Ik zit nu te twijfelen of ik überhaupt ga.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoelaat vanavond? Ik vraag dit voor een vriendin
Nederland ookquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit nu te twijfelen of ik überhaupt ga.
Misschien morgenavond even.
In de stad was het ook al tyfusdruk. In Duitsland hebben ze kennelijk ook nog vakantie.
Ik had mijn haar al in de krulquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit nu te twijfelen of ik überhaupt ga.
Misschien morgenavond even.
In de stad was het ook al tyfusdruk. In Duitsland hebben ze kennelijk ook nog vakantie.
Volgens mij heb je de handleiding gewoon niet begrepen want bij dat vierkante Lack tafeltje is het juist de bedoeling het met de poot in te draaienquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T lukte me niet volgens de handleiding, want de dubbelzijdige schroef er met de hand indraaien deed zeer
Dus eerst in de poot geramt, en toen MET de proot in de tafel zelf gedraaid. Werkte sneller, beter en geen opengereten hand.
Ik ben een echte klusser.
Zo heb ik het ook gedaan ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de handleiding gewoon niet begrepen want bij dat vierkante Lack tafeltje is het juist de bedoeling het met de poot in te draaien.
Dat ik nog geen SOA heb geha... o wachtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij ramt ook alles maar zomaar overal in he?
Nope, ik heb die Lack mini (wist niet dat ze bestonden, super cute) en daar zie je echt t poppetje eerst de schroef in het blad zetten, en daarna pas die poot er op doenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de handleiding gewoon niet begrepen want bij dat vierkante Lack tafeltje is het juist de bedoeling het met de poot in te draaien.
Same, maar ik heb nog teveel van alles.quote:
Dit.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar ik heb nog teveel van alles.
ik zou best wel eens een grote container willen laten komen en random dingen wegsmijtenquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Aan de ene kant dingen wegdoen en dan weer gewoon nieuwe shit kopen.
Mja, maar m'n oude shit wil ik ook weer niet kwijt. Struggles.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Aan de ene kant dingen wegdoen en dan weer gewoon nieuwe shit kopen.
Dat zei ik gisteren nog tegen iemandquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou best wel eens een grote container willen laten komen en random dingen wegsmijten
ja, met mijn kleine autootje naar het milieupark geeft geen voldaan gevoel.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren nog tegen iemandlijkt me echt cool.
Alles in zakken proppen en daarna mee naar de stort zeulen is toch minder bevredigend
Maandenlang container voor de deur gehad - het is best handig jaquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren nog tegen iemandlijkt me echt cool.
Alles in zakken proppen en daarna mee naar de stort zeulen is toch minder bevredigend
Dat is helemaal next levelquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, met mijn kleine autootje naar het milieupark geeft geen voldaan gevoel.
liefst gewoon zo'n kraakwagen voor de deur die het ook meteen vernietigt
Toen m'n ouders de container voor de deur hadden heb ik daar ook even gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maandenlang container voor de deur gehad - het is best handig ja.
Ik was een tijd terug ook wel blij met de container die bij de buren voor de deur stond.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen m'n ouders de container voor de deur hadden heb ik daar ook even gebruik van gemaakt
Oranje?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Kopen kopen kopen
Maar ja, witte hempjes met oranje oksels kunnen echt niet meer.
Ja na tien jaar zweet en deo en huidschilfers.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oranje?
Disclaimer: ik draag nooit wit.
als ik in de zomer iets wits draag (wat ik probeer te vermijden), dan zijn oranje vlekken meestal van uitgezweet zonnebrandcremequote:Op woensdag 4 januari 2023 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oranje?
Disclaimer: ik draag nooit wit.
Er zijn vast wel lokale initiatieven waar je de boel achter de deur kan mikken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:46 schreef TaMieke het volgende:
Ow ja, ik wilde ook dekens doneren voor vluchtelingen ofzo. Maar geen idee hoe of wat. En nu zit alles al in dozen. Ik sleep het nog wel mee
Jij zal wel kleren te over hebben inmiddels?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:46 schreef TaMieke het volgende:
Ow ja, ik wilde ook dekens doneren voor vluchtelingen ofzo. Maar geen idee hoe of wat. En nu zit alles al in dozen. Ik sleep het nog wel mee
Oh zo. Maar dan is het qua leeftijd ook wel weer eens mooi geweest voor een hemdje.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja na tien jaar zweet en deo en huidschilfers.
Ja eigenlijk wel. Net als wanneer alle stretch uit je spijkerbroeken is.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo. Maar dan is het qua leeftijd ook wel weer eens mooi geweest voor een hemdje.
Toch maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zijn vast wel lokale initiatieven waar je de boel achter de deur kan mikken.
Hier kwam een oproep.voor winterkleding, dus dingen die ik nooit meer draag daar naartoe gedaan voor zover ze nog goed waren.
Uhm nee, niet perse. Hoezo?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij zal wel kleren te over hebben inmiddels?
Zit daar een leeftijd aan verbonden?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo. Maar dan is het qua leeftijd ook wel weer eens mooi geweest voor een hemdje.
Daarom ga ik meestal voor Leger des Heils, bakken zijn meestal wel makkelijk te vinden en alle textiel is welkom, wat ze niet als textielwaar kunnen verkopen, gaat naar een recycler. Via een sociale werkplaats.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:46 schreef TaMieke het volgende:
Hangt natuurlijk af van een paar dingen, maar voor een basic item wat waarschijnlijk vaak gedragen wordt, is het best oud.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zit daar een leeftijd aan verbonden?
Ow zo dacht dat je bedoelde dat je die niet meer aankon vanwege je leeftijd.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk af van een paar dingen, maar voor een basic item wat waarschijnlijk vaak gedragen wordt, is het best oud.
Eerste vestiging is een half uur rijdenquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ga ik meestal voor Leger des Heils, bakken zijn meestal wel makkelijk te vinden en alle textiel is welkom, wat ze niet als textielwaar kunnen verkopen, gaat naar een recycler. Via een sociale werkplaats.
Ik woon naast een revalidatiecentrum waar ze ook altijd kleding inzamelen. Opbrengsten komen ten goede aan de manege daar, dus normaal breng ik het daar naartoe.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ga ik meestal voor Leger des Heils, bakken zijn meestal wel makkelijk te vinden en alle textiel is welkom, wat ze niet als textielwaar kunnen verkopen, gaat naar een recycler. Via een sociale werkplaats.
Omdat je zo goed bezig bent met afvallenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat je zo goed bezig bent met afvallen
Ah zoquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]meeste ben ik in 2021 al afgevallen.
Sowieso tussendoor alles wat te groot was weggegooid. Dat blijft echt geen 2 jaar in mn kast hangen
Ja joh. gewoon weggooien. heb je toch nix aan.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah zoMoet ik met mijn oude broeken ook eens doen. Draag nu W33, en kwam een W38 tegen
Extra motivatie ook op gewicht te blijven, anders pak je zo weer een maat groter terug.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]meeste ben ik in 2021 al afgevallen.
Sowieso tussendoor alles wat te groot was weggegooid. Dat blijft echt geen 2 jaar in mn kast hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |