quote:Evening Session (1900 GMT)
3x Third Round
Joe Cullen v Damon Heta
Michael van Gerwen v Mensur Suljovic
Michael Smith v Martin Schindler
Thursday December 29
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode v Ross Smith
Rob Cross v Mervyn King
Dave Chisnall v Stephen Bunting
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith/Martin Schindler v Joe Cullen/Damon Heta
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen/Mensur Suljovic v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
Een vriend van mij had ergens gelezen geloof ik dat ze zwanger is.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:31 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik zou hier iets kunnen typen over siswet... maar laat maar.
Ik wist dat dit zou komen maar vond het teveel moeite andere woorden te zoekenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het smaakverschil verschilt altijd per noot. Ja.
Ik heb wel even getwijfeld of ik het zou posten. Maar beter gewoon aan de verwachtingen voldoen, lijkt me.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wist dat dit zou komen maar vond het teveel moeite andere woorden te zoeken
Dat heeft die vriend van jou goed gelezen. Een vriend van mij kan dit namelijk bevestigen.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ergens gelezen geloof ik dat ze zwanger is.
Dat zal wel een eenvoudige bevalling worden.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ergens gelezen geloof ik dat ze zwanger is.
Wat lezen jullie vrienden allemaal veel.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat heeft die vriend van jou goed gelezen. Een vriend van mij kan dit namelijk bevestigen.
Ik zie hier twee fokkers die heel erg angstvallig melden dat ze vrienden hebbenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat heeft die vriend van jou goed gelezen. Een vriend van mij kan dit namelijk bevestigen.
Gaat ze er achter komen dat ze al die jaren het verkeerde gaatje heeft getraind...quote:Op woensdag 28 december 2022 21:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat zal wel een eenvoudige bevalling worden.
Hopelijk heeft hij een FOK! bordje in zijn handen.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen zit @:fetX in de darts kuipl.
Nog tips voor hem wat hij erop moet zetten?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij een FOK! bordje in zijn handen.
trekt al het vocht eruitquote:Op woensdag 28 december 2022 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
@:tagliano mijn noten zijn ook aardig gezouten bohhhh
40/45quote:Op woensdag 28 december 2022 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nog tips voor hem wat hij erop moet zetten?
Leuke poes.quote:
Dat heeft lang geduurd. Of had je al wat op?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:35 schreef Lonaa het volgende:
Goed, ik ga ook even wat snacks zoeken.
Komt allemaal op fok langs.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd naar jouw mapjes.
"Al besproken"quote:Op woensdag 28 december 2022 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nog tips voor hem wat hij erop moet zetten?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb jij je orginele ui al gevonden?
Ja laat maar dan. Dan ben ik er vorig jaar ingetuind.quote:
Met een roergangster die het allemaal ook niet meer draaiende weet te houden.quote:
Ben jij wel helemaal goed in je flikker?quote:
De tweede set begint.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal goed in je flikker?
Darts is schitterend. Ik kijk het al elf jaar met plezier. Het mag dan geen sport zijn, maar de spanning die het genereert, de cult die het genereert, de ontwikkeling die het doormaakt is fascienerend. Post gerust plaajtes van Henderson, Peter Hudson, wie dan ook. Darten is ongekende cult, topvermaak, genot, brengt mensen samen. Ik vind het oprecht leuker dan voetbal.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:39 schreef onlogisch het volgende:
Ze proberen wat diepgang te vinden in de sport terwijl een pijltje gooien gewoon een pijltje gooien blijft.
Precies. Hier staat gewoon alpineskiën op de desktop aan, met dartsen op TV en FOK! op de laptopquote:
Een balletje trappen blijft een balletje trappen.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:39 schreef onlogisch het volgende:
Ze proberen wat diepgang te vinden in de sport terwijl een pijltje gooien gewoon een pijltje gooien blijft.
Ik heb ooit eens potje gedart tegen Martin Adams!quote:Op woensdag 28 december 2022 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Darts is schitterend. Ik kijk het al elf jaar met plezier. Het mag dan geen sport zijn, maar de spanning die het genereert, de cult die het genereert, de ontwikkeling die het doormaakt is fascienerend. Post gerust plaajtes van Henderson, Peter Hudson, wie dan ook. Darten is ongekende cult, topvermaak, genot, brengt mensen samen. Ik vind het oprecht leuker dan voetbal.
Terecht.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:41 schreef Doevelaer het volgende:
DRT heeft een pittige mening over Arjen Henrik Lubach
Gewonnen neem ik aan?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens potje gedart tegen Martin Adams!
Wat een leuk feitje he?
Ik heb ooit Andy Fordham en Russ Bray de hand geschudquote:Op woensdag 28 december 2022 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuk feitje he?
Nee, eruit met penanties tegen Argentinië.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:42 schreef polderturk het volgende:
Hebben we gewonnen?
(Ik ben lui en ziek vandaag)
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco heeft leukere en passendere gifjes met een olifantje.
@PowerLoungen ik heb laatst bas van veenendaal de hand geschudquote:Op woensdag 28 december 2022 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ooit Andy Fordham en Russ Bray de hand geschud
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:42 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb ooit tussen Koos en Roland in de pisbakken gestaan
Nu jullie weer
Ik was teamgenoot van mvg en Jelle in de jeugd. Nu jullie weer GENOTquote:Op woensdag 28 december 2022 21:42 schreef Tagliano het volgende:
Nu jullie weer
Ik tegen Raya en Zjakquote:Op woensdag 28 december 2022 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuk feitje he?
Ik heb met Barry van Galen koprollen gemaakt in de kroeg.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:42 schreef Tagliano het volgende:
Nu jullie weer
Dat was wel het debielenklasje dan goeie genadequote:Op woensdag 28 december 2022 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was teamgenoot van mvg en Jelle in de jeugd. Nu jullie weer GENOT
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco heeft leukere en passendere gifjes met een olifantje.
....quote:Op woensdag 28 december 2022 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:powerloungen ik heb laatst bas van veenendaal de hand geschud
Geproest.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was wel het debielenklasje dan goeie genade
Nederlands kampioen geworden maar dat was niet verrassendquote:Op woensdag 28 december 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was wel het debielenklasje dan goeie genade
Ja, iemand uit de groep had hem geregeld voor een uitzending van de studie. Ik heb mijn hand wel snel weer gewassen.quote:
Ik heb ooit eens een tijdje staan praten met Maan.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb met Barry van Galen koprollen gemaakt in de kroeg.
In wat?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederlands kampioen geworden maar dat was niet verrassend
Had hem eraf gezaagd .quote:Op woensdag 28 december 2022 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, iemand uit de groep had hem geregeld voor een uitzending van de studie. Ik heb mijn hand wel snel weer gewassen.
Wow. Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een tijdje staan praten met Maan.
ongekendquote:Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
120 gemiddeld en nog achterstaan in de set
Goede speler. Speelt nog super League volgens mijquote:Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De bekendste darter waar ik tegen gegooid heb is Henny van der Ster. Ooit halve finalist op de Zuiderduin
Wie won?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De bekendste darter waar ik tegen gegooid heb is Henny van der Ster. Ooit halve finalist op de Zuiderduin
Ross The Bossquote:Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vroeger met United Leiden, ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goede speler. Speelt nog super League volgens mij
tegenstander ook gewoon 102quote:
Welke van de twee?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:48 schreef Szura het volgende:
Die in dat groene shirt zit wel op darten
Dit had Stijn al voorspeld.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kijken naar de wereldkampioen
Smiss moet morgen toch pasquote:Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kijken naar de wereldkampioen
Ross wel, Michael moet straksquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
PricK - Van Gerwen zou een leuke finale zijn.
Stagiaires van Viaplay kunnen niet eens een as omhoog zettenquote:
hihahoquote:Op woensdag 28 december 2022 21:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is hier DRT dus we lachen elkaar hier niet uit.
Poepzor genietquote:Op woensdag 28 december 2022 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Gerwen staat aardig te keilen.
Geen idee.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:52 schreef Coco het volgende:
Waar is @:monkyyy eigenlijk @:zipportal ?
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Gerwen staat aardig te keilen.
Jij was toch weg?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjoelefiets kan dit finishen toch niet volhouden
Ah, dat is zeker bijna 10 jaar geleden.quote:
Ja ik ging van de wedstrijd genieten. Waarom denk je dat ik terug benquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensur in geen jaren zo goed gezien
Niet genoten?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ging van de wedstrijd genieten. Waarom denk je dat ik terug ben
Cullen én Chizzy toen. Dat was schandalig.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik heb het gevoel dat elk WK er opeens iemand is die enorm gaat smijten tegen MVG en de rest van het toernooi niet #altijdtegenmij
Dat zou fantastisch zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 22:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik heb het gevoel dat elk WK er opeens iemand is die enorm gaat smijten tegen MVG en de rest van het toernooi niet #altijdtegenmij
René Eidamsquote:Op woensdag 28 december 2022 22:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
VBarneveld, Eidams, Reyes, ik noem maar watquote:Op woensdag 28 december 2022 22:03 schreef Wertha het volgende:
[..]
Cullen én Chizzy toen. Dat was schandalig.
Belastingdienst kijkt meequote:Op woensdag 28 december 2022 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Co weer een weddenschap verloren.
inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2022 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit van Suljovic komt wel letterlijk uit het niets. Een altijd tegen mij is bijzonder gerechtvaardigd hier.
Straks is het ook weer niets, ik zie Suljovic dit niet nog meerdere sets volhouden.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit van Suljovic komt wel letterlijk uit het niets. Een altijd tegen mij is bijzonder gerechtvaardigd hier.
Waaromquote:Op woensdag 28 december 2022 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
Heb net de hele bank ondergespoten @:de_boswachter
Rock - Aspquote:Op woensdag 28 december 2022 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Makkelijk.
Cross v S. Williams en J. Williams v Clemens zijn de anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |