Bikepacking in tegenwoordig helemaal hipquote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat blijf ik iets voor m'n oma vinden. Ik weiger.
Nee, ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker wel een mandje voorop je fiets?
Jaquote:Op maandag 2 januari 2023 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Nee, klooien met een tasje aan je stuur
Ik heb een blije knalroze fietstas met bloemetjes.Heb eigenlijk geen gedoe in het fietsenrek. Ze zijn van stof dus je duwt ze even in elkaar.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Fietstassen is toch ook klooien in t fietsenrek?
Ik doe mijn boodschappen sowieso nooit op de fiets (lopend of auto), en de keren dat ik dan een kadootje aan t stuur heb of zo is niet vaak.
Dus nee, ik laat mijn testosteron en enorme mannelijkheid intact en doe geen fietstassen
Dus.
Hipster met kut kistje meld zich. Ik hou van mijn kratje voorop, toevallig.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Fietstassen is toch ook klooien in t fietsenrek?
Ik doe mijn boodschappen sowieso nooit op de fiets (lopend of auto), en de keren dat ik dan een kadootje aan t stuur heb of zo is niet vaak.
Dus nee, ik laat mijn testosteron en enorme mannelijkheid intact en doe geen fietstassen
Dus.
Ik heb dan wel weer een kinderzitje voorop. Maar daar heeft niemand last van, alleen ikzelf met opstappenquote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een blije knalroze fietstas met bloemetjes.Heb eigenlijk geen gedoe in het fietsenrek. Ze zijn van stof dus je duwt ze even in elkaar.
Niet zoals die hipsterfietsen met zo'n kutkistje vooropof kinderzitjes
kan kind de zak met chinees vast houden?quote:Op maandag 2 januari 2023 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb dan wel weer een kinderzitje voorop. Maar daar heeft niemand last van, alleen ikzelf met opstappen
Zal die Chinees prima vinden.quote:
Dat laat ik gewoon bezorgen. Ga toch niet zelf halen, gekquote:Op maandag 2 januari 2023 18:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan kind de zak met chinees vast houden?
ik haal het eigenlijk alleen als ik veel moet overwerken. Dan is het makkelijk om dat het op de route naar huis ligtquote:
Dat heb ik met frietjesquote:Op maandag 2 januari 2023 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haal het eigenlijk alleen als ik veel moet overwerken. Dan is het makkelijk om dat het op de route naar huis ligt
Ik hoef alleen maar zo’n ronddraaiend plateau voor in de koelkast en een badkamerkastje voor onder de gootsteen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 08:34 schreef TaMieke het volgende:
Leuk
Ik ga dit weekend ook nog een keer. Zin in
Ow ja die plateau's zag ik hier op fok een keer voorbij komen. Is dat echt handig?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 08:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar zo’n ronddraaiend plateau voor in de koelkast en een badkamerkastje voor onder de gootsteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |