En Buzz Fuzz staat er zelfs niet eens een keer inquote:Op woensdag 28 december 2022 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat Love Buzz niet (twee keer) in de lijst staat.
quote:Op woensdag 28 december 2022 15:27 schreef essnhills het volgende:
Was dit niet de 1e nummer 1 hit van een NL band in de VS ofzo?
Artistieke vrijheidquote:Op woensdag 28 december 2022 15:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Godness on a mountaintop...
Dat engels boeide ook niet in de 60s
Tja, in 2005 gebruikten ze nog andere resoluties.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede scherpe foto bij dat artikel.
Hij was te druk met hier meelezenquote:
Ik ken alleen Fizz Buzzquote:Op woensdag 28 december 2022 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En Buzz Fuzz staat er zelfs niet eens een keer in
Het was een van de eerste die pop op de mat zette, voor de rest heb je gelijkquote:Op woensdag 28 december 2022 15:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit iets ga snappen van de verering van deze artiest. Een paar prima nummers, maar de rest.... Dit kan me ook echt gestolen worden, kleffe hap.
Want alles voor MJ was geen pop?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het was een van de eerste die pop op de mat zette, voor de rest heb je gelijk
Beetje de ex-roker die zo'n nepkuchje geeft als een ander tevreden een sigaret rooktquote:Op woensdag 28 december 2022 15:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Chapeau. Nu lekker bashen, heerlijk.
Woke voordat het cool wasquote:Op woensdag 28 december 2022 15:31 schreef Coco het volgende:
Wat een mensonterend woke nummer is dit.
was geen klootjesvolkmuziek.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Want alles voor MJ was geen pop?
quote:Op woensdag 28 december 2022 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Doe mij dan maar de Samuel L. Jackson 5
Een paar? Zeker 10 echte megahits waarvan er een aantal echt buitencategorie zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit iets ga snappen van de verering van deze artiest. Een paar prima nummers, maar de rest.... Dit kan me ook echt gestolen worden, kleffe hap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |