in de Dutch Mountains?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:08 schreef Arth_NL het volgende:
Achter de hoge bergen?![]()
Waar speelt dit lied zich af?
Het gaat over Dudley Moore en Demi Moore.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan komen er twee Moren met hun slepen in de handdit zijn wel enorme stereotypen zeg
Goede vraag...quote:
Wonderlijke binnenkomer inderdaadquote:
Altijd laatste nachtquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat gelukkig veel en veel hoger.
Sowieso heeft M&M veel beters dan ditquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:11 schreef DJ11 het volgende:
Nooit - echt nooit - ga ik snappen wat mensen hier mooi van vinden: een irritante stem die door Aerosmith heen praat.Gelukkig staat het origineel een stuk hoger.
Inlijsten en veilen, deze quote.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:11 schreef DJ11 het volgende:
Nooit - echt nooit - ga ik snappen wat mensen hier mooi van vinden: een irritante stem die door Aerosmith heen praat.Gelukkig staat het origineel een stuk hoger.
Meestal is het antwoord debuteren op de keuzelijstquote:
Verrek nu je het zegt, staat er voor het eerst inquote:
Toen Steven Tyler nog niet zo irritant zongquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat gelukkig veel en veel hoger.
Belachelijk hoeveel invloed dat heeft eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal is het antwoord debuteren op de keuzelijst
Lijst manipulatiequote:Op dinsdag 27 december 2022 16:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Belachelijk hoeveel invloed dat heeft eigenlijk.
Luister naar de tekst kijk de film. Er zit veel gevoel in wat Em zegt, alleen dat sample was niet persee nodig geweest...quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:11 schreef DJ11 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |