abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34127583
VERRADER. Nooit meer in het shirt met de pompebleden aub!
pi_34127620
Samaras kan de absolute wereldtop bereiken. In mijn optiek is hij in potentie een betere voetballer dan Huntelaar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34127646
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef MaxPower het volgende:
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34127647
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef cultheld het volgende:
Samaras kan de absolute wereldtop bereiken. In mijn optiek is hij in potentie een betere voetballer dan Huntelaar.
Zeker.
pi_34127661
ONGELOFELIJK
pi_34127697
quote:
Samaras begint arbitrageprocedure

HEERENVEEN, 16 januari 2006 17:01 - Georgios Samaras lijkt een breuk met zijn club SC Heerenveen te willen forceren. De spits staat in de belangstelling van Manchester City, dat zeven miljoen euro voor hem over heeft. De clubs konden vandaag echter geen overeenstemming bereiken over de transfersom, tot grote teleurstelling van de speler. De officiële site van Heerenveen meldt nu dat Samaras een arbitrageprocedure heeft aangespannen bij de KNVB. De Griek wil dat de voetbalbond gaat bemiddelen.
pi_34127700
Als Heerenveen 7/8 miljoen vangt voor Samaras, dan lacht Riemer zich rot. 10 miljoen naar het stadion en ruim 5 miljoen om 3 talentvolle spelers te kopen die alle 3 ook daadwerkelijk talentrijk blijken te zijn (want Riemer is niet gek).
pi_34127731
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:44 schreef cultheld het volgende:
Als Heerenveen 7/8 miljoen vangt voor Samaras, dan lacht Riemer zich rot. 10 miljoen naar het stadion en ruim 5 miljoen om 3 talentvolle spelers te kopen die alle 3 ook daadwerkelijk talentrijk blijken te zijn (want Riemer is niet gek).
En een weggegooid seizoen. We strijden verdomme nog op 3 fronten mee.
pi_34127802
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:45 schreef MaxPower het volgende:

[..]

En een weggegooid seizoen. We strijden verdomme nog op 3 fronten mee.
De winterstop is toch nog niet voorbij? Als Riemer slim is, dan koopt hij Van Beukering voor 2 ton en een buitenlands talent á la Samaras.
pi_34127851
Die hebben een half jaar nodig om zich aan te passen. Is altijd zo gebleken. Precies genoeg om je seizoen weg te gooien.
  maandag 16 januari 2006 @ 17:50:24 #261
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_34127904
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:44 schreef MaxPower het volgende:

[..]

als dat bericht over een arbitragezaak echt waar is kan 'ie wat mij betreft meteen oprotten.. dan hoef ik 'm ook nooit weer in 't SCH-shirt te zien, waardeloos.. maar eerst maar even afwachten hoe en waarom.. 10 miljoen euri en wegwezen.. 't seizoen is door dit gemier toch al naar de kloten
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34128824
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef MaxPower het volgende:
Dat vond je van Huntelaar toch niet?

Maar het valt me wel tegen. wat een arrogantie toch bij die zogenaamde talentjes. Het Ajax-virus.
pi_34128873
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
't seizoen is door dit gemier toch al naar de kloten
Nee man, ben je gek. We doen nog op alle fronten mee en juist nu kunnen de andere spelers bewijzen wat ze waard zijn.
pi_34128921
Heb het er met Tong80 over, die snapt wel dat de Engelsen Samaras willen hebben:

Maar die engel;sen hij is wereldkampioen vrije trappen nemen en van Basten zal er ook wel kijk op hebben

Trouwste user 2022 maandag 16 januari 2006 @ 18:19:50 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_34128952
Lach me niet uit

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34128980
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:19 schreef tong80 het volgende:
Lach me niet uit

Turkije en Griekenland liggen dicht bij elkaar.
  maandag 16 januari 2006 @ 18:25:56 #267
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34129159
Goed bezig Tongie

Maar Samaras en 8 miljoen? Ik zou het denk ik dan toch maar doen. Je hebt nog Nilsson en Tarajadajavarajajavi of iets dergelijks, en als je dan voor een paar ton een type Sibon of Beukering of Allback koopt, ben je spekkoper
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_34129572
Een arbitragezaak vind ik echt altijd een trieste zaak. Niemand wordt er beter van.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34129721
Precies Suijk, het stelt me ook wel teleur. Die jongen heeft veel aan Heerenveen te danken en als er even niet meteen gebeurt wat hij wil dan krijg je dit. Beetje zelfoverschatting en het hoofd op hol laten brengen.

Nu maar verkopen want dit ikomt niet meer goed.
  Trouwste user 2022 maandag 16 januari 2006 @ 18:44:43 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_34129847
Ruilen met Nigel de Jong

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34129872
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:41 schreef SCH het volgende:

Nu maar verkopen want dit ikomt niet meer goed.
En dat is ook zijn doel natuurlijk. Dus je zou kunnen stellen dat Samaras z'n zin krijgt. Behalve dat hij z'n gezicht niet meer in Friesland hoeft te laten zien denk ik.

Wel zonde, hij had het nu eindelijk eens mooi waar kunnen maken in een relatief rustige en makkelijke omgeving. Daar in Engeland is het toch allemaal wel even anders.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34129891
Ongelooflijk om zo met de club om te gaan waar je hebt mogen uitgroeien tot de speler die je nu bent. Hij had hier ook nog veel kunnen leren. Maar als ie zo graag weg wil, gaat ie maar lekker. Ondankbare leugenaar!
Are you watching Paul Scholes!
pi_34129959
Die jongen heeft in Ibrahimovic een voorbeeld waarschijnlijk, nu kunnen ze hem beter laten gaan en de duiten vangen. Valt me wel tegen van Giorgios dit, zo ga je niet met je club om.
That's all folks!
pi_34129974
Eerst maar eens het hele verhaal horen natuurlijk maar het klinkt wel raar.
Zal wel weer zo'n schimmig makelaarsverhaal achter schuil gaan.
pi_34129990
Ik heb Dr. Daggla ook nooit vertrouwd
pi_34130069
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Die jongen heeft in Ibrahimovic een voorbeeld waarschijnlijk, nu kunnen ze hem beter laten gaan en de duiten vangen. Valt me wel tegen van Giorgios dit, zo ga je niet met je club om.
Hij is ook vergelijkbaar met Ibrahimovic qua speelstijl. Bovendien heeft hij in feite geen enkele binding met Heerenveen (Farfán bij PSV is vergelijkbaar) en is hij niet zo nuchter als Huntelaar.
pi_34130098
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef cultheld het volgende:
Bovendien heeft hij in feite geen enkele binding met Heerenveen (Farfán bij PSV is vergelijkbaar)

Misschien even je huiswerk doen kereltje.
pi_34130163
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Misschien even je huiswerk doen kereltje.
Waarom? Heerenveen is gewoon zijn broodheer, hij houdt er niet van of zo en is ook geen Fries.
pi_34130236
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom? Heerenveen is gewoon zijn broodheer, hij houdt er niet van of zo en is ook geen Fries.
Hoe lang is Farfan bij PSV en Samaras bij Heerenveen?
pi_34130267
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe lang is Farfan bij PSV en Samaras bij Heerenveen?
Farfán sinds 2004/2005. Samaras sinds 2002/2003 of zo?
pi_34130308
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Premier League.

Godverdomme. Zaten we er toch flink naast.

Ik zweer je dat ik die vent niet een stuiver gaf toen ik 'm voor 't eerst zag spelen.
Inderdaad. Maar goed, we hebben nog even. Moet nog tekenen en slagen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34130371
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Farfán sinds 2004/2005. Samaras sinds 2002/2003 of zo?
2001 - hij is er al meer dan 5 jaar en kwam op zijn 16e bij ons en is in feite bij ons opgegroeid. Die vergelijking met Farfan slaat nergens op.
pi_34130406
Bovendien is Farfán een smerige duikelaar en blijft Samaras altijd staan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34130432
Naaigein van Samaras
pi_34130483
Altijd jammer dit.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34130486
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef SCH het volgende:

[..]

2001 - hij is er al meer dan 5 jaar en kwam op zijn 16e bij ons en is in feite bij ons opgegroeid. Die vergelijking met Farfan slaat nergens op.
Jawel, allebei broodvoetballers die als ambitie hebben om naar een topclub in een sterke competitie te verkassen. Ik kan ze geen ongelijk geven. Maar zoals je wilt: Hij is wel vergelijkbaar met Vonlanthen.
  maandag 16 januari 2006 @ 20:01:10 #287
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34133193
Samaras spant arbitrage aan om transfer

16/1/2006 17:39

Georgios Samaras heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Manchester City. De Griekse spits heeft een arbitragezaak aangespannen om een transfer naar Engeland af te dwingen.

Naar verluidt willen de Engelsen een bedrag van zeven miljoen euro neertellen voor Samaras. Voorzitter Riemer van der Velde wil dat bedrag niet bevestigen, maar duidelijk is in ieder geval dat Heerenveen het bod te laag vindt.

Samaras laat het niet bij de weigering van zijn club zitten en hoopt via een arbitragezaak een transfer af te dwingen. De Griek gaf in eerder stadium al aan dat hij ondanks een contract tot 2008 tenminste komende zomer uit Friesland wil vertrekken. De interesse van Manchester City lijkt het afscheid te vervroegen.

Voor Heerenveen komen de perikelen rond Samaras op een vervelend moment. De club raakte deze winter ook al Klaas-Jan Huntelaar kwijt aan Ajax.
pi_34133225
Bedankt De Tolk
pi_34144414
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vond je van Huntelaar toch niet?
Nee inderdaad.

- Huntelaar heeft altijd aangegeven Heerenveen als tussenstation te zien en hogerop te willen
- Huntelaar heeft geen arbitragezaak aangespannen (ik ga het liefst in de zomer, zei ie nog)
- Samaras heeft aangegeven dat hij minstens tot de zomer zou blijven, maar spant na 2 dagen onderhandelen al een zaak aan.
pi_34146532
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar goed, we hebben nog even. Moet nog tekenen en slagen.
Laat 't eens niet doorgaan.
The gum you like, is coming back in style.
pi_34147419
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is ook vergelijkbaar met Ibrahimovic qua speelstijl. Bovendien heeft hij in feite geen enkele binding met Heerenveen (Farfán bij PSV is vergelijkbaar) en is hij niet zo nuchter als Huntelaar.
Samaras mag de veters van Zlatan nog niet eens strikken. Ik snap Heerenveen niet echt, mij lijkt het weer zo'n typisch geval van strik eromheen en weg ermee, zeker voor dat geld
pi_34147711
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Samaras mag de veters van Zlatan nog niet eens strikken. Ik snap Heerenveen niet echt, mij lijkt het weer zo'n typisch geval van strik eromheen en weg ermee, zeker voor dat geld
Dan heb je het licht blijkbaar nog niet gezien. Samaras speelt met flair, straalt een zekere onaantastbaarheid uit en heeft een goddelijke techniek. Is nog vaker onvoorspelbaar dan Huntelaar. Bovendien kan Samaras als géén ander oorlog in de 16 maken. Van Huntelaar verwacht ik dat hij bij een club als Tottenham of Atlético terecht komt; Samaras zie ik bij Juventus, Barcelona of Chelsea eindigen in de toekomst.
pi_34147810
Pff. Scorend vermogen is een gave. Dat heeft Samaras niet, en dus gaat ie nooit bij Juve, Barca of Chelsea in de spits ballen.

Huntelaar is natuurlijk de trefzekere betere spits, die overigens waarschijnlijk ook nooit terechtkomt bij die clubs.
pi_34147828
Samaras heeft wel degelijk scorend vermogen, want hij scoorde 25 goals in 85 wedstrijden, waarvan vele als invaller na de 75e minuut. Doe hem dat maar eens na. Als hij een basisplaats krijgt, dan durf ik te wedden dat hij een hoger rendement dan Huntelaar op zal leveren omdat Samaras ook tegen absolute topverdedigers oorlog kan maken, in tegenstelling tot Huntelaar.
pi_34147978
Je hoeft alleen maar dit topic terug te lezen om inderdaad tot de conclusie te komen dat hij wel degelijk kan scoren. Nu hij als linksbuiten wordt gebruikt, vind ik zijn productie nog alleszins acceptabel. (Hoeveel doelpunten hebben de linksbuitens van Ajax dit seizoen bijv. gemaakt?)
pi_34149618
Scorend vermogen heeft Samaras nog niet echt, bij vlagen. Krijgt hij dat instinct dan wordt het een hele gevaarlijke.
That's all folks!
pi_34149868
Ik vind het een klote-actie van hem.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34150635
Het wordt zo langzamerhand wel wat kolderiek met dit soort bedragen.

Samaras kan best een grote worden maar heeft dat zeker nog niet laten zien en is vooralsnog vooral een hype. Het is zoiets als dat je voor Yildirim 6 miljoen had betaald vorig jaar toen het zo goed ging met zijn vrije trappen.

Hoe verloopt zo'n arbitragezaak eigenlijk?
pi_34160086
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 02:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Samaras speelt met flair, straalt een zekere onaantastbaarheid uit en heeft een goddelijke techniek. Is nog vaker onvoorspelbaar dan Huntelaar.
Dat zie ik geen van drieën, ik zie een verwijfde hark, die soms moeite heeft om de bal te controleren, maar wel een hoop snelheid en kracht heeft en de creativiteit om een actie te maken. Vaak mist hij ook nog de rust in zijn spel. Huntelaar is op dit moment veel verder dan Samaras. Samaras vind ik bovendien niet iemand die oorlog in de zestien maakt, daarvoor komt hij vooral kopkracht te kort.
pi_34160214
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Bovendien is Farfán een smerige duikelaar en blijft Samaras altijd staan.
whehehehehe

Het zit je echt hoog he...?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')