quote:Op woensdag 28 december 2022 14:24 schreef DrMarten het volgende:
Ik werd net wakker van het geluid van de vuilniswagen. 12,5 uur geslapen
Ogen dicht en snurkenquote:Op woensdag 28 december 2022 14:45 schreef TaMieke het volgende:
Hoe doen mannen dat? Kei moe, slecht geslapen, nog om half 8 wakker
Combinatie van wilskracht en talent.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:45 schreef TaMieke het volgende:
Hoe doen mannen dat? Kei moe, slecht geslapen, nog om half 8 wakker
Slapen is ook echt wel een hobby van me.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combinatie van wilskracht en talent.
quote:
Misschien is het snurken toch wel de key tot het talent.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combinatie van wilskracht en talent.
Oude man, ik slaap zelfs nog minder!quote:Op woensdag 28 december 2022 14:24 schreef DrMarten het volgende:
Ik werd net wakker van het geluid van de vuilniswagen. 12,5 uur geslapen
Oudere mensen slapen gemiddeld juist minder, kinderen meer. Obv het aantal uren van afgelopen nacht is DrMarten een peuter.quote:
Normaal slaapti minder dus die uren heeft i gewoon ingehaald. Btw ik heb een nutellabol gehad en hij was fantastischquote:Op woensdag 28 december 2022 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oudere mensen slapen gemiddeld juist minder, kinderen meer. Obv het aantal uren van afgelopen nacht is DrMarten een peuter.
Duim in de mond, foetushouding en snurken maar!quote:Op woensdag 28 december 2022 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oudere mensen slapen gemiddeld juist minder, kinderen meer. Obv het aantal uren van afgelopen nacht is DrMarten een peuter.
Om het uur wakker worden, huilen en weer in slaap vallen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Duim in de mond, foetushouding en snurken maar!
Alsof wij fokkers dit niet iedere avond doenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om het uur wakker worden, huilen en weer in slaap vallen.
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Alsof wij fokkers dit niet iedere avond doen
quote:
Ik moest lachen.quote:
Bite mequote:
Nee joh, als ik me eenmaal in slaap gehuild heb slaap ik wel lekker door.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om het uur wakker worden, huilen en weer in slaap vallen.
Heb geen boomquote:Op woensdag 28 december 2022 21:27 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Hey Faxie, lag er nog wat lekkers onder je boom?
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeie krullen heeft Air inderdaad.
Dat valt nog mee danquote:Op vrijdag 30 december 2022 04:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1, en oudjaarsdag van 10-19:30 werken vanuit huis, toch dichterbij dan BoZ
Dit.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:03 schreef Senn88 het volgende:
Ben graag zwak. Zo nog even een oudejaarsschoonmaak. Bedje verschonen, dweilen met dettol, wasje draaien en dan nog een lang middagdutje anders lig ik om 10 uur weer te slapen
ik was al trots dat ik mn klerenkast heb uitgemest en een zak kleren en schoenen heb weggegooidquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Met iets minder schoonmaak.
Heb het allemaal gedaan er is alleen amper wat van te zien omdat moos besloot zijn nieuwe knuffel grondig te slopen. Maar dat maakt niet uit. Voor vandaag mooi geweest. Zo eerst lekker dutjes doen dan tas pakken voor een lange avond met de hondjes bij mijn oudersquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Met iets minder schoonmaak.
Dat heb ik ook jarenlang gedaanquote:Op donderdag 29 december 2022 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
Over slapen gesproken. Waar denken jullie altijd aan, wat je rust geeft en je makkelijk in slaap valt? En dan bedoel ik niet mediteren. Maar iets rustgevends fijn, waardoor je de slaap vat. Zelf deed ik altijd denken dat ik bij Ajax speelde. Maar nu ben ik op een leeftijd dat die droom wel heel onrealistisch en niet meer kan
En toen je daar mee stopte wat was dan de verbeterde versie?quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jarenlang gedaan
Tetten duh. Geeft rust, fijn om over te dromen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En toen je daar mee stopte wat was dan de verbeterde versie?
Hij werd verstandig en ging dromen over FC Twentequote:Op zaterdag 31 december 2022 14:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En toen je daar mee stopte wat was dan de verbeterde versie?
Al jaren niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:54 schreef Tegan het volgende:
Passen jullie een beetje op met vuurwerk? En @:gianni61 bij carbidschieten?
Moest grinnikenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij werd verstandig en ging dromen over FC Twente
nou, daar merk ik anders maar weinig vanquote:Op maandag 2 januari 2023 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Beste wensen, smak smak smak en door!
Dat smakken en handjes schudden is er na Corona wel een beetje af gelukkig
Ik ben nog een beetje snotterig, dus ik zeg gewoon 'ik doe even niet aan handen schudden en zoenen, maar beste wensen allemaal!'. Werkt perfect!quote:Op maandag 2 januari 2023 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, daar merk ik anders maar weinig van
Als je laat begint is t gewoon de kamer inlopen en roepen"Ja de beste wensen allemaal" en done.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, daar merk ik anders maar weinig van
Ik was bijna als eerste hier, dus random komen er de hele tijd weer mensen binnen lopenquote:Op maandag 2 januari 2023 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je laat begint is t gewoon de kamer inlopen en roepen"Ja de beste wensen allemaal" en done.
Deur dicht en hoesten!quote:Op maandag 2 januari 2023 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was bijna als eerste hier, dus random komen er de hele tijd weer mensen binnen lopen
Thuiswerken helpt een boel.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Beste wensen, smak smak smak en door!
Dat smakken en handjes schudden is er na Corona wel een beetje af gelukkig
Na drie koningen of zo mag je weer veilig naar buiten toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Thuiswerken helpt een boel.Ga in februari wel weer een keer naar kantoor, kan ik dat allemaal skippen.
Waar was jij toen je de "vaccin?" tweet las van Willem Engel als reactie op het overlijden van Q.?quote:
Dingen lezen op Twitterquote:Op maandag 2 januari 2023 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar was jij toen je de "vaccin?" tweet las van Willem Engel als reactie op het overlijden van Q.?
Hoe groot schat je die kans?quote:
2023 heeft nog wel een redelijke hoge kans op niet dood gaan.quote:
elke dag 50/50quote:
Even afkloppen.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
2023 heeft nog wel een redelijke hoge kans op niet dood gaan.
Vandaar de redelijke kans.quote:
Vaste stap in mijn dagelijkse proces waarin ik mij afvraag of mijn natuurlijke afkeer van mensen terecht is of niet. Een paar minuten Twitter is voldoende om het antwoord op die vraag weer scherp te krijgen.quote:
Daar Twitter voor nodig hebbenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaste stap in mijn dagelijkse proces waarin ik mij afvraag of mijn natuurlijke afkeer van mensen terecht is of niet. Een paar minuten Twitter is voldoende om het antwoord op die vraag weer scherp te krijgen.
In principe niet. Tegelijk wil ik kritisch blijven op mijn eigen aannames.quote:
Insgelijks, user die ik niet ken.quote:
quote:
Ik heb ambitie.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een beetje hoog gegrepen dit.
Ik ga in het voorjaar wel weer een keer naar buiten.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na drie koningen of zo mag je weer veilig naar buiten toch?
Dan staan net de lammetjespest en variant Ypsilon-80 gepland!quote:Op maandag 2 januari 2023 13:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga in het voorjaar wel weer een keer naar buiten.
Meteen last van hartkloppingen bij het idee?quote:
Ik ga ook niet zo ver, meter of 3.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan staan net de lammetjespest en variant Ypsilon-80 gepland!
Pff, denk eens aan al die appjes de hele dag door.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen last van hartkloppingen bij het idee?
Heel goed!quote:Op maandag 2 januari 2023 13:34 schreef Senn88 het volgende:
Net buiten geweest half uurtje stevig wandelen met de honden, kan wel aan het zuurstof nu
Als er maar voldoende tettenpics bij zitten...quote:Op maandag 2 januari 2023 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Pff, denk eens aan al die appjes de hele dag door.
Nou het valt me wel vies tegen na coronaquote:Op maandag 2 januari 2023 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik moest gister ANDERHALVE KILOMETER fietsen. Ik fiets al jaren niet meer verder dan de Chinees.
Stond te hijgen als een paard.
ik ga met de auto naar de chineesquote:Op maandag 2 januari 2023 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik moest gister ANDERHALVE KILOMETER fietsen. Ik fiets al jaren niet meer verder dan de Chinees.
Ja daar had ik ook nog wel een maandje last van.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou het valt me wel vies tegen na corona
de chinees hier ligt een dorp verderop.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat lastig hier in het centrum.
quote:Op maandag 2 januari 2023 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook nog wel een maandje last van.
Dan zou ik ook de auto nemen ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de chinees hier ligt een dorp verderop.
Dat vind ik wel heftig.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel goed!
toch wel 4km.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik ook de auto nemen ja.
Maar anders is het koud wanneer je thuis bent.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch wel 4km.
Waarvan 2 berg op als ik er heen moet.
Terug zou ik dan wel een stuk sneller zijn, maar goed. ik pak de auto wel
ja, en zo'n bungelde zak warm voer aan mn stuur fietst ook niet zo lekkerquote:Op maandag 2 januari 2023 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar anders is het koud wanneer je thuis bent.
Fietstas.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en zo'n bungelde zak warm voer aan mn stuur fietst ook niet zo lekker
ik heb geen bagagedragers en zo hequote:
Heb jij dan ook altijd zo'n lekkere streep modder op je rug na het fietsen? Of heb je wel een spatbord?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen bagagedragers en zo he
Als het echt vies weer is, laat ik de fiets wel binnen staan.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb jij dan ook altijd zo'n lekkere streep modder op je rug na het fietsen? Of heb je wel een spatbord?
Dat blijf ik iets voor m'n oma vinden. Ik weiger.quote:
Zeker wel een mandje voorop je fiets?quote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat blijf ik iets voor m'n oma vinden. Ik weiger.
Bikepacking in tegenwoordig helemaal hipquote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat blijf ik iets voor m'n oma vinden. Ik weiger.
Nee, ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker wel een mandje voorop je fiets?
Jaquote:Op maandag 2 januari 2023 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Nee, klooien met een tasje aan je stuur
Ik heb een blije knalroze fietstas met bloemetjes.Heb eigenlijk geen gedoe in het fietsenrek. Ze zijn van stof dus je duwt ze even in elkaar.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Fietstassen is toch ook klooien in t fietsenrek?
Ik doe mijn boodschappen sowieso nooit op de fiets (lopend of auto), en de keren dat ik dan een kadootje aan t stuur heb of zo is niet vaak.
Dus nee, ik laat mijn testosteron en enorme mannelijkheid intact en doe geen fietstassen
Dus.
Hipster met kut kistje meld zich. Ik hou van mijn kratje voorop, toevallig.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Fietstassen is toch ook klooien in t fietsenrek?
Ik doe mijn boodschappen sowieso nooit op de fiets (lopend of auto), en de keren dat ik dan een kadootje aan t stuur heb of zo is niet vaak.
Dus nee, ik laat mijn testosteron en enorme mannelijkheid intact en doe geen fietstassen
Dus.
Ik heb dan wel weer een kinderzitje voorop. Maar daar heeft niemand last van, alleen ikzelf met opstappenquote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een blije knalroze fietstas met bloemetjes.Heb eigenlijk geen gedoe in het fietsenrek. Ze zijn van stof dus je duwt ze even in elkaar.
Niet zoals die hipsterfietsen met zo'n kutkistje vooropof kinderzitjes
kan kind de zak met chinees vast houden?quote:Op maandag 2 januari 2023 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb dan wel weer een kinderzitje voorop. Maar daar heeft niemand last van, alleen ikzelf met opstappen
Zal die Chinees prima vinden.quote:
Dat laat ik gewoon bezorgen. Ga toch niet zelf halen, gekquote:Op maandag 2 januari 2023 18:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan kind de zak met chinees vast houden?
ik haal het eigenlijk alleen als ik veel moet overwerken. Dan is het makkelijk om dat het op de route naar huis ligtquote:
Dat heb ik met frietjesquote:Op maandag 2 januari 2023 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haal het eigenlijk alleen als ik veel moet overwerken. Dan is het makkelijk om dat het op de route naar huis ligt
Ik hoef alleen maar zo’n ronddraaiend plateau voor in de koelkast en een badkamerkastje voor onder de gootsteen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 08:34 schreef TaMieke het volgende:
Leuk
Ik ga dit weekend ook nog een keer. Zin in
Ow ja die plateau's zag ik hier op fok een keer voorbij komen. Is dat echt handig?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 08:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar zo’n ronddraaiend plateau voor in de koelkast en een badkamerkastje voor onder de gootsteen.
Ik geniet van het even niets hoeven en val zo snel in slaap.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
Over slapen gesproken. Waar denken jullie altijd aan, wat je rust geeft en je makkelijk in slaap valt? En dan bedoel ik niet mediteren. Maar iets rustgevends fijn, waardoor je de slaap vat. Zelf deed ik altijd denken dat ik bij Ajax speelde. Maar nu ben ik op een leeftijd dat die droom wel heel onrealistisch en niet meer kan
Nee. Maar gelukkig zijn veel van mijn collega's vrij en ligt er niet heel veel werk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:05 schreef rival het volgende:
Hebben jullie de motivatie al (weer) gevonden? pfffff
Zelfde hier. Ik heb veel maanden achterstallig werk gedaan wat allemaal hoge nood en spoed had. Nu is alles wel bij. Zo zonder druk erop ga ik niet zo hard....quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Maar gelukkig zijn veel van mijn collega's vrij en ligt er niet heel veel werk.
Maar dat hoeft dan dus ook niet, begrijp ik. Vooral even van genietenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfde hier. Ik heb veel maanden achterstallig werk gedaan wat allemaal hoge nood en spoed had. Nu is alles wel bij. Zo zonder druk erop ga ik niet zo hard....
Dit had ik ook moeten doen. Is afgelopen zomervakantie goed bevallenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan als volgende week iedereen weer begint, neem ik lekker vrij
Gelukkig ben ik vandaag nog vrij. Morgen weer beginnen,.maar kan nog niet zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:05 schreef rival het volgende:
Je bent op tijd wakker zo, op je vrije dagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vandaag nog vrij. Morgen weer beginnen,.maar kan nog niet zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.
Zal voornamelijk mail wegwerken worden.
Zo'n dag gaat meestal sneller voorbij dan de ongelezen emailsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vandaag nog vrij. Morgen weer beginnen,.maar kan nog niet zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.
Zal voornamelijk mail wegwerken worden.
Laatste werkdag hier en vanaf morgen vrij.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan als volgende week iedereen weer begint, neem ik lekker vrij
Nog geen vakantie gehad, dus geen last vanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:05 schreef rival het volgende:
Lekker. Hoe lang neem je vrij?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatste werkdag hier en vanaf morgen vrij.
Kun je dat eten? Anders heb ik geen interesse.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:05 schreef rival het volgende:
Een week. En met het huidige gebrek aan werkdruk ervaar ik nu ook al een soort van vakantie.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker. Hoe lang neem je vrij?
En nog opgeroepen?
Knabbelkontquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je dat eten? Anders heb ik geen interesse.
Lekker! En herkenbaar jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een week. En met het huidige gebrek aan werkdruk ervaar ik nu ook al een soort van vakantie.
Yup, ik ben gebeld. Wel op een schappelijk tijdstip gelukkig. Paar uurtjes nog, kan ik de telefoon weer overdragen naar de volgende.
Was bij mij wel conform verwachting. Met al die hulpdiensten in volle paraatheid leek mij de kans klein dat ze zouden bellen. Was nu uiteindelijk vooral een praktisch regelding omdat de vreugdevuren een dag eerder werden ontstoken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker! En herkenbaar ja![]()
Eén keer gebeld? Valt mee dan. Ik ook één keer. Had wel meer verwacht.
Alvast een beetje acclimatiserenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent op tijd wakker zo, op je vrije dag
Meteen ontbeten?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:41 schreef Senn88 het volgende:
Heerlijk nog weekje vrij. Ikea was steendruk. Gelukkig kon ik rechtstreeks naar het magazijn.
Dan moet je even goed gevuld worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar honger de laatste tijd.
Ben ik alquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je even goed gevuld worden.
Hue Hue Hue
Yupquote:
Hebbert, maar jij kan het hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar honger de laatste tijd.
Dan wens ik je (jullie) heel veel succesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup. Al is het allemaal nog heel pril en spannend enzo.
Oooh wat leuk! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh, gefeliciteerd. En idd spannend.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik durfde t al niet te vragen, maar ik dacht meteen hetzelfdequote:
Zelfde hier ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durfde t al niet te vragen, maar ik dacht meteen hetzelfde![]()
Vragen mag altijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durfde t al niet te vragen, maar ik dacht meteen hetzelfde![]()
Nou, de 'ben je zwanger?' vraag staat hoog op de impertinente vragen lijst hoor.quote:
Mocht 'ie er weer eens op vorige maand?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ligt er heel erg aan hoe je het vraagt
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht 'ie er weer eens op vorige maand?
Sobersoquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:32 schreef rival het volgende:
Blijkbaar zijn die regels voor mij anders, misschien vanwege mijn charme?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:36 schreef Debsterr het volgende:
Mijn moeder: "Nou, ik ben blij dat het uit logeren van de hond gezorgd heeft dat jullie tijd hadden voor een wippie!"![]()
![]()
Ook niet als de wee al is gestart?quote:
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet als de wee al is gestart?
Ik had wel een vriend die aan een vriendin van me vroeg "Wanneer moet je eigenlijk bevallen?" en het antwoord was "Hij is al 2 maanden oud he.....".
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:36 schreef Debsterr het volgende:
Mijn moeder: "Nou, ik ben blij dat het uit logeren van de hond gezorgd heeft dat jullie tijd hadden voor een wippie!"![]()
![]()
Zo had ik wel iemand die kwam nadat mn vader was gestorven: "Wanneer is de crematie?"quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had wel een vriend die aan een vriendin van me vroeg "Wanneer moet je eigenlijk bevallen?" en het antwoord was "Hij is al 2 maanden oud he.....".
Nee, want dan moet je een vrouw niet lastigvallen met onzinvragen. Tenzij je dood wilquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Gefeliciteerd natuurlijk!quote:
Dit heb ik ook meegemaakt maar dan met mijn oom die al 5 jaar dood was..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo had ik wel iemand die kwam nadat mn vader was gestorven: "Wanneer is de crematie?"
uh, ja, vorige maand..
Dat is niet t moment om over een verbouwing of nieuwe auto te beginnen nee?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je een vrouw niet lastigvallen met onzinvragen. Tenzij je dood wil
Dan is er nog maar weinig over om te cremeren denk ikquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook meegemaakt maar dan met mijn oom die al 5 jaar dood was..
Nee, dan ondersteun je bij het puffen...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat is niet t moment om over een verbouwing of nieuwe auto te beginnen nee?
Dat was allang en breed gebeurtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is er nog maar weinig over om te cremeren denk ik
Hahaha, neequote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet t moment om over een verbouwing of nieuwe auto te beginnen nee?
Nou, ik hoop deze wel wat langer te mogen uitbroeden dus doe die 10km maar!quote:
Werkt bij jou vast weer anders vanwege je charme.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:51 schreef rival het volgende:
Ik zie mezelf er ook wel voor aan om op dat moment verkeerde dingen te zeggen die me nog jaren zullen achtervolgen
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werkt bij jou vast weer anders vanwege je charme.
Goed punt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werkt bij jou vast weer anders vanwege je charme.
Ach hou toch op, dat mens heeft maanden kunnen oefenen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan ondersteun je bij het puffen...
dat je dat miezerige imbussleuteltje van ze aan de kant gooit en denkt: "wacht jij maar, ik heb wat beters"quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:33 schreef Senn88 het volgende:
Voel me altijd helemaal het klusvrouwtje als ik een ikea ding in elkaar zet met de boormachine
Die trotse en dankbare blikken wanneer ik iets van ikea in elkaar zetquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:33 schreef Senn88 het volgende:
Voel me altijd helemaal het klusvrouwtje als ik een ikea ding in elkaar zet met de boormachine
JA!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je dat miezerige imbussleuteltje van ze aan de kant gooit en denkt: "wacht jij maar, ik heb wat beters"
Pray for Senn 🙏🏻quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Senn88 kan niet meer op Fok! Tots and pears, people. Tots and pears
Stoppen eruit geslagen door die fancy schroefboormachine?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Senn88 kan niet meer op Fok! Tots and pears, people. Tots and pears
* Barbusse kaarsje aansteekt voor Senn88quote:
Ik ben bij de rotonde direct weer omgekeerd, daar stond het al vast. Ga vanavond nog wel even.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:41 schreef Senn88 het volgende:
Heerlijk nog weekje vrij. Ikea was steendruk. Gelukkig kon ik rechtstreeks naar het magazijn.
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ken ik niet hoor. Maar ik had ook geen Lego, het gaat om een kastje voor de badkamerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Die trotse en dankbare blikken wanneer ik iets van ikea in elkaar zet
Zo trots keken ze nooit naar mn lego.......
Wat heb je in elkaar gezet?
Ik heb een accuuboormachine pestkopquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stoppen eruit geslagen door die fancy schroefboormachine?
Hoelaat vanavond? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben bij de rotonde direct weer omgekeerd, daar stond het al vast. Ga vanavond nog wel even.
Hoest met het kastje?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoelaat vanavond? Ik vraag dit voor een vriendin
Je mag m'n naam gewoon noemen hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik voel me dat al als ik het alleen maar uit hoef te pakken en neer hoef te zettenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:33 schreef Senn88 het volgende:
quote:
Daarom koop ik zelden ikea. Ik haat het in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel me dat al als ik het alleen maar uit hoef te pakken en neer hoef te zetten
quote:
quote:
Ik heb laatst een lack tafeltje gekocht en het niet volgens de gebruiksaanwijzing in elkaar gezegd. I'm a rebel!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarom koop ik zelden ikea. Ik haat het in elkaar zetten.
Ik ga veel te goed om die grapjesquote:
Heroquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb laatst een lack tafeltje gekocht en het niet volgens de gebruiksaanwijzing in elkaar gezegd. I'm a rebel!
T lukte me niet volgens de handleiding, want de dubbelzijdige schroef er met de hand indraaien deed zeerquote:
Jij ramt ook alles maar zomaar overal in he?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T lukte me niet volgens de handleiding, want de dubbelzijdige schroef er met de hand indraaien deed zeer
Dus eerst in de poot geramt, en toen MET de proot in de tafel zelf gedraaid. Werkte sneller, beter en geen opengereten hand.
Ik ben een echte klusser.
Ram koningquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T lukte me niet volgens de handleiding, want de dubbelzijdige schroef er met de hand indraaien deed zeer
Dus eerst in de poot geramt, en toen MET de proot in de tafel zelf gedraaid. Werkte sneller, beter en geen opengereten hand.
omg gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij ramt ook alles maar zomaar overal in he?
viespeukjesquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:41 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben bij de rotonde direct weer omgekeerd, daar stond het al vast. Ga vanavond nog wel even.
Ik zit nu te twijfelen of ik überhaupt ga.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nederland ookquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit nu te twijfelen of ik überhaupt ga.
Misschien morgenavond even.
In de stad was het ook al tyfusdruk. In Duitsland hebben ze kennelijk ook nog vakantie.
Ik had mijn haar al in de krulquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit nu te twijfelen of ik überhaupt ga.
Misschien morgenavond even.
In de stad was het ook al tyfusdruk. In Duitsland hebben ze kennelijk ook nog vakantie.
Volgens mij heb je de handleiding gewoon niet begrepen want bij dat vierkante Lack tafeltje is het juist de bedoeling het met de poot in te draaienquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gedaan ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de handleiding gewoon niet begrepen want bij dat vierkante Lack tafeltje is het juist de bedoeling het met de poot in te draaien.
Dat ik nog geen SOA heb geha... o wachtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij ramt ook alles maar zomaar overal in he?
Nope, ik heb die Lack mini (wist niet dat ze bestonden, super cute) en daar zie je echt t poppetje eerst de schroef in het blad zetten, en daarna pas die poot er op doenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de handleiding gewoon niet begrepen want bij dat vierkante Lack tafeltje is het juist de bedoeling het met de poot in te draaien.
Same, maar ik heb nog teveel van alles.quote:
Dit.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar ik heb nog teveel van alles.
ik zou best wel eens een grote container willen laten komen en random dingen wegsmijtenquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Aan de ene kant dingen wegdoen en dan weer gewoon nieuwe shit kopen.
Mja, maar m'n oude shit wil ik ook weer niet kwijt. Struggles.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Aan de ene kant dingen wegdoen en dan weer gewoon nieuwe shit kopen.
Dat zei ik gisteren nog tegen iemandquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou best wel eens een grote container willen laten komen en random dingen wegsmijten
ja, met mijn kleine autootje naar het milieupark geeft geen voldaan gevoel.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren nog tegen iemandlijkt me echt cool.
Alles in zakken proppen en daarna mee naar de stort zeulen is toch minder bevredigend
Maandenlang container voor de deur gehad - het is best handig jaquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren nog tegen iemandlijkt me echt cool.
Alles in zakken proppen en daarna mee naar de stort zeulen is toch minder bevredigend
Dat is helemaal next levelquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, met mijn kleine autootje naar het milieupark geeft geen voldaan gevoel.
liefst gewoon zo'n kraakwagen voor de deur die het ook meteen vernietigt
Toen m'n ouders de container voor de deur hadden heb ik daar ook even gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maandenlang container voor de deur gehad - het is best handig ja.
Ik was een tijd terug ook wel blij met de container die bij de buren voor de deur stond.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen m'n ouders de container voor de deur hadden heb ik daar ook even gebruik van gemaakt
Oranje?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Kopen kopen kopen
Maar ja, witte hempjes met oranje oksels kunnen echt niet meer.
Ja na tien jaar zweet en deo en huidschilfers.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oranje?
Disclaimer: ik draag nooit wit.
als ik in de zomer iets wits draag (wat ik probeer te vermijden), dan zijn oranje vlekken meestal van uitgezweet zonnebrandcremequote:Op woensdag 4 januari 2023 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oranje?
Disclaimer: ik draag nooit wit.
Er zijn vast wel lokale initiatieven waar je de boel achter de deur kan mikken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:46 schreef TaMieke het volgende:
Ow ja, ik wilde ook dekens doneren voor vluchtelingen ofzo. Maar geen idee hoe of wat. En nu zit alles al in dozen. Ik sleep het nog wel mee
Jij zal wel kleren te over hebben inmiddels?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:46 schreef TaMieke het volgende:
Ow ja, ik wilde ook dekens doneren voor vluchtelingen ofzo. Maar geen idee hoe of wat. En nu zit alles al in dozen. Ik sleep het nog wel mee
Oh zo. Maar dan is het qua leeftijd ook wel weer eens mooi geweest voor een hemdje.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja na tien jaar zweet en deo en huidschilfers.
Ja eigenlijk wel. Net als wanneer alle stretch uit je spijkerbroeken is.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo. Maar dan is het qua leeftijd ook wel weer eens mooi geweest voor een hemdje.
Toch maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zijn vast wel lokale initiatieven waar je de boel achter de deur kan mikken.
Hier kwam een oproep.voor winterkleding, dus dingen die ik nooit meer draag daar naartoe gedaan voor zover ze nog goed waren.
Uhm nee, niet perse. Hoezo?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij zal wel kleren te over hebben inmiddels?
Zit daar een leeftijd aan verbonden?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo. Maar dan is het qua leeftijd ook wel weer eens mooi geweest voor een hemdje.
Daarom ga ik meestal voor Leger des Heils, bakken zijn meestal wel makkelijk te vinden en alle textiel is welkom, wat ze niet als textielwaar kunnen verkopen, gaat naar een recycler. Via een sociale werkplaats.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:46 schreef TaMieke het volgende:
Hangt natuurlijk af van een paar dingen, maar voor een basic item wat waarschijnlijk vaak gedragen wordt, is het best oud.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zit daar een leeftijd aan verbonden?
Ow zo dacht dat je bedoelde dat je die niet meer aankon vanwege je leeftijd.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk af van een paar dingen, maar voor een basic item wat waarschijnlijk vaak gedragen wordt, is het best oud.
Eerste vestiging is een half uur rijdenquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ga ik meestal voor Leger des Heils, bakken zijn meestal wel makkelijk te vinden en alle textiel is welkom, wat ze niet als textielwaar kunnen verkopen, gaat naar een recycler. Via een sociale werkplaats.
Ik woon naast een revalidatiecentrum waar ze ook altijd kleding inzamelen. Opbrengsten komen ten goede aan de manege daar, dus normaal breng ik het daar naartoe.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ga ik meestal voor Leger des Heils, bakken zijn meestal wel makkelijk te vinden en alle textiel is welkom, wat ze niet als textielwaar kunnen verkopen, gaat naar een recycler. Via een sociale werkplaats.
Omdat je zo goed bezig bent met afvallenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat je zo goed bezig bent met afvallen
Ah zoquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]meeste ben ik in 2021 al afgevallen.
Sowieso tussendoor alles wat te groot was weggegooid. Dat blijft echt geen 2 jaar in mn kast hangen
Ja joh. gewoon weggooien. heb je toch nix aan.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah zoMoet ik met mijn oude broeken ook eens doen. Draag nu W33, en kwam een W38 tegen
Extra motivatie ook op gewicht te blijven, anders pak je zo weer een maat groter terug.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]meeste ben ik in 2021 al afgevallen.
Sowieso tussendoor alles wat te groot was weggegooid. Dat blijft echt geen 2 jaar in mn kast hangen
Ik denk dat ik zelfs een maatje kleiner kanquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Extra motivatie ook op gewicht te blijven, anders pak je zo weer een maat groter terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |