Liever Macklemore dan Florence.quote:
Die heb ik nog live gezien dit jaar op een gratis festivalletje. De band werd aangekondigd als De Heeren van Aemstel Band + Berget Lewis, maar ze deed maar 20 minuten van het uur meequote:
sterkte kerel, hou volquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Officieel pas 7 weken ver, en label mag er pas na 3 maanden op. Maar ja, niet meer dezelfde sinds covidbesmetting in november. Leek afgelopen week weer goed te gaan en kerstdiner Eerste Kerstdag ging prima maar toen ging ik gisteren even rondje lopen (enige activiteit die dag) en toen was ik na half uurtje doodop en ben ik bij terugkomst op bed gaan liggen (half 8) en er sindsdien niet meer uitgekomen. Alsof je conditie in no-time totaal wordt afgebroken en je met een steen op je borst ligt. Tis vooral ook mentaal heel uitputtend. Steeds denken dat t wat beter gaat en dan staat er iemand achter je die je weer terugfluit.
Maar ik probeer positief te blijven. Veel rusten enzo, selectief mn activiteiteiten uitkiezen en daar dan maar optimaal van genieten :-)
ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja al heeft het jou wel héél hard geraakt natuurlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik zou mijzelf gelukkig prijzenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik nog live gezien dit jaar op een gratis festivalletje. De band werd aangekondigd als De Heeren van Aemstel Band + Berget Lewis, maar ze deed maar 20 minuten van het uur mee
Het is natuurlijk ook het ultieme DJ-trucje. Je moet bij dit soort evenementen alleen ook gewoon weten dat het geen doordeweekse dinsdag op een regenachtige oktoberdag is en je muil houden omdat mensen ook graag intro's horen.quote:
Uiteraard. Florencegodin.quote:
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap ik, Florence + the Machine is niet heel denderend
Sterkte man, zou eigenlijk kijken of je al wat eerder met fysio/ergotherapie kunt beginnen, het heeft mij wel geholpen tot dusver. Nog altijd niet de oude, maar heb wel verbetering gehad de afgelopen paar maanden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Officieel pas 7 weken ver, en label mag er pas na 3 maanden op. Maar ja, niet meer dezelfde sinds covidbesmetting in november. Leek afgelopen week weer goed te gaan en kerstdiner Eerste Kerstdag ging prima maar toen ging ik gisteren even rondje lopen (enige activiteit die dag) en toen was ik na half uurtje doodop en ben ik bij terugkomst op bed gaan liggen (half 8) en er sindsdien niet meer uitgekomen. Alsof je conditie in no-time totaal wordt afgebroken en je met een steen op je borst ligt. Tis vooral ook mentaal heel uitputtend. Steeds denken dat t wat beter gaat en dan staat er iemand achter je die je weer terugfluit.
Maar ik probeer positief te blijven. Veel rusten enzo, selectief mn activiteiteiten uitkiezen en daar dan maar optimaal van genieten :-)
Ja, maakte mij verder geen bal uit, maar het zag er heel verwend uit. Geen minuut langer ook enzoquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf gelukkig prijzen
Yup en dat snappen sommigen niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook het ultieme DJ-trucje. Je moet bij dit soort evenementen alleen ook gewoon weten dat het geen doordeweekse dinsdag op een regenachtige oktoberdag is en je muil houden omdat mensen ook graag intro's horen.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja.Ja dat zijn ook dingen die je liever niet wil missen natuurlijk, maar je moet vooral goed voor jezelf zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja.Dat confronterende snap ik heel goed! Gewoon allebei jonge mensen die (neem ik aan) in prima conditie waren voor besmetting en dan dit gedoe. Eng, maar houd moed, probeer ik ook te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
Waarschijnlijk geeft de software die ze gebruiken ook gewoon netjes aan hoe lang de intro nog duurt, zodat ze dat kunnen timen. Maar die feature moeten ze deze week gewoon lekker uitzettenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook het ultieme DJ-trucje. Je moet bij dit soort evenementen alleen ook gewoon weten dat het geen doordeweekse dinsdag op een regenachtige oktoberdag is en je muil houden omdat mensen ook graag intro's horen.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ja thanks, ik ben met een vorm van fysiotherapie begonnen maar weet niet zeker of dat helemaal de juiste is (vooral gericht op ademhaling en minder op conditie/lichaamssterkteopbouw) dus nieuwe jaar even kijken wat slim is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sterkte man, zou eigenlijk kijken of je al wat eerder met fysio/ergotherapie kunt beginnen, het heeft mij wel geholpen tot dusver. Nog altijd niet de oude, maar heb wel verbetering gehad de afgelopen paar maanden.
Beterschapquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |