Kreeg net een mail van iemand die schrijft: En natuurlijk mijn favoriet> Ugur Yilderim in dequote:Op zondag 28 november 2004 17:51 schreef MaxPower het volgende:
De vrije trap van Ugur schampte zijn weelderige haardos.
1. Ik ben al voorzienquote:Op maandag 1 november 2004 17:43 schreef methodmich het volgende:
Is Samaras nou eigenlijk ook een potentiele partner van SCH?
Ja, die Arnold toch, hij zat vandaag in vakje 1 en ik kon hem keurig bekijken. Zag er goed uitquote:Op zondag 28 november 2004 18:02 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Ik ben al voorzien
2. Al was dat niet zo, het oog wil ook wat
3. Ik heb geen aanwijzingen
4. Liever Arnold
Duidelijk. Het zal voorlopig dus een raadsel blijven.quote:Op zondag 28 november 2004 18:02 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Ik ben al voorzien
2. Al was dat niet zo, het oog wil ook wat
3. Ik heb geen aanwijzingen
4. Liever Arnold
Nou ja, erg veel succes. Hij loopt 1 op 4,5...quote:Op zondag 28 november 2004 18:49 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ja, die Arnold toch, hij zat vandaag in vakje 1 en ik kon hem keurig bekijken. Zag er goed uit![]()
Samaras heb ik inmiddels een nieuwe naam gegeven; goudhaantje, naar zijn schoenen waarmee hij toch erg veel succes blijkt te hebben
Beetje scheve verhouding aangezien hij vnl korte invalbeurten heeft.quote:Op maandag 29 november 2004 15:44 schreef twi het volgende:
[..]
Nou ja, erg veel succes. Hij loopt 1 op 4,5...
Ja, maar hij heeft steeds invalbeurtjes van 10 a 20 minuten..! En daarin laat hij een goede indruk achter.quote:Op maandag 29 november 2004 15:44 schreef twi het volgende:
[..]
Nou ja, erg veel succes. Hij loopt 1 op 4,5...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind 't zo'n verwijfde hark he.![]()
So what? Zolang het maar een scorende hark is.quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind 't zo'n verwijfde hark he.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:56 schreef Eilanden het volgende:
Maar het is nog altijd wachten op zijn echte doorbraak, terwijl die door andere spelers voorbijgestreefd is/wordt
Gaat wel ten koste van zijn speelminuten en juist die zijn erg belangrijk voor jonge voetballers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |