Merk je wel verbetering of helemaal niet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit was (pre-longcovid) mn favoriete hardloopplaat. Perfecte opbouw en tempo
Nu weggehaald, maar zat een beetje met de armen te zwierenquote:
Dode Artiesten Bonus, naar men zegt...quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waar staat de A voor in dodenbonus?
Gemiste kans dat die niet in de Top 2000 staat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gewoon Pump It van Electric Callboy gebruiken, niks opbouw, gewoon vol gas en na 2 minuten dood
Vierde zelfs denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij ook al long covid? Volgens mij de derde al hier
Wie dan nog meer? Ik heb denk ik geen long covid maar gewoon ander gerotzooi waardoor ik al lang niet ben waar ik was, mocht het over mijn gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij ook al long covid? Volgens mij de derde al hier
Ja, nog net niet bekend genoeg en wordt natuurlijk nooit op de radio gedraaid. Eeuwig zonde dat ze niet eens mee mochten doen aan de voorronde. Helaas hebben ze ook gezegd dat ze nooit meer iets gingen insturen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gemiste kans dat die niet in de Top 2000 staat.
En dat die niet het ESF van 2022 heeft gewonnen.
NDR snapt er HE-LE-MAAL niets van dat ze die hebben uitgeslotenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gemiste kans dat die niet in de Top 2000 staat.
En dat die niet het ESF van 2022 heeft gewonnen.
Wie nog meer dan?quote:
Ik ben heel benieuwd hoe hij dit oplost...quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gijs zal platen af moeten kappen en gaat op z'n flikker krijgen van de redactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |