ZIet er mooi uit, zelfs Berend is netjesquote:
Zonder ragout broodjes?quote:
Iedereen heeft en er zit nog een beetje in de pan zegt Janetquote:
Wat is dit onaardig zeg…quote:Op zondag 25 december 2022 11:06 schreef D. het volgende: [..] Ik denk dat ze genoeg zelfkennis heeft en weet dat ze het niet kan
![]()
Ze moet niets, hij gaf haar alleen wat voorbeelden,quote:Op zondag 25 december 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet Mexx perse gaan studeren?
Niet iedereen hoeft eenzelfde pad te volgen..
Ze moet niks. Martin raadde dat haar aan als ze meer wil verdienen. Mexx zei dat alles zo duur is. Martin zei dat het komt omdat ze 22 is en nog een relatief laag salaris heeft. Dat dat naar mate je ouder wordt en promotie maakt of groeit in je werk, dat meer kan worden. En als je dat een handje wil helpen ze zou kunnen studeren.quote:Op zondag 25 december 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet Mexx perse gaan studeren?
Niet iedereen hoeft eenzelfde pad te volgen..
Komt omdat hij zo afgevallen is.quote:Op zondag 25 december 2022 11:24 schreef spapaars het volgende:
Ze zitten er allemaal netjes bij, en Erik zou zijn pak moeten doneren aan het rijksmuseum.
Vind Martin vaak nogal neer kijken op Mexxquote:Op zondag 25 december 2022 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moet niets, hij gaf haar alleen wat voorbeelden,
Omdat ze klaagde over dat ze 1300 verdiende en 1000 euro huur betaalde.
Hij vertelde haar als ze niet verder zou gaan leren ze nooit verder zou komen met haar inkomen.
Hij legde haar netjes dingen uit
Dat deed hij dit keer absoluut nietquote:Op zondag 25 december 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Martin vaak nogal neer kijken op Mexx
Want hij heeft Uni
Ze kan ook gewoon blijven werken en zorgen dat ze via werk meer diploma’s haalt
My badquote:Op zondag 25 december 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat deed hij dit keer absoluut niet
Nee joh, ik sta er ook van te kijken. Maar als hij dan eens een keer wat normaals zegt en iets zegt wat een ander helpt, dan wil ik hem ook wel gunnen dat dit dan ook zo blijft.quote:
Probleem met Matin is dat hij af en toe best goed advies heeftquote:Op zondag 25 december 2022 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee joh, ik sta er ook van te kijken. Maar als hij dan eens een keer wat normaals zegt en iets zegt wat een ander helpt, dan wil ik hem ook wel gunnen dat dit dan ook zo blijft.![]()
Maar misschien heeft hij z’n nare masker even een minuut of 5 laten vallen.
Hij was echt niet neerbuigend nu. Hij zei ook dat ze niets moest maar dat niet alles vanzelf kwam aanwaaien.quote:Op zondag 25 december 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Martin vaak nogal neer kijken op Mexx
Want hij heeft Uni
Ze kan ook gewoon blijven werken en zorgen dat ze via werk meer diploma’s haalt
Coupe ananasquote:Op zondag 25 december 2022 11:29 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel een haarstukje op z'n kop.
[ afbeelding ]
Staat vast achter bij de FEBOquote:Op zondag 25 december 2022 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Ze zitten er wel mee dat Gall en Gall nog niet geweest is.
Ik vermoed dat die vandaag ook echt niet bezorgen.
Ik vond het nogal aanmatigend en een behoorlijke dooddoener. Ik heb dan echt zo iets van wie ben jij dan wel? Jan Pipo de Clown..quote:Op zondag 25 december 2022 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was echt niet neerbuigend nu. Hij zei ook dat ze niets moest maar dat niet alles vanzelf kwam aanwaaien.
Hij ziet er wel netjes uitquote:Op zondag 25 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
Berend ook zijn nieuwe trui aan
Had ook nog wel 2 maten kleiner gekund
Baard erafquote:
Vind het echt wel meevallen eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 december 2022 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vond het nogal aanmatigend en een behoorlijke dooddoener. Ik heb dan echt zo iets van wie ben jij dan wel? Jan Pipo de Clown..
JAA / Tegeltjes topicquote:
Top! En ruimte voor nog meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |