abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33942139
Waar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33942445
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:40 schreef fernando_redondo het volgende:
Waar?
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/arsenal/4602012.stm (Samaras gerucht)

o.a. voetbalzone en ajaxtalk berichten over het Perez gerucht
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 januari 2006 @ 16:56:25 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33942702
dat gerucht van Perex en Ajax liep toch al een hele tijd in de media
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33942924
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef rubbereend het volgende:
dat gerucht van Perex en Ajax liep toch al een hele tijd in de media
Ik meldde begin december al dat Perez zeer waarschijnlijk in de zomer naar Ajax verkast. Toen werd daar hartelijk om gelachen hier.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 januari 2006 @ 17:09:00 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33943110
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik meldde begin december al dat Perez zeer waarschijnlijk in de zomer naar Ajax verkast. Toen werd daar hartelijk om gelachen hier.
kan maar het komt natuurlijk niet nu pas in de media. Op 14 december verscheen het sowieso al op diverse pagina's
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33943186
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

kan maar het komt natuurlijk niet nu pas in de media. Op 14 december verscheen het sowieso al op diverse pagina's
Ok, 3 dec deed Steef er al melding van
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 januari 2006 @ 17:16:29 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33943316
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

ja ik snap dat dat begin december is maar het ging mij erom dat het niet zo is dat de media het nu pas melden.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33943450
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja ik snap dat dat begin december is maar het ging mij erom dat het niet zo is dat de media het nu pas melden.
Ok, daar heb je gelijk aan.
pi_33944071
Ik kan er nog steeds om lachen.

Ik zie het niet zitten met Perez.
pi_33944158
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:40 schreef Nashje het volgende:
Ik kan er nog steeds om lachen.

Ik zie het niet zitten met Perez.
En daar moet ik dan weer om lachen. Ik zou dol blij zijn als Perez naar PSV zou komen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:52:25 #111
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_33946280
Groningen en Roda azen op de Fauw (Sparta).

bron: vi.nl
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_33948668
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die Steef toch. Een jaar geleden waren er al mensen die melding deden over interesse van Ajax voor Perez, toen Koeman er nog zat. Sindsdien is het altijd blijven sudderen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33949100
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat we jou hier op het forum hebben. We prijzen allemaal de dag dat je je hebt aangemeld, met je immer constructieve posts vol zinvolle bijdragen, je heerlijke lijstjes en je enorme kennis!

En bovenal je humor, je heerlijke fantasie en vooral JOU!
Gepikeerd, mm?
pi_33949288
Nee hoor, ik geniet van zijn bijdragen. Maar wie niet?

Noé Pamarot, Pedro Mendes en Sean Davis van Spurs worden begeerd door Portsmouth

Arsenal en West Ham volgen Nikola Zigic

En Sunderland wil Ricardo Cabañas van Grasshopper

[ Bericht 13% gewijzigd door methodmich op 11-01-2006 20:15:19 ]
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:36:17 #115
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33967178
Amoroso is al onderweg naar AC Milan

12/1/2006 10:29

AC Milan staat op het punt om het vertrek van Christian Vieri op te vangen met de komst van Marcio Amoroso. De Braziliaanse spits van São Paulo is al onderweg naar Milaan.

'We hebben al een aanbieding van Milan gekregen en die is erg mooi', liet zijn advocaat Gislainde Nunes weten in de Braziliaanse krant Lance. 'Als er niets geks gebeurt, tekent hij.'

De 31-jarige aanvaller heeft een grote staat van dienst van Italië. Hij begon er in 1996 zijn Europese avontuur. Voor Udinese maakte hij 39 doelpunten in 86 Serie A-duels. Bij Parma was Amoroso vervolgens minder op schot (elf in 39).

Afgelopen jaar keerde hij terug naar zijn vaderland. Voor São Paulo kwam hij tot twaalf treffers in de nationale competitie. Amoroso had een groot aandeel in de zege van São Paulo in de wereldbeker voor clubs. In Japan scoorde hij twee keer in de halve finale en in de eindstrijd tegen Liverpool gaf hij de assist bij de enige goal van de wedstrijd.
pi_33967757
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:

Noé Pamarot, Pedro Mendes en Sean Davis van Spurs worden begeerd door Portsmouth

Arsenal en West Ham volgen Nikola Zigic

En Sunderland wil Ricardo Cabañas van Grasshopper
Die zigic van rode ster belgrado?? waar ook een tijdje een gerucht ging dat Ajax (2 jaar geleden ofzo al) interesse erin had
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33978480
Der Lothar naar een Braziliaanse ploeg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33978519
Die heeft al getekend bij Paranaense toch? Paulo Rink als assistent
pi_33978585
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:42 schreef cultheld het volgende:
Die heeft al getekend bij Paranaense toch? Paulo Rink als assistent
Paulo Rink
The gum you like, is coming back in style.
pi_33978615
Wordt Rink zijn assistent?
pi_33980347

Amoroso naar Milan plaatste ik paar dagen terug al
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:17:54 #122
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_33982030
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef cultheld het volgende:
Best grappig dat een aantal geruchten die ik al meldde, nu ook door media worden gemeld.
- Thompson transfer gaat afketsen
Toch niet afgeketst... Vandaag werd bekend dat de 27-jarige aanvaller wordt gehuurd van Melbourne Victory. In het contract is tevens een optie tot koop opgenomen.
Ook heeft PSV de 19-jarige Amerikaan Lee Nguyen met onmiddellijke ingang vastgelegd.
Ik Roeleer Heftig
pi_33985420
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:29 schreef the_legend_killer Cultheld het volgende:

Amoroso naar Milan plaatste ik paar dagen terug al
pi_33993602

Bij mijn Vieri gerucht.
pi_34023086
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:

Alle drie getekend inmiddels.

En Zigic is inderdaad die speler die door Ajax gevolgd werd, Roycoo.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')