Als je laat begint is t gewoon de kamer inlopen en roepen"Ja de beste wensen allemaal" en done.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, daar merk ik anders maar weinig van
Ik was bijna als eerste hier, dus random komen er de hele tijd weer mensen binnen lopenquote:Op maandag 2 januari 2023 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je laat begint is t gewoon de kamer inlopen en roepen"Ja de beste wensen allemaal" en done.
Deur dicht en hoesten!quote:Op maandag 2 januari 2023 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was bijna als eerste hier, dus random komen er de hele tijd weer mensen binnen lopen
Thuiswerken helpt een boel.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Beste wensen, smak smak smak en door!
Dat smakken en handjes schudden is er na Corona wel een beetje af gelukkig
Na drie koningen of zo mag je weer veilig naar buiten toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Thuiswerken helpt een boel.Ga in februari wel weer een keer naar kantoor, kan ik dat allemaal skippen.
Waar was jij toen je de "vaccin?" tweet las van Willem Engel als reactie op het overlijden van Q.?quote:
Dingen lezen op Twitterquote:Op maandag 2 januari 2023 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar was jij toen je de "vaccin?" tweet las van Willem Engel als reactie op het overlijden van Q.?
Hoe groot schat je die kans?quote:
2023 heeft nog wel een redelijke hoge kans op niet dood gaan.quote:
elke dag 50/50quote:
Even afkloppen.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
2023 heeft nog wel een redelijke hoge kans op niet dood gaan.
Vandaar de redelijke kans.quote:
Vaste stap in mijn dagelijkse proces waarin ik mij afvraag of mijn natuurlijke afkeer van mensen terecht is of niet. Een paar minuten Twitter is voldoende om het antwoord op die vraag weer scherp te krijgen.quote:
Daar Twitter voor nodig hebbenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaste stap in mijn dagelijkse proces waarin ik mij afvraag of mijn natuurlijke afkeer van mensen terecht is of niet. Een paar minuten Twitter is voldoende om het antwoord op die vraag weer scherp te krijgen.
In principe niet. Tegelijk wil ik kritisch blijven op mijn eigen aannames.quote:
Insgelijks, user die ik niet ken.quote:
quote:
Ik heb ambitie.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een beetje hoog gegrepen dit.
Ik ga in het voorjaar wel weer een keer naar buiten.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na drie koningen of zo mag je weer veilig naar buiten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |