Officieel pas 7 weken ver, en label mag er pas na 3 maanden op. Maar ja, niet meer dezelfde sinds covidbesmetting in november. Leek afgelopen week weer goed te gaan en kerstdiner Eerste Kerstdag ging prima maar toen ging ik gisteren even rondje lopen (enige activiteit die dag) en toen was ik na half uurtje doodop en ben ik bij terugkomst op bed gaan liggen (half 8) en er sindsdien niet meer uitgekomen. Alsof je conditie in no-time totaal wordt afgebroken en je met een steen op je borst ligt. Tis vooral ook mentaal heel uitputtend. Steeds denken dat t wat beter gaat en dan staat er iemand achter je die je weer terugfluit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij ook al long covid? Volgens mij de derde al hier
Broer van Berget?quote:
99% zeker van niet, want zoiets als de Top 2000 rekent er gewoon nooit op.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:37 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Misschien was 't ook wel zijn eigen keuze hoor, who knows
Hij is wel koning inquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:44 schreef MTheBassman het volgende:
Maar ook precies voor de stem erin komt het helemaal vollullen, kut Gijs.
Was het het waard?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een keer Macklemore moeten doorstaan op Werchter omdat ik vooraan wilde staan bij Florence + the Machine.
Ik vond het niet geweldig (understatement).
Buiteeeeeenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:39 schreef TLC het volgende:
Zodra ze Marco Borsato uitnodigen rennen alle kinderen schreeuwend Beeld en Geluid uit
Het is een talentquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:44 schreef MTheBassman het volgende:
Maar ook precies voor de stem erin komt het helemaal vollullen, kut Gijs.
Hmm kalm aan broquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Officieel pas 7 weken ver, en label mag er pas na 3 maanden op. Maar ja, niet meer dezelfde sinds covidbesmetting in november. Leek afgelopen week weer goed te gaan en kerstdiner Eerste Kerstdag ging prima maar toen ging ik gisteren even rondje lopen (enige activiteit die dag) en toen was ik na half uurtje doodop en ben ik bij terugkomst op bed gaan liggen (half 8) en er sindsdien niet meer uitgekomen. Alsof je conditie in no-time totaal wordt afgebroken en je met een steen op je borst ligt. Tis vooral ook mentaal heel uitputtend. Steeds denken dat t wat beter gaat en dan staat er iemand achter je die je weer terugfluit.
Maar ik probeer positief te blijven. Veel rusten enzo, selectief mn activiteiteiten uitkiezen en daar dan maar optimaal van genieten :-)
Macklemore live was vooral een uur lang gelul.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een keer Macklemore moeten doorstaan op Werchter omdat ik vooraan wilde staan bij Florence + the Machine.
Snap ik, Florence + the Machine is niet heel denderendquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ja het duurt te lang…quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |