quote:Op zondag 15 januari 2023 13:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou wel raken hoor@:de_boswachter
Dat is die vent die weleens aan de bar bij VI zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Vreemd wel, iemand die dus diversiteit, inclusiviteit en....vermogen beheert. Of nou ja, zegt te beheren. Het vermoeden bestaat dat ze helemaal niet equity bedoelt.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:24 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android
Aldus deze "Diversity, Equity & Inclusion Manager NL"![]()
Engels is dan ook vrij moeilijk.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreemd wel, iemand die dus diversiteit, inclusiviteit en....vermogen beheert. Of nou ja, zegt te beheren. Het vermoeden bestaat dat ze helemaal niet equity bedoelt.
Equity is wel een gangbare term in die kringenquote:Op zondag 15 januari 2023 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreemd wel, iemand die dus diversiteit, inclusiviteit en....vermogen beheert. Of nou ja, zegt te beheren. Het vermoeden bestaat dat ze helemaal niet equity bedoelt.
Als in, vermogen? Zou equality niet een véél meer gangbare term zijn naast diversity en inclusion?quote:Op zondag 15 januari 2023 17:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Equity is wel een gangbare term in die kringen
Daar zit geloof ik ook weer een verschil in. Weet er het fijne niet van af, maar ik heb "equity" wel vaker gezien in die context. Het is iig geen foute vertaling van (eigen) vermogen.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als in, vermogen? Zou equality niet een véél meer gangbare term zijn naast diversity en inclusion?
Weet je wat het ergste is? Dat dat soort mensen niet door hebben dat ze net zo hard medeverantwoordelijk zijn met mensen in hokjes te plaatsen.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk ff naar de profiel foto. Dat is een gekkie.
Dit soort josti functies worden door de normale medewerkers echt niet serieus genomen. Men speelt mee, omdat men niet anders kan bij de corporates. Ook daar worden vrouwen en allochtonen met fluwelen handschoenen behandeld. Je bereikt er geen flikker mee.
De verhalen die ik hoor over Gen Z is dat ze zich ook bij de corporates als snowflakes gedragen die niks kunnen hebben. Daar bouw je geen stevige economie mee op.
Zal wrs een tag zijn..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En waarom die collega met de achternaam noemen? Lekker belangrijk
Juist wel equity, iedereen krijgt wat hij nodig heeft, in plaats van allemaal hetzelfdequote:Op zondag 15 januari 2023 17:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als in, vermogen? Zou equality niet een véél meer gangbare term zijn naast diversity en inclusion?
Aanvullende klacht: mensen die de mogelijkheid om je naam in te spreken met dat luidsprekertje voor iets anders gebruikenquote:Op zondag 15 januari 2023 12:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou je hebt je controller gerepareerd. Woohooo geef hem een lintje.
Hun wat? Modem?quote:Op maandag 16 januari 2023 11:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Aanvullende klacht: mensen die de mogelijkheid om je naam in te spreken met dat luidsprekertje voor iets anders gebruikenHier krijg je zo'n modemgeluid uit de jaren '90, WAAROM ZOU JE DAT DOEN? Bijna net zo erg als dat je wilt weten hoe iemand heet en ze ineens "Hallo mooi mens" tegen je zeggen
Toch nog iets geleerd dankzij die mevrouw, dank uquote:Op maandag 16 januari 2023 11:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Juist wel equity, iedereen krijgt wat hij nodig heeft, in plaats van allemaal hetzelfde
[ afbeelding ]
Juist klinkt en ziet er leuk met dit plaatje. Wat je doet is concreet het volgende: Je gaat lui die niet het juiste skill niveau hebben pamperen, om ze toch enigzins in te passen. Zo zadel je de rest van de workforce ermee op.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Juist wel equity, iedereen krijgt wat hij nodig heeft, in plaats van allemaal hetzelfde
[ afbeelding ]
ohh dit is echt zo ontzettend kudt.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:36 schreef Black-Death het volgende:
Geen LinkedIN maar toch wel passend in dit topic:
Ik krijg alleen al van de taalfouten in die titel hersenherpes manquote:Op maandag 16 januari 2023 13:36 schreef Black-Death het volgende:
Make that the cat wisequote:Op maandag 16 januari 2023 13:36 schreef Black-Death het volgende:
Hij is zowaar nog vervelender dan die irritante Aziaat die je paar jaar terug voor letterlijk elk youtubefilmpje zag als ad.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:36 schreef Black-Death het volgende:
Zijn "denkende mind" is al "shut off" zo te horen, en dat zonder alcohol.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:36 schreef Black-Death het volgende:
Godverdomme... Heb dat vorige week op LinkedIn bekeken, toen verder geklikt op haar profiel. Nu krijg ik een connectieverzoek van haar.quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja.....en? Fijn voor je hoor.
och die LinkedIn-sletten.. (m/v) die iedereen at random willekeurig connecten toevoegen als connectiequote:Op maandag 16 januari 2023 16:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Godverdomme... Heb dat vorige week op LinkedIn bekeken, toen verder geklikt op haar profiel. Nu krijg ik een connectieverzoek van haar.![]()
En of ze me ergens mee kan helpen?
Doen!quote:Op maandag 16 januari 2023 16:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Godverdomme... Heb dat vorige week op LinkedIn bekeken, toen verder geklikt op haar profiel. Nu krijg ik een connectieverzoek van haar.![]()
En of ze me ergens mee kan helpen?
Haha als ik iets in die trant tegen haar zeg dan word ik waarschijnlijk aan de publieke LinkedIn schandpaal genageld.quote:
Die heeft echt zo'n extreme GGZ-blik, brrrrrquote:Op maandag 16 januari 2023 16:45 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha als ik iets in die trant tegen haar zeg dan word ik waarschijnlijk aan de publieke LinkedIn schandpaal genageld.
Ik zou haar natuurlijk ook commentaarloos een link naar dit topic en specifiek naar die post met haar geneuzel kunnen sturen. Maar ja, held op sokken want niet anoniem meer dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |