quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had m in mn nieuwsoverzicht gisteren pas op 29 december voorspeld maar Daley Blind per direct weg bij Ajax
In de Afas? Daar was ik ook bijquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pfoe, een paar jaar geleden, ergens in 2017/2018
Enige tip wat ik kan geven is gewoon je rust pakken, hoofd koel houden en niet verplicht voelen om alweer te moeten gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat confronterende snap ik heel goed! Gewoon allebei jonge mensen die (neem ik aan) in prima conditie waren voor besmetting en dan dit gedoe. Eng, maar houd moed, probeer ik ook te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net via ESPN kanalen bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:51 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Danny Blind ging weg toch? Niet daley
Domme vragen bestaan niet, maar of stomme vragen ook niet bestaan weet ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
In de Afas? Daar was ik ook bij
Al besproken, bedankt.quote:
Het plaatje dat je wist die ging komenquote:
Ik vond dat echt een heel tof concert!quote:
Nieuw op de keuzelijst, de luie mensen bonusquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Staat deze er pas voor het eerst in? Waar komt die opeens vandaan dan, de DAB van Chester is inmiddels toch al een paar jaar geleden?
Jammer had van mij niet gehoeven. Feyenoord kampioen dus.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had m in mn nieuwsoverzicht gisteren pas op 29 december voorspeld maar Daley Blind per direct weg bij Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |