SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Waarom? geef eens een hint..quote:Op donderdag 29 december 2022 15:37 schreef TheVulture het volgende:
Bij deze moet ik altijd aan Hind denkenI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Rip Robin Williams en Rip aan de nabestaanden van de Backstreet Boys. Vooral omdat er daar al 2 weg zijn, ook Aaron Carter al[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
heb deze iets te vaak gehoord."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
I dont wanna die.."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ik zag plotsklapselings dat ik gesloten had, dus toen blackte ik out zeg maarUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik wilde Feel Suzanne Down Under als TT doen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:
Die zong dit prachtig tijdens IdolsOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Stemplaat
Tekst klopt iets te goed.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Alles ging met de darts in de laatste set. Dus toen Smith de decider mocht beginnen was ik er bang voor. Maar uitgerekend toen pakte Dirkie hemquote:Op donderdag 29 december 2022 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie had het bullen gewonnen? Dirk neem ik aan aan de scores te zien
Oh ja Smith dus
Un dann rettet kein Kavallerie,
I JUST WANNA FEEL![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wilde Feel Suzanne Down Under als TT doen.![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
I dont wanna die but aint keen on livin either...
Is eenbeetje in de trant van
Life is funny but not ha ha funny.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
dat is Supremequote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef Fred_B het volgende:
De mooiste van Robbie wat mij betreftI love music |Ajax forever
Grapjas.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef Zorro het volgende:
Ik zag plotsklapselings dat ik gesloten had, dus toen blackte ik out zeg maar|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ok Marcoquote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wilde Feel Suzanne Down Under als TT doen.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wilde Feel Suzanne Down Under als TT doen.![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Eens, al vind ik Road to Mandalay ook wel primaquote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef Fred_B het volgende:
De mooiste van Robbie wat mij betreftOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het wordt tijd dat zijn broer David Mc eens binnenkomt met The Days Of Pearly Spencer.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik vind Come Undone, Something Beautiful en Advertising Space toch wel z'n mooistequote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef Fred_B het volgende:
De mooiste van Robbie wat mij betreft![]()
Chokerquote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef Zorro het volgende:
Ik zag plotsklapselings dat ik gesloten had, dus toen blackte ik out zeg maar![]()
![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef Fred_B het volgende:
Het wordt tijd dat zijn broer David Mc eens binnenkomt met The Days Of Pearly Spencer.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Wel een beetje Feel Robbie Williams wat mij betreft.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Advertising space is inderdaad echtquote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik vind Come Undone, Something Beautiful en Advertising Space toch wel z'n mooiste![]()
![]()
je weet dat dat er 3 zijn?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik vind Come Undone, Something Beautiful en Advertising Space toch wel z'n mooisteI love music |Ajax forever
Staat centraal in een depressie denkquote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Life is funny but not ha ha funny.![]()
Vergeten pareltje uit de 60s inderdaad. Net als Incense and Peppermints.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef Fred_B het volgende:
Het wordt tijd dat zijn broer David Mc eens binnenkomt met The Days Of Pearly Spencer.![]()
Stemplaatje
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Kan me er aardig in inleven op het momentquote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Life is funny but not ha ha funny."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Feel wel mee toch?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wel een beetje Feel Robbie Williams wat mij betreft."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Angels heeft zelfs op 11 gestaanquote:Op donderdag 29 december 2022 15:40 schreef Mark-Hgl het volgende:
Stond ooit nog op 45 deze, had wmb wel wat hoger mogen staan dit jaar."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Dr zit een hool in mijn zool its een groot gat!En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
FTFYquote:Op donderdag 29 december 2022 15:40 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet tellen na m'n Tia door teveel KensingtienOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan me er aardig in inleven op het moment![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij heeft gewoon best veel mooie liedjes"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Oh ja Angels vind ik misschien toch wel de mooiste
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zeven stuks, ik vind hooguit 2 á 3 wel genoeg.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Robbiegod
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Suzanne neemt je mee..."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Suzanne, ik weet dat er heel veel mannenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
ja toch wel. daarom er 28 januari maar naartoequote:Op donderdag 29 december 2022 15:41 schreef essnhills het volgende:
Hij heeft gewoon best veel mooie liedjes
I love music |Ajax forever
orgineel van HermanEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ik ga in de hoek zittenquote:Op donderdag 29 december 2022 15:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
En er dan niet teFeel van maken?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Suzanne
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:
quote:"I won't say anything 'cause no one ever listens to me, anyway. I might as well be a Leonard Cohen album."No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Origineel van Herman van Veen....Haters can be so lame and vicious
Elke keer weer een ander... Vuile hoerquote:Op donderdag 29 december 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Suzanne, ik weet dat er heel veel mannen![]()
Suzanne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Toevallig ook de naam van mn vriendin)
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Jelly. Laatste keer dat ik die gezien heb was op een strandconcert een jaar of 8 geledenquote:Op donderdag 29 december 2022 15:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja toch wel. daarom er 28 januari maar naartoe
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Cool!quote:Op donderdag 29 december 2022 15:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja toch wel. daarom er 28 januari maar naartoe"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Roggel Hazes sleept Yvonne (van de juice) voor de rechter. Dat ze elkaar maar helemaal mogen slopen, dat zou genot zijn![]()
![]()
Oeh ja!quote:Op donderdag 29 december 2022 15:42 schreef Chiappucci het volgende:
Morning Sun vind ik ook een mooie van Robbie die je eigenlijk nooit meer hoort.
Sowieso die hele periode van Robbie vanaf 2002 tot wat 2010? Was 'ie onaantastbaar![]()
Ik ben stapelgek op jouquote:Op donderdag 29 december 2022 15:42 schreef laxus13 het volgende:
Suzanne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Toevallig ook de naam van mn vriendin)
Al behandeldquote:Op donderdag 29 december 2022 15:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Origineel van Herman van Veen....En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
ik hoop dat het leuk wordtquote:I love music |Ajax forever
Cohen, even kotsen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Deze meneer heeft geen zangtalent.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Twee partijen die sowieso geen enkele aandacht zouden moeten krijgen...quote:Op donderdag 29 december 2022 15:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Roggel Hazes sleept Yvonne (van de juice) voor de rechter. Dat ze elkaar maar helemaal mogen slopen, dat zou genot zijnHaters can be so lame and vicious
Yvonne mag wel even op het snuitje komen zitten, maar wat ze doet mag ze wel voor boeten.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Roggel Hazes sleept Yvonne (van de juice) voor de rechter. Dat ze elkaar maar helemaal mogen slopen, dat zou genot zijn![]()
Uurtje wezen fietsen, nog wat gemist?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Antisemiet!quote:
Haters can be so lame and vicious
Jesus was a sailer rod steward ook
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Mooi weerquote:Op donderdag 29 december 2022 15:43 schreef Felagund het volgende:
Uurtje wezen fietsen, nog wat gemist?![]()
Met trots!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja toch wel. daarom er 28 januari maar naartoe
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En dan istie hierna ook nog burgemeester van Amsterdam geweestOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik gemerkt ja.quote:Toch wel fijn om weer even te bewegen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
En hij spreekt de filmpjes van 2 voor 12 inquote:Op donderdag 29 december 2022 15:44 schreef LTVDK het volgende:
En dan istie hierna ook nog burgemeester van Amsterdam geweest
Ik besef me net dat dat café helemaal vol staat met van die Dutch-Disease lui, die lekker naar een concert gaan om de week door te spreken....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
dat hoop ik ookquote:
Maar van wat ik weleens heb gezien maakt hij er graag een show van
Let me entertain you neemt ie vrij letterlijk"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
deze is toch een beetje saai eigenlijk."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Mee eens, tenzij het hun ondergang is, dan heel graag!quote:Op donderdag 29 december 2022 15:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Twee partijen die sowieso geen enkele aandacht zouden moeten krijgen...
Allebei onmeunige aandachtshoeren, nare mensen![]()
![]()
daar ken ik niks vanquote:I love music |Ajax forever
gevuld broekjequote:Op donderdag 29 december 2022 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Vooral Rachel. Wat is dat een vies nagemaakt lerenbankstel zegquote:Op donderdag 29 december 2022 15:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mee eens, tenzij het hun ondergang is, dan heel graag!
Allebei onmeunige aandachtshoeren, nare mensenHet zal je moeder maar zijn
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2022 15:45:52 ]![]()
I come from a land down under
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Vuile kameeled[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zat alleen in een vuile kameelHaters can be so lame and vicious
Women thunder!En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Yvonne heeft nog op de lat van Ben Saunders gezeten, dan ben je per definitie al af voor de rest van je levenquote:Op donderdag 29 december 2022 15:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mee eens, tenzij het hun ondergang is, dan heel graag!
Allebei onmeunige aandachtshoeren, nare mensenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
ja precies en onze gedacht is dat we best eens hebben dat we niet naar artiesten zijn geweest, waar we dan achteraf wel spijt van kregen. Dus nu gewoon doen.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat hoop ik ook
Maar van wat ik weleens heb gezien maakt hij er graag een show van
Let me entertain you neemt ie vrij letterlijkI love music |Ajax forever
@peaceman we moesten het vorig uur nodig over Men At Work hebben"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
I met a strange lady, she made me nervous
Then she took my hand and gave me breakfast
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken er zeven, dan weet je wel dat dat een beetje de muziek is waar ik naar luister.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ja en deze staat veel te laag!quote:Op donderdag 29 december 2022 15:46 schreef Isorden het volgende:
@:peaceman we moesten het vorig uur nodig over Men At Work hebbenI love music |Ajax forever
I met a strange lady she made me nervous
She took me in and gave me breakfastwat een tekst ook
Hier gaat iets fout.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Terechte klachtquote:Op donderdag 29 december 2022 15:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en deze staat veel te laag!"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Welke tint grijs?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:46 schreef Fred_B het volgende:
Hier heb ik nog weleens op gestemd in een grijs verleden.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vond deze remix die dit jaar is uitgekomen hiervan ook best tof
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
vind m hier wel prima staan eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en deze staat veel te laag!"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
wat doe jij dan in het Top 2000 topic?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken er zeven, dan weet je wel dat dat een beetje de muziek is waar ik naar luister.
Handvol keren gezien, topband.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Orange Goblin heb ik dit jaar ontdekt
![]()
Bepaald geen overkill aan men at work in deze lijst[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een week per jaar me onderdompelen in een keur aan muziekvariatie.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat doe jij dan in het Top 2000 topic?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
helaas niet nee.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bepaald geen overkill aan men at work in deze lijstI love music |Ajax forever
Had ik nou nooit achter je gezochtquote:Op donderdag 29 december 2022 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken er zeven, dan weet je wel dat dat een beetje de muziek is waar ik naar luister.![]()
beetje bijspijkeren?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een week per jaar me onderdompelen in een keur aan muziekvariatie.I love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een week per jaar me onderdompelen in een keur aan muziekvariatie.
it's a mistake. ze zijn een beetje underground gegaan. How can that be now?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bepaald geen overkill aan men at work in deze lijst"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
best een lekker uurtje.. alleen weer jammer van het eindeI love music |Ajax forever
Is dB's al verhuisd?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Had ik nou nooit achter je gezocht
Wat een heerlijk gifje eigenlijk.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Who the fuck is Alice?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
#STEMPLAAT
0027 (0029) Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
0030 (0036) Dire Straits - Telegraph Road (Albumversie)
0048 (0048) Rage Against The Machine - Killing In The Name
0050 (0047) Supertramp - School
0102 (0087) The Doors - Riders On The Storm (Albumversie)
0138 (0122) Animals - House Of The Rising Sun
0249 (0303) Slayer - Angel Of Death
0296 (0352) Sinéad O'Connor - Troy
0297 (0261) Don McLean - Vincent
0357 (0350) Nena - 99 Luftballons
0397 (niet..) Froukje - Ik Wil Dansen
0400 (0515) Pearl Jam - Even Flow
0437 (0460) Jim Croce - Time In A Bottle
0531 (0554) Donna Summer - I Feel Love
0540 (0499) Joy Division - Love Will Tear Us Apart
0544 (0600) Elton John - Tiny Dancer
0549 (0575) Talking Heads - Psycho Killer
0596 (0542) David Bowie - Let's Dance
Gehoord.
0621 (0708) Alice In Chains - Would?
0627 (0751) The Cure - Friday I'm In Love
0663 (0606) Aretha Franklin - I Say A Little Prayer
0677 (0564) Temptations - Papa Was A Rolling Stone (Albumversie)
0678 (0833) Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
0792 (0824) Uriah Heep - Easy Livin'
0859 (0831) The Prodigy - Smack My Bitch Up
0866 (0840) The Blue Nile - Tinseltown In The Rain
0887 (0478) Golden Earring - She Flies On Strange Wings
0956 (0866) Cockney Rebel - Sebastian
0970 (0906) Jimi Hendrix - Voodoo Child (Slight Return)
0996 (0747) Leonard Cohen - So Long Marianne
1065 (1236) Heart - Barracuda
1075 (1098) BAP - Kristallnach
1079 (1018) Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair
1112 (1135) Jethro Tull - Locomotive Breath
1178 (1240) Air - All I Need
1193 (1108) Talk Talk - Life's What You Make It
1244 (1167) De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
1249 (1235) Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida (Albumversie)
1269 (1379) Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War (Albumversie)
1289 (1305) Smiths - Bigmouth Strikes Again
1382 (1421) Nena - Nur Geträumt
1464 (1501) Foreigner - Cold As Ice
1533 (1287) Cuby & the Blizzards - Somebody Will Know Someday
1554 (1719) Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1603 (1608) Editors - The Racing Rats
1604 (1477) Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Summertime
1632 (1396) Sugarhill Gang - Rapper's Delight
1708 (1531) The Shadows - Apache
1715 (1993) Doobie Brothers - Long Train Runnin'
1724 (1567) Muddy Waters - Mannish Boy
Gemist.
1023 (0943) Tears For Fears - Shout
1026 (1070) Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
1042 (0835) Gloria Gaynor - I Will Survive
1047 (0786) Bob Dylan - Like A Rolling Stone
1322 (1432) Eminem - Cleanin' Out My Closet
1344 (1499) Foo Fighters - All My Life
1348 (1238) Janis Joplin - Mercedes Benz
1758 (1708) Curtis Mayfield - Move On Up
1763 (1591) Chicago - 25 Or 6 To 4
1822 (1652) J.J. Cale - Call Me The Breeze
1931 (1964) Chris Isaak - Blue Hotel
1950 (1867) Fischer-Z - The Worker|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is dit Would?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We're good for you we're like soup!En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Nope nog steeds niet. Vind het nogsteeds jammer dat dat daar weg moetquote:
natuurlijk in de peace1000I love music |Ajax forever
Dit maakt het missen van stemplaat Rooster wel goed"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
INTO THE FLOOD AGAAAAAAAIN
Top 100 materiaal wmb.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Ja, ik ook. Was zo ongedwongen, vraag me af of dat terugkomt.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nope nog steeds niet. Vind het nogsteeds jammer dat dat daar weg moet|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zelfde datum als Kurt Cobain overleden.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Ook weer zo'n zangert met een tragisch einde|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
wat is db's?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Was zo ongedwongen, vraag me af of dat terugkomt.I love music |Ajax forever
De broer van Ferd Grapperhaus is ook weer in het café
Ging deze zanger nou ook in bad?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
5 April is dus een kut datum voor de Grungequote:Op donderdag 29 december 2022 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zelfde datum als Kurt Cobain overleden."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
SAME OLD TRIP IT WAS BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK THEN|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
(in Utrecht)quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wordt er straks Grappenhouse gedraaidquote:Op donderdag 29 december 2022 15:53 schreef TheVulture het volgende:
De broer van Ferd Grapperhaus is ook weer in het café
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
WTF![]()
![]()
quote:
Wat is dit nou weer en waarom staat dit hoger dan WOULD??
Dit nummer is goed voor plek 4152Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Wat is dit nou weer"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Beetje raar dat dit nu al in de lijst staat, meer een opvulplaat achterin de lijst over een jaar of 3Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
En Het Goede Doel.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb ooit een van de originele nummers van dit lied geplaybacked in een locale wedstrijd en er derde mee geworden![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik bedoel... t is best leuk voor op de radio...
Maar zeker niet voor de top 2000"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Die oefenden vaak in dbs (zitten ook oefen studios bij)quote:
Daarom traden ze ook op bij het 25 jaar dbs festival enigste keer dat ik ze gezien heb. Grappig genoeg lekker kleinschalig, ze hadden niet van tevoren aangekondigd dat ze kwamen.
maar ik heb dat festival meer genoten van beetlehans
Origineel van Elton John[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nooit geweten dat Alice in Chains ook al uit Seattle kwam trouwens
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ooit een van de originele nummers van dit lied geplaybacked in een locale wedstrijd en er derde mee geworden![]()
![]()
![]()
Het originele nummer is ook veel beter
Make love, not war ☮![]()
dan terecht dat het dicht gaatquote:Op donderdag 29 december 2022 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die oefenden vaak in dbs (zitten ook oefen studios bij)I love music |Ajax forever
Wat doet dit in de top 2000?And what rough beast, its hour come round at last,
Dat origineel is overigens wel weer een cover van Anoukquote:Op donderdag 29 december 2022 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Het originele nummer is ook veel beter
Dit hoort er gewoon totaal niet in, laat staan zo hoogOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wist je dat Kurt Cobain boven de opnamestudio van Seasick Steve woonde?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Nooit geweten dat Alice in Chains ook al uit Seattle kwam trouwens|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dua Lipa heeft best toffe nummers. Don't Start Now bijvoorbeeld. Deze hoort daar zeker niet bij.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Balkansloeriequote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat origineel is overigens wel weer een cover van Anouk
Neequote:Op donderdag 29 december 2022 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wist je dat Kurt Cobain boven de opnamestudio van Seasick Steve woonde?
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Nooit geweten dat Alice in Chains ook al uit Seattle kwam trouwensoergrungers
Fucking strandpaviljoenmuziek dit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dhr John zorgt er met deze wel voor dat hij nog jaren in de Top 2000 zal blijven.
Slim[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Interessant idee dat dit beter is dan allerlei platen van Elton die al zijn geweest.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Niet mijn muziek maar dit is wel een blijvertje denk ik."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Echt zo'n Gijst Staverman plaatFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
ik zal wel raar zijn, maar die Dua Lipa doet mij niksI love music |Ajax forever
Ze had er wat mij betreft alleen maar in hoeven te staan met Be The One, en dan ergens rond 1900quote:Op donderdag 29 december 2022 15:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Dua Lipa heeft best toffe nummers. Don't Start Now bijvoorbeeld. Deze hoort daar zeker niet bij.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ster"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
619 How Deep Is Your Love Bee Gees![]()
![]()
618 Badlands Bruce Springsteen![]()
![]()
![]()
![]()
617 Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd![]()
![]()
![]()
616 Dirty Diana Michael Jackson![]()
615 Who'll Stop The Rain? Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
614 Geef Mij Je Angst Guus MeeuwisEnige leuke is de blikken in je ogen meme
613 Sometimes It Snows In April Prince & The Revolution![]()
![]()
612 Alone Heart![]()
![]()
![]()
![]()
611 Slippery People (Live) Talking Heads![]()
![]()
![]()
610 Samba Pa Ti Santana![]()
![]()
![]()
609 Bliss Muse![]()
608 Sweet Goodbyes Krezip
Dat nummer hebben we al gehad in de top2000quote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Daarin mogen ze het vorige nummer wel schuiven.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee, is gewoon dikke onzinquote:Op donderdag 29 december 2022 15:56 schreef Fred_B het volgende:
Interessant idee dat dit beter is dan allerlei platen van Elton die al zijn geweest."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Drie uur terug nog.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat nummer hebben we al gehad in de top2000|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Aankomend uur Bliss
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Blissquote:Op donderdag 29 december 2022 15:57 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
612 Alone Heart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
609 Bliss Muse![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
![]()
614 Geef Mij Je Angst Guus Meeuwis![]()
612 Alone Heart![]()
![]()
609 Bliss Muse![]()
![]()
608 Sweet Goodbyes Krezip![]()
Sweet Goodbye van Krezip
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
![]()
618 Badlands Bruce Springsteen
617 Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd
615 Who'll Stop The Rain? Creedence Clearwater Revival
612 Alone Heart![]()
610 Samba Pa Ti Santana
609 Bliss Muse
616 Dirty Diana Michael Jackson
612 Alone Heart![]()
![]()
609 Bliss Muse
We gaan het komende uur dus in ieder geval weer drie keer flinke haat krijgen, als ik het zo zie?
Broes, Guus en Krezip![]()
Muse is goedquote:Op donderdag 29 december 2022 15:59 schreef essnhills het volgende:
![]()
617 Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd
615 Who'll Stop The Rain? Creedence Clearwater Revival
612 Alone Heart![]()
610 Samba Pa Ti Santana
609 Bliss Muse
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat nummer hebben we al gehad in de top2000
Wat was dat"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat klinkt als een hoempabandquote:Op donderdag 29 december 2022 15:59 schreef Hamlapjes het volgende:
We gaan het komende uur dus in ieder geval weer drie keer flinke haat krijgen, als ik het zo zie?
Broes, Guus en Krezip
Broes, guus en krezip met hun hit hiha hou het bier erin.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Van Krezip is alleen hun eerste 2 albums goed en daarna is alleen maar zoetsappige bagger dat klinkt als Suzan en Freekquote:Op donderdag 29 december 2022 15:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Broes, Guus en KrezipFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Feedbackquote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Nouja het idee dat de Bankzitters beter zijn dan Drs P is ook wat vreemdquote:Op donderdag 29 december 2022 15:56 schreef Fred_B het volgende:
Interessant idee dat dit beter is dan allerlei platen van Elton die al zijn geweest.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lama’s godquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fijn uurtje, met uitzondering van Guus.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:57 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
612 Alone Heart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
609 Bliss Muse![]()
Bij deze, nogmaals excuses namens Brabant, maar herstelbetalingen gaan we niet aan beginnen.
Bovendien hebben we deze ook aan die Amsterdammer (likkuke nageboorte!) te danken.![]()
En Mjoes ook, hoor. Altijd gezeik op Matt zijn stem, terwijl Matt zijn stemquote:Op donderdag 29 december 2022 15:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Broes, Guus en Krezip
I was born to stay in brabant.quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Mogen we de DJ's feedback geven?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
![]()
614 Geef Mij Je Angst Guus Meeuwis
612 Alone Heart![]()
![]()
![]()
609 Bliss Muse![]()
Jezus kan iemand deze nieuwslezer een hoestdrankje geven?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Vind dat wel gewoon een verademing na twee uur Gijs.quote:
Ruud kan ik ook tenminste een beetje om lachen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
We doen niet anders hier, toch?quote:Op donderdag 29 december 2022 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mogen we de DJ's feedback geven?![]()
Oh is dat die gast van die blogs?quote:Op donderdag 29 december 2022 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
De wallen van Matijn worden steeds groterEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Guus en Prince vormen wel een flinke dip midden in het komende uur.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Weer Friezen, ja?____!!!!
Volgend jaar hun stemrecht afpakken (sorry @koffieleuk, @ESF1Gamer en alle andere Friezen die niet zo debiel zijn)![]()
Rob Stenders heeft een plaat uit de top2000 halverwege afgekaptquote:Op donderdag 29 december 2022 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mogen we de DJ's feedback geven?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Truequote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Maar dat was volkomen terechtquote:Op donderdag 29 december 2022 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rob Stenders heeft een plaat uit de top2000 halverwege afgekapt"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rob Stenders heeft een plaat uit de top2000 halverwege afgekapt![]()
Ja en dat doet hij leukquote:Op donderdag 29 december 2022 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh is dat die gast van die blogs?
Met al die shifts blijft hij ook langer hangen dan Wim Kok.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
De wallen van Matijn worden steeds groterDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Welke plaat was dat?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Matijn blijft ook wakker voor zijn stemplaatjesquote:Op donderdag 29 december 2022 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
De wallen van Matijn worden steeds groter![]()
Ze hadden gewoon john peel de top 2000 moeten laten samenstellen en presenteren. Een soort rail away maar dan met goede muziek tussendoor.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op donderdag 29 december 2022 16:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met al die shifts blijft hij ook langer hangen dan Wim Kok.
Beste. actie. ooitquote:Op donderdag 29 december 2022 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rob Stenders heeft een plaat uit de top2000 halverwege afgekapt![]()
![]()
Tijd om Friesland onafhankelijk te verklarenquote:Op donderdag 29 december 2022 16:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Weer Friezen, ja?____!!!!
Volgend jaar hun stemrecht afpakken (sorry @:koffieleuk, @:ESF1Gamer en alle andere Friezen die niet zo debiel zijn)Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Dat is hem aan te zien...quote:Op donderdag 29 december 2022 16:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Matijn blijft ook wakker voor zijn stemplaatjesMake love, not war ☮![]()
uhu, dat was die van Ali B toch?quote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansenquote:Op donderdag 29 december 2022 16:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met al die shifts blijft hij ook langer hangen dan Wim Kok."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Beetje vroeg voor frietquote:Op donderdag 29 december 2022 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
De patat is onderweg.
Ik herhaal: De patat is onderweg![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
De patat is onderweg.
Ik herhaal: De patat is onderweg
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
30cm bij de gemiddelde fokker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
How deep is your love![]()
![]()
Hahaha, beste grap van de dagquote:Op donderdag 29 december 2022 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
30cm bij de gemiddelde fokker"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
leukste pre-disco bee gees voor mij
quote:Op donderdag 29 december 2022 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
30cm bij de gemiddelde fokker
![]()
![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties Forumhop: Hop naar: