Dat vind ik niet kunnen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:06 schreef Zorro het volgende:
Even het darten volgen mensen, zo dadelijk weer terug
Ik heb ooit op deze melodie deze tekst geschreven:quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een verhaal over nummer 1200.
Ik was vorige week bij MadMaster omdat hij voor mij bepaalde goederen had meegenomen uit de Antillen.
quote:Aan de rand van Mokum, aan de Middenweg,
Stond een stadion zo sfeervol, het is gesloopt en dat is pech.
Nu in de Arena: Veel bobo's, weinig sfeer,
Het vuurwerk is verdwenen, Ik heb heimwee naar de Meer.
Maar de echte fans die blijven,
Die houden zich niet tam.
Het zijn de Ajax diehards
Het zijn de boooooys,
Uit Amsterdam...
Nou en? al die anonieme jank mietjes werken toch ook nog steeds bij de televisie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Pas nou op voor je het weet is Matthijs van Nieuwkerk weer op TV...
Haha, nou dat leek me wel oprecht een lul ook toen de verhalen er nog niet over waren gelekt. En als je werkelijk denkt dat mensen beter gaan presteren als je ze kleineert en tegen ze schreeuwt ben je echt knettergek. Opgeruimd staat netjes in dit geval, samen met die pitbull van een assistente.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Pas nou op voor je het weet is Matthijs van Nieuwkerk weer op TV...
Het is Nederlands cultuurgoed, dus per definitie verdacht.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Morenkan dit liedje nog wel dat is moslimbashen toch?
Dan komen er twee Moren met hun slepen in de handquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Morenkan dit liedje nog wel dat is moslimbashen toch?
in de Dutch Mountains?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:08 schreef Arth_NL het volgende:
Achter de hoge bergen?![]()
Waar speelt dit lied zich af?
Het gaat over Dudley Moore en Demi Moore.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan komen er twee Moren met hun slepen in de handdit zijn wel enorme stereotypen zeg
Goede vraag...quote:
Wonderlijke binnenkomer inderdaadquote:
Altijd laatste nachtquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat gelukkig veel en veel hoger.
Sowieso heeft M&M veel beters dan ditquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:11 schreef DJ11 het volgende:
Nooit - echt nooit - ga ik snappen wat mensen hier mooi van vinden: een irritante stem die door Aerosmith heen praat.Gelukkig staat het origineel een stuk hoger.
Inlijsten en veilen, deze quote.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:11 schreef DJ11 het volgende:
Nooit - echt nooit - ga ik snappen wat mensen hier mooi van vinden: een irritante stem die door Aerosmith heen praat.Gelukkig staat het origineel een stuk hoger.
Meestal is het antwoord debuteren op de keuzelijstquote:
Verrek nu je het zegt, staat er voor het eerst inquote:
Toen Steven Tyler nog niet zo irritant zongquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat gelukkig veel en veel hoger.
Belachelijk hoeveel invloed dat heeft eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal is het antwoord debuteren op de keuzelijst
Lijst manipulatiequote:Op dinsdag 27 december 2022 16:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Belachelijk hoeveel invloed dat heeft eigenlijk.
Luister naar de tekst kijk de film. Er zit veel gevoel in wat Em zegt, alleen dat sample was niet persee nodig geweest...quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:11 schreef DJ11 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |