ZIet er mooi uit, zelfs Berend is netjesquote:
Zonder ragout broodjes?quote:
Iedereen heeft en er zit nog een beetje in de pan zegt Janetquote:
Wat is dit onaardig zeg…quote:Op zondag 25 december 2022 11:06 schreef D. het volgende: [..] Ik denk dat ze genoeg zelfkennis heeft en weet dat ze het niet kan
![]()
Ze moet niets, hij gaf haar alleen wat voorbeelden,quote:Op zondag 25 december 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet Mexx perse gaan studeren?
Niet iedereen hoeft eenzelfde pad te volgen..
Ze moet niks. Martin raadde dat haar aan als ze meer wil verdienen. Mexx zei dat alles zo duur is. Martin zei dat het komt omdat ze 22 is en nog een relatief laag salaris heeft. Dat dat naar mate je ouder wordt en promotie maakt of groeit in je werk, dat meer kan worden. En als je dat een handje wil helpen ze zou kunnen studeren.quote:Op zondag 25 december 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet Mexx perse gaan studeren?
Niet iedereen hoeft eenzelfde pad te volgen..
Komt omdat hij zo afgevallen is.quote:Op zondag 25 december 2022 11:24 schreef spapaars het volgende:
Ze zitten er allemaal netjes bij, en Erik zou zijn pak moeten doneren aan het rijksmuseum.
Vind Martin vaak nogal neer kijken op Mexxquote:Op zondag 25 december 2022 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moet niets, hij gaf haar alleen wat voorbeelden,
Omdat ze klaagde over dat ze 1300 verdiende en 1000 euro huur betaalde.
Hij vertelde haar als ze niet verder zou gaan leren ze nooit verder zou komen met haar inkomen.
Hij legde haar netjes dingen uit
Dat deed hij dit keer absoluut nietquote:Op zondag 25 december 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Martin vaak nogal neer kijken op Mexx
Want hij heeft Uni
Ze kan ook gewoon blijven werken en zorgen dat ze via werk meer diploma’s haalt
My badquote:Op zondag 25 december 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat deed hij dit keer absoluut niet
Nee joh, ik sta er ook van te kijken. Maar als hij dan eens een keer wat normaals zegt en iets zegt wat een ander helpt, dan wil ik hem ook wel gunnen dat dit dan ook zo blijft.quote:
Probleem met Matin is dat hij af en toe best goed advies heeftquote:Op zondag 25 december 2022 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee joh, ik sta er ook van te kijken. Maar als hij dan eens een keer wat normaals zegt en iets zegt wat een ander helpt, dan wil ik hem ook wel gunnen dat dit dan ook zo blijft.![]()
Maar misschien heeft hij z’n nare masker even een minuut of 5 laten vallen.
Hij was echt niet neerbuigend nu. Hij zei ook dat ze niets moest maar dat niet alles vanzelf kwam aanwaaien.quote:Op zondag 25 december 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want hij heeft Uni
Coupe ananasquote:Op zondag 25 december 2022 11:29 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel een haarstukje op z'n kop.
[ afbeelding ]
Staat vast achter bij de FEBOquote:Op zondag 25 december 2022 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Ze zitten er wel mee dat Gall en Gall nog niet geweest is.
Ik vermoed dat die vandaag ook echt niet bezorgen.
Ik vond het nogal aanmatigend en een behoorlijke dooddoener. Ik heb dan echt zo iets van wie ben jij dan wel? Jan Pipo de Clown..quote:Op zondag 25 december 2022 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was echt niet neerbuigend nu. Hij zei ook dat ze niets moest maar dat niet alles vanzelf kwam aanwaaien.
Hij ziet er wel netjes uitquote:Op zondag 25 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
Berend ook zijn nieuwe trui aan
Had ook nog wel 2 maten kleiner gekund
Baard erafquote:
Vind het echt wel meevallen eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 december 2022 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vond het nogal aanmatigend en een behoorlijke dooddoener. Ik heb dan echt zo iets van wie ben jij dan wel? Jan Pipo de Clown..
JAA / Tegeltjes topicquote:
Top! En ruimte voor nog meerquote:
Met een mouw extra kwam ze boven de 100 euro uitquote:Op zondag 25 december 2022 11:40 schreef Charmian het volgende:
waarom heeft babs een mouw afgeknipt?
De meeste zien er heel mooi uitquote:Op zondag 25 december 2022 11:47 schreef Ireth het volgende:
Wat zien Janet en Moraima er mooi en feestelijk uit!
Check de TT.quote:Op zondag 25 december 2022 11:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik vroeg het me al eerder af, maar zijn dat nou plastic bekertjes waar ze sap en siroop uit drinken?
Dus toch, slecht zeg, daar mogen ze ook weleens een stokje voor steken.quote:
Inherent aan werken in de horeca.quote:Op zondag 25 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend vertelt aan Mirthe dat hij altijd werk tijdens de kerst .. 23 december t/m 3 januari vol door.
Mirthe is enigszins geschokt.
Tsja.quote:Op zondag 25 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend vertelt aan Mirthe dat hij altijd werk tijdens de kerst .. 23 december t/m 3 januari vol door.
Mirthe is enigszins geschokt.
Eigenlijk kun je jeff en isaac niet eens meer serieus nemen. Die voeren een (slecht) toneelstukje op de laatste dagen.quote:Op zondag 25 december 2022 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac en Jeff praten buiten over Sas. Sas was bij Isaac op kantoor gekomen om te complotten zo te horen.
Vind het wel vermakelijkquote:Op zondag 25 december 2022 12:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je jeff en isaac niet eens meer serieus nemen. Die voeren een (slecht) toneelstukje op de laatste dagen.
Hilarischquote:Op zondag 25 december 2022 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx dr familie gooit zout in het drinken van elkaar in een restaurant. Mexx haar vader laat harde scheten in een restaurant. Verteld ze grappend.
Nou.![]()
classy
Dat dusquote:Op zondag 25 december 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want hij heeft Uni
Bij McDonald's zekerquote:Op zondag 25 december 2022 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx dr familie gooit zout in het drinken van elkaar in een restaurant. Mexx haar vader laat harde scheten in een restaurant. Verteld ze grappend.
Nou.![]()
classy
Als ze zich maar stil houdtquote:Op zondag 25 december 2022 12:20 schreef mootie het volgende:
Ik vind KimK toch wel een hele mooie meid, zeker als ze zoals nu zo’n zachte uitdrukking heeft.
Zo'n irritante luidruchtige groep gasten die tot last zijn voor het hele restaurant.quote:Op zondag 25 december 2022 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
Nou.![]()
classy
quote:Op zondag 25 december 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Als je echt iemand zoekt die 9 tot 5 doet, en alle tijd van de wereld heeft. Ik weet niet of ik dat altijd heb ... ik wil wel altijd klimmen.
Dat hebben er wel meer daar.quote:Op zondag 25 december 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel knap eigenlijk. 's Ochtends als ze opstaat gaat Wanda aan, en ze houdt niet meer op met praten.
Naja, een boterham met sandwichspread,sla, komkommer en tomaatquote:Op zondag 25 december 2022 12:30 schreef Dotteke het volgende:
Wat een vreet festijn, ragout dan een wrap en nu iets met brood
Net babbelettequote:Op zondag 25 december 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel knap eigenlijk. 's Ochtends als ze opstaat gaat Wanda aan, en ze houdt niet meer op met praten.
Daarvoor een wrap en daarvoor een bord ragout met broodquote:Op zondag 25 december 2022 12:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Naja, een boterham met sandwichspread,sla, komkommer en tomaat
Zo te horen een aantal daar ook nietquote:Op zondag 25 december 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarvoor een wrap en daarvoor een bord ragout met brood
IK zou het niet op kunnen allemaal
Een geluk voor de grote etersquote:Op zondag 25 december 2022 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo te horen een aantal daar ook niet
dat valt toch wel mee?quote:Op zondag 25 december 2022 12:30 schreef Dotteke het volgende:
Wat een vreet festijn, ragout dan een wrap en nu iets met brood
Voor waar geen geld is best veel.quote:Op zondag 25 december 2022 12:38 schreef Verida het volgende:
d
[..]
dat valt toch wel mee?
het zijn kleine porties en het is tenslotte de kerst brunch.
het is niet alsof ze met geld hebben gesmeten. Ze hebben met heel weinig middelen toch iets lekkers klaar kunnen maken.quote:Op zondag 25 december 2022 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor waar geen geld is best veel.
Ik zelf zou het niet op kunnen ik zou al genoeg hebben aan ragout met brood.
Best wel apart als je dat over jezelf zegt maar tegelijk wel weer heel erg eerlijkquote:Op zondag 25 december 2022 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Volgend jaar maar eens zien, of we elkaar dan nog kunnen uitslaan, of elkaar de hersenen hebben ingeslagen.
KimD : Valt weinig in te slaan bij mij...
Uit 2007quote:Op zondag 25 december 2022 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Erik heeft zijn kostuum uit de 70's weer aan...
Als ze eenmaal vastheeft laat ze niet los meer ookquote:Op zondag 25 december 2022 12:55 schreef Clasientje het volgende:
Je ziet aan Jeffrey zijn kop dat hij het niet leuk vind dat Kim steeds aan hem hangt.
Slinger zojuist even kort die stream aan maar daar zijn ze gewoon aan het zoenen hoorquote:Op zondag 25 december 2022 12:52 schreef Judiwi het volgende:
Jeff vindt die Kim gewoon vermoeiend lol
Meeste mensen die ik ken en kerst haten hebben nare herinneringen aan kerst of missen mensen…quote:Op zondag 25 december 2022 12:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze haat kerst . En verder ook bijna alles.
Ja hèquote:Op zondag 25 december 2022 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat ziet die huis van Kim er erg uit vandaag, sneu hoor
Hij zit gewoon te klieren( nonchalant ) en ondertussen doen ze lief.quote:Op zondag 25 december 2022 13:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Slinger zojuist even kort die stream aan maar daar zijn ze gewoon aan het zoenen hoor
Hoop dat ie kuur snel aanslaat, maar van wat ik las moet ze het echt maanden gebruikenquote:Op zondag 25 december 2022 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat ziet die huis van Kim er erg uit vandaag, sneu hoor
Lijkt mij verschrikkelijk om dat te hebben het is ook gewoon helemaal vurigquote:
Gescheiden ouders vertelde ze gisteren.quote:Op zondag 25 december 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meeste mensen die ik ken en kerst haten hebben nare herinneringen aan kerst of missen mensen…
Of er speelt wat anders, bijvoorbeeld dat ze kerst wel leuk willen vinden maar het nooit leuk is. Zeker wanneer je op een leeftijd bent dat je zelf weinig invloed hebt nog.
Zou dat bij haar ook zo zijn?
Ja, en geen fijn goedje ookquote:Op zondag 25 december 2022 13:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoop dat ie kuur snel aanslaat, maar van wat ik las moet ze het echt maanden gebruiken
10 maanden.quote:Op zondag 25 december 2022 13:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoop dat ie kuur snel aanslaat, maar van wat ik las moet ze het echt maanden gebruiken
Jeffquote:Op zondag 25 december 2022 13:07 schreef Sestra666 het volgende:
Bij wie leggen ze bh's en string op t bed om te dollen
Ze zal vanaf nu wel geen illegale middelen meer inspuiten, hoop ik.quote:Op zondag 25 december 2022 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij verschrikkelijk om dat te hebben het is ook gewoon helemaal vurig
O, wist niet dat ze dat deed. Maar snap wel dat ze alles aangrijpt om er vanaf te komen.quote:Op zondag 25 december 2022 13:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zal vanaf nu wel geen illegale middelen meer inspuiten, hoop ik.
Ze heeft die huid door het inspuiten van illegale bruiningsinjecties.quote:Op zondag 25 december 2022 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wist niet dat ze dat deed. Maar snap wel dat ze alles aangrijpt om er vanaf te komen.
O jee, dan neem ik aan dat ze zich zelf wel voor de kop kan slaan.quote:Op zondag 25 december 2022 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft die huid door het inspuiten van illegale bruiningsinjecties.
Omdat ze aan tafel aan het ouweheren waren over iets ( geen idee wat )quote:Op zondag 25 december 2022 13:24 schreef engine het volgende:
Waarom wordt Jeff zijn bed vol bh's gelegd?
Wel door de twee lekkerste chickies in de loods dus Jeff boft maarquote:Op zondag 25 december 2022 13:24 schreef engine het volgende:
Waarom wordt Jeff zijn bed vol bh's gelegd?
Melatonan.quote:Op zondag 25 december 2022 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dan neem ik aan dat ze zich zelf wel voor de kop kan slaan.
Dacht dat het acne was
'Ga er verantwoordelijk mee om...'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Gisteren eentje op gegaanquote:
5 dan.quote:
Correctquote:
Had niet anders van hem verwacht.quote:Op zondag 25 december 2022 13:45 schreef engine het volgende:
Jeff wil gewoon zoveel mogelijk op tafel. Keertje lekker door tanken.
Ja echt he, instant humeurwissel was hetquote:Op zondag 25 december 2022 13:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Drank en peuken dus Jeff voelt zich weer Sjef
Had niet anders verwacht maar grappig blijft het welquote:Op zondag 25 december 2022 13:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, instant humeurwissel was het
quote:Op zondag 25 december 2022 13:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Ga er verantwoordelijk mee om...'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net zoals Jeff toen ie manager was, twee glazen per dag.
![]()
Grappig was het zeker en ik ben benieuwd straks wie het eerste dronken gaat zijn.quote:Op zondag 25 december 2022 13:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht maar grappig blijft het wel
Het volgooien van Wanda heeft de voorkeurquote:Op zondag 25 december 2022 13:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Grappig was het zeker en ik ben benieuwd straks wie het eerste dronken gaat zijn.
Vind het alle drie nietsquote:Op zondag 25 december 2022 13:48 schreef schizolientje het volgende:
Vraag me af waarom al die drank sociaal geaccepteerd is en blowtjes of wat pilletjes niet
Dan kunnen ze nog bij bestellen als er nog een verdien opdracht komtquote:Op zondag 25 december 2022 13:45 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ze gaan toch niet alles vandaag opzuipen, ook voor morgen en oud en nieuw.
ik ook niet vergeet t roken nog er bij te zetten Maar over de alcohol zeurt niemand en dat bedoel ik eigenlijkquote:
En dan heeft ze geen grenzen meer en kan ze niet meer goed nadenken en dan hallo Jasperquote:Op zondag 25 december 2022 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het volgooien van Wanda heeft de voorkeur
Als ze het maar hebben, streams worden veel leuker dan voor ons. Vind ik.quote:Op zondag 25 december 2022 13:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nog bij bestellen als er nog een verdien opdracht komt
Was toch minimaal 3 flessen p/dagquote:Op zondag 25 december 2022 13:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]net zoals Jeff toen ie manager was, twee glazen per dag.
Klopt valt mij ook vaak op ,ook op tv bij talkshows wordt er gewoon alcohol gedronken net als roken jaren terugquote:Op zondag 25 december 2022 13:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik ook niet vergeet t roken nog er bij te zetten Maar over de alcohol zeurt niemand en dat bedoel ik eigenlijk
Dat hebben ze niet uit de huishoudpot die drank dat komt van die gewonnen cadeau kaart van 1000 euro volgens mijquote:Op zondag 25 december 2022 13:52 schreef Verida het volgende:
Ik zou me toch flink genaaid voelen als ik het team was wat voor deze 1 kerstdag een heel dag eten heb moeten verzinnen op een heel schamel budget, ik geloof dat er 150 euro uit was getrokken door de geweldige isaac.
en dan wordt er even voor flink wat geld drank bezorgd nu.
En daarmee heb je het nog naar beneden afgerond ookquote:Op zondag 25 december 2022 13:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]net zoals Jeff toen ie manager was, twee glazen per dag.
Van die gewonnen Primera kaart, kregen ze toch allemaal ¤¤ 25 om te besteden?quote:Op zondag 25 december 2022 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet uit de huishoudpot die drank dat komt van die gewonnen cadeau kaart van 1000 euro volgens mij
Drank was van een Gal en Gal-bon. Er was niet genoeg geld in de pot. Maar de verhouding is wel raar ja.quote:Op zondag 25 december 2022 13:52 schreef Verida het volgende:
Ik zou me toch flink genaaid voelen als ik het team was wat voor deze 1 kerstdag een heel dag eten heb moeten verzinnen op een heel schamel budget, ik geloof dat er 150 euro uit was getrokken door de geweldige isaac.
Ja ,maar was eerst meer, dat hebben ze minder gemaakt om drank voor de feestdagen voor te kopen.quote:Op zondag 25 december 2022 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van die gewonnen Primera kaart, kregen ze toch allemaal ¤¤ 25 om te besteden?
Je kan ook overdrijven ja want met een paar wijntjes en bier kom je al een heel eind en zo krijg je dus een zuiporgyquote:Op zondag 25 december 2022 13:52 schreef Verida het volgende:
Mooie beelden incommingquote:Op zondag 25 december 2022 13:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Drank was van een Gal en Gal-bon. Er was niet genoeg geld in de pot. Maar de verhouding is wel raar ja.
En die mix drankjes zal wel super snel gaan als ze het zo uit de hand gaan gieten.
Drama's upcomming
waar overdrijf ik nu?quote:Op zondag 25 december 2022 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven ja want met een paar wijntjes en bier kom je al een heel eind en zo krijg je dus een zuiporgy
Volgens mij komen die kratten bier wel uit de huishoudpot. Maar weet dat niet zekerquote:Op zondag 25 december 2022 14:01 schreef Verida het volgende:
[..]
waar overdrijf ik nu?
ik zeg dat ik me genaaid zou voelen, heel weinig budget, heel krenterig en dan nu kratten vol met drank.
quote:Op zondag 25 december 2022 14:02 schreef Kakadylo het volgende:
Juist op dit soort momenten moet je bewust een stap achteruit doen en observeren/opslaan ipv erin mee gezogen te worden
Volgens mij bedoelt Kaka dat ze daar overdrijven met die kratten vol drankquote:Op zondag 25 december 2022 14:01 schreef Verida het volgende:
[..]
waar overdrijf ik nu?
ik zeg dat ik me genaaid zou voelen, heel weinig budget, heel krenterig en dan nu kratten vol met drank.
Doel niet op jou dus eerst beter lezen voordat je je meteen aangevallen voeltquote:Op zondag 25 december 2022 14:01 schreef Verida het volgende:
[..]
waar overdrijf ik nu?
Plus het feit dat we nu al weten dat er gedonder van komt.quote:Op zondag 25 december 2022 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Kaka dat ze daar overdrijven met die kratten vol drank
Snap je het niet of wil je het niet snappen? Heb het helemaal niet over jou dus relax eens joh!quote:
Bep is er ook van overtuigd dat hij bij de kijkers bekend staat als de lolbroek.quote:Op zondag 25 december 2022 14:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat GJ zichzelf heel grappig vind met zijn twee verschillende sokken.
Kan maar neequote:Op zondag 25 december 2022 14:15 schreef Sestra666 het volgende:
zouden babbel en gj een setje kunnen worden
Weet ik ook wel maar zo noem ik dat voor het gemak evenquote:Op zondag 25 december 2022 14:15 schreef mootie het volgende:
En in de derde persoon praten is iets anders.
Dit slaat werkelijk nergens opquote:Op zondag 25 december 2022 14:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet ik ook wel maar zo noem ik dat voor het gemak even
Jij begrijpt toch niet hoe ik denk dus ga dat hier ook niet uitleggenquote:
Je haalt de woorden uit mijn toetsenbord: het lijkt inderdaad op een sjoelbakquote:Op zondag 25 december 2022 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zijn ze aan het maken, het lijkt wel of ze sjoelschijven zagen en van de tafel een sjoelplank willen maken
Ik ben ook trots op hem.quote:Op zondag 25 december 2022 14:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Die heeft Erik toch maar gaaf gemaakt
Oh ik zie haar al zitten geloof ikquote:Op zondag 25 december 2022 15:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Staat Eunice nu nog steeds vastgeniet in haar tutu het managerskantoor?
Met alle respect maar ze gedraagt zich ook gewoon heel erg dom maar gelukkig lacht ze meequote:Op zondag 25 december 2022 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ze lachen Kim gewoon uit. Beetje flauw
Nou dat ze haar niet kent wil toch niet zeggen dat ze dom isquote:Op zondag 25 december 2022 15:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met alle respect maar ze gedraagt zich ook gewoon heel erg dom maar gelukkig lacht ze mee
Het gaat meer om alles eromheen dus wat je zegt/denkt en de vragen of opmerkingen die je in dit geval dan steltquote:Op zondag 25 december 2022 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat ze haar niet kent wil toch niet zeggen dat ze dom is
quote:Op zondag 25 december 2022 16:10 schreef engine het volgende:
Wat is dat trouwens op die cakejes? Jam en slagroom
Je mag nog blij zijn dat zij Socrates kreeg want bij Mexx hadden ze dan meteen het avondmaal kunnen schrappenquote:Op zondag 25 december 2022 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda faalt, en ze had nog al zo’n grote mond
quote:Op zondag 25 december 2022 16:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]![]()
Het kannie op.
(Nou ja...het gaat wel op)
Jij ook fijne dagen
Ik had mij verheugd op dronken mensenquote:
Eigenlijk wist ze de naam niet eens : So ehhhhh....cra.......tesquote:Op zondag 25 december 2022 16:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je mag nog blij zijn dat zij Socrates kreeg want bij Mexx hadden ze dan meteen het avondmaal kunnen schrappen
Het moest voorgezegd worden inderdaad en zelfs daarna wist ze het nog nietquote:Op zondag 25 december 2022 16:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ze de naam niet eens : So ehhhhh....cra.......tes
Niet waar... eerst een ander...quote:Op zondag 25 december 2022 16:15 schreef Dotteke het volgende:
En wie staat er weer in de keuken cake naar binnen te schuiven........ Juist Jeff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |