meer in Friesland hoeft te laten zien denk ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:41 schreef SCH het volgende:
Nu maar verkopen want dit ikomt niet meer goed.
Hij is ook vergelijkbaar met Ibrahimovic qua speelstijl. Bovendien heeft hij in feite geen enkele binding met Heerenveen (Farfán bij PSV is vergelijkbaar) en is hij niet zo nuchter als Huntelaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Die jongen heeft in Ibrahimovic een voorbeeld waarschijnlijk, nu kunnen ze hem beter laten gaan en de duiten vangen. Valt me wel tegen van Giorgios dit, zo ga je niet met je club om.
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef cultheld het volgende:
Bovendien heeft hij in feite geen enkele binding met Heerenveen (Farfán bij PSV is vergelijkbaar)
Waarom? Heerenveen is gewoon zijn broodheer, hij houdt er niet van of zo en is ook geen Fries.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien even je huiswerk doen kereltje.
Hoe lang is Farfan bij PSV en Samaras bij Heerenveen?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom? Heerenveen is gewoon zijn broodheer, hij houdt er niet van of zo en is ook geen Fries.
Farfán sinds 2004/2005. Samaras sinds 2002/2003 of zo?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe lang is Farfan bij PSV en Samaras bij Heerenveen?
Inderdaad. Maar goed, we hebben nog even. Moet nog tekenen en slagen.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Premier League.
Godverdomme. Zaten we er toch flink naast.![]()
Ik zweer je dat ik die vent niet een stuiver gaf toen ik 'm voor 't eerst zag spelen.
2001 - hij is er al meer dan 5 jaar en kwam op zijn 16e bij ons en is in feite bij ons opgegroeid. Die vergelijking met Farfan slaat nergens op.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Farfán sinds 2004/2005. Samaras sinds 2002/2003 of zo?
Jawel, allebei broodvoetballers die als ambitie hebben om naar een topclub in een sterke competitie te verkassen. Ik kan ze geen ongelijk geven.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
2001 - hij is er al meer dan 5 jaar en kwam op zijn 16e bij ons en is in feite bij ons opgegroeid. Die vergelijking met Farfan slaat nergens op.
Nee inderdaad.quote:
Laat 't eens niet doorgaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, we hebben nog even. Moet nog tekenen en slagen.
Samaras mag de veters van Zlatan nog niet eens strikken. Ik snap Heerenveen niet echt, mij lijkt het weer zo'n typisch geval van strik eromheen en weg ermee, zeker voor dat geldquote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is ook vergelijkbaar met Ibrahimovic qua speelstijl. Bovendien heeft hij in feite geen enkele binding met Heerenveen (Farfán bij PSV is vergelijkbaar) en is hij niet zo nuchter als Huntelaar.
Dan heb je het licht blijkbaar nog niet gezien. Samaras speelt met flair, straalt een zekere onaantastbaarheid uit en heeft een goddelijke techniek. Is nog vaker onvoorspelbaar dan Huntelaar. Bovendien kan Samaras als géén ander oorlog in de 16 maken. Van Huntelaar verwacht ik dat hij bij een club als Tottenham of Atlético terecht komt; Samaras zie ik bij Juventus, Barcelona of Chelsea eindigen in de toekomst.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Samaras mag de veters van Zlatan nog niet eens strikken. Ik snap Heerenveen niet echt, mij lijkt het weer zo'n typisch geval van strik eromheen en weg ermee, zeker voor dat geld![]()
Dat zie ik geen van drieën, ik zie een verwijfde hark, die soms moeite heeft om de bal te controleren, maar wel een hoop snelheid en kracht heeft en de creativiteit om een actie te maken. Vaak mist hij ook nog de rust in zijn spel. Huntelaar is op dit moment veel verder dan Samaras. Samaras vind ik bovendien niet iemand die oorlog in de zestien maakt, daarvoor komt hij vooral kopkracht te kort.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Samaras speelt met flair, straalt een zekere onaantastbaarheid uit en heeft een goddelijke techniek. Is nog vaker onvoorspelbaar dan Huntelaar.
whehehehehequote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Bovendien is Farfán een smerige duikelaar en blijft Samaras altijd staan.
Samaras is er bij uitstek 1 die gaat liggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
whehehehehe
Het zit je echt hoog he...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |