Weet het wel zeker want dat heeft ie zelf gezegdquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij de tijd van zijn leven heeft daar
Ja dat heb ik haar horen zeggen. Niet letterlijk in die woorden maar daar kwam het op neer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb Babet nog niet horen zeggen dat ze haar 24 uur heeft aangevraagd. Iemand?
Zou het niet van de maagd vandaan komen? spontaan een reactie van zijn spreekbeurt..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Cumshot van Jeff of Martin ?![]()
[ afbeelding ]
Ja ik heb haar ook horen zeggen dat ze klaar is daar, maar niet letterlijk dat ze haar 24 uur heeft aangevraagd en ook niet dat ze tegen iemand heeft gezegd dat ze morgen gaatquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik haar horen zeggen. Niet letterlijk in die woorden maar daar kwam het op neer.
Die is te zuinig, die doet het in 'n vingerhoedje.......... en dan lepelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou het niet van de maagd vandaan komen? spontaan een reactie van zijn spreekbeurt..
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is te zuinig, die doet het in 'n vingerhoedje.......... en dan lepelen
Babette gaat niet naar huisquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik heb haar ook horen zeggen dat ze klaar is daar, maar niet letterlijk dat ze haar 24 uur heeft aangevraagd en ook niet dat ze tegen iemand heeft gezegd dat ze morgen gaat
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is te zuinig, die doet het in 'n vingerhoedje.......... en dan lepelen
Wendy nu "dan zit ik hier alleen met GJ" terwijl ze Babette knuffelt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik heb haar ook horen zeggen dat ze klaar is daar, maar niet letterlijk dat ze haar 24 uur heeft aangevraagd en ook niet dat ze tegen iemand heeft gezegd dat ze morgen gaat
Veel duidelijker wordt het niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iedereen die met jou omgaat, gaat weg, zegt Wendy tegen GJ
Nee, Jan Willem heeft een behandeling aangevraagd, maar het liefst gaat hij naar Bert Kors, Osteopathiepraktijk in Enschede - zit op de Oldenzaalsestraat al moet Jan Willem in een geblindeerde auto, hij wil er heel graag 1 dagje naar toe. Want hoorde het kraken, het zit gewoon vast, hij kan wel paracetamol slikken of een jas aan doen, maar echt het liefst wil hij naar Bert Kors.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit Babette iedereen mee te slepen?
Als Wendy zegt, dan zit ik hier alleen nog met GJ, dan is het duidelijk, maar we hebben het Babet zelf niet letterlijk horen zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef engine het volgende:
Ook al heeft ze nog steeds nergens gezegd haar 24 uur aangevraagd te hebben.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb genoeg gehoord om daar conclusies uit te kunnen trekken. Mocht ik het fout hebben dan geef ik dat morgen ruiterlijk toe.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Wendy zegt, dan zit ik hier alleen nog met GJ, dan is het duidelijk, maar we hebben het Babet zelf niet letterlijk horen zeggen
Bijna 21.00 u bedtijd..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Sasha al weer in dr pyjama
toch vreemdquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
KimW was niet bij de presentatie zegt Esther. Jeff, Kim D en Esther zeggen dat ze dan ook niet bij haar presentatie gaan zitten. het is opgedragen door het programma en KimW is er weer niet bij
Wat is haar motto?..schijt aan iedereen zoiets?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
KimW was niet bij de presentatie zegt Esther. Jeff, Kim D en Esther zeggen dat ze dan ook niet bij haar presentatie gaan zitten. het is opgedragen door het programma en KimW is er weer niet bij
Ja dat zeiden ze idd, daarom ook verbaasd dat Kim W er weer niet bij was, die was er alleen bij met Djediquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch vreemd
het lijkt een soort verplicht en Kim D zei dat ook
Zoiets, maar dat was al langer duidelijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat is haar motto?..schijt aan iedereen zoiets?
omdat de vergoeding daarvan nogal moeilijk isquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:37 schreef Silves het volgende:
2 slechthorende mensen in gesprek..moeilijk hoor.en Kim heeft echt een probleem, ook esther en Wendy, waarom draagt niemand zo,n gehoor ding???
Sorry , maar dat is het toch wel waard denk ik dan..goed kunnen horenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat de vergoeding daarvan nogal moeilijk is
mijn moeder is compleet doof aan 1 kant en aan de andere kant heeft ze nog 40%
ze krijgt een gehoorapparaat niet vergoed want dat is pas bij 30%
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft Wendy ook een gehoor probleem,?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat de vergoeding daarvan nogal moeilijk is
mijn moeder is compleet doof aan 1 kant en aan de andere kant heeft ze nog 40%
ze krijgt een gehoorapparaat niet vergoed want dat is pas bij 30%
een goed gehoorapparaat kost tussen de 3000 en 5000quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Sorry , maar dat is het toch wel waard denk ik dan..goed kunnen horen
die is ook wat doofquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft Wendy ook een gehoor probleem,?
Ja heel erg, aan 1 kant dacht ik..ze heeft het er vaak over, ze zegt ook vaak watblief of keert haar hoofd om om beter te kunnen horen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft Wendy ook een gehoor probleem,?
Dan moet het in het grote boek komen, en stemmen maar..wat zou JW doen op rood of groen..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
een goed gehoorapparaat kost tussen de 3000 en 5000
dan heb je een redelijk ding
maar daar heb je alleen wat aan in 1 op 1 gesprekken
in een grote groep werkt het niet
Echt nog nooit gehoord dat ze dat zei. ( nee ik ben niet doof)quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja heel erg, aan 1 kant dacht ik..ze heeft het er vaak over, ze zegt ook vaak watblief of keert haar hoofd om om beter te kunnen horen.
oehhquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan moet het in het grote boek komen, en stemmen maar..wat zou JW doen op rood of groen..
jequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
een goed gehoorapparaat kost tussen de 3000 en 5000
dan heb je een redelijk ding
maar daar heb je alleen wat aan in 1 op 1 gesprekken
in een grote groep werkt het niet
ja is leuk maar totaal niet waarquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
je
Zie vaak reclames op tv dat je ze gratis kan krijgen met een zorgverzekering.
Triest dat we dat niet mogen zienquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef Silves het volgende:
Esther en Kim ff Babs en Wendy checken...en weer weg de stream.
Echt nog nooit gehoord dat ze dat zei. ( nee ik ben niet doof)quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja heel erg, aan 1 kant dacht ik..ze heeft het er vaak over, ze zegt ook vaak watblief of keert haar hoofd om om beter te kunnen horen.
Die zijn vaak van niet zo'n goede kwaliteit, die vergoed worden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
je
Zie vaak reclames op tv dat je ze gratis kan krijgen met een zorgverzekering.
Ja echt hoor. Als ze morgen niet blijkt te vertrekken ben ik niet gek. Dan hebben ze het vandaag gewoon echt verkeerd in beeld gebracht. Genoeg gezien maar iedere keer draaien ze het weg op cruciale momenten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Triest dat we dat niet mogen zien
Deze opmerking kun je onderhand op repeat zettenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Triest dat we dat niet mogen zien
Lijkt me ook tijd om naar de huisarts te gaan dan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha heeft geen goede dagen meer zegt ze dat ze niet moe is en geen pijn heeft
Als ze morgen niet gaatquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Als ze morgen niet blijkt te vertrekken ben ik niet gek. Dan hebben ze het vandaag gewoon echt verkeerd in beeld gebracht. Genoeg gezien maar iedere keer draaien ze het weg op cruciale momenten.
KimD is er aan geopereerd, Esther ja dit weet iedereen, Wendy heeft dit echt al vaker gezegd, als er veel lawaai is kan ze dit ook niet aan..janet en Jan zijn er ook al een beetje aan het worden, maar dit is gewoon ouderdom, die gaan er ook gewoon mee om.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt nog nooit gehoord dat ze dat zei. ( nee ik ben niet doof)
[..]
Die zijn vaak van niet zo'n goede kwaliteit, die vergoed worden.
Of je hebt het prima gehoord, maar is ze van gedachten veranderd ;0quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Als ze morgen niet blijkt te vertrekken ben ik niet gek. Dan hebben ze het vandaag gewoon echt verkeerd in beeld gebracht. Genoeg gezien maar iedere keer draaien ze het weg op cruciale momenten.
Sowieso mentaal niet gezond om daar in die loods te zitten en al helemaal waanzin als je de tijdsduur eraan koppeltquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Sasha heeft het gevoel dat ze er de laatste tijd geen goede dag meer tussen hebt zitten.
Die veranderd echt niet zo van gedachten. Dan moeten ze in kamer 5 wel heel erg hun best doenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je hebt het prima gehoord, maar is ze van gedachten veranderd ;0
In die loods met niet al te gezond eten is inderdaad niet echt bevorderlijk voor haar herstel, ik denk dat ze dat onderschat heeft.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso mentaal niet gezond om daar in die loods te zitten en al helemaal als je de tijdsduur eraan koppelt
Yup... dat Sasje vast wel in de ziektewet zit tot er een medicijn is voor Sasjes typische ziekte..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
ow nee
Bern gaat doen of hij ergens verstand van heeft
Maar dan zou je morgen toch iets moeten zien van dat ze haar 24 uur intrekt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je hebt het prima gehoord, maar is ze van gedachten veranderd ;0
misschien moet hij gewoon niks zeggen als hij er geen verstand van heeftquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup... dat Sasje vast wel in de ziektewet zit tot er een medicijn is voor Sasjes typische ziekte..
Dat deden ze bij de anderen toch ook niet altijd?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan zou je morgen toch iets moeten zien van dat ze haar 24 uur intrekt?
Laat dat arts maar weg, gewoon naar huis. Eens kijken hoe Bern zich dan bezigquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt me ook tijd om naar de huisarts te gaan dan.
Misschien moet ZeikSasje gewoon haar kop houwe over haar mogelijke ziekte waar geen hond wat van weet en aan kan doenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet hij gewoon niks zeggen als hij er geen verstand van heeft
Ja maar ik sliep wel pas om 1 uur.quote:
En niemand heeft wat door? Vaag allemaalquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Jeff tegen GJ, Babette en Wendy: jullie gaan steeds vroeger
Heb eroverheen gelezen want doelde in algemene zinquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In die loods met niet al te gezond eten is inderdaad niet echt bevorderlijk voor haar herstel, ik denk dat ze dat onderschat heeft.
Berend kan moeilijk zeggen dat het onterecht isquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
Jeff met Rupi en Ima
over Berend weg
snap niet dat ze het niet eerder hebben gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend kan moeilijk zeggen dat het onterecht is
Je kijkt er makkelijk overheen omdat het geen bedreiging isquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap niet dat ze het niet eerder hebben gedaan
Geloof dat ze iedere dag wel een naam noemen die naar huis zou moeten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
Jeff met Rupi en Ima
over Berend weg
Je hebt ook te maken met heel veel mensen waarmee je moet praten wil je ook iets bereikenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat ze iedere dag wel een naam noemen die naar huis zou moeten.
Ze vindt hem een fitte man waarmee ze al een afspraak heeft op de motor naar Antwerpen te rijden...quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Esther is echt niet bij GJ weg te slaan met d'r kloppende zuignap
zijn speech?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
en waarom heeft Tiano een schriftje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |