http://news.bbc.co.uk/spo(...)/arsenal/4602012.stm (Samaras gerucht)quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:40 schreef fernando_redondo het volgende:
Waar?
Ik meldde begin december al dat Perez zeer waarschijnlijk in de zomer naar Ajax verkast. Toen werd daar hartelijk om gelachen hier.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef rubbereend het volgende:
dat gerucht van Perex en Ajax liep toch al een hele tijd in de media
kan maar het komt natuurlijk niet nu pas in de media. Op 14 december verscheen het sowieso al op diverse pagina'squote:Op woensdag 11 januari 2006 17:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik meldde begin december al dat Perez zeer waarschijnlijk in de zomer naar Ajax verkast. Toen werd daar hartelijk om gelachen hier.
Ok, 3 dec deed Steef er al melding vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan maar het komt natuurlijk niet nu pas in de media. Op 14 december verscheen het sowieso al op diverse pagina's
ja ik snap dat dat begin december is maar het ging mij erom dat het niet zo is dat de media het nu pas melden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, 3 dec deed Steef er al melding van
Ok, daar heb je gelijk aan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik snap dat dat begin december is maar het ging mij erom dat het niet zo is dat de media het nu pas melden.
En daar moet ik dan weer om lachen. Ik zou dol blij zijn als Perez naar PSV zou komen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:40 schreef Nashje het volgende:
Ik kan er nog steeds om lachen.
Ik zie het niet zitten met Perez.
Die Steef toch. Een jaar geleden waren er al mensen die melding deden over interesse van Ajax voor Perez, toen Koeman er nog zat. Sindsdien is het altijd blijven sudderen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, 3 dec deed Steef er al melding van
Gepikeerd, mm?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we jou hier op het forum hebben. We prijzen allemaal de dag dat je je hebt aangemeld, met je immer constructieve posts vol zinvolle bijdragen, je heerlijke lijstjes en je enorme kennis!
En bovenal je humor, je heerlijke fantasie en vooral JOU!
Die zigic van rode ster belgrado?? waar ook een tijdje een gerucht ging dat Ajax (2 jaar geleden ofzo al) interesse erin hadquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, ik geniet van zijn bijdragen. Maar wie niet?
Noé Pamarot, Pedro Mendes en Sean Davis van Spurs worden begeerd door Portsmouth
Arsenal en West Ham volgen Nikola Zigic
En Sunderland wil Ricardo Cabañas van Grasshopper
Paulo Rinkquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:42 schreef cultheld het volgende:
Die heeft al getekend bij Paranaense toch? Paulo Rink als assistent
Toch niet afgeketst... Vandaag werd bekend dat de 27-jarige aanvaller wordt gehuurd van Melbourne Victory. In het contract is tevens een optie tot koop opgenomen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef cultheld het volgende:
Best grappig dat een aantal geruchten die ik al meldde, nu ook door media worden gemeld.
- Thompson transfer gaat afketsen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:29 schreef the_legend_killer Cultheld het volgende:
Amoroso naar Milan plaatste ik paar dagen terug al
Alle drie getekend inmiddels.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, ik geniet van zijn bijdragen. Maar wie niet?
Noé Pamarot, Pedro Mendes en Sean Davis van Spurs worden begeerd door Portsmouth
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:17 schreef Kaalhei het volgende:
Feyenoord en Heerenveen zouden Hoogendorp willen kopen....
Eerst allemaal (ex-) Willem II-ers, nu allemaal (ex-) RKC-ers.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:51 schreef Afunados het volgende:
Joey Gudjonsson naar AZ vanaf komend seizoen
Geweldige voetballer![]()
Ja man, echt hele grote sukkels. Want voor 17 miljoen euro kun je geen goede spitsen kopenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een sukkels zijn ze dan in Heerenveen, verkopen ze weer een spits....
inderdaad of ze halen er weer zomaar ergens eentje uit de 2e divisie van Finland ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Radegast het volgende:
Heerenveen moet geen dure spits kopen van dat geld.
Gewoon voor een paar stuivers Sibon ophalen in Eindhoven en die Tjalalalrararvi? opstellen.
Uiteraard was mijn post ironisch bedoeld. Voor 17 miljoen halen ze bij Fean een compleet elftal met wissels man! Riemer lacht zich rot.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Radegast het volgende:
Heerenveen moet geen dure spits kopen van dat geld.
Gewoon voor een paar stuivers Sibon ophalen in Eindhoven en die Tjalalalrararvi? opstellen.
Lijkt mij onzin.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef TimoBasso het volgende:
Net op Match of the day,na de world cup:
Aston Villa gaat David Beckham&Owen aantrekken?
Sven Goran Eriksson als manager?
Eerst zien natuurlijk,maar toch is het apart![]()
Veel geld,kan veel doenquote:
Jij hebt het steeds over een voorcontract bij Arsenal.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef cultheld het volgende:
Als dat van City echt waar is, heeft Steef wéér gelijk trouwens. Hij had het namelijk al een tijdje over City.
Klopt, dat heb ik op meerdere sites gelezen in augustus. Maar Steef had het over City op Ajaxtalk.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij hebt het steeds over een voorcontract bij Arsenal.
hebben ze de loterij gewonnen ofzo?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef TimoBasso het volgende:
Net op Match of the day,na de world cup:
Aston Villa gaat David Beckham&Owen aantrekken?
Sven Goran Eriksson als manager?
Eerst zien natuurlijk,maar toch is het apart![]()
Nee, een stel journalisten hebben Eriksson voor de gek gehouden om hem zo uitspraken te ontlokken, geloof ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hebben ze de loterij gewonnen ofzo?
http://www.sportime.gr/football_inside.asp?article_id=3882quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb het dan ook niet van Samaras, maar in de zomer meldden net ff teveel verschillende kranten dat Samaras een voorcontract had getekend en al gekocht was door Arsenal. Ook op diverse Arsenal fora hebben ze het over Samaras als aankoop.
quote:11:07 January, 12, 2006
Contrary to reports, Arsenal Football Club have not made an offer for Georgios Samaras.
It has been claimed that the Gunners had made an offer of around £3.75million for the highly-rated Greek striker, yet Heerenveen have rubbished this speculation.
"No contact with Arsenal so far and of course nothing official from the English club," said the players’ father, who also works as the technical director for the Dutch club, to Sky Sports.
"We can't say anything if we don't have an offer in our hands. I know that many scouts come to see the games of Heerenveen, from England, from Germany, from Italy.
"It's something normal. I repeat no offer so far for Georgios. The player is dedicated only to his work. If something official arrives at the club, then we will discuss it."
7 miljoen aldus VI.nlquote:'Manchester City biedt zeven miljoen voor Samaras'
16/1/2006 9 :28
SC Heerenveen dreigt na Klaas-Jan Huntelaar in de winterstop ook een tweede belangrijke aanvaller kwijt te raken. Manchester City heeft naar verluidt zeven miljoen euro over voor Georgios Samaras.
Samaras werd al eerder in verband gebracht met een verhuizing naar de Britse eilanden. Arsenal volgt de Griekse spits, terwijl ook Celtic een oogje zou hebben laten vallen op de Heerenveen-spits. Maar Manchester City heeft nu de beste papieren.
Voorzitter Riemer van de Velde bevestigde tegenover Omrop Fryslân de concrete belangstelling van Manchester City. De preses verwacht dat er maandag meer duidelijkheid komt over een eventueel vertrek van Samaras, voor wie naar verluidt in Manchester een contract tot medio 2010 klaarligt.
Samaras heeft in Friesland nog een contract tot medio 2008. Maar de Griek acht de kans groot dat hij eerder afscheid neemt van Heerenveen. 'Als er voor 1 februari een goede club komt, is er de kans dat ik wegga. Dat is onzeker, maar zeker weet ik wel dat ik na dit seizoen vertrek bij Heerenveen en ook uit Nederland', zei Samaras vorige week in de Leeuwarder Courant. 'Ik ben hier nu vijf jaar, ik heb genoeg geleerd. Het wordt tijd om het een niveau hoger te proberen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |