Laag?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef One_conundrum het volgende:
nouja geeft ook niet ik vind 4 miljoen euro wel iets aan de lage kant...
Zeker niet, Arsenal kan veel beter Samaras aantrekken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar inderdaad, in vd Laak zit meer potentie dan in Samaras.
Hou toch eens op met je vd Laak adoratiequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe je FCDBquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat Samaras de halve tijd op de bank zit heeft vooral te maken met de route die er voor hem is uitgestippeld en niet om dat hij te weinig zou scoren. Zoals hij er nu voor staat, wordt hij op preceis de goede manier gebruikt. Samaras werkt trouwens net zo goed hard en het is wat overdreven om te stellen dat je verder helemaal niks aan hem zou hebben maar hij is natuurlijk wel meer een echte spits dan Koen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Serieus, als ik Arsenal was (en ik had nog een spits nodig, wat ze niet hebben volgens mij?) dan zou ik eerder voor vd Laak gaan dan voor Samaras. Samaras heeft een aantal aardige goaltjes gemaakt dit seizoen. Maar als hij ze er niet in prikt( en dat is nogal eens, hij zit niet voor niets de halve tijd op de bank) dan heb je niks maar dan ook helemaal niks aan die gozer. I.t.t. vd Laak die altijd keihard werkt en in het belang van het teams speelt, anderen kan bedienen etc.
Nou idd. Als Wenger die vent wil hebben stuur ik hem hoogstpersoonljik een brief.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Serieus, als ik Arsenal was (en ik had nog een spits nodig, wat ze niet hebben volgens mij?) dan zou ik eerder voor vd Laak gaan dan voor Samaras. Samaras heeft een aantal aardige goaltjes gemaakt dit seizoen. Maar als hij ze er niet in prikt( en dat is nogal eens, hij zit niet voor niets de halve tijd op de bank) dan heb je niks maar dan ook helemaal niks aan die gozer. I.t.t. vd Laak die altijd keihard werkt en in het belang van het teams speelt, anderen kan bedienen etc.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Pas jij nou maar op, want voor je het weet scoort de volgende Bosschenaar met Manyoo tegen Arsenal.quote:
Bron?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
En waarom hij de helft van de tijd op de bank zit? Omdat hij niet kan samenwerken met een andere spits, nooit een bal afgeeft.
Jochie,een spits wordt afgerekend op zijn doelpunten,moet ik effe de topsccorderslijst van afgelopen jaar laten zien?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
In dit stadium zou ik geen van beiden kopen, dat voorop. Maar als ik moest kiezen zou ik overduidelijk voor vd Laak gaan. En waarom hij de helft van de tijd op de bank zit? Omdat hij niet kan samenwerken met een andere spits, nooit een bal afgeeft. WTF heeft die Samaras tot nu toe gepresteerd dan? 4 goals gemaakt tegen RBC. Poehee!
[..]
Pas jij nou maar op, want voor je het weet scoort de volgende Bosschenaar met Manyoo tegen Arsenal.
Gebruik je dit onzin argument volgend jaar ook als Samars anderhalf doelpunt heeft gemaakt voor Arsenal?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jochie,een spits wordt afgerekend op zijn doelpunten,moet ik effe de topsccorderslijst van afgelopen jaar laten zien?
Nee? Dat dacht ik al dus top aub met jezelf voor lul zetten
Hij komt helemaal niet dus waar lul je over?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gebruik je dit onzin argument volgend jaar ook als Samars anderhalf doelpunt heeft gemaakt voor Arsenal?
ach ja,als jij dit voor lul zetten noemt weet ik niet wat jij de laatste tijd gedaan hebt...quote:en anderhalf is nog altijd beter dan de 0 die jouw held zou scoren muppet
Joh... Maar daar gaat het helemaal niet om, het gaat erom wat een betere spits voor Arsenal zou zijn. En dan kom jij met het onzinargument het aantal doelpunten wat hij dit jaar in NL heeft gemaakt. Terwijl dat er geen flikker toe doet. Omdat je die clubs en competities niet met elkaar kan vergelijken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij komt helemaal niet dus waar lul je over?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:24 schreef TerroRobbie het volgende:
En vd Laak gaat niet naar Arsenal inderdaad, die gaat naar Manyoo lekker scoren tegen Arsenal![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
man,toen zat jij nog in de luiersquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen ik hetzelfde 10 jaar geleden over van Nistelrooij zei stond ik ook voor lul![]()
Koning van de inhoudelijke reactiesquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
man,toen zat jij nog in de luiers
Lieve dikke Dutchgooner, zou je discussies met die **&^$^& over Bosschige zaken misschien in een ander topic willen voortzetten? Je eigen SCHtevige SCHatjequote:Op donderdag 9 juni 2005 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Misschien,als je het wat vriendelijker vraagt...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Lieve dikke Dutchgooner, zou je discussies met die **&^$^& over Bosschige zaken misschien in een ander topic willen voortzetten? Je eigen SCHtevige SCHatje
Het lijkt me ook stug maar tsja......quote:Op zondag 15 januari 2006 18:52 schreef Suijk het volgende:
8 miljoen? Wat moeten jullie met al dat geld?
Ik geloof het trouwens nog niet, ik zie er op de Engelse sites niets over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |