quote:Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef MaxPower het volgende:
VERRADER. Nooit meer in het shirt met de pompebleden aub!
Zeker.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef cultheld het volgende:
Samaras kan de absolute wereldtop bereiken. In mijn optiek is hij in potentie een betere voetballer dan Huntelaar.
quote:Samaras begint arbitrageprocedure
HEERENVEEN, 16 januari 2006 17:01 - Georgios Samaras lijkt een breuk met zijn club SC Heerenveen te willen forceren. De spits staat in de belangstelling van Manchester City, dat zeven miljoen euro voor hem over heeft. De clubs konden vandaag echter geen overeenstemming bereiken over de transfersom, tot grote teleurstelling van de speler. De officiële site van Heerenveen meldt nu dat Samaras een arbitrageprocedure heeft aangespannen bij de KNVB. De Griek wil dat de voetbalbond gaat bemiddelen.
En een weggegooid seizoen. We strijden verdomme nog op 3 fronten mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:44 schreef cultheld het volgende:
Als Heerenveen 7/8 miljoen vangt voor Samaras, dan lacht Riemer zich rot. 10 miljoen naar het stadion en ruim 5 miljoen om 3 talentvolle spelers te kopen die alle 3 ook daadwerkelijk talentrijk blijken te zijn (want Riemer is niet gek).
De winterstop is toch nog niet voorbij? Als Riemer slim is, dan koopt hij Van Beukering voor 2 ton en een buitenlands talent á la Samaras.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:45 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En een weggegooid seizoen. We strijden verdomme nog op 3 fronten mee.
als dat bericht over een arbitragezaak echt waar is kan 'ie wat mij betreft meteen oprotten.. dan hoef ik 'm ook nooit weer in 't SCH-shirt te zien, waardeloos.. maar eerst maar even afwachten hoe en waarom.. 10 miljoen euri en wegwezen.. 't seizoen is door dit gemier toch al naar de klotenquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef MaxPower het volgende:
VERRADER. Nooit meer in het shirt met de pompebleden aub!
Nee man, ben je gek. We doen nog op alle fronten mee en juist nu kunnen de andere spelers bewijzen wat ze waard zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
't seizoen is door dit gemier toch al naar de kloten![]()
![]()
En dat is ook zijn doel natuurlijk. Dus je zou kunnen stellen dat Samaras z'n zin krijgt. Behalve dat hij z'n gezicht niet meer in Friesland hoeft te laten zien denk ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:41 schreef SCH het volgende:
Nu maar verkopen want dit ikomt niet meer goed.
Hij is ook vergelijkbaar met Ibrahimovic qua speelstijl. Bovendien heeft hij in feite geen enkele binding met Heerenveen (Farfán bij PSV is vergelijkbaar) en is hij niet zo nuchter als Huntelaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Die jongen heeft in Ibrahimovic een voorbeeld waarschijnlijk, nu kunnen ze hem beter laten gaan en de duiten vangen. Valt me wel tegen van Giorgios dit, zo ga je niet met je club om.
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef cultheld het volgende:
Bovendien heeft hij in feite geen enkele binding met Heerenveen (Farfán bij PSV is vergelijkbaar)
Waarom? Heerenveen is gewoon zijn broodheer, hij houdt er niet van of zo en is ook geen Fries.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien even je huiswerk doen kereltje.
Hoe lang is Farfan bij PSV en Samaras bij Heerenveen?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom? Heerenveen is gewoon zijn broodheer, hij houdt er niet van of zo en is ook geen Fries.
Farfán sinds 2004/2005. Samaras sinds 2002/2003 of zo?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe lang is Farfan bij PSV en Samaras bij Heerenveen?
Inderdaad. Maar goed, we hebben nog even. Moet nog tekenen en slagen.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Premier League.
Godverdomme. Zaten we er toch flink naast.![]()
Ik zweer je dat ik die vent niet een stuiver gaf toen ik 'm voor 't eerst zag spelen.
2001 - hij is er al meer dan 5 jaar en kwam op zijn 16e bij ons en is in feite bij ons opgegroeid. Die vergelijking met Farfan slaat nergens op.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Farfán sinds 2004/2005. Samaras sinds 2002/2003 of zo?
Jawel, allebei broodvoetballers die als ambitie hebben om naar een topclub in een sterke competitie te verkassen. Ik kan ze geen ongelijk geven.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
2001 - hij is er al meer dan 5 jaar en kwam op zijn 16e bij ons en is in feite bij ons opgegroeid. Die vergelijking met Farfan slaat nergens op.
Nee inderdaad.quote:
Laat 't eens niet doorgaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, we hebben nog even. Moet nog tekenen en slagen.
Samaras mag de veters van Zlatan nog niet eens strikken. Ik snap Heerenveen niet echt, mij lijkt het weer zo'n typisch geval van strik eromheen en weg ermee, zeker voor dat geldquote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is ook vergelijkbaar met Ibrahimovic qua speelstijl. Bovendien heeft hij in feite geen enkele binding met Heerenveen (Farfán bij PSV is vergelijkbaar) en is hij niet zo nuchter als Huntelaar.
Dan heb je het licht blijkbaar nog niet gezien. Samaras speelt met flair, straalt een zekere onaantastbaarheid uit en heeft een goddelijke techniek. Is nog vaker onvoorspelbaar dan Huntelaar. Bovendien kan Samaras als géén ander oorlog in de 16 maken. Van Huntelaar verwacht ik dat hij bij een club als Tottenham of Atlético terecht komt; Samaras zie ik bij Juventus, Barcelona of Chelsea eindigen in de toekomst.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Samaras mag de veters van Zlatan nog niet eens strikken. Ik snap Heerenveen niet echt, mij lijkt het weer zo'n typisch geval van strik eromheen en weg ermee, zeker voor dat geld![]()
Dat zie ik geen van drieën, ik zie een verwijfde hark, die soms moeite heeft om de bal te controleren, maar wel een hoop snelheid en kracht heeft en de creativiteit om een actie te maken. Vaak mist hij ook nog de rust in zijn spel. Huntelaar is op dit moment veel verder dan Samaras. Samaras vind ik bovendien niet iemand die oorlog in de zestien maakt, daarvoor komt hij vooral kopkracht te kort.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Samaras speelt met flair, straalt een zekere onaantastbaarheid uit en heeft een goddelijke techniek. Is nog vaker onvoorspelbaar dan Huntelaar.
whehehehehequote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Bovendien is Farfán een smerige duikelaar en blijft Samaras altijd staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |