Ah vandaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nieuw op de keuzelijst, de luie mensen bonus
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een heel tof concert!
Heb zelf alleen fysio, blijkbaar vonden ze ergotherapie bij mij niet nodig. Weet ook eerlijk gezegd niet zo goed wat het inhoudtquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ergotherapie heb ik nu, helpt echt idd
Kunnen mensen dan echt niet zonder keuzelijst? Ik kijk daar nooit naarquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nieuw op de keuzelijst, de luie mensen bonus
Deze post bevat alleen feiten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:53 schreef BobW het volgende:
[..]
(III: Legends of Rock wel de beste)
Hoeft ook niet zo van mij. Maar goed probleemkinderen bands heb ik sowieso op een paar nummers na weinig mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:52 schreef alopio het volgende:
Overbodige Linkin Park wat mij betreft
Jup. Ik ben 32.. was vollop aan het genieten van mijn nieuwe huisje opknappen en de wereld die weer openging naar corona. 1e concert en bam. Over en uit..quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat confronterende snap ik heel goed! Gewoon allebei jonge mensen die (neem ik aan) in prima conditie waren voor besmetting en dan dit gedoe. Eng, maar houd moed, probeer ik ook te doen
Linkin Park in het park.jpegquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand toevallig nog een leuke meme bij deze band?
Eeuwig zonde jaquote:
Faint, Bleed It Out, etcquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
En dan staan Somewhere I Belong, Crawling, One Step Closer en Papercut er niet eens in.
Wat voor concert was het?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup. Ik ben 32.. was vollop aan het genieten van mijn nieuwe huisje opknappen en de wereld die weer openging naar corona. 1e concert en bam. Over en uit..
Ik merk gelukkig nu langzaam verbetering. Maar ging de eerste maanden eigenlijk alleen maar achteruit. Hopelijk ga jij niet net zo diep als ik.
Mensen zoeken op Linkin Park voor iets anders en klikken er meteen een paar aan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Kunnen mensen dan echt niet zonder keuzelijst? Ik kijk daar nooit naar
Nog live gezien 19 dagen voor zijn dood.quote:
Daar zouden ze mooi bij kunnen vertellen dat de geïsoleerde stem zo krachtig klinkt!quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
En dan staan Somewhere I Belong, Crawling, One Step Closer en Papercut er niet eens in.
Goeie timing welquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog live gezien 19 dagen voor zijn dood.
Ok, ik zag nog weer een heleboel dezelfde stemplaten dus dit moet weer goed kunnen komenquote:
Kansloos. Maar ja, van een film, lekker makkelijk stemmenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
Oh is dat nu-metal? Dacht eigenlijk gewoon mainstream rockquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Toen linkin park begon was ik al weer klaar met nu-metal... En dat die chester op chris cornells begravenis was en vlak daarna ook zelfmoord pleegde heeft de band nou niet sympathieker gemaakt.
Nee goed punt!quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
99% zeker van niet, want zoiets als de Top 2000 rekent er gewoon nooit op.
Die films zijn ook kutquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:54 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel een van de weinige goede nummers in de Transformers films, wat een bagger soundtrack hebben die films
Is dit een vrouw? LEL.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:55 schreef Isorden het volgende:
Ah, de vrouw waarvan ik heel lang heb gedacht dat t een man was
Net als iedereenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:55 schreef Isorden het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:55 schreef Isorden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |