quote:Op woensdag 28 december 2022 14:24 schreef DrMarten het volgende:
Ik werd net wakker van het geluid van de vuilniswagen. 12,5 uur geslapen
Ogen dicht en snurkenquote:Op woensdag 28 december 2022 14:45 schreef TaMieke het volgende:
Hoe doen mannen dat? Kei moe, slecht geslapen, nog om half 8 wakker
Combinatie van wilskracht en talent.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:45 schreef TaMieke het volgende:
Hoe doen mannen dat? Kei moe, slecht geslapen, nog om half 8 wakker
Slapen is ook echt wel een hobby van me.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combinatie van wilskracht en talent.
quote:
Misschien is het snurken toch wel de key tot het talent.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combinatie van wilskracht en talent.
Oude man, ik slaap zelfs nog minder!quote:Op woensdag 28 december 2022 14:24 schreef DrMarten het volgende:
Ik werd net wakker van het geluid van de vuilniswagen. 12,5 uur geslapen
Oudere mensen slapen gemiddeld juist minder, kinderen meer. Obv het aantal uren van afgelopen nacht is DrMarten een peuter.quote:
Normaal slaapti minder dus die uren heeft i gewoon ingehaald. Btw ik heb een nutellabol gehad en hij was fantastischquote:Op woensdag 28 december 2022 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oudere mensen slapen gemiddeld juist minder, kinderen meer. Obv het aantal uren van afgelopen nacht is DrMarten een peuter.
Duim in de mond, foetushouding en snurken maar!quote:Op woensdag 28 december 2022 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oudere mensen slapen gemiddeld juist minder, kinderen meer. Obv het aantal uren van afgelopen nacht is DrMarten een peuter.
Om het uur wakker worden, huilen en weer in slaap vallen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Duim in de mond, foetushouding en snurken maar!
Alsof wij fokkers dit niet iedere avond doenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om het uur wakker worden, huilen en weer in slaap vallen.
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Alsof wij fokkers dit niet iedere avond doen
quote:
Ik moest lachen.quote:
Bite mequote:
Nee joh, als ik me eenmaal in slaap gehuild heb slaap ik wel lekker door.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om het uur wakker worden, huilen en weer in slaap vallen.
Heb geen boomquote:Op woensdag 28 december 2022 21:27 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Hey Faxie, lag er nog wat lekkers onder je boom?
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeie krullen heeft Air inderdaad.
Dat valt nog mee danquote:Op vrijdag 30 december 2022 04:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1, en oudjaarsdag van 10-19:30 werken vanuit huis, toch dichterbij dan BoZ
Dit.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:03 schreef Senn88 het volgende:
Ben graag zwak. Zo nog even een oudejaarsschoonmaak. Bedje verschonen, dweilen met dettol, wasje draaien en dan nog een lang middagdutje anders lig ik om 10 uur weer te slapen
ik was al trots dat ik mn klerenkast heb uitgemest en een zak kleren en schoenen heb weggegooidquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Met iets minder schoonmaak.
Heb het allemaal gedaan er is alleen amper wat van te zien omdat moos besloot zijn nieuwe knuffel grondig te slopen. Maar dat maakt niet uit. Voor vandaag mooi geweest. Zo eerst lekker dutjes doen dan tas pakken voor een lange avond met de hondjes bij mijn oudersquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Met iets minder schoonmaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |