Weet het wel zeker want dat heeft ie zelf gezegdquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij de tijd van zijn leven heeft daar
Ja dat heb ik haar horen zeggen. Niet letterlijk in die woorden maar daar kwam het op neer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb Babet nog niet horen zeggen dat ze haar 24 uur heeft aangevraagd. Iemand?
Zou het niet van de maagd vandaan komen? spontaan een reactie van zijn spreekbeurt..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Cumshot van Jeff of Martin ?![]()
[ afbeelding ]
Ja ik heb haar ook horen zeggen dat ze klaar is daar, maar niet letterlijk dat ze haar 24 uur heeft aangevraagd en ook niet dat ze tegen iemand heeft gezegd dat ze morgen gaatquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik haar horen zeggen. Niet letterlijk in die woorden maar daar kwam het op neer.
Die is te zuinig, die doet het in 'n vingerhoedje.......... en dan lepelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou het niet van de maagd vandaan komen? spontaan een reactie van zijn spreekbeurt..
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is te zuinig, die doet het in 'n vingerhoedje.......... en dan lepelen
Babette gaat niet naar huisquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik heb haar ook horen zeggen dat ze klaar is daar, maar niet letterlijk dat ze haar 24 uur heeft aangevraagd en ook niet dat ze tegen iemand heeft gezegd dat ze morgen gaat
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is te zuinig, die doet het in 'n vingerhoedje.......... en dan lepelen
Wendy nu "dan zit ik hier alleen met GJ" terwijl ze Babette knuffelt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik heb haar ook horen zeggen dat ze klaar is daar, maar niet letterlijk dat ze haar 24 uur heeft aangevraagd en ook niet dat ze tegen iemand heeft gezegd dat ze morgen gaat
Veel duidelijker wordt het niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iedereen die met jou omgaat, gaat weg, zegt Wendy tegen GJ
Nee, Jan Willem heeft een behandeling aangevraagd, maar het liefst gaat hij naar Bert Kors, Osteopathiepraktijk in Enschede - zit op de Oldenzaalsestraat al moet Jan Willem in een geblindeerde auto, hij wil er heel graag 1 dagje naar toe. Want hoorde het kraken, het zit gewoon vast, hij kan wel paracetamol slikken of een jas aan doen, maar echt het liefst wil hij naar Bert Kors.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit Babette iedereen mee te slepen?
Als Wendy zegt, dan zit ik hier alleen nog met GJ, dan is het duidelijk, maar we hebben het Babet zelf niet letterlijk horen zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef engine het volgende:
Ook al heeft ze nog steeds nergens gezegd haar 24 uur aangevraagd te hebben.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb genoeg gehoord om daar conclusies uit te kunnen trekken. Mocht ik het fout hebben dan geef ik dat morgen ruiterlijk toe.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Wendy zegt, dan zit ik hier alleen nog met GJ, dan is het duidelijk, maar we hebben het Babet zelf niet letterlijk horen zeggen
Bijna 21.00 u bedtijd..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Sasha al weer in dr pyjama
toch vreemdquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
KimW was niet bij de presentatie zegt Esther. Jeff, Kim D en Esther zeggen dat ze dan ook niet bij haar presentatie gaan zitten. het is opgedragen door het programma en KimW is er weer niet bij
Wat is haar motto?..schijt aan iedereen zoiets?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
KimW was niet bij de presentatie zegt Esther. Jeff, Kim D en Esther zeggen dat ze dan ook niet bij haar presentatie gaan zitten. het is opgedragen door het programma en KimW is er weer niet bij
Ja dat zeiden ze idd, daarom ook verbaasd dat Kim W er weer niet bij was, die was er alleen bij met Djediquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch vreemd
het lijkt een soort verplicht en Kim D zei dat ook
Zoiets, maar dat was al langer duidelijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat is haar motto?..schijt aan iedereen zoiets?
omdat de vergoeding daarvan nogal moeilijk isquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:37 schreef Silves het volgende:
2 slechthorende mensen in gesprek..moeilijk hoor.en Kim heeft echt een probleem, ook esther en Wendy, waarom draagt niemand zo,n gehoor ding???
Sorry , maar dat is het toch wel waard denk ik dan..goed kunnen horenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat de vergoeding daarvan nogal moeilijk is
mijn moeder is compleet doof aan 1 kant en aan de andere kant heeft ze nog 40%
ze krijgt een gehoorapparaat niet vergoed want dat is pas bij 30%
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft Wendy ook een gehoor probleem,?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat de vergoeding daarvan nogal moeilijk is
mijn moeder is compleet doof aan 1 kant en aan de andere kant heeft ze nog 40%
ze krijgt een gehoorapparaat niet vergoed want dat is pas bij 30%
een goed gehoorapparaat kost tussen de 3000 en 5000quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Sorry , maar dat is het toch wel waard denk ik dan..goed kunnen horen
die is ook wat doofquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft Wendy ook een gehoor probleem,?
Ja heel erg, aan 1 kant dacht ik..ze heeft het er vaak over, ze zegt ook vaak watblief of keert haar hoofd om om beter te kunnen horen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft Wendy ook een gehoor probleem,?
Dan moet het in het grote boek komen, en stemmen maar..wat zou JW doen op rood of groen..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
een goed gehoorapparaat kost tussen de 3000 en 5000
dan heb je een redelijk ding
maar daar heb je alleen wat aan in 1 op 1 gesprekken
in een grote groep werkt het niet
Echt nog nooit gehoord dat ze dat zei. ( nee ik ben niet doof)quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja heel erg, aan 1 kant dacht ik..ze heeft het er vaak over, ze zegt ook vaak watblief of keert haar hoofd om om beter te kunnen horen.
oehhquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan moet het in het grote boek komen, en stemmen maar..wat zou JW doen op rood of groen..
jequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
een goed gehoorapparaat kost tussen de 3000 en 5000
dan heb je een redelijk ding
maar daar heb je alleen wat aan in 1 op 1 gesprekken
in een grote groep werkt het niet
ja is leuk maar totaal niet waarquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
je
Zie vaak reclames op tv dat je ze gratis kan krijgen met een zorgverzekering.
Triest dat we dat niet mogen zienquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef Silves het volgende:
Esther en Kim ff Babs en Wendy checken...en weer weg de stream.
Echt nog nooit gehoord dat ze dat zei. ( nee ik ben niet doof)quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja heel erg, aan 1 kant dacht ik..ze heeft het er vaak over, ze zegt ook vaak watblief of keert haar hoofd om om beter te kunnen horen.
Die zijn vaak van niet zo'n goede kwaliteit, die vergoed worden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
je
Zie vaak reclames op tv dat je ze gratis kan krijgen met een zorgverzekering.
Ja echt hoor. Als ze morgen niet blijkt te vertrekken ben ik niet gek. Dan hebben ze het vandaag gewoon echt verkeerd in beeld gebracht. Genoeg gezien maar iedere keer draaien ze het weg op cruciale momenten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Triest dat we dat niet mogen zien
Deze opmerking kun je onderhand op repeat zettenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Triest dat we dat niet mogen zien
Lijkt me ook tijd om naar de huisarts te gaan dan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha heeft geen goede dagen meer zegt ze dat ze niet moe is en geen pijn heeft
Als ze morgen niet gaatquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Als ze morgen niet blijkt te vertrekken ben ik niet gek. Dan hebben ze het vandaag gewoon echt verkeerd in beeld gebracht. Genoeg gezien maar iedere keer draaien ze het weg op cruciale momenten.
KimD is er aan geopereerd, Esther ja dit weet iedereen, Wendy heeft dit echt al vaker gezegd, als er veel lawaai is kan ze dit ook niet aan..janet en Jan zijn er ook al een beetje aan het worden, maar dit is gewoon ouderdom, die gaan er ook gewoon mee om.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt nog nooit gehoord dat ze dat zei. ( nee ik ben niet doof)
[..]
Die zijn vaak van niet zo'n goede kwaliteit, die vergoed worden.
Of je hebt het prima gehoord, maar is ze van gedachten veranderd ;0quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Als ze morgen niet blijkt te vertrekken ben ik niet gek. Dan hebben ze het vandaag gewoon echt verkeerd in beeld gebracht. Genoeg gezien maar iedere keer draaien ze het weg op cruciale momenten.
Sowieso mentaal niet gezond om daar in die loods te zitten en al helemaal waanzin als je de tijdsduur eraan koppeltquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Sasha heeft het gevoel dat ze er de laatste tijd geen goede dag meer tussen hebt zitten.
Die veranderd echt niet zo van gedachten. Dan moeten ze in kamer 5 wel heel erg hun best doenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je hebt het prima gehoord, maar is ze van gedachten veranderd ;0
In die loods met niet al te gezond eten is inderdaad niet echt bevorderlijk voor haar herstel, ik denk dat ze dat onderschat heeft.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso mentaal niet gezond om daar in die loods te zitten en al helemaal als je de tijdsduur eraan koppelt
Yup... dat Sasje vast wel in de ziektewet zit tot er een medicijn is voor Sasjes typische ziekte..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
ow nee
Bern gaat doen of hij ergens verstand van heeft
Maar dan zou je morgen toch iets moeten zien van dat ze haar 24 uur intrekt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je hebt het prima gehoord, maar is ze van gedachten veranderd ;0
misschien moet hij gewoon niks zeggen als hij er geen verstand van heeftquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup... dat Sasje vast wel in de ziektewet zit tot er een medicijn is voor Sasjes typische ziekte..
Dat deden ze bij de anderen toch ook niet altijd?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan zou je morgen toch iets moeten zien van dat ze haar 24 uur intrekt?
Laat dat arts maar weg, gewoon naar huis. Eens kijken hoe Bern zich dan bezigquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt me ook tijd om naar de huisarts te gaan dan.
Misschien moet ZeikSasje gewoon haar kop houwe over haar mogelijke ziekte waar geen hond wat van weet en aan kan doenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet hij gewoon niks zeggen als hij er geen verstand van heeft
Ja maar ik sliep wel pas om 1 uur.quote:
En niemand heeft wat door? Vaag allemaalquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Jeff tegen GJ, Babette en Wendy: jullie gaan steeds vroeger
Heb eroverheen gelezen want doelde in algemene zinquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In die loods met niet al te gezond eten is inderdaad niet echt bevorderlijk voor haar herstel, ik denk dat ze dat onderschat heeft.
Berend kan moeilijk zeggen dat het onterecht isquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
Jeff met Rupi en Ima
over Berend weg
snap niet dat ze het niet eerder hebben gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend kan moeilijk zeggen dat het onterecht is
Je kijkt er makkelijk overheen omdat het geen bedreiging isquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap niet dat ze het niet eerder hebben gedaan
Geloof dat ze iedere dag wel een naam noemen die naar huis zou moeten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
Jeff met Rupi en Ima
over Berend weg
Je hebt ook te maken met heel veel mensen waarmee je moet praten wil je ook iets bereikenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat ze iedere dag wel een naam noemen die naar huis zou moeten.
Ze vindt hem een fitte man waarmee ze al een afspraak heeft op de motor naar Antwerpen te rijden...quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Esther is echt niet bij GJ weg te slaan met d'r kloppende zuignap
zijn speech?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
en waarom heeft Tiano een schriftje
Vriendje van de manager? ook voor zijn doelen en andere bewoners zijn doelen..ja vriendjes politiekquote:
zoooo lelijk die meid..quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef Kakadylo het volgende:
KimD zegt zo vaak dat ze megaknap is en anderen haar zouden willen zijn dat je weet dat ze dus onzekerheid verbloemt
Is officieel op camera vastgelegd jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
Erik denkt dat hij nu 2 wereldrecords in hadden heeft![]()
Zulke uitspraken mag je niet doen maar mij boeit ze op geen enkel vlakquote:
Linkje naar het filmpje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Is officieel op camera vastgelegd ja
ow en gefeli jonkiequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Is officieel op camera vastgelegd ja
Van wie niet?? mijn vader kijkt niet, de fbi ook niet denk ik...de cossers???quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zulke uitspraken mag je niet doen maar mij boeit ze op geen enkel vlak
Iedere keer weerquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend weer bij de 2 meiden die in de hottub zitten
quote:
Dankjequote:
Wellicht...is niet op stream geweestquote:
Ergens is het niet netjes om zo te praten maar tegelijk zegt ze het zelf ook over mensen dus eigenlijk heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Van wie niet?? mijn vader kijkt niet, de fbi ook niet denk ik...de cossers???
Dat was het ook niet wat ze zei:quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ergens is het niet netjes om zo te praten maar tegelijk zegt ze het zelf ook over mensen dus eigenlijk heb ik niets gezegd
Goed zo...haar eigen woorden ik ben een krentenbol, op alle dames in de loods die jef aanbidden zegt ze ook rare dingen..en ik zeg wat ik denk...lelijk van binnen en van buiten, niet mijn type.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ergens is het niet netjes om zo te praten maar tegelijk zegt ze het zelf ook over mensen dus eigenlijk heb ik niets gezegd
Erik heeft het aangemoedigdquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die pijltjes helemaal naar de tering![]()
Dombo's, alles moet kapotquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Erik heeft het aangemoedigd
Ik hoop dat ze niet alle pijltjes gebruiken zodat er ook nog een setje overblijft voor de 'echte' spelers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah okquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
vanaf 7 meter in de bullseye gooien. Erik had het kennelijk vanmiddag
Het record staat op 6 meter.quote:
Het is JWquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Esther is echt niet bij GJ weg te slaan met d'r kloppende zuignap
6 meter 15 is dan ook een record. Waarom moet het een meter extra zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom doen ze 7 meter, het moet verbroken worden, niet geëvenaard
Als Erik van de trap sodemietert en breekt zijn nek niet..hoe vaak dat lukt.. is dat ook een Guinness Record?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
vanaf 7 meter in de bullseye gooien. Erik had het kennelijk vanmiddag
Ze pakken het gelijk goed aanquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
6 meter 15 is dan ook een record. Waarom moet het een meter extra zijn?
In de verste verte ook totaal niet mijn type want zou er werkelijk geen seconde over nadenken. Al denkt zijzelf van wel als je haar hoort praten. Wat je verder zegt over haar gedrag en teksten klopt inderdaad dus vandaar dat ik er even op terugkwam.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Goed zo...haar eigen woorden ik ben een krentenbol, op alle dames in de loods die jef aanbidden zegt ze ook rare dingen..en ik zeg wat ik denk...lelijk van binnen en van buiten, niet mijn type.
30 meter zou wel beter zijn dan.quote:
Ik wilde al tikken: Coronatest al gedaan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft D. een keelpastille
Ja met zulke beperkingen is het wel lastig wereldrecords te halenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moeten ze buiten de poort gaan staan, dat mag denk ik niet
Behalve als ze de proef verliest...kut kut kut en soms bijten in de schouder..quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
KimD heeft een relatie met Jeffrey en daarom komt ze vaak ter sprake want normaliter zou het incidenteel zijn zoals bij velen
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wilde al tikken: Coronatest al gedaan?
Da's kut, sterktequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef D. het volgende:
[..]![]()
(zit al 12 dagen thuis, maar da's off-topic)
Gewoon verder bladeren, het boek staat vol met ideetjesquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja met zulke beperkingen is het wel lastig wereldrecords te halen
als hij nu naar huis zou gaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:43 schreef Sestra666 het volgende:
erik: ik ben liever hier dan thuis, daar ben ik alleen, berend ook he
marci: ik ook he, ben net zo alleen als joudus kimw is geen materiaal voor later (denk ik)
Weet niet of KimW meegaat als Marciano nu naar huis zou moetenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:43 schreef Sestra666 het volgende:
marci: ik ook he, ben net zo alleen als joudus kimw is geen materiaal voor later (denk ik)
Berend woont nog bij zijn moeder toch/quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:43 schreef Sestra666 het volgende:
Ach Marci heeft 4 huizen om naar toe te gaan waar wel 'n kind van hem woontquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:43 schreef Sestra666 het volgende:
geen ideequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Berend woont nog bij zijn moeder toch/
Het ging me niet om deze ene conversatie maar om andere voorbeelden in die tig maandenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat was het ook niet wat ze zei:
Jeff vroeg of ze al last had van de kuur.
Nee dus.
Toen zei ze: Dit ben ik dus, mij mij. Ik heb het al een tijdje en ik ben er eigenlijk aan gewend.
Als anderen er wat van zeggen , zeg ik: dit is mij mij.
whutquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En zijn geliefde ex..de moeder van de kinderen, viert nog steeds alles samen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach Marci heeft 4 huizen om naar toe te gaan waar wel 'n kind van hem woont
Ik dacht dat hij dat vertelde, hij kookt zelf nooit, zijn moeder kookt of hij eet op werkquote:
ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat vertelde, hij kookt zelf nooit, zijn moeder kookt of hij eet op werk
Er zijn ook mensen die wel zelfstandig wonen, maar iedere dag bij moeders gaan etenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat vertelde, hij kookt zelf nooit, zijn moeder kookt of hij eet op werk
Was ook in het begin, zap hem nu meestal weg, als hij al op beeld is (meestal bij de hottub)quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee
zo goed luister ik niet meer naar Berend
Ja kan, maar meende dat hij vertelde bij zijn moeder te wonen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die wel zelfstandig wonen, maar iedere dag bij moeders gaan eten
Zelfstandig is een relatief begrip dus
Dan vermaak ik me er wel mee want amusement maar ook wel weer vrij snel gelijk klaar mee ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Behalve als ze de proef verliest...kut kut kut en soms bijten in de schouder..
Het kanquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja kan, maar meende dat hij vertelde bij zijn moeder te wonen.
Over blokjes lopen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
Erik wil ook wel lego challenge doen
7000 steentjes in 21 uur.. Millenium Falcon van Star Warsquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
mijn hemel!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan
Het oogt wel als oude meuk daar
https://www.pzc.nl/rotter(...)~a9928d5d/220520695/
Daar is hij té traag en té secuur voor, dan hebben ze aan 1 uitzending niet genoegquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
zou hij dat ook willen als ze daarvoor de geldpot aan moeten brekenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
Erik denkt de loophole van verveling ontdekt te hebben een paar duizend bullshit Challenges te bestellen de komende 8 maanden
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu gun ik die jongen de finalequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Alleen in de wachtkamer bij de dokter zegt hij..![]()
Een opvoeding zonder Lego is zielig hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat thuis zitten doet je geen goed
Enig Autistische Slimheid voor zichzelf kun je hem niet ontkennenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou hij dat ook willen als ze daarvoor de geldpot aan moeten breken
misschien was hij meer van ander speelgoedquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Een opvoeding zonder Lego is zielig hoor
Dan heb je gewoon iets gemist
Berend in d'r topje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
Kenzi speelt Macchiavelli met berend
in dr topje
🤣quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Alleen in de wachtkamer bij de dokter zegt hij..![]()
Barbi's zijn ook leuk, maar niet zo leerzaamquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien was hij meer van ander speelgoed
dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Barbi's zijn ook leuk, maar niet zo leerzaam
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:59 schreef woxxel het volgende:
Rare sfeer.
Ze moeten de regel veranderen?. Iedereen die vrijwillig de loods verlaat gaat 10000 uit de pot en mag iemand aanwijzen die ook genomineerd staat
dat gaat mensen niet in de loods houdenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:59 schreef woxxel het volgende:
Rare sfeer.
Ze moeten de regel veranderen?. Iedereen die vrijwillig de loods verlaat gaat 10000 uit de pot en mag iemand aanwijzen die ook genomineerd staat
Da's een beetje te laat nuquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:59 schreef woxxel het volgende:
Rare sfeer.
Ik weet het antwoord maar moest toch beetje lachenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:00 schreef Kakadylo het volgende:
Spelen Berend en Kenzy strippoker? Of loopt Kenzy er altijd zo bij?
Ik hoop dat als Berend wint Kenzy iets extra aan moet trekkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:00 schreef Kakadylo het volgende:
Spelen Berend en Kenzy strippoker? Of loopt Kenzy er altijd zo bij?
Ze hebben een biljarttafel nodigquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben al die domme spelletjes zo zat, dat kaarten enzo.
Dat sjoelen gister was wel leuk, voor ons ook om naar te kijken
Zal de vertrekkende een zorg zijn, die doet toch niet meer mee voor de pot.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:59 schreef woxxel het volgende:
Rare sfeer.
Uiteraard, met wederom een vinkje achter zijn naam bij de wereldrecordquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
Filoodsofisch
Erik denkt BN-er te worden als tafelgast![]()
![]()
Liever niet, vind het na een jaar (als hij dat redt) meer dan genoegquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
Filoodsofisch
moet het gaan heten
![]()
Bij spuiten en slikken..of likken..quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
Filoodsofisch
moet het gaan heten
![]()
Filoodsofische gesprekken wil hij het noemen.Eric: Snap je de woordgrap? Marciano reageert niet op deze "hilarische" woordgrqpquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
OMG
Erik wil filosofische gesprekken houden
met andere bewoners
voor de groep
Russisch roulette 'n optie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat likken is waterbesparend, hoef je de vaat niet voor te spoelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Bij spuiten en slikken..of likken..
De narcist van de loods..quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhhjjeee Erik denkt dat 'ie "buiten" zomaar uitgenodigd gaat worden als BN's bij verschillende TV programma's als Tafelheer...![]()
Maar Erik gaat niet naast zijn schoenen lopen..
Wel zo eerlijk om te stemmen want dan heb je tenminste keusquote:
Ja maar nu stellen de nominaties ook niks meer voor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een beetje te laat nu
En extra rechten voor vertrekkers lijkt me sowieso geen goed plan
En graag in beeld gebracht, van een flink gedeelte van de bewoners weet je niet eens waar die nu uithangen, of wat ze doen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En voor Moraima die gaat naar Spuiten en Stikken #kuchquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Bij spuiten en slikken..of likken..
Zonder keus is een biljart sowieso waardeloos.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wel zo eerlijk om te stemmen want dan heb je tenminste keus
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En voor Moraima die gaat naar Spuiten en Stikken #kuch
Marcianoquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
Tiano
ik word gelukkig als ik jou gelukkig kan maken
En?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
Tiano probeert Erik bij te brengen dat tongzoenen best belangrijk is
nopequote:
Zegt ie dat tegen Eric?!?!quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
Tiano
ik word gelukkig als ik jou gelukkig kan maken
Omdat íe het zelf nix vond.. scheit aan die anderquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
1 keer gedaan
niet weer
al weet hij niet waarom het niks was
quote:
Heeft ze deze maand dan geen kotex gekregen, ze wil geen tena lady..gewoon simpel maandverband voor haar urineverlies...quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moraima ook als ze te veel stiktuhh kucht
Als het vrouwtje hem maar welquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat íe het zelf nix vond.. scheit aan die ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Gewoon zo'n groot pak poppenhuismatrassen, die springvering dingen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft ze deze maand dan geen kotex gekregen, ze wil geen tena lady..gewoon simpel maandverband voor haar urineverlies...
tja als hij het kan is het bijzonderquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Erik denkt nu dat die 7 meter te makkelijk is, dus hij wil dat de regie het gaat controleren
Ja lach er maar om maar Erik vindt dit niet leukquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef Silves het volgende:
Leila dus Erik zijn record verbeterd..
Jawel heeft ze gekregen. Isaac heeft er nog een halve parade mee gemaakt door de loods.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft ze deze maand dan geen kotex gekregen, ze wil geen tena lady..gewoon simpel maandverband voor haar urineverlies...
Die leeft in zn eigen wereld .. zou een FokKer kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
Erik kan voor bepaalde humor zorgen
die man heeft geen enkele zelfkennis
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die leeft in zn eigen wereld .. zou een FokKer kunnen zijn
Ik vind 'm wel humor hebben hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
Kost ook een vermogen haar blij te houden..en brengt 0 binnen..ps aanname wat Izeik denkt..quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel heeft ze gekregen. Isaac heeft er nog een halve parade mee gemaakt door de loods.
Nog beter, geen empathie ook... dat maakt hem uiterst eerlijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel humor hebben hoor
Niet dat ik denk dat ie daar veel vrouwenharten mee zal veroveren
Eensquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel humor hebben hoor
Niet dat ik denk dat ie daar veel vrouwenharten mee zal veroveren
Het is dat 'de andere groep' hem als mastermind ziet, dus ben bang dat ze 'm lozen zodra ze de kans krijgenquote:
ik denk er toch sterk over na om over te stappen op BBquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nog 7 maand, dan moeten er minimaal 3 naar huis elke maand
de vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef IkFok het volgende:
Zou marciano ook met erik praten als die geen manager wil worden.
Denk het nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
de vraag stellen is hem beantwoorden
ik ook hoor, kan sommige koppen niet meer zien en steeds dezelfde gesprekkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk er toch sterk over na om over te stappen op BB
vooral dat er ook zoveel buiten de streams wordt gehoudenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ook hoor, kan sommige koppen niet meer zien en steeds dezelfde gesprekken
ja maar JW trekt zich liever af volgens mijquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is zo geil als 'n bos lente-uitjesEn krabben helpt niet
ja dat heb ik dus ook, veel dezelfde bewoners op streamquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral dat er ook zoveel buiten de streams wordt gehouden
irriteer me mateloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |