Hapjes he.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De laatste van het jaar![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Oliebollen en appelflappen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bruin brood, achterham.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook pizzaquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idd. Vind dat zelf een beetje krenterig.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
Oliebollen zonder krenten zijn geen oliebollen
Sluit gewoon af met kbr maat. (Laten we wel wezen, het zou een tegenvaller zijn als we dat niet zouden doenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En twee kapsalons natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sluit gewoon af met kbr maat. (Laten we wel wezen, het zou een tegenvaller zijn als we dat niet zouden doen)
Jij en de rest ook de beste wensen!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Allemaal alvast een fijne jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar!
Oktober 60 geworden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand heeft je genomineerd. Daarom was ik benieuwd naar je leeftijd.
Wat vind jij als expert van Zegers?quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik wens iedereen hier een fijne jaarwisseling behalve de users die mij het afgelopen jaar hebben beledigd ik hoop dat jullie branden in de hel
Jullie weten wie jullie zijn
Er maakt zich een heel warm gevoel meester over mij, na het lezen van dat warme woord 'vriend'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |