Ja dat laatste valt wel vaker op.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]geweldige houding van Esther, je zou toch haast gaan denken dat ze zelf helemaal niets aan haar rug mankeert.....
'Blauwe pillen van de Etos'quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
fijn zo'n aziatische prive masseuse, het liefst zou ze ook een happy ending geven, maar dan moeten er ook weer blauwe pillen komen
quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:47 schreef Kakadylo het volgende:
Dit gaat over de managersverkiezing joh
Is dat nu al?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:47 schreef Kakadylo het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:47 schreef Kakadylo het volgende:
De vorige keer ging dit ook zo en niet voor niets werden Ciano en Kenzy in beeld gebrachtquote:
Nou dat was het dan weer voor wat betreft ons vermaakquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De vorige keer ging dit ook zo en niet voor niets werden Ciano en Kenzy in beeld gebracht
Volgende week woensdag loopt zijn termijn af dus een eliminatie zou nog kunnenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo geen eliminatie in Isaac's periode
De week duurt nog even.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Flow3r het volgende:
Eliminatie komt deze week en waarschijnlijk tegen het weekendquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Flow3r het volgende:
Kan nogquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Flow3r het volgende:
Kan nog komen hij is het nog we een paar dagenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Flow3r het volgende:
Waarom niet na het weekend?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eliminatie komt deze week en waarschijnlijk tegen het weekend
dus dat. Het is een spraakmakende periode door hem geweestquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Was-beer het volgende:
Voor mijn gevoel is Isaac net 3 dagen manager
Nou...quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus dat. Het is een spraakmakende periode door hem geweest
Of:quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:51 schreef ledn81 het volgende:
Ik weet een leuke slogan voor Kenzi : "Groenten JEEEEJ"
100%, dat sws, dat zeg ik etcquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niet echt spraakmakendquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
WHAHAquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:52 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Of:
"Ik ga voor de schijf van vijf
kijk maar naar mijn lijf"
Marciano wil de volgende worden en dacht Kenzyquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:53 schreef Ebinas het volgende:
Zou heel fijn zijn Isaac mgr af.
Hoop dat hij zijn grote, nietszeggende, smoel dan weer minder inzet.
Ik denk dat de Febo al heeft besloten dat het Kenzy gaat wordenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano wil de volgende worden en dacht Kenzy
Inschattende gaat het dan Marciano worden.
IK weet niet wat de FEBO denkt of wil.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Febo al heeft besloten dat het Kenzy gaat worden
Moet weer een vrouw worden. Marciano heeft teveel praatjes.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Maar wie wordt dan de tegensukkel, nog een keer Zoowie valt opquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Er gebeurd niet echt veel deze dagen.quote:
Isaac had het net over een eliminatie die nog gaat komen ... het wachten is op wanneerquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gebeurd niet echt veel deze dagen.
Maar wat niet is kan nog komen.
Daarstraks zei hij dat hij dacht dat het vrijdag was even later zei JW hetzelfde op een andere plaats.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac had het net over een eliminatie die nog gaat komen ... het wachten is op wanneer
Leuke dag om iemand te eliminerenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarstraks zei hij dat hij dacht dat het vrijdag was even later zei JW hetzelfde op een andere plaats.
Net voor oud en nieuw weer thuis, mooie tijd tochquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuke dag om iemand te elimineren
Mijn verjaardagquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net voor oud en nieuw weer thuis, mooie tijd toch
Kenzy Kenauquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:51 schreef ledn81 het volgende:
Ik weet een leuke slogan voor Kenzi : "Groenten JEEEEJ"
Lijkt me sterk, Dzeedie is net weg, als ze de nominaties in gelijk tred houden met de weglopers stopt de Show maanden eerderquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac had het net over een eliminatie die nog gaat komen ... het wachten is op wanneer
Ja leuk vooruitzichtquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Dzeedie is net weg, als ze de nominaties in gelijk tred houden met de weglopers stopt de Show maanden eerder
In de komende dagen komt er een eliminatiequote:Op dinsdag 27 december 2022 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Dzeedie is net weg, als ze de nominaties in gelijk tred houden met de weglopers stopt de Show maanden eerder
Kan ook makkelijk toch nog 9 maanden te gaan dus dat zijn er dan 18 die nog moeten vertrekkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de komende dagen komt er een eliminatie
Vanaf januari zoals ik het zie zelfs twee per maand
er moet nog een eliminatie komen tijdens de managerperiode van isaac. Manager is immuun en als er geen eliminatie komt, zou die immuniteit van Isaac voor nop zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een kwestie van een heel simpel rekensommetje maken jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk toch nog 9 maanden te gaan dus dat zijn er dan 18 die nog moeten vertrekken
Ik neem aan dat ze de finale niet met veel man gaan doen.
En op de andere stream...een zachtjes neuriënde JWquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Wat een saaiheid, pathetisch sporten.
Ik hoop wel dat als het tot een paring komt, Esther hem na afloop opeetquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Esther en JW kun je vergelijken met dieren. Het wijfje probeert het mannetje te versieren en te imponeren, maar het mannetje blijft koppig.
Maak een gym.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als het aan mij ligt halen ze al die sportapparatuur uit de loods
Misschien wil ze een manege openen als ze manager is en is ze alvast aan het oefenen met dr stomme gehinnikquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:12 schreef R0T29 het volgende:
Welke stream je ook kiest...die irritante lach van Kenzy hoor je overal bovenuit
Ook niet, gewoon alles weg. Veel te luxe en vind het vreselijk naar te kijken, gelukkig heeft Mattin zijn shirt nog aanquote:
Excl. de nog te komen weglopers ja.. anders veranderd dat plaatje drastischquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een kwestie van een heel simpel rekensommetje maken ja
Zodra K3 dat weet gelijk weer hun waffels open natuurlijkquote:
De jaloezie en de kift kan weer beginnen vanuit dat clubje.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zodra K3 dat weet gelijk weer hun waffels open natuurlijk
Die zullen wel met een hele foute slogan voor Wendy komen. "Crackhoer op verkziezingstour"quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De jaloezie en de kift kan weer beginnen vanuit dat clubje.
Beetje voorspelbaar iddquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:30 schreef woxxel het volgende:
ah , dus maciano wordt de manager van januari, precies zoals ik dacht. de 4 mannetjes die alle touwtjes in handen hebben.
K4 maar ja dan hadden ze moeten kiezen voor fitnessapparatuur ipv kledingquote:
JW heeft zich aangemeldquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat het weer eens tijd wordt voor een vrouw als manager
Wat een debiel onnozel wijf zegquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:34 schreef ledn81 het volgende:
Wanda gaat naar huis als Wendy manager wordt#stemWendy
Mooie tekst voor op een vliegtuigsleepquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:34 schreef ledn81 het volgende:
Dat heeft ze net wel gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy endorst Marciano ... lijkt me dan niet dat ze zich zelf verkiesbaar stelt toch..
Erg enthousiast waren ze inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy is GJ en Babbel kwijt. Wil ze vertellen over iets ... zal wel managerschap zijn.
Blijkbaar kan je iemand steunen en jezelf verkiesbaar stellenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar geldt Wendy dan niet als endorsement voor Marciano, en is dan Tiano ineens niet verkiesbaar??
Ik hoop ook niet dat Wendy het wordt, vind het zo katquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:34 schreef ledn81 het volgende:
Ze ligt ook helemaal niet zo lekker in de groep dus die kans is erg klein.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat Wendy het wordt, vind het zo kat
Helemaal geweldigquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:40 schreef ledn81 het volgende:
Wendy gaat tegenover Wanda en Kenzy zitten lunchen![]()
Wanda dr hoofd
Liever Wendy...bij elke andere manager krijgen de bitch3s teveel invloedquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker Haags direct, het ken maar duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wie is Martijn?quote:
Sluit niet eens uit dat Babs het Wendy eigenlijk niet gunt want het draait om haarzelfquote:
Omdat dat het enige is dat ze kan. Als er verantwoordelijkheid gepakt moet worden, haakt ze af. Zo ook met het kerstgebeuren. Toen pakte Sasha door en volgde Wanda haar als een mak schaapquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom stelt Wanda zich niet verkiesbaar, laffe tak. Wel altijd op alles en iedereen commentaar, alles beter weten, maar het zelf niet durven
Dat alles liever dan Wendy, waarbij Babs en GJ weer te veel invloed krijgenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:42 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Liever Wendy...bij elke andere manager krijgen de bitch3s teveel invloed
Het is geen verplichting. Zo kun je iedereen laffe tak gaan noemen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom stelt Wanda zich niet verkiesbaar, laffe tak. Wel altijd op alles en iedereen commentaar, alles beter weten, maar het zelf niet durven
Hele kerstmarkt georganiseerd hoor. Wanda kan genoeg wat dat betreft.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:44 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Omdat dat het enige is dat ze kan. Als er verantwoordelijkheid gepakt moet worden, haakt ze af. Zo ook met het kerstgebeuren. Toen pakte Sasha door en volgde Wanda haar als een mak schaap
Ik denk dat Wendy zelf wel kan beslissenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat alles liever dan Wendy, waarbij Babs en GJ weer te veel invloed krijgen
Da's inderdaad wel een nadeel...maar ik vind de afgunst die het op 3 op gaat leveren meer waardquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat alles liever dan Wendy, waarbij Babs en GJ weer te veel invloed krijgen
Wanda schurkt graag aan tegen de macht vandaar het kookclubje en al die activiteiten maar bezwijkt bij daadwerkelijke machtquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Uitvoerend producent, ook 1 van de Febo oempa loempa's bij opdrachten.quote:
KimK heeft vaker gesprekken met 'achter' dan met haar eigen huisgenotenquote:
Moet blijkbaar flink gecoached en bijgestuurd worden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK heeft vaker gesprekken met achter dan met haar eigen huisgenoten
Oppleuren ermeequote:Op dinsdag 27 december 2022 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet blijkbaar flink gecoached en bijgestuurd worden.
Die had al lang een tweede gele kaart moeten hebben maar ze wordt beschermdquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet blijkbaar flink gecoached en bijgestuurd worden.
Ze zien in haar echt een RLS talentje, maar het komt er alleen verrot uit...quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:50 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die had al lang een tweede gele kaart moeten hebben maar ze wordt beschermd
Daarom MOET ze het ook worden. Hopelijk werkt de Febo hier aan mede want TVquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:51 schreef Li0nHeart het volgende:
#teamWendy !!! Al was het alleen maar om die zure pruimen van K3 te zieken.
Exact dit .. en als iets niet helemaal loopt zoals ze verwacht dan krijgt ze rode vlekken in haar nek, zoals toen de laatste spullen iets later waren bij de kerstmarkt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda schurkt graag aan tegen de macht vandaar het kookclubje en al die activiteiten maar bezwijkt bij daadwerkelijke macht
Gaat hem niet worden en je weet hetquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:51 schreef Li0nHeart het volgende:
#teamWendy !!! Al was het alleen maar om die zure pruimen van K3 te zieken.
Als Kenzy het maar niet wordtquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden en je weet het
Die kans is toch echt vrij groot.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Kenzy het maar niet wordt
Ja, maar ik mag hopen, hopen dat Marciano nu maar 4 personen heeft en dus niet mee mag doen, en het dus Kenzy tegen Wendy wordt, en dan dan dan.. wordt het ineens Wendy.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden en je weet het
Wie is team bitches?quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:54 schreef R0T29 het volgende:
Team Bitch3s hebben het er nu over om op Babette te gaan of Erik bij een eliminatie
Ook goed, mogen er heel veel weg van mij. Ben er zoveel zat daarquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:54 schreef R0T29 het volgende:
Team Bitch3s hebben het er nu over om op Babette te gaan of Erik bij een eliminatie
Nee oprechte vraag. Kim en Wanda? Het klinkt hier als een hele groep of mis ik iemand?quote:
KimK, Wanda ... en degenen die er omheen hangen. Kenzy en dat is het wel zo'n beetje. Marciano hoort erbij door associatie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee oprechte vraag. Kim en Wanda? Het klinkt hier als een hele groep of mis ik iemand?
Tiano is enorm para durft niet meer te vertrouwen op Jeffquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
KimK, Wanda ... en degenen die er omheen hangen. Kenzy en dat is het wel zo'n beetje. Marciano hoort erbij door associatie.
Alles wat een mens uitspreekt is in zekere zin een aannamequote:
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano is er nog steeds van overtuigd dat Erik de mastermind in de loods is bij de andere groep.
Dombosquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano is er nog steeds van overtuigd dat Erik de mastermind in de loods is bij de andere groep.
Overduidelijk jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dombos
Als hij deduceert weet hij binnen een minuut dat het GJ is
Het is juist GJ, Erik daar heeft GJ een deal mee. Wat een kneus die Marciano.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Kim weer geïrriteerdquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:03 schreef R0T29 het volgende:
KimK over Esther: " jij hebt een geen idee hoe erg ze mij haat hè?
Marciano: "Nou en, jij haat haar toch ook?"
Jawelquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 27 december 2022 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dombos
Als hij deduceert weet hij binnen een minuut dat het GJ is
[/quote
Ze horen en zien daar niet wat wij als streamers horen en zien, dus de conclusie is zo vreemd nog niet.
Dat zou wel heel mooi zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die zoemer moet juist nu gaan, niemand is het met elkaar eens, en ze zijn er nog niet over uit. Dat maakt het juist leuk
Heerlijk dat domme geratel. Tiano heeft ene heel plan maar die Wanda en KimK ratelen maar door en willen vooral Esther stemmen, maar als Tiano zegt dat het dom is, omdat het een zwakke speelster is, lullen ze weer mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:54 schreef R0T29 het volgende:
Febo wil het nog even milken denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die zoemer moet juist nu gaan, niemand is het met elkaar eens, en ze zijn er nog niet over uit. Dat maakt het juist leuk
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel dat van GJquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:10 schreef R0T29 het volgende:
Oh heerlijk als dit een eliminatieproef wordt.... er is geen plan
Heb hier gelezen dat er nog amper wat in de pot zitquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:11 schreef freaky40 het volgende:
Verdienopdracht is net geweest, dus fingers crosed.
Lekker belangrijk. Dat pamperen met geld voortdurend moet maar eens klaar zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb hier gelezen dat er nog amper wat in de pot zit
Dat zegt nietsquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:11 schreef freaky40 het volgende:
Verdienopdracht is net geweest, dus fingers crosed.
Zou wel leuk zijn wetende dat ze nog aan het klootviolen warenquote:
Nog 163 euro, da's meer dan genoeg....hup hup elimineren....quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb hier gelezen dat er nog amper wat in de pot zit
Van mij mogen ze het ook omdraaien maar ga daar totaal niet vanuit eigenlijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nog 163 euro, da's meer dan genoeg....hup hup elimineren....
Denk niet dat die nu komt, vermoed eerder een verdien opdrachtquote:
Staan ze allemaal sneaky te seinen met links of rechts en weten ze allemaal niet meer wie ze ermee bedoelen. Heerlijkquote:
Als we nou allemaal denken dat het een eliminatie wordt krijgen we misschien wel gelijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat die nu komt, vermoed eerder een verdien opdracht
We manifesteren het gewoonquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als we nou allemaal denken dat het een eliminatie wordt krijgen we misschien wel gelijk
Die is niet zo moeilijk om te onthouden hèquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Staan ze allemaal sneaky te seinen met links of rechts en weten ze allemaal niet meer wie ze ermee bedoelen. Heerlijk
Wat zou het mooi zijn als de stem zegt, er mogen geen seintjes worden gegevenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Staan ze allemaal sneaky te seinen met links of rechts en weten ze allemaal niet meer wie ze ermee bedoelen. Heerlijk
Met een foto van Jappie erachterquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda ligt weer op haar ivooor kussen
Ssstttttquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:19 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ze hebben eten tot donderdag dus het zal wel een verdienopdracht zijn om het nieuwjaarsweekend door te komen..
ik hoop het ook! beetje vuurquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sssttttt
We gaan voor de eliminatie
Meeste stemmen gelden
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:21 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik hoop het ook! beetje vuur
Inderdaad allemaal met de rug naar het midden van de kring staan. Lezen jullie mee FEBOquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn als de stem zegt, er mogen geen seintjes worden gegeven
Gaat Wendy voor manager dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:21 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda zegt dat ze gegarandeerd weggaat als Wendy het zal worden
DAN STEM JE TOCH ALS HELE LOODS GODMILJAAR OP WENDY
Ik zie een aantal wel links en rechts door elkaar halen daar, zeker als diegene ook nog tegenover ze staat ...quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is niet zo moeilijk om te onthouden hè![]()
Dat zegt niets.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:29 schreef Hoempah het volgende:
Het duurt wel lang, dus lekker een verdienopdrachtje.
Ik zie niks? 😅quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:27 schreef Aggie46 het volgende:
IVOOOR Kijk ff goed: foto van Jappie hangt bij het bed van Wanda
[ afbeelding ]
Daar hebben ze ook zoveel ervaring mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is stil in de loods zegt Marciano : 'Meestal als er weinig geluid wordt gemaakt is het eliminatie'
Letterlijk zekerquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:31 schreef greysbones het volgende:
Isaak gaat na zijn managerschap met een spiegel lopen
Altijd al gezegd want het is een nepkliekje van zogenaamde vriendinnen met bovendien het tactisch inzicht van een nijlpaardquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
K3 vertrouwd elkaar ook voor geen meter
meer keuzes zijn er nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:33 schreef Loveable het volgende:
Ze moeten straks een verdienopdracht doen of toch stiekem eliminatie ?q
K3 is nog maar K1,5 toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
K3 vertrouwd elkaar ook voor geen meter
Even m'n loep erbij pakken.quote:
Twee leden nogquote:
Hij gaat iedereen die een grote mond heeft een spiegel voor houdenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Toch gewoon een animatie foto?
Nee, Dat is een foto van Jappie op zijn ijsspeedway motor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Toch gewoon een animatie foto?
Het is bijna engquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:34 schreef puzziepie het volgende:
Isaac:'We hebben een beetje geslapen maar we zijn weer wakker'
Isaac wil over de schapen heen .... iedereen z'n voorkeuren.... maar dit.....quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
Isaak weer met zijn. Schapen
Dat mensen hier naar luisteren zeg
Grapjasquote:
800%! 800%! 800%!quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:34 schreef Hoempah het volgende:
Ik heb even een verscherp tooltje gebruikt voor jullie.
[ afbeelding ]
Hij kan het ook allenquote:
Hoop wel een pittig spel of een die lang duurtquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:36 schreef Flow3r het volgende:
Duurt veel te lang voor een eliminatie, ze zijn vast een of ander spel aan het opbouwen
Bij Jeff duurde het ook erg langquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:36 schreef Flow3r het volgende:
Duurt veel te lang voor een eliminatie, ze zijn vast een of ander spel aan het opbouwen
Shoarma op het menuquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Isaac wil over de schapen heen .... iedereen z'n voorkeuren.... maar dit.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |