Ja dat laatste valt wel vaker op.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]geweldige houding van Esther, je zou toch haast gaan denken dat ze zelf helemaal niets aan haar rug mankeert.....
'Blauwe pillen van de Etos'quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
fijn zo'n aziatische prive masseuse, het liefst zou ze ook een happy ending geven, maar dan moeten er ook weer blauwe pillen komen
quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:47 schreef Kakadylo het volgende:
Dit gaat over de managersverkiezing joh
Is dat nu al?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:47 schreef Kakadylo het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:47 schreef Kakadylo het volgende:
De vorige keer ging dit ook zo en niet voor niets werden Ciano en Kenzy in beeld gebrachtquote:
Nou dat was het dan weer voor wat betreft ons vermaakquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De vorige keer ging dit ook zo en niet voor niets werden Ciano en Kenzy in beeld gebracht
Volgende week woensdag loopt zijn termijn af dus een eliminatie zou nog kunnenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo geen eliminatie in Isaac's periode
De week duurt nog even.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Flow3r het volgende:
Eliminatie komt deze week en waarschijnlijk tegen het weekendquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Flow3r het volgende:
Kan nogquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Flow3r het volgende:
Kan nog komen hij is het nog we een paar dagenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Flow3r het volgende:
Waarom niet na het weekend?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eliminatie komt deze week en waarschijnlijk tegen het weekend
dus dat. Het is een spraakmakende periode door hem geweestquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Was-beer het volgende:
Voor mijn gevoel is Isaac net 3 dagen manager
Nou...quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus dat. Het is een spraakmakende periode door hem geweest
Of:quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:51 schreef ledn81 het volgende:
Ik weet een leuke slogan voor Kenzi : "Groenten JEEEEJ"
100%, dat sws, dat zeg ik etcquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niet echt spraakmakendquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
WHAHAquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:52 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Of:
"Ik ga voor de schijf van vijf
kijk maar naar mijn lijf"
Marciano wil de volgende worden en dacht Kenzyquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:53 schreef Ebinas het volgende:
Zou heel fijn zijn Isaac mgr af.
Hoop dat hij zijn grote, nietszeggende, smoel dan weer minder inzet.
Ik denk dat de Febo al heeft besloten dat het Kenzy gaat wordenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano wil de volgende worden en dacht Kenzy
Inschattende gaat het dan Marciano worden.
IK weet niet wat de FEBO denkt of wil.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Febo al heeft besloten dat het Kenzy gaat worden
Moet weer een vrouw worden. Marciano heeft teveel praatjes.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Maar wie wordt dan de tegensukkel, nog een keer Zoowie valt opquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Er gebeurd niet echt veel deze dagen.quote:
Isaac had het net over een eliminatie die nog gaat komen ... het wachten is op wanneerquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gebeurd niet echt veel deze dagen.
Maar wat niet is kan nog komen.
Daarstraks zei hij dat hij dacht dat het vrijdag was even later zei JW hetzelfde op een andere plaats.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac had het net over een eliminatie die nog gaat komen ... het wachten is op wanneer
Leuke dag om iemand te eliminerenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarstraks zei hij dat hij dacht dat het vrijdag was even later zei JW hetzelfde op een andere plaats.
Net voor oud en nieuw weer thuis, mooie tijd tochquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuke dag om iemand te elimineren
Mijn verjaardagquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net voor oud en nieuw weer thuis, mooie tijd toch
Kenzy Kenauquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:51 schreef ledn81 het volgende:
Ik weet een leuke slogan voor Kenzi : "Groenten JEEEEJ"
Lijkt me sterk, Dzeedie is net weg, als ze de nominaties in gelijk tred houden met de weglopers stopt de Show maanden eerderquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac had het net over een eliminatie die nog gaat komen ... het wachten is op wanneer
Ja leuk vooruitzichtquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Dzeedie is net weg, als ze de nominaties in gelijk tred houden met de weglopers stopt de Show maanden eerder
In de komende dagen komt er een eliminatiequote:Op dinsdag 27 december 2022 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Dzeedie is net weg, als ze de nominaties in gelijk tred houden met de weglopers stopt de Show maanden eerder
Kan ook makkelijk toch nog 9 maanden te gaan dus dat zijn er dan 18 die nog moeten vertrekkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de komende dagen komt er een eliminatie
Vanaf januari zoals ik het zie zelfs twee per maand
er moet nog een eliminatie komen tijdens de managerperiode van isaac. Manager is immuun en als er geen eliminatie komt, zou die immuniteit van Isaac voor nop zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een kwestie van een heel simpel rekensommetje maken jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk toch nog 9 maanden te gaan dus dat zijn er dan 18 die nog moeten vertrekken
Ik neem aan dat ze de finale niet met veel man gaan doen.
En op de andere stream...een zachtjes neuriënde JWquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Wat een saaiheid, pathetisch sporten.
Ik hoop wel dat als het tot een paring komt, Esther hem na afloop opeetquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Esther en JW kun je vergelijken met dieren. Het wijfje probeert het mannetje te versieren en te imponeren, maar het mannetje blijft koppig.
Maak een gym.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als het aan mij ligt halen ze al die sportapparatuur uit de loods
Misschien wil ze een manege openen als ze manager is en is ze alvast aan het oefenen met dr stomme gehinnikquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:12 schreef R0T29 het volgende:
Welke stream je ook kiest...die irritante lach van Kenzy hoor je overal bovenuit
Ook niet, gewoon alles weg. Veel te luxe en vind het vreselijk naar te kijken, gelukkig heeft Mattin zijn shirt nog aanquote:
Excl. de nog te komen weglopers ja.. anders veranderd dat plaatje drastischquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een kwestie van een heel simpel rekensommetje maken ja
Zodra K3 dat weet gelijk weer hun waffels open natuurlijkquote:
De jaloezie en de kift kan weer beginnen vanuit dat clubje.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zodra K3 dat weet gelijk weer hun waffels open natuurlijk
Die zullen wel met een hele foute slogan voor Wendy komen. "Crackhoer op verkziezingstour"quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De jaloezie en de kift kan weer beginnen vanuit dat clubje.
Beetje voorspelbaar iddquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:30 schreef woxxel het volgende:
ah , dus maciano wordt de manager van januari, precies zoals ik dacht. de 4 mannetjes die alle touwtjes in handen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |