Erik hoort bij de jonkiesquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die doet het ontbijt met Esther denkik
Oude ziel...quote:
Berend is toch wel 33 geweest denk ik.quote:
41quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Berend is toch wel 33 geweest denk ik.
40quote:
En Erik 47 dacht ik of hij bedoelt dat Erik in zijn hoofd denkt dat ie bij de jonkies hoort en wil hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Berend is toch wel 33 geweest denk ik.
In zijn brein wel ja😉quote:
Beter vraagt Erik even terloops bij JW naar een specifiek adresjequote:
Isaac rookt zelf niet maar alle invloedrijke figuren daar wel dus staat in feite schaakmatquote:
Echt bro.quote:
Nog steeds bizar dat een niet roker een gedeelte van de shag opeistquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac rookt zelf niet maar alle invloedrijke figuren daar wel dus staat in feite schaakmat
Maar rokers zijn geen onruststokersquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:51 schreef engine het volgende:
Jeff probeert de boel te flessen maar Isaac ziet alles.
Ook zoiets,naar mijn idee was Isaak zijn geld al lang op.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:52 schreef Thorelf het volgende:
die supplementen zijn ook niet gratis
Wat wat wat wat wat?quote:
Blijft opmerkelijk dat ie 500 euro kreeg en juist uitgerekend Isaac dusquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook zoiets,naar mijn idee was Isaak zijn geld al lang op.
Het is een complot, we worden genaaidquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Blijft opmerkelijk dat ie 500 euro kreeg en juist uitgerekend Isaac dus
Stamppotquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
Wat gaan ze morgen van die aardappelblokjes maken dan, iemand enig idee?
Een kerstavond viering tot 1 uur of zoquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok.
Esther zet allemaal glazen buiten neer, ze zijn nogal wat van plan vanavond dan.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Een kerstavond viering tot 1 uur of zo
Gezellie hoorquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:13 schreef engine het volgende:
Wanda haar bed helemaal kerstig gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ja ze is helemaal in de kerstsfeer sinds gisteren. Helaas geen kerstfilm om te kijken.quote:
Geen Ivor meer valt me op.quote:
Door hier ben ik ook helemaal para daaroverquote:
Een tekenfilm he, isaak en jeffs worden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze is helemaal in de kerstsfeer sinds gisteren. Helaas geen kerstfilm om te kijken.
U is scherp.quote:
En die kleinequote:Op zaterdag 24 december 2022 21:26 schreef engine het volgende:
Top overleg voor de bro's/neven/papa's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |