quote:Evening Session (1900 GMT)
3x Third Round
Joe Cullen v Damon Heta
Michael van Gerwen v Mensur Suljovic
Michael Smith v Martin Schindler
Thursday December 29
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode v Ross Smith
Rob Cross v Mervyn King
Dave Chisnall v Stephen Bunting
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith/Martin Schindler v Joe Cullen/Damon Heta
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen/Mensur Suljovic v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
Een vriend van mij had ergens gelezen geloof ik dat ze zwanger is.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:31 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik zou hier iets kunnen typen over siswet... maar laat maar.
Ik wist dat dit zou komen maar vond het teveel moeite andere woorden te zoekenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het smaakverschil verschilt altijd per noot. Ja.
Ik heb wel even getwijfeld of ik het zou posten. Maar beter gewoon aan de verwachtingen voldoen, lijkt me.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wist dat dit zou komen maar vond het teveel moeite andere woorden te zoeken
Dat heeft die vriend van jou goed gelezen. Een vriend van mij kan dit namelijk bevestigen.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ergens gelezen geloof ik dat ze zwanger is.
Dat zal wel een eenvoudige bevalling worden.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ergens gelezen geloof ik dat ze zwanger is.
Wat lezen jullie vrienden allemaal veel.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat heeft die vriend van jou goed gelezen. Een vriend van mij kan dit namelijk bevestigen.
Ik zie hier twee fokkers die heel erg angstvallig melden dat ze vrienden hebbenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat heeft die vriend van jou goed gelezen. Een vriend van mij kan dit namelijk bevestigen.
Gaat ze er achter komen dat ze al die jaren het verkeerde gaatje heeft getraind...quote:Op woensdag 28 december 2022 21:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat zal wel een eenvoudige bevalling worden.
Hopelijk heeft hij een FOK! bordje in zijn handen.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen zit @:fetX in de darts kuipl.
Nog tips voor hem wat hij erop moet zetten?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij een FOK! bordje in zijn handen.
trekt al het vocht eruitquote:Op woensdag 28 december 2022 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
@:tagliano mijn noten zijn ook aardig gezouten bohhhh
40/45quote:Op woensdag 28 december 2022 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nog tips voor hem wat hij erop moet zetten?
Leuke poes.quote:
Dat heeft lang geduurd. Of had je al wat op?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:35 schreef Lonaa het volgende:
Goed, ik ga ook even wat snacks zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |