Komt allemaal op fok langs.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd naar jouw mapjes.
"Al besproken"quote:Op woensdag 28 december 2022 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nog tips voor hem wat hij erop moet zetten?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb jij je orginele ui al gevonden?
Ja laat maar dan. Dan ben ik er vorig jaar ingetuind.quote:
Met een roergangster die het allemaal ook niet meer draaiende weet te houden.quote:
Ben jij wel helemaal goed in je flikker?quote:
De tweede set begint.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal goed in je flikker?
Darts is schitterend. Ik kijk het al elf jaar met plezier. Het mag dan geen sport zijn, maar de spanning die het genereert, de cult die het genereert, de ontwikkeling die het doormaakt is fascienerend. Post gerust plaajtes van Henderson, Peter Hudson, wie dan ook. Darten is ongekende cult, topvermaak, genot, brengt mensen samen. Ik vind het oprecht leuker dan voetbal.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:39 schreef onlogisch het volgende:
Ze proberen wat diepgang te vinden in de sport terwijl een pijltje gooien gewoon een pijltje gooien blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |