abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34024744
Daar was West Ham al weken mee bezig en ik geloof 10mln voor geboden. Repka naar Sparta Praag
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:17:46 #127
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_34048631
Feyenoord en Heerenveen zouden Hoogendorp willen kopen....
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:31:01 #128
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34048996
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:17 schreef Kaalhei het volgende:
Feyenoord en Heerenveen zouden Hoogendorp willen kopen....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34052066
Volgens Derksen had ie 2jaar geleden toch al een contract getekend?
pi_34057092
Dat was een voorcontract als jeugdtrainer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34075880
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:51 schreef Afunados het volgende:
Joey Gudjonsson naar AZ vanaf komend seizoen

Geweldige voetballer
Eerst allemaal (ex-) Willem II-ers, nu allemaal (ex-) RKC-ers.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34086306
Samaras voor 8 miljoen euro naar Manchester City per direct

Schijnt hier te staan:

http://www.sportnet.gr/showreport.asp?Sport=1&CountryID=3&ChampID=77&ReportID=105156

Dr. Daggla?????
pi_34091731
Vertaling volgens anderen:

Samaras heeft een grote sprong voorwaarts gemaakt in zijn cariere. Voor een bedrag van 8 mln. euro verhuist hij van Heerenveen en de Nederlandse competitie naar Manchester City in de premier league. De aanvaller, international van jong Griekenland en die in de belangstelling van Otto Rehagel staat, heeft een akkoord bereikt met de "citizens" en zal maandag of dinsdag een medische keuring ondergaan. Als de keuring met succes wordt ondergaan zal hij een contract ondertekenen voor de komende 4,5 jaar. De 20 jarige aanvaller stond de afgelopen tijd op het lijstje van Arsenal, maar koos voor de "City of Manchester"
  zondag 15 januari 2006 @ 18:03:27 #134
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34091785
Wat een sukkels zijn ze dan in Heerenveen, verkopen ze weer een spits....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34093201
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een sukkels zijn ze dan in Heerenveen, verkopen ze weer een spits....
Ja man, echt hele grote sukkels. Want voor 17 miljoen euro kun je geen goede spitsen kopen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34093484
Heerenveen moet geen dure spits kopen van dat geld.
Gewoon voor een paar stuivers Sibon ophalen in Eindhoven en die Tjalalalrararvi? opstellen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 19:29:06 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34094626
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Radegast het volgende:
Gewoon voor een paar stuivers Sibon ophalen in Eindhoven en die Tjalalalrararvi? opstellen.
inderdaad of ze halen er weer zomaar ergens eentje uit de 2e divisie van Finland ofzo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34094659
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Radegast het volgende:
Uiteraard was mijn post ironisch bedoeld. Voor 17 miljoen halen ze bij Fean een compleet elftal met wissels man! Riemer lacht zich rot.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 19:33:59 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34094852
Riemer laat zowat de financieel gezondste club van Nederland achter
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34099853
Mag ik een Cult doen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34100000
Als dat van City echt waar is, heeft Steef wéér gelijk trouwens. Hij had het namelijk al een tijdje over City.
  maandag 16 januari 2006 @ 00:25:31 #142
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34108019
Net op Match of the day,na de world cup:
Aston Villa gaat David Beckham&Owen aantrekken?
Sven Goran Eriksson als manager?

Eerst zien natuurlijk,maar toch is het apart
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_34108148
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef TimoBasso het volgende:

Lijkt mij onzin.
  maandag 16 januari 2006 @ 00:31:30 #144
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34108232
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:28 schreef Radegast het volgende:

[..]

Lijkt mij onzin.
Veel geld,kan veel doen

Zie Chelski
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_34108240
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef cultheld het volgende:
Als dat van City echt waar is, heeft Steef wéér gelijk trouwens. Hij had het namelijk al een tijdje over City.
Jij hebt het steeds over een voorcontract bij Arsenal.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_34108309
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:31 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jij hebt het steeds over een voorcontract bij Arsenal.
Klopt, dat heb ik op meerdere sites gelezen in augustus. Maar Steef had het over City op Ajaxtalk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 januari 2006 @ 00:34:09 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34108321
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef TimoBasso het volgende:

hebben ze de loterij gewonnen ofzo?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34108388
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hebben ze de loterij gewonnen ofzo?
Nee, een stel journalisten hebben Eriksson voor de gek gehouden om hem zo uitspraken te ontlokken, geloof ik.

Zie http://news.bbc.co.uk/spo(...)ationals/4615014.stm
  maandag 16 januari 2006 @ 08:20:54 #149
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34112135
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 00:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heb het dan ook niet van Samaras, maar in de zomer meldden net ff teveel verschillende kranten dat Samaras een voorcontract had getekend en al gekocht was door Arsenal. Ook op diverse Arsenal fora hebben ze het over Samaras als aankoop.
http://www.sportime.gr/football_inside.asp?article_id=3882
Volgens dat bericht gaat ie naar Manchester City in de winterstop.. Voor 8 miljoen euro.
Heb het nog nergens anders bevestigd gezien though.

[edit]
Dat van Arsenal in een fabeltje .
quote:
11:07 January, 12, 2006
Contrary to reports, Arsenal Football Club have not made an offer for Georgios Samaras.

It has been claimed that the Gunners had made an offer of around £3.75million for the highly-rated Greek striker, yet Heerenveen have rubbished this speculation.

"No contact with Arsenal so far and of course nothing official from the English club," said the players’ father, who also works as the technical director for the Dutch club, to Sky Sports.

"We can't say anything if we don't have an offer in our hands. I know that many scouts come to see the games of Heerenveen, from England, from Germany, from Italy.

"It's something normal. I repeat no offer so far for Georgios. The player is dedicated only to his work. If something official arrives at the club, then we will discuss it."

[ Bericht 21% gewijzigd door Dr.Daggla op 16-01-2006 08:26:45 ]
-
  maandag 16 januari 2006 @ 09:52:32 #150
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34113169
Nu ook op VI.nl
quote:
'Manchester City biedt zeven miljoen voor Samaras'

16/1/2006 9 :28

SC Heerenveen dreigt na Klaas-Jan Huntelaar in de winterstop ook een tweede belangrijke aanvaller kwijt te raken. Manchester City heeft naar verluidt zeven miljoen euro over voor Georgios Samaras.

Samaras werd al eerder in verband gebracht met een verhuizing naar de Britse eilanden. Arsenal volgt de Griekse spits, terwijl ook Celtic een oogje zou hebben laten vallen op de Heerenveen-spits. Maar Manchester City heeft nu de beste papieren.

Voorzitter Riemer van de Velde bevestigde tegenover Omrop Fryslân de concrete belangstelling van Manchester City. De preses verwacht dat er maandag meer duidelijkheid komt over een eventueel vertrek van Samaras, voor wie naar verluidt in Manchester een contract tot medio 2010 klaarligt.

Samaras heeft in Friesland nog een contract tot medio 2008. Maar de Griek acht de kans groot dat hij eerder afscheid neemt van Heerenveen. 'Als er voor 1 februari een goede club komt, is er de kans dat ik wegga. Dat is onzeker, maar zeker weet ik wel dat ik na dit seizoen vertrek bij Heerenveen en ook uit Nederland', zei Samaras vorige week in de Leeuwarder Courant. 'Ik ben hier nu vijf jaar, ik heb genoeg geleerd. Het wordt tijd om het een niveau hoger te proberen.'
7 miljoen aldus VI.nl
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')