SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ja absoluut, ik had de single.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Dit is best wel een hit geweest, zeker in het uitgaanscircuit…
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Earth & Fire - What Difference Does It Make
Luister eens naar wat meer van deze band, echt goed…quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik leer op R49 nog steeds muziek kennen die ik niet ken
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik leer op R49 nog steeds muziek kennen die ik niet ken
Ja, wat ik van ze gehoord heb, bevalt me zeker.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luister eens naar wat meer van deze band, echt goed…
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:43 schreef DJ11 het volgende:
De stem doet me aan Katie Melua denken.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:49 schreef DJ11 het volgende:
Chris Andrews met ehhh... - To Whom It Concerns
Die is het niet. Dat is meer Vout's genre.quote:
Dit is nog opgenomen met een draaiorgel als enig instrument…quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is ook niet onlangs uitgebracht, zeg maar..
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is nog opgenomen met een draaiorgel als enig instrument…
Ik weet t. Die big stond hier nog op de kermis van de zomer.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is het niet. Dat is meer Vout's genre.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is nog opgenomen met een draaiorgel als enig instrument…
quote:
quote:Op zondag 25 december 2022 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik begreep al niet wat je typte. Ik dacht dat je maar wat op je toetsenbord had zitten rammen.
Dat denk ik wel ja. Behoorlijke aantallen jonge mensen zijn Queen-fan.quote:Op zondag 25 december 2022 00:04 schreef BasEnAad het volgende:
Zouden de nummers van Queen in 2040 ook nog zo vaak beluisterd worden?
Is dat kroepoekje?quote:Op zondag 25 december 2022 00:06 schreef Melting het volgende:
Jullie kennen dit songfestivalliedje toch wel?
Ik heb ze vandaag nog bij de Jan Linders gehaald. Wordt 2e kerstdag weer smullen.quote:
Ga het straks nog even terugluisterenquote:Op zondag 25 december 2022 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Even de mix van Bart Arens bekeken/beluisterd als start van de Top 2000.
Was OK, niet meer dan dat…
Het is mogelijk maar de balans is dan wel helemaal weg (ja, ik heb het net getestquote:Op zondag 25 december 2022 00:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die man heeft z'n voeten bijna op 180 graden staan. Hoe dan?
quote:Op zondag 25 december 2022 00:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is mogelijk maar de balans is dan wel helemaal weg (ja, ik heb het net getest). Vandaar ook dat ze hem vast houdt denk ik.
Ja, lach maar, ik was blij dat er een bank achter me stondquote:
Ik vraag me vaak af hoe tijdloos die muziek is. Muziek uit de jaren 40/50 hoor je nooit meer, maar dat is dan ook geen popmuziek, dus lastig te vergelijken.quote:Op zondag 25 december 2022 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Behoorlijke aantallen jonge mensen zijn Queen-fan.
It's Domino Placedos!quote:Op zondag 25 december 2022 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ken jij Domenico Placebo nog niet…
Nadat Livelink probeerde Placido Domingo tevergeefs te raden hier, is Placebo Domingus (of zo) ontstaan…quote:
Haha!quote:Op zondag 25 december 2022 00:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nadat Livelink probeerde Placido Domingo tevergeefs te raden hier, is Placebo Domingus (of zo) ontstaan…
Zo is er ooit ook een bepaald konijn ontstaan na een DM-scheldpartij van een user richting een Forum Admin.quote:Op zondag 25 december 2022 00:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nadat Livelink probeerde Placido Domingo tevergeefs te raden hier, is Placebo Domingus (of zo) ontstaan…
Fijne kerstdagenquote:Op zondag 25 december 2022 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting, het is mooi geweest voor nu.
Heren, fijne kerstdagen nogmaals!
Fijne dagen.quote:Op zondag 25 december 2022 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Dank je, Mad en ook bijzonder fijne dagen!quote:Op zondag 25 december 2022 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Nu je het zegt...quote:Op zondag 25 december 2022 00:22 schreef BasEnAad het volgende:
Dat bass-lijntje is dezelfde als van Grease
Ja verdomd!quote:Op zondag 25 december 2022 00:22 schreef BasEnAad het volgende:
Dat bass-lijntje is dezelfde als van Grease
Fijne feestdagen pik!quote:Op zondag 25 december 2022 00:21 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2022 00:24 schreef DJ11 het volgende:
Dit stemgeluid krijg je als je Lee Towers en René Froger kruist, geeft mijn stemherkenner aan.
quote:Op zondag 25 december 2022 00:24 schreef DJ11 het volgende:
Dit stemgeluid krijg je als je Lee Towers en René Froger kruist, geeft mijn stemherkenner aan.
En dan weet je ineens welke bril je had moeten kiezen.quote:
quote:Op zondag 25 december 2022 00:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan weet je ineens welke bril je had moeten kiezen.
Nee, dat heb ik dan ook niet beweerd. Ik zei dat Band Aid 2 ook wel te beluisteren is, maar die komt uit 1989. Deze stamt uit de 00s. Band Aid 20 is dit, niet 2.quote:
quote:Op zondag 25 december 2022 00:26 schreef DJ11 het volgende:
Band Aid 20 - Do They (Still) Know It's Christmas?
(Dit is overigens best een oké versie, totdat de plichtmatige rapper erin komt)
Juist niet. Die geeft precies aan waar het probleem ligt.quote:Op zondag 25 december 2022 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De zin 'Tonight thank God it's them instead of you' blijft wat aan de discutabele kant.
Ze hadden dit gedrocht gewoon nooit moeten maken.quote:Op zondag 25 december 2022 00:29 schreef DJ11 het volgende:
Qua instrumentatie / sound vind ik deze uitvoering best oké. Qua zang ook wel. Alleen die rapper verpest het. Dizzy Rascal, geloof ik.
Dat.quote:Op zondag 25 december 2022 00:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hadden dit gedrocht gewoon nooit moeten maken.
Die wil je vast wel met ons delen in je volgende show!quote:Op zondag 25 december 2022 00:32 schreef DJ11 het volgende:
Er blijkt trouwens ook nog een Band Aid 30 te bestaan
Nee, stukje geluisterd, maar dat gaat 'm niet worden. Ik zit nu naar Band Aid 2 te luisteren. Die is nog best wel leuk.quote:Op zondag 25 december 2022 00:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die wil je vast wel met ons delen in je volgende show!
Ik heb deze ook nog geluisterd!quote:Op zondag 25 december 2022 00:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, stukje geluisterd, maar dat gaat 'm niet worden. Ik zit nu naar Band Aid 2 te luisteren. Die is nog best wel leuk.
Ik kan helaas niet beloven dat ik dan alweer thuis ben en in de gelegenheid om in te schakelen.quote:Op zondag 25 december 2022 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Morgenavond van 21:00 tot 22:00 uur:
[ afbeelding ]
Met een gezellige kerstboom erbij uiteraard!
[ afbeelding ]
Ja, deed mij wat Kelly Family-achtig aan.quote:
Denk niet dat je de enige bent op zo'n avond.quote:Op zondag 25 december 2022 00:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet beloven dat ik dan alweer thuis ben en in de gelegenheid om in te schakelen.
Jazeker, dat hoor ik er ook in!quote:Op zondag 25 december 2022 00:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, deed mij wat Kelly Family-achtig aan.
Veel plezier just me. Ik drink mijn koffie op en ga dan nog even aan de slag met de laatste opruimloodjes.quote:Op zondag 25 december 2022 09:31 schreef just me het volgende:
ik ga op weg naar Hilversum, gezellig daar een beetje kerst vieren
![]()
Morgen in de loop van de dag weer terug.
Fijne dag allemaal, geniet ervan
Have fun, geniet ervanquote:Op zondag 25 december 2022 09:31 schreef just me het volgende:
ik ga op weg naar Hilversum, gezellig daar een beetje kerst vieren
![]()
Morgen in de loop van de dag weer terug.
Fijne dag allemaal, geniet ervan
Ah mooi, dat is dus zeer geslaagd verlopen.quote:Op zondag 25 december 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
Zo, iedereen is vertrokken en er is nog eten over. En ook heel veel drank.
Maar het was gezellig. En de ergste rotzooi is opgeruimd, de rest komt morgen wel. Straks luister ik nog even lekker mee met Lucky.
Ich bin dabei! Kan ik weer op mijn cv zettenquote:Op zondag 25 december 2022 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is bijna zo ver! De Radio 49 kerstshow. Top 2000? Há! Pinda's in vergelijking met deze show! Van 21:00 uur tot 22:00 uur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 december 2022 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ich bin dabei! Kan ik weer op mijn cv zetten
quote:Op zondag 25 december 2022 21:06 schreef livelink het volgende:
Heb je zelf een leuke dag gehad, Lucky?
En gewoon een hoes van deze kerstmis-medley zonder zang.quote:Op zondag 25 december 2022 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Was een fijne dag en lekker gegeten ook.
[ afbeelding ]
Was James Last, maar kon zo snel geen stift vinden.quote:Op zondag 25 december 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
En gewoon een hoes van deze kerstmis-medley zonder zang.
Viel wel mee. Ik had tussendoor ook al wel opgeruimd. En heb een keer niet braaf afval gescheiden. Plastic dan wel apart, maar de wegwerpbordjes met etensresten gewoon in de prullenbak.quote:Op zondag 25 december 2022 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was je lang bezig met opruimen, livelink? Zal wel een aardige bende zijn geweest na afloop met zo'n koppel?
Zonder schroom en schuldgevoel.quote:Op zondag 25 december 2022 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ik had tussendoor ook al wel opgeruimd. En heb een keer niet braaf afval gescheiden. Plastic dan wel apart, maar de wegwerpbordjes met etensresten gewoon in de prullenbak.
quote:Op zondag 25 december 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
Wel een beetje schuldgevoel. En ik hoopte ook dat niemand het zag
Stiekem hoop ik altijd een beetje op regen op de dagen voor Oud en Nieuw. Op de dag zelf mogen ze van mij lekker afsteken, maar de dagen ervoor hoeft voor mij niet.quote:Op zondag 25 december 2022 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was ook wel enorm baggerweer vandaag en de komende weken zien er niet veel beter uit. Vuurwerkliefhebbers zullen wel al de bibbers krijgen.
Het valt wel op dat het de laatste jaren een stuk rustiger is met vuurwerk hier in de weken voorafgaand aan oudjaar, maar wat ze aan illegaal spul afsteken heeft nergens meer iets mee te maken. Dat klinkt echt als een bom.quote:Op zondag 25 december 2022 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik altijd een beetje op regen op de dagen voor Oud en Nieuw. Op de dag zelf mogen ze van mij lekker afsteken, maar de dagen ervoor hoeft voor mij niet.
Fixedquote:
Ja, dat is hier ook wel. Maar je wacht gewoon soms op de sirenes na sommige klappen.quote:Op zondag 25 december 2022 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het valt wel op dat het de laatste jaren een stuk rustiger is met vuurwerk hier in de weken voorafgaand aan oudjaar, maar wat ze aan illegaal spul afsteken heeft nergens meer iets mee te maken. Dat klinkt echt als een bom.
Ik schrok straks van weet ik veel wat, maar het is zo stil inderdaad, wel jammer.quote:Op zondag 25 december 2022 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het valt wel op dat het de laatste jaren een stuk rustiger is met vuurwerk hier in de weken voorafgaand aan oudjaar, maar wat ze aan illegaal spul afsteken heeft nergens meer iets mee te maken. Dat klinkt echt als een bom.
Nee, ik doe dit jaar helemaal niks aan kerst.quote:
Je hebt geen problemen met mensen die ruim voor oudjaar vuurwerk afsteken? Nooit bij nagedacht dat er ook mensen zijn die dat wel gezellig kunnen vinden.quote:Op zondag 25 december 2022 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik schrok straks van weet ik veel wat, maar het is zo stil inderdaad, wel jammer.
Normaal begon het in november al.
Mooi toch, alleen wel zielig voor de dieren.quote:Op zondag 25 december 2022 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt geen problemen met mensen die ruim voor oudjaar vuurwerk afsteken? Nooit bij nagedacht dat er ook mensen zijn die dat wel gezellig kunnen vinden.
Siervuurwerk wel, maar dat geknal krijg ik een kunstkop van.quote:Op zondag 25 december 2022 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mooi toch, alleen wel zielig voor de dieren.
quote:Op zondag 25 december 2022 21:36 schreef brother52 het volgende:
Een trui met deze opdruk dus
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 december 2022 21:36 schreef brother52 het volgende:
Een trui met deze opdruk dus
[ afbeelding ]
En heb je nog wel lekker voor jezelf gekookt?quote:Op zondag 25 december 2022 21:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ik doe dit jaar helemaal niks aan kerst.
Al heb ik wel kerstsokken en een kersttrui aan.
Nee, heb gewoon wat thais voor 3 dagen laten bezorgen. Was wel van plan om te koken maar de kerstpuzzel nam wat meer tijd in beslag dan ik dacht (lees: ik was er te fanatiek mee bezig)quote:Op zondag 25 december 2022 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
En heb je nog wel lekker voor jezelf gekookt?
Beukennootjes ook vast wel?quote:Op zondag 25 december 2022 21:39 schreef Rafeiro het volgende:
"Vroeger" bij wijlen oma stonden kastanjebomen in de buurt.
Als jeugdige ik dus bij oma op visite "moest" waren die en de hazelnootjes wel leuk om te zoeken.
Herkenbaar van vroeger. Tegenwoordig begin ik er niet meer aan. Welke kerstpuzzel was het?quote:Op zondag 25 december 2022 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon wat thais voor 3 dagen laten bezorgen. Was wel van plan om te koken maar de kerstpuzzel nam wat meer tijd in beslag dan ik dacht (lees: ik was er te fanatiek mee bezig)
De kerstpuzzel van dr. Denker. Die staat elk jaar in het Nieuwsblad van het Noorden en de Leeuwarder Courant.quote:Op zondag 25 december 2022 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Herkenbaar van vroeger. Tegenwoordig begin ik er niet meer aan. Welke kerstpuzzel was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Die duimpjes? Die zijn gewoon voor luie mensen zoals ik. Even geen zin om te typen en toch laten weten dat ik het een leuke post vond.quote:Op zondag 25 december 2022 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat is dat met die plusjes geven, krijg je dan bonuspunten, of mag je dan een kwartier baggeren in topics waar ze dat normaal gesproken niet toelaten?
quote:Op zondag 25 december 2022 21:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
De kerstpuzzel van dr. Denker. Die staat elk jaar in het Nieuwsblad van het Noorden en de Leeuwarder Courant.Oei, nu ga ik er toch naar kijken, vrees ik. En waarschijnlijk ook weer snel afhaken. Heb je hem opgelost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Lol, varkens schijnen dol te zijn op eikels, maar als je ze zelf eet schijn je het beter te kunnen bakken of zo. Dan is het minder bitter.quote:Op zondag 25 december 2022 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
Ik at ook gewoon eikels toen, walnoten, kastanjes, hazelnoten, vrat alles wel
Vlierbessen ook en pruimen uit de hondenuitlaatplaats, bramen (wel gewassen, want beestjes...) frambozen wilde aardbeien etc.
Zand schuurt de maag zeg maar. Appels uit de bomen, mais die eigenlijk voor veevoer waren...
En dan rennen voor een boze boer met hagel geweer
Maar heb ook voorn gegeten, dat was niet lekker![]()
Vissen of terug of opeten zeg maar. Baars is ook niet mijn ding.
Eikels zijn giftig dacht ik.quote:Op zondag 25 december 2022 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
Ik at ook gewoon eikels toen, walnoten, kastanjes, hazelnoten, vrat alles wel
Vlierbessen ook en pruimen uit de hondenuitlaatplaats, bramen (wel gewassen, want beestjes...) frambozen wilde aardbeien etc.
Zand schuurt de maag zeg maar. Appels uit de bomen, mais die eigenlijk voor veevoer waren...
En dan rennen voor een boze boer met hagel geweer
Maar heb ook voorn gegeten, dat was niet lekker![]()
Vissen of terug of opeten zeg maar. Baars is ook niet mijn ding.
Ja, had hem gisteravond al af maar ben er ook bijna de hele dag mee bezig geweest.quote:Op zondag 25 december 2022 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Oei, nu ga ik er toch naar kijken, vrees ik. En waarschijnlijk ook weer snel afhaken. Heb je hem opgelost?
quote:
Koken in wat water, iets melk, snufje zout en wat peper?quote:Op maandag 26 december 2022 13:14 schreef livelink het volgende:
Huis is bijna weer schoon. En dan ga ik lekker wandelen.
Ondertussen zit ik me bijna ziek te eten aan nootjes. De man van mijn nichtje heeft een notenkraam voor op markten en gaf ons 3 zakken noten. Natuurlijk is daar gisteren al een hoop van gegeten, maar inmiddels is er nog maar een halve zak over![]()
Ook wel grappig; de man van mijn zus is teler en hij nam voor iedereen een mooie savooiekool en uien mee. Dus even een lekker recept voor savooiekool zoeken voor morgen.
Goedemorgen Melting. Ben je vrij deze week?quote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 07:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ben je vrij deze week?
Welk deel van de Ardennen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 07:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En ja, ben vrij tot en met 4 januari.
2,3 en 4 januari ga ik een paar daagjes naar de Ardennen.
Hoop dat het meevalt dan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 07:53 schreef MadMaster het volgende:
Morning!
[..]
Welk deel van de Ardennen?
Ik probeer de komende week alleen standby te hoeven zijn, voor dingen die hopellijk niet gaan gebeuren…
Malmedy, dat oorlogsmuseum buiten de stad met die zigzag gangen boven en beneden?quote:Op dinsdag 27 december 2022 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoop dat het meevalt dan.
Ik ga eigenlijk voor een museum in Malmedy dat op 9 januari definitief sluit.
Rest van de tijd zal ik in/rond Bastenaken/Foy zijn.
Ja, dat museum dat net naast het veld staat waar de Duitsers toen de Amerikanen vermoord hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2022 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Malmedy, dat oorlogsmuseum buiten de stad met die zigzag gangen boven en beneden?
En ik weet nog wel een fijne patattent in Malmedy…
Ow, zonde dat dat museum dicht gaat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat museum dat net naast het veld staat waar de Duitsers toen de Amerikanen vermoord hebben.
Hoewel ik geen patat mag, zijn tips altijd welkom..... misschien zondig ik wel een keer.
Inderdaad. Daarom wilde ik er nog 1 keer naartoe.quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, zonde dat dat museum dicht gaat.
Mooie verzameling en goed geëxposeerd. Ben er 3 keer geweest.
Patattent zal ik even opzoeken, is een frietkot langs de doorgaande weg…
Goedemorgen just me.quote:
Die is nog niet afgelopen, straks komt de hele familie hier om koffie te drinken en te lunchenquote:Op dinsdag 27 december 2022 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Hoe was je Kerst?
Gezellig! Veel plezier alvast.quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:05 schreef just me het volgende:
[..]
Die is nog niet afgelopen, straks komt de hele familie hier om koffie te drinken en te lunchen
Kerstmis bij Merel was fijn en gisteren nog een lekkere wandeling gemaakt
Hoop het voor je mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:06 schreef livelink het volgende:
Malmedy ben ik als kind ook wel eens geweest, maar niet echt actieve herinneringen aan. Verder werk ik deze week gewoon. Hopelijk zo'n lekker rustige week om achterstallig werk weg te werken.
Deze toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom wilde ik er nog 1 keer naartoe.
Zal eens navragen wat ze met de collectie gaan doen, of dat naar een ander museum gaat.
Die inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze toch?
https://www.baugnez44.be/
Die verzameling zal niet verloren gaan, ben benieuwd waar het heen gaat…
Zie openingstijden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees niks van sluiting op hun website.
Jammer…
Gevonden: https://www.baugnez44.be/nl/nieuws.htmquote:Op dinsdag 27 december 2022 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie openingstijden.
En:
https://www.baugnez44.be/nl/nieuws.htm
Als ik er geweest ben, en ik weet meer, laat ik het wel weten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden: https://www.baugnez44.be/nl/nieuws.htm
Geen reden…
zijn jullie weer wat aan het opknappen ?quote:
Symph zegt dat hij weer beter is, maar hij kucht nog aardigquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:55 schreef just me het volgende:
[..]
zijn jullie weer wat aan het opknappen ?
Wat een jokkebrok !quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph zegt dat hij weer beter is, maar hij kucht nog aardig
Zag er goed verzorgd uit, was het genoeg?quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Voor een impressie van ons kerstdiner, zie MadMaster in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31
Volgend jaar wordt het de FeBo...
Tot aan het dessert was het prima te doen, precies goed, daarna zaten we tjokvol…quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zag er goed verzorgd uit, was het genoeg?
Jammer van de sfeer, dat is toch wel een belangrijk onderdeel
Mw. MM werd zaterdag ook snotterig en dat is ze nog wel een beetje, maar gelukkig kon hier alles gewoon door gaan…quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet al dagen met moeite een halve portie en gisteren zelfs helemaal niks, blij dat ik niet veel bijzonders had gepland voor deze kerst
Ik moet morgen wel naar kantoor, dus wellicht schakel ik wat later in.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:09 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond dan toch echt de jaarlijst definitief samenstellen. Sommige dingen die heel zeker leken, staan toch weer een beetje op losse schroeven.
Wat ongewijzigd blijft: uitzending morgenavond (28-12) vanaf 19:00 uur op Radio 49.
Dat was een enorm menu, zeg. Alleen de paling en oester in geleibom vond ik er niet zo heel smakelijk uit zien. En ik vind het knap dat je de volgende dag nog kon ontbijtenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Voor een impressie van ons kerstdiner, zie MadMaster in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31
Vervelende tijd om ziek te zijn. Is Symph nu wel opgeknapt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet al dagen met moeite een halve portie en gisteren zelfs helemaal niks, blij dat ik niet veel bijzonders had gepland voor deze kerst
Het lijkt me dat je het wel kan lijden om nog een tientje te pinnen voor noodgevallen. Een paar kilo snoep lijkt me niet nodig. Gewoon een tientje en een zakje snoep lijkt me toch prima voor een 12-jarige?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen nichtje jarig en corona lijkt weg daar.
Deel van mijn cadeau aan nichtje word het ¤10 biljet dat ik al jaren in mijn portemonnee heb.
Ik wist het niet en vroeg wat rond. "geld" was voor 12 jaar wel een ding.
Zij krijgt nu mijn emergency tientje. Het is maar een tientje en was eigenlijk voor noodgevallen. Jaren niet nodig gehad, maar nichtje is dan wel toffe uitgavebron.
Ben ik net wel vergeten een paar kilo snoep te halen. haha wel eten voor Bassie maar er moet wat bij![]()
Maar dat tientje is een leuk begin. zal er geen verhaal om maken, maar wel aantippen dat het niet zomaar een tientje is. Zou leuk zijn als ze er wat extra waarde aan gaf en zo niet jammer. Voor mij een rug, minimaal en monetair niet
Ik dacht eerst dat het een koeienoog was, maar het bleek mee te vallen en het was zelfs erg lekker.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was een enorm menu, zeg. Alleen de paling en oester in geleibom vond ik er niet zo heel smakelijk uit zien. En ik vind het knap dat je de volgende dag nog kon ontbijten![]()
Absoluut!quote:Jammer van de sfeer, maar het zal toch wel fijn zijn geweest dat het weer een keertje kon, toch?
Ik ben wel weer redelijk opgeknaptquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Vervelende tijd om ziek te zijn. Is Symph nu wel opgeknapt?
Dat ziet er wel heel goed uit hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Ja maar ik sla soms (meestal) een beetje doorquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je het wel kan lijden om nog een tientje te pinnen voor noodgevallen. Een paar kilo snoep lijkt me niet nodig. Gewoon een tientje en een zakje snoep lijkt me toch prima voor een 12-jarige?
Goedemorgen deze morgen.quote:
Ja, helaas wel. Moet zo de deur uit en ik had gehoopt dat het droog zou zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 06:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Daar ook flink aan het miezeren?
Paraplu mee dan maar.quote:Op woensdag 28 december 2022 06:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Moet zo de deur uit en ik had gehoopt dat het droog zou zijn.
Ik had het graag anders gezienquote:
Het is ook geen ramp hoor dat ik te vroeg wakker was, ik heb geen plannen voor vandaag dus ik hoef nietsquote:
quote:
Het ijs en pizzadeeg maakte ik en verder hebben we alles samen zo'n beetje in elkaar staan prutsen. 3 dagen lang lekker zitten vroten.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:21 schreef just me het volgende:
[..]goeiemorgen Lucky, heb je je moeder culinair verwend met de kerst ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |