Abo opzeggen en bitcoin kopenquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben al een maand of 3 niet geweest
#viesdik
Light weight baby, nothing but a peanut!quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:37 schreef Oriente het volgende:
Nog even één keer de schijven door het dak gegooid dit jaar
Heb je geen discipline?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben al een maand of 3 niet geweest
#viesdik
Geen @MOD te vindenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De paus is kapot topic loopt uit de hand in nws. Ter info.
Het is toch veel te heet daar om te bewegen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij vertikt het om voor dat bedrag af en toe een uurtje over het veld te strompelen?
@onlogisch was het eindelijk een keer prijs voor je?quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De paus is kapot topic loopt uit de hand in nws. Ter info.
Natuurlijk niet maat.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:onlogisch was het eindelijk een keer prijs voor je?
Met dit weer zeker nauwelijks een rij.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:41 schreef Coco het volgende:
Ik heb zojuist verse oliebollen gehaald (met krenten).
Kleine rij ja, maar de krentebollen moesten ze bijbakken, die waren op. Dus moest wachten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met dit weer zeker nauwelijks een rij.
Ik heb ook altijd die met krenten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Kleine rij ja, maar de krentebollen moesten ze bijbakken, die waren op. Dus moest wachten.
Mokerwarm weer ja, alleen een straffe wind.
Hapjes he.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De laatste van het jaar![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Oliebollen en appelflappen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bruin brood, achterham.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook pizzaquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idd. Vind dat zelf een beetje krenterig.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
Oliebollen zonder krenten zijn geen oliebollen
Sluit gewoon af met kbr maat. (Laten we wel wezen, het zou een tegenvaller zijn als we dat niet zouden doenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En twee kapsalons natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sluit gewoon af met kbr maat. (Laten we wel wezen, het zou een tegenvaller zijn als we dat niet zouden doen)
Jij en de rest ook de beste wensen!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Allemaal alvast een fijne jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |