http://news.bbc.co.uk/spo(...)/arsenal/4602012.stm (Samaras gerucht)quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:40 schreef fernando_redondo het volgende:
Waar?
Ik meldde begin december al dat Perez zeer waarschijnlijk in de zomer naar Ajax verkast. Toen werd daar hartelijk om gelachen hier.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef rubbereend het volgende:
dat gerucht van Perex en Ajax liep toch al een hele tijd in de media
kan maar het komt natuurlijk niet nu pas in de media. Op 14 december verscheen het sowieso al op diverse pagina'squote:Op woensdag 11 januari 2006 17:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik meldde begin december al dat Perez zeer waarschijnlijk in de zomer naar Ajax verkast. Toen werd daar hartelijk om gelachen hier.
Ok, 3 dec deed Steef er al melding vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan maar het komt natuurlijk niet nu pas in de media. Op 14 december verscheen het sowieso al op diverse pagina's
ja ik snap dat dat begin december is maar het ging mij erom dat het niet zo is dat de media het nu pas melden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, 3 dec deed Steef er al melding van
Ok, daar heb je gelijk aan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik snap dat dat begin december is maar het ging mij erom dat het niet zo is dat de media het nu pas melden.
En daar moet ik dan weer om lachen. Ik zou dol blij zijn als Perez naar PSV zou komen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:40 schreef Nashje het volgende:
Ik kan er nog steeds om lachen.
Ik zie het niet zitten met Perez.
Die Steef toch. Een jaar geleden waren er al mensen die melding deden over interesse van Ajax voor Perez, toen Koeman er nog zat. Sindsdien is het altijd blijven sudderen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, 3 dec deed Steef er al melding van
Gepikeerd, mm?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we jou hier op het forum hebben. We prijzen allemaal de dag dat je je hebt aangemeld, met je immer constructieve posts vol zinvolle bijdragen, je heerlijke lijstjes en je enorme kennis!
En bovenal je humor, je heerlijke fantasie en vooral JOU!
Die zigic van rode ster belgrado?? waar ook een tijdje een gerucht ging dat Ajax (2 jaar geleden ofzo al) interesse erin hadquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, ik geniet van zijn bijdragen. Maar wie niet?
Noé Pamarot, Pedro Mendes en Sean Davis van Spurs worden begeerd door Portsmouth
Arsenal en West Ham volgen Nikola Zigic
En Sunderland wil Ricardo Cabañas van Grasshopper
Paulo Rinkquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:42 schreef cultheld het volgende:
Die heeft al getekend bij Paranaense toch? Paulo Rink als assistent
Toch niet afgeketst... Vandaag werd bekend dat de 27-jarige aanvaller wordt gehuurd van Melbourne Victory. In het contract is tevens een optie tot koop opgenomen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef cultheld het volgende:
Best grappig dat een aantal geruchten die ik al meldde, nu ook door media worden gemeld.
- Thompson transfer gaat afketsen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:29 schreef the_legend_killer Cultheld het volgende:
Amoroso naar Milan plaatste ik paar dagen terug al
Alle drie getekend inmiddels.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, ik geniet van zijn bijdragen. Maar wie niet?
Noé Pamarot, Pedro Mendes en Sean Davis van Spurs worden begeerd door Portsmouth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |