Erik hoort bij de jonkiesquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die doet het ontbijt met Esther denkik
Oude ziel...quote:
Berend is toch wel 33 geweest denk ik.quote:
41quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Berend is toch wel 33 geweest denk ik.
40quote:
En Erik 47 dacht ik of hij bedoelt dat Erik in zijn hoofd denkt dat ie bij de jonkies hoort en wil hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Berend is toch wel 33 geweest denk ik.
In zijn brein wel ja😉quote:
Beter vraagt Erik even terloops bij JW naar een specifiek adresjequote:
Isaac rookt zelf niet maar alle invloedrijke figuren daar wel dus staat in feite schaakmatquote:
Echt bro.quote:
Nog steeds bizar dat een niet roker een gedeelte van de shag opeistquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac rookt zelf niet maar alle invloedrijke figuren daar wel dus staat in feite schaakmat
Maar rokers zijn geen onruststokersquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:51 schreef engine het volgende:
Jeff probeert de boel te flessen maar Isaac ziet alles.
Ook zoiets,naar mijn idee was Isaak zijn geld al lang op.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:52 schreef Thorelf het volgende:
die supplementen zijn ook niet gratis
Wat wat wat wat wat?quote:
Blijft opmerkelijk dat ie 500 euro kreeg en juist uitgerekend Isaac dusquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook zoiets,naar mijn idee was Isaak zijn geld al lang op.
Het is een complot, we worden genaaidquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Blijft opmerkelijk dat ie 500 euro kreeg en juist uitgerekend Isaac dus
Stamppotquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
Wat gaan ze morgen van die aardappelblokjes maken dan, iemand enig idee?
Een kerstavond viering tot 1 uur of zoquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok.
Esther zet allemaal glazen buiten neer, ze zijn nogal wat van plan vanavond dan.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Een kerstavond viering tot 1 uur of zo
Gezellie hoorquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:13 schreef engine het volgende:
Wanda haar bed helemaal kerstig gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ja ze is helemaal in de kerstsfeer sinds gisteren. Helaas geen kerstfilm om te kijken.quote:
Geen Ivor meer valt me op.quote:
Door hier ben ik ook helemaal para daaroverquote:
Een tekenfilm he, isaak en jeffs worden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze is helemaal in de kerstsfeer sinds gisteren. Helaas geen kerstfilm om te kijken.
U is scherp.quote:
En die kleinequote:Op zaterdag 24 december 2022 21:26 schreef engine het volgende:
Top overleg voor de bro's/neven/papa's
Welke?quote:
Terecht!quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
Je ziet aan Martin dat ie 'm knijpt
Hij doet bijna een dansje.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
Je ziet aan Martin dat ie 'm knijpt
vind ik ook!quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:42 schreef D. het volgende:
Van alle oudjes mag Janet het langst blijven vinden ze
Zolang hij het doelwit niet is zal het 'm aan zijn reet roestenquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:43 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff lult ook maar wat raak dat merk je aan hem
Berendquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
En daar was de 1e, beste deelnemers, tijdens het roken niet praten, berend roept iets over een gele kaart op de achtergrond.
Snuift informatie op en deelt en prikt gericht om af te sluiten met een groepshugquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang hij het doelwit niet is zal het 'm aan zijn reet roesten
Mastermind Erik steekt daar vast een stokje voorquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snuift informatie op en deelt en prikt gericht om af te sluiten met een groepshug
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:45 schreef D. het volgende:
Erik speel Hitler en Goebbels ineens volgens Martin
Op een vervelende manier dominant naar haar toe zei Mirthe inderdaad gisterenquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe schijnt zich kapot te ergeren aan Eunice volgens Jeff
Ja, eens.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Berendluie flikker gaat zelf maar eens iets voor de groep doen.
Zou zo maar kunnen, Eunice is een heel speciaal soort Koekkoek.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op een vervelende manier dominant naar haar toe zei Mirthe inderdaad gisteren
Toch lijken ze wel vriendinnen. Mirthe is zelf ook wel een beetje koekoek.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, Eunice is een heel speciaal soort Koekkoek.
Zo nep die gozer , doet alles voor een streammomentje.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:56 schreef D. het volgende:
Die blikken van Martin in de spiegel iedere keer
Maar denkt ie nou werkelijk dat de streamers 'm niet uitlachen?quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo nep die gozer , doet alles voor een streammomentje.
Is toch ook een domme regel....alsof je dat tegen gaat houden.quote:
Mexx zal je dochter maar zijn en je moet dat allemaal maar zien gebeurenquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo nep die gozer , doet alles voor een streammomentje.
Misschien moet Esther er even een kusje op geven.quote:
ik vind het persoonlijk wel een stomme regel! mag het niet te gezellig worden of zo?quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer dat het bij waarschuwingen blijft
Klopt, dat is de redenquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk wel een stomme regel! mag het niet te gezellig worden of zo?
Vermoedt dat hij denkt dat zijn gekkigheid enorm populair is bij de kijkers.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Maar denkt ie nou werkelijk dat de streamers 'm niet uitlachen?
Klopt, Mirthe is ook koekoek maar dan weer een ander soort.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Toch lijken ze wel vriendinnen. Mirthe is zelf ook wel een beetje koekoek.
Juist wel maar dan kunnen ze het niet gebruiken in de tv-uitzendingquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk wel een stomme regel! mag het niet te gezellig worden of zo?
quote:
pfffquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Juist wel maar dan kunnen ze het niet gebruiken in de tv-uitzending
Hoe naïefquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vermoedt dat hij denkt dat zijn gekkigheid enorm populair is bij de kijkers.
Heeft kamer 5 expres gedaan hequote:Op zaterdag 24 december 2022 22:05 schreef Hoempah het volgende:
En de rookruimte is leeg.![]()
[ afbeelding ]
Ik zat zo te lachen he , dat groepje speelt echt alsof ze de zware jongens xijnquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
'Babs is Carmen van Penoza en stuur de Angels aan'
B = Babette - de koninginquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:09 schreef engine het volgende:
Waarom al die codetaal als ze met zijn tweeën op kantoor zitten
Klaas is Erikquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:10 schreef R0T29 het volgende:
[..]
B = Babette - de koningin
G = Gert Jan - de koning
L= Leilaquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:10 schreef R0T29 het volgende:
[..]
B = Babette - de koningin
G = Gert Jan - de koning
Erik is ook die langequote:Op zaterdag 24 december 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Klaas is Erik
En dat is het paard
Niet dat dat zo erg is. Een hoop geblaat en eigenlijk zeggen ze niks.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:14 schreef woxxel het volgende:
Er moet een woordenlijst komen?. Als iemand een dagje niet kan kijken kan je t niet meer volgen wat ze zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Maken ze er gewoon FVD'er van, is ong hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff mag hem geen NSB'er meer noemen van kamer vijf
Bern is zo'n type die op SP of GL ofzo stemtquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maken ze er gewoon FVD'er van, is ong hetzelfde.
VOLT.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern stemt nog eerder op SP of GL ofzo
Klopt, maar Jeff zoekt zoveel als mogelijk woorden en benamingen die niet echt fris zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern is zo'n type die op SP of GL ofzo stemt
Een tokkie wat betreft taalgebruik.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, maar Jeff zoekt zoveel als mogelijk woorden en benamingen die niet echt fris zijn.
LVB voor Zoe? Echt?quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, maar Jeff zoekt zoveel als mogelijk woorden en benamingen die niet echt fris zijn.
Martin ging anders ook flink te keer met bepaalde namen daar, meerdere die behoorlijk grof in de mond zijn, net als Kim W en Wandaquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Okequote:Op zaterdag 24 december 2022 22:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee...sorry...dat was mijn bijnaam voor haar
quote:
Die twee sukkels neem ik 0,0 % serieus om maar even in Isaac zijn termen te praten.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:28 schreef mootie het volgende:
Smerig hoor. Isaac en Jeff lachen zich kapot om Wanda, dat ze eventueel voor Jap gaat. Ze vinden het prachtig.
Jeff had alleen werkelijk alles gemist mbt het plan van GJ.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:30 schreef engine het volgende:
Denken nog altijd de baasjes van de loods te zijn.
Die zie ik het liefste vertrekken
Dat was een heel interessant gesprek hoor en ze hadden er toch een lol omquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:29 schreef IkFok het volgende:
nu hadden ze het over jappie en wanda.?
De laatste 2 die moesten vertrekken waren geen woordkunstenaars.quote:
Voor Kim lijkt het me ook heel gezond om Jeff weg te sturen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:30 schreef engine het volgende:
Denken nog altijd de baasjes van de loods te zijn.
Die zie ik het liefste vertrekken
Vind ik echt vies van Jeff, Jasper is zgn zijn vriend.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat was een heel interessant gesprek hoor en ze hadden er toch een lol om
Wanda heeft iets van Jappie hangen op haar kamer en als die Ivor dat ziet gooit ie gelijk een raket naar binnenquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:28 schreef mootie het volgende:
Smerig hoor. Isaac en Jeff lachen zich kapot om Wanda, dat ze eventueel voor Jap gaat. Ze vinden het prachtig.
Ja ze kan beter zonder die kneus. Die vind haar aansluiting wel in de groep.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor Kim lijkt het me ook heel gezond om Jeff weg te sturen.
Eerlijk gezegd had ik ook verwacht dat de dames, met Bep en Wendy voorop, Jeff de deur uit zouden willen schoppen.
nee jasper is lekker bezig!quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind is echt vies van Jeff, Jasper is zgn zijn vriend.
Jasper heeft het prima naar zijn zin, wat is daar eigenlijk op tegen? Hij is lekker bezig, vermaakt zich goed.quote:
Dat gaat er natuurlijk voornamelijk om dat hij het gezellig heeft met Wanda. Niemand mag haar leuk vinden. Gelukkig trekt Jappie zijn eigen plan wel.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Jasper heeft het prima naar zijn zin, wat is daar eigenlijk op tegen? Hij is lekker bezig, vermaakt zich goed.
En dat staat voor?quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee...sorry...dat was mijn bijnaam voor haar
Dat jappie haar leuk vind is toch niet het probleem die is vrijgezel. Maar wanda zet wel wat op het spel met een relatie van 8 jaarquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat er natuurlijk voornamelijk om dat hij het gezellig heeft met Wanda. Niemand mag haar leuk vinden. Gelukkig trekt Jappie zijn eigen plan wel.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:34 schreef juul. het volgende:
Wat is Janet toch een stoer wijfie met d' r campertje
iedereen mag haar leuk vinden! maar ik vind haar niet leuk...en vind het jammerquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat er natuurlijk voornamelijk om dat hij het gezellig heeft met Wanda. Niemand mag haar leuk vinden. Gelukkig trekt Jappie zijn eigen plan wel.
Jappie weet zich geen raad meer zonder Wanda en andersom staat zij blijkbaar op punt van zwichtenquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik echt vies van Jeff, Jasper is zgn zijn vriend.
Dat is haar eigen pakkie anquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:38 schreef IkFok het volgende:
[..]
Dat jappie haar leuk vind is toch niet het probleem die is vrijgezel. Maar wanda zet wel wat op het spel met een relatie van 8 jaar
Misschien blijft het bij vriendschapquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:38 schreef IkFok het volgende:
[..]
Dat jappie haar leuk vind is toch niet het probleem die is vrijgezel. Maar wanda zet wel wat op het spel met een relatie van 8 jaar
Ik denk het wel. Ze gaan ondertussen al een tijdje zo met elkaar om. Jappie lijkt mij ook niet iemand die snel over iemands grenzen heen gaat. Prima tochquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien blijft het bij vriendschap
Inderdaad, en het is duidelijk dat hij aan de vriendschap met Wanda meer heeft dan aan de vriendschap met Jeff.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ze gaan ondertussen al een tijdje zo met elkaar om. Jappie lijkt mij ook niet iemand die snel over iemands grenzen heen gaat. Prima toch
En andersom ook. Wanda heeft ook veel aan haar vriendschap met Jappie. Ze is er een wat zachter persoon door geworden (in dit programma).quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, en het is duidelijk dat hij aan de vriendschap met Wanda meer heeft dan aan de vriendschap met Jeff.
En die kussen met de afbeelding van Ivo is ook niet altijd nog aanwezig op haar bedje.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda heeft iets van Jappie hangen op haar kamer en als die Ivor dat ziet gooit ie gelijk een raket naar binnen
Jappie liet ooit eens weten dat ie nooit bezig was met relaties, mede omdat ie continu op reis was ...quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ze gaan ondertussen al een tijdje zo met elkaar om. Jappie lijkt mij ook niet iemand die snel over iemands grenzen heen gaat. Prima toch
Tijdens het slaapfeestje afgelopen week had ze dat kussen gewoon nog.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die kussen met de afbeelding van Ivo is ook niet altijd nog aanwezig op haar bedje.
[ afbeelding ]
Dit is wel een typische Wanda fotoquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die kussen met de afbeelding van Ivo is ook niet altijd nog aanwezig op haar bedje.
[ afbeelding ]
Moet ook wel eens in de was héquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik weet uit ervaring dat dat niet handig isquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Jappie liet ooit eens weten dat ie nooit bezig was met relaties, mede omdat ie continu op reis was ...
zooo truequote:Op zaterdag 24 december 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is wel een typische Wanda foto
Zoals ratten ook kunnen genieten.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze kunnen wel echt lol hebben, die 2.
Straks alleen nog het veel kortere winter seizoenquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac doet altijd precies wat de ander doet
Klopt, het is er wel en dan weer niet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tijdens het slaapfeestje afgelopen week had ze dat kussen gewoon nog.
Soms gaat het in de was ...quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, het is er wel en dan weer niet.
Omdat ze er lekker tegen aan zit ?quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grote nepppert is het..En dat domme gelach van hem...quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac doet altijd precies wat de ander doet
Zonder enig bewijs.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Omdat ze er lekker tegen aan zit ?
Aan haar brede rug, zei ze zelfquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal dat aan het bloesje liggen of toch aan Kenzy
Eliminatie denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Jeff heeft zin in 4 januari, zegt hij een paar keer. Wat is er 4 januari?
Dan loopt de termijn van Isaac afquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Bekendmaking nieuwe manager?quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Wissel manager?quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
einde manager schap isaak?quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Het is een woensdag meer niet zover we het weten.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Ja dat is een soort wens van haar ofzo geloof ik. Om eens een keer helemaal kaal te zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Janet is nog steeds van plan om haar hoofd kaal te scheren op 1 januari
De muziek al ..... ik zapp zo weer weg ...quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:08 schreef engine het volgende:
Esther haar evenement. Dit gaat een zwaar uur worden.
psssst....2 uur. Duurt tot 01.00 uur.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:08 schreef engine het volgende:
Esther haar evenement. Dit gaat een zwaar uur worden.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
psssst....2 uur. Duurt tot 01.00 uur.
Ik denk dat meer dan de helft voor die tijd in slaap is gevallenquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
psssst....2 uur. Duurt tot 01.00 uur.
Eerder bij een herdenking.......quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:09 schreef engine het volgende:
Pahh net alsof ik echt bij de nachtmis zit
Inderdaad, Esther klonk als een begrafenisondernemerquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:14 schreef engine het volgende:
8 jaar niet thuis geweest met kerst en nu ook niet maar het is zo belangrijk!
maak er wat van met ons dan maarquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:14 schreef engine het volgende:
8 jaar niet thuis geweest met kerst en nu ook niet maar het is zo belangrijk!
Ik heb bij Martin altijd het idee dat hij vrij eenzaam is. Wil altijd graag ergens bij horen en vaak lukt dat net niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Martin hoopt, dat als ze er ooit uit zijn, ze eens samen kert kunnen vieren.
Dat dat niet lukt heeft hij ook wel aan zijn manier van doen te danken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb bij Martin altijd het idee dat hij vrij eenzaam is. Wil altijd graag ergens bij horen en vaak lukt dat net niet helemaal.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
*zet stream aan* Waar de FACK ben ik in terecht gekomen?
Ja zeker. Maar het maakt het wel aandoenlijk ergens.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dat niet lukt heeft hij ook wel aan zijn manier van doen te danken.
Wat is er gaande. En waarom zingt Leila zó verschrikkelijk vals en heeft ze dat zelf niet door? Het lijkt wel alsof ze doof isquote:
Tis een feessie voor de kerst. Heeft Esther bedacht.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is er gaande. En waarom zingt Leila zó verschrikkelijk vals en heeft ze dat zelf niet door? Het lijkt wel alsof ze doof is
Yep, die kwamen wel binnen. Hij is toch een vluchteling.Knap van hem.quote:
Ho ho ho....we zijn hier voor de kerstgedachtequote:Op zaterdag 24 december 2022 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
Eunice is iemand die alleen met kerst naar de kerk gaat.hypocriet mens.
Berend komt prompt even binnenlopen in z'n trainingspakjequote:
Nou en. Ik hou daar echt niet van.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ho ho ho....we zijn hier voor de kerstgedachte
Kinderachtig van hemquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:27 schreef engine het volgende:
Ik vind het stiekem best een leuk evenement![]()
Oh gemistquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend komt prompt even binnenlopen in z'n trainingspakje
Owquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou en. Ik hou daar echt niet van.
Ja, of je gaat regelmatig of niet. En niet alleen met kerst. Dat vind ik hypocriet.quote:
Schakelde ook zojuist pas even in maar dit was echt heel apart want wist niet eens dat ie daar niet zatquote:
Hij was even weg, water halen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Schakelde ook zojuist pas even in maar dit was echt heel apart want wist niet eens dat ie daar niet zat
Ja misschien hypocriet....dat zijn we allemaal wel eens. Ik ben niet gedoopt en moest als kind wel naar de kindermis in de kerk.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, of je gaat regelmatig of niet. En niet alleen met kerst. Dat vind ik hypocriet.
Maar goedik vind eunice sowieso niet leuk dus dit was weer te verwachten
Ow, dan heeftie zich zeker omgekleed. Ik zag hem naar de keuken lopen in zijn rode jack.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend zit daar gewoon in z'n pyjama joh
Kinderen die meegesleept worden kunnen daar niks aan doenquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien hypocriet....dat zijn we allemaal wel eens. Ik ben niet gedoopt en moest als kind wel naar de kindermis in de kerk.
Je weet dat ie daarin ook slaapt hè en ondertussen alweer weggelopenquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ow, dan heeftie zich zeker omgekleed. Ik zag hem naar de keuken lopen in zijn rode jack.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je weet dat ie daarin ook slaapt hè en ondertussen alweer weggelopen
Maar dat deed Bern eigenlijk ookquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:37 schreef Flori het volgende:
[..]
Viel er net in, thuis fijne kerstdagen wensen
Begreep het ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dat deed Bern eigenlijk ook
Vroeger had ik poppenkastpoppen en daar zat zo’n rode duivel bij. Die heette Beëlzebul. Daar doet Berend me aan denken nu.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:38 schreef D. het volgende:
Berend noemt het een poppenkast
Wat zou ie van zijn eigen act vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |