een man van standquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Prima suggestie
Bij dezen: Bindend stemadvies voor de Indische inzending "Buffalax - Benny Lava"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
Dus ik kan vanavond van mijn top 6 toch nog een top 10 maken voor het sluiten van de markt?quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:00 schreef Bosbeetle het volgende:
![]()
![]()
Tussenstand er zijn 67 lijstjes ingediend
Waar 103 talen genoemd zijn (waaronder Geits, mensen die geen taal ingevuld hebben ga ik nog aanvullen en filteren op raar benoemde talen)
Er zijn 301 Artiesten genoemd waarvan er 19 meer dan 1 stem hebben artiest met het hoogste aantal stemmen komt in 13 lijstjes voor
Ps. Ik moet er nog met een kam doorheen dus dit zijn voorlopige getallen
Mooi dat er zoveel lijstjes zijn ingediend. Succes met tellen!quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:00 schreef Bosbeetle het volgende:
![]()
![]()
Tussenstand er zijn 67 lijstjes ingediend
Waar 103 talen genoemd zijn (waaronder Geits, mensen die geen taal ingevuld hebben ga ik nog aanvullen en filteren op raar benoemde talen)
Er zijn 301 Artiesten genoemd waarvan er 19 meer dan 1 stem hebben artiest met het hoogste aantal stemmen komt in 13 lijstjes voor
Ps. Ik moet er nog met een kam doorheen dus dit zijn voorlopige getallen
De markt sluit pas 1 februari graag wel even melden als er veranderingen gemaakt worden!quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dus ik kan vanavond van mijn top 6 toch nog een top 10 maken voor het sluiten van de markt?
Ik vul hem vanavond even aan met rinkelende alarmbellen!quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De markt sluit pas 1 februari graag wel even melden als er veranderingen gemaakt worden!
7. Khaled - Aïcha (Arabisch, wel passages in het Frans dus hak zelf de knoop maar door)quote:Op maandag 2 januari 2023 17:50 schreef Tussle266 het volgende:
Een lijstje volgens het vaste principe 'wel op de keuzelijst, niet in de lijst':
1. MC Solaar - Nouveau Western (Frans)
2. Luciano Pavarotti - Caruso (Italiaans)
3. Akcent - Kylie (Roemeens)
4. Astrud Gilberto - Àgua de Beber (Portugees)
5. Buena Vista Social Club - De Camino A La Vereda (Spaans)
6. Döf - Codo (Duits)
Mijn tijd is op, dus hier laat ik het bij.
Alcestquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:54 schreef pipster het volgende:
Nou het is wel duidelijk dat ik vooral Engelstalige muziek draai, aangevuld met wat Duits / Frans / Nederlands...
1 Alcest - Autre Temps (Frans)
2 Kettcar - Sommer '89 (Er Schnitt Löcher In Den Zaun) (Duits)
3 Kælan Mikla - Kalt (Ijslands)
4 Terveet Kädett - Lihan Ilot (Fins)
5 Молчат Дома - Судно (Борис Рыжий) (Russisch)
6 Mano Negra - Mala Vida (Spaans)
7 Akiakane - Hanamichi (Japans)
8 Arooij Aftab - Mohabbat (Urdu)
9 Ratos de Parão - Beber Ate Morrer Ohlo Seco - Nada (Portugees)
10 Kent - Ingenting (Zweeds)
11 Negazione - Non Mi Dire (Italiaans)
Pssst:quote:Op maandag 16 januari 2023 07:57 schreef Beathoven het volgende:
01 Noir Desir - Le vent nous portera - live versie (2005) (origineel is beduidend minder)
02 Cirque de Soleil - Alegria
03 Serge Gainsbourg - histoire de melody nelson
04. Mecano - Hijo de la Luna
05.France Gal - Ella elle l'a
06 Manu Chao - Me gustas tu
07 Matia Bazar - Ti Sento
08 Eros Ramazotti - Cosas de la Vida
09 Luis Fonzi - Despacito
10 Santana - Oye come va
quote:Er mag per taal maar 1 nummer in je lijst staan.
Kan mijn post niet meer wijzigen, dus dan maar zo. Mori Kante toegevoegd.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:38 schreef Starflyer het volgende:
Mijn lijstje, met zoals eerder gezegd, een taal van lang geleden en ver weg
1. Michel Sardou - Les Lacs du Connemara (Frans)
2. Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk (Duits)
3. Mecano - Hijo de la Luna (Spaans)
4. Clannad - Theme From 'Harry's Game' (Iers)
5. Vangelis - Conquest of Paradise (pseudo-Latijns)
6. Umberto Tozzi & RAF - Gente di Mare (Italiaans)
7. Abba - Waterloo (Zweeds)
8. Kaoma - Lambada (Portugees)
9. Wardruna - Fehu (Noors)
10. Max Rebo Band - Lapti Nek (Huttees)
11. Freddy Aguilar - Anak (Filippijns)
12. Wes – Alane (Douala)
13. Mori Kante - Yeke Yeke (Mandinka)
14. Ivan Rebroff - Kalinka (Russisch)
15. O-Zone - Dragotea Din Tei (Roemeens)
16. PSY - Gangham Style (Koreaans)
17. Hanggai - Jiu Ge (Mongools)
Ah crap, ik wist dat ik iets aan het vergeten was.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:22 schreef Bosbeetle het volgende:
De stembussen zijn dicht, ik ga aan de slag met de lijstjes en hoop deze week (maar ik beloof niets) met een uitslag te komen
Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2023 16:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah crap, ik wist dat ik iets aan het vergeten was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |